Има ли смисъл от Комисията за защита на потребителите?

  • 4 711
  • 53
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 163
За мен КЗП е абсолютно безмислена държавна организацийка.Подавам жалба като прилагам 7 документа.Имейл,с който поръчвам стоката,имейл,в който ми отговарят,че ще ми я изпратят,бележка от Еконт,с който изпращам повредената стока,линк към сайта,линк към стоката.И КЗП ми отговарят,че нищо не могат да направят,защото не съм приложил документи и да духам супата.Ние-данъкоплатците плащаме заплатите на тези търтеи от КЗП.

Последна редакция: ср, 04 авг 2021, 11:57 от gogodif

# 1
  • София
  • Мнения: 28 708
Да.

Има ли смисъл от тази тема?

# 2
  • Мнения: X
На мен КЗП са ми вършили работа няколко пъти, при това доста бързо действат. Последно благодарение на тях от магазина ми замениха пералнята с чисто нова.
Може би нещо при теб не е ок. Мой познат искаше да му сменят телефона заради фабричен дефект, но не стана, защото телефонът беше изтърван и натъртен.
Потребителите не винаги сме прави, а и си има правила и условия.

# 3
  • София
  • Мнения: 6 219
Да, има смисъл. По-скоро от темата няма смисъл. Приложете документите, които трябва и така.

# 4
  • Варна
  • Мнения: 36 690
И при мен реагираха, и то бързо. Пак с имейл и приложени документи. Потърсете проблема в себе си.

# 5
  • Мнения: 14 659
Хубаво е,че има и доволни от въпросната комисия.Нямам лични впечатления,но моя приятелка много дълго време,не можа да им угоди на прищевките и намира все нови и нови изисквания към нея.Търговецът си живееше необезпокояван.След нейните перипетии,съм останала с впечатление,че човек само ще си загуби времето с тази лежерна организация.

# 6
  • Evil thoughts can hide, I'll help release the mind I'll peel away the skin, release the dark within.
  • Мнения: 1 327
Аз не съм доволна от тях. При приложена всякаква документация ми отговориха, че не могат да направят нищо, защото не могат да установят собственика, но се считат за длъжни да ми кажат, че има множество жалби срещу въпросния обект, по които също не са направили нищо. Ако искам, да се обърна към съда и да съдя кой? Някой който самите те не могат да намерят.

# 7
  • Мнения: 18 590
Да, има смисъл от КЗП.

Доколкото разбирам, сте приложили документи, но не точно необходимите документи.

# 8
  • Мнения: X
За мен КЗП е абсолютно безмислена държавна организацийка.Подавам жалба като прилагам 7 документа.Имейл,с който поръчвам стоката,имейл,в който ми отговарят,че ще ми я изпратят,бележка от Еконт,с който изпращам повредената стока,линк към сайта,линк към стоката.И КЗП ми отговарят,че нищо не могат да направят,защото не съм приложил документи и да духам супата.Ние-данъкоплатците плащаме заплатите на тези търтеи от КЗП.

Вероятно не сте изпратили касова бележка или фактура. Не ви ли написаха какво липсва?

# 9
  • София
  • Мнения: 28 708
И на мен ми помогнаха много срещу Мтел. Не само че установиха, че Мтел са в нарушение спрямо мен, но и точните суми по месеци, които Мтел ми дължаха. Последното въобще не го бях искала от тях. За сравнение от Комисията по далекосъобщенията само установиха, че да, аз съм права, а от Мтел са прецакали положението и дотам. Разбира се за всеки факт, който описвах в имейла, прикачвах съответния документ.

# 10
  • Мнения: X
Ние-данъкоплатците плащаме заплатите на тези търтеи от КЗП.

Малко им плащате, малко им плащате.

# 11
  • Мнения: 1 644
Реално погледнато това е просто една "комисия".
Могат да искат справки от този, към когото е жалбата, имат срок да реагират, могат да изкрънкат обещание от провинилият се, че "ще слушка и ще папка" и .... толкова.
Факт е, че ако отсрещната страна НЕ ЖЕЛАЕ да бъде изрядна, то точно КЗП изобщо не е силата, която ще ги промени.
Съд, съд, съд и бой с джапанките е решението с неизрядни фирми. Но КЗП не е институцията, която решава проблеми.

# 12
  • Мнения: 1 163
Налагало ми се е да се обръщам към тях и винаги са реагирали адекватно и са ми вършили работа. Не съм сигурна обаче дали се занимават с онлайн продажби.

# 13
  • Варна
  • Мнения: 36 690
Да, занимават се. Моят случай беше със закупена стока по интернет.

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 1 567
Два пъти съм се обръщала към КЗП. Първият път ми бяха полезни. Беше за отказ да ни настанят в предплатен 1/2 година по-рано хотел на нашето черноморие, защото не сме отишли в първия ден. Аз се обадих, че ще пристигнем на следващия, но ни беше отказано да почиваме за остатъка от време. Възстановиха ни заплатената сума за остатъка от времето, което не почивахме. След пускане на жалбата към КЗП от Туроператора ми звъннаха, с предложение да оттегля жалбата си, като за това ще ми направят оферта за почивка. Поисках да видя предложението. И понеже сумата беше наполовина от предлаганите оферти се съгласих, оттеглих жалбата си и почивахме на половин цена през следващата година. А за семейство с три деца, това си беше сериозна отстъпка Wink
Вторият път не свършиха никаква работа. Имах дебитна карта в Пиреос Банк с 1200лв. и някакъв пикльо ми я източи във виртуална карта, с две транзакции х 600лв. Той беше продължил да тегли, но нямаше повече наличност. Това теглене бе засечено от служителите в банката и те ми звъннаха, за да ме попитат мои ли са тези съмнителни транзакции. Разбира се, отговорих отрицателно и пуснах, както ме посъветваха, уж формално искане за възстановяване на средствата от банката. За огромна моя изненада, не ми възстановиха средствата, защото не съм могла да си опазя данните... Пуснах жалба в КЗП и започна една кореспонденция, с мен, с банката, с мен, с банката... След месеци, КЗП се произнесе, банка Пиреос да ми възстанови парите. Но Пиреос отказаха, защото заключениията на КЗП имали препоръчителен характер и те можели да не се съобразят с тяхното решение. Само съд можел да ги задължи. Допитах се до адвокат, който ми обясни, че делото ще струва повече от върнатите пари. И това, че загубилият делото плаща разноските не е съвсем така, защото се връщали накакъв лимит пари, а не всички разноски. Разбира се и на икономическа полиция бях дала случая. Установиха кое лице ги е източило, кога и как. Но лицето отрекло. Докато се мотат в "разследването си" били минали 6м, а данните за IP-тата се унищожавали след 6-те месеца... и там ударих на кухо. Та, прежалих ги тези немалко 1200лв., но още ме е яд, за безсилието, в което изпаднах. Това преди 3-4 години. После някаква банка купи Пиреос и аз отново с документацията се пробвах при новите. Но те не отговаряли за минали действия, а само от момента на купуването и...

# 15
  • Мнения: 1 644
..... защото заключениията на КЗП имали препоръчителен характер и те можели да не се съобразят с тяхното решение. Само съд можел да ги задължи. ...


Именно!

# 16
  • Мнения: X
"Факт е, че ако отсрещната страна НЕ ЖЕЛАЕ да бъде изрядна, то точно КЗП изобщо не е силата, която ще ги промени."
Ще ги промени и още как! КЗП налагат големи глоби!
Лично съм подавала оплакване за магазин, в който не се спазва работното време. Е аз искам да знам, че като ида в работно време, ще мога да пазарувам. Собственичката, обаче, мислела, че щом си е нейния магазин, може да си ходи до тях на горния етаж когато си иска. Да, ама не. Работното време трябва да се спазва. Беше глобена.

# 17
  • Мнения: 1 644

Ще ги промени и още как! КЗП налагат големи глоби!
 

И колко големи са тези глоби? Щото аз знам за 300 лв. Ако изобщо ги плащат. Обикновено отиват в графа "Ще имат да взимат" и толкоз по въпроса.
Въпросната собственичка може да е била глобена, а може и да не е.

Пък и "глобата" е точно толкова наказание, колкото и заплахата "Ще ти откъсна ушите!"
Ми добре...

# 18
  • Мнения: X
Плащат ги. Прочети съфорумката с историята с хотела. Дали щяха да и́ звънят с оферта и молба да оттегли жалбата?
На мен за пералнята като ходих да ми я сменят, ме помолиха ако има проблем, да не пиша на КЗП, а да се обърна към тях, за да решим проблема. Това е голям магазин, чиито собственици едва ли се страхуват от 300лв глоба.
А собственичката на магазина до нас беше глобена, глобата и́ беше над сумата, която си писал/а.

# 19
  • Мнения: 1 644
Най-вероятно съм прочела съфорумката /благодаря за напътствието/, но съм била и вътре, в цирка.
Не разчитам само на ЕЖК. Най-вероятно знам какво пиша.

# 20
  • Мнения: X
Ми хубаво 😉

# 21
  • Мнения: 5 272
Аз бих приложила глоба, която да отговаря на оборота.

# 22
  • Мнения: X
Цитираните хотел и голям магазин може да не искат да се разправят с КЗП не заради глобите (не знам какви са), а заради лошата реклама. Един недоволен клиент, особено активен в социалните мрежи може да нанесе много щети като отблъсне други потенциални клиенти. А колко им пука на една банка или измислен интернет магазин за имиджа е друг въпрос.
Автора не се обади повече и не разбрахме развитието на казуса.

# 23
  • Варна
  • Мнения: 5 279
Аз съм подавала жалба в КЗП два пъти. Първо за Виваком - 7 страници сага, не ми се обяснява вече. После за дребна покупка от малък хранителен магазин, където промоционална стока на касата бе таксувана на редовна цена и аз забелязах секунда, след като излязох от магазина. Обяснение - ми тя изтече промоцията, ама сме забравили етикета.
За Виваком имаше някакво движение, но в крайна сметка така и не разбраха точния проблем и не ми помогнаха, а за втория - имах си входящ номер на жалбата и обещание до 30 дни да получа имейл с отговор и така и си останах с чакането. 
Но пък най-добрата ми приятелка през последните 2 месеца два пъти получава помощ от КЗП при отказ да ѝ бъде възстановена сумата след покупка на дефектна стока. Много бързо се оказа, че връщане на пари е възможно и ѝ звъннаха собствениците на магазините след 4 - 5 дни да отиде в магазина и да си вземе парите обратно. (За гривна Пандора и сандали от Хуманик). Но нейната майка е адвокатка и ѝ помогна да си напише хубаво жалбите, та може би има значение как точно описваме проблема.

# 24
  • Мнения: 2 749
Веднъж само съм писала до тях при проблем с Виваком. Отговориха ми, все едно са на заплата при тях. А все пак съм била права щом от имейла до самите Виваком имаше ефект и проблема се реши.

# 25
  • София
  • Мнения: 163
Да, има смисъл. По-скоро от темата няма смисъл. Приложете документите, които трябва и така.
Дайте ми имейл да ви изпратя документи.

# 26
  • София
  • Мнения: 6 219
Че защо на мен

# 27
  • София
  • Мнения: 163
Защото ти искаш документи.Друг не иска.А документи имам много,за да потвърдя това,което твърдя.

# 28
  • София
  • Мнения: 28 708
Joy
Съфорумката има предвид да пратиш документите на комисията, не на нея.

# 29
  • Evil thoughts can hide, I'll help release the mind I'll peel away the skin, release the dark within.
  • Мнения: 1 327
Със сигурност е пратил вече документите.

# 30
  • София
  • Мнения: 6 219
Със сигурност е пратил вече документите.

дано...
пише, че не ги е приложил...
темата няма да му помогне да ги изпрати.


Иначе понеже виждам какво сте обсъждали - принципно, дори и да няма глоба или нещо конкретно като санкция в края - би трябвало при подадена жалба Комисията да направи документална проверка. И обикновено търговци/производители хич не се кефят на проверки. Някои си знаят, че са неизрядни и разчитат, че малко хора четат ситните букви по договорите/условията за пазаруване... винаги е по-добре с жалба, отколкото без.
Но е важно и жалбоподателят да се подготви де. Няма как само с приказки.

# 31
  • Мнения: 1 644
Никой не се кефи на проверки.
Ама някои от проверяваните правят, каквото правят - справки, сводки и сведения, а после си свиркат. Дреме им на чорапите, че на някой му е кофти.
КЗП казва "Да, нарушение от страна на фирма Х има, ама ние проверихме, те казаха, че вече няма да правят така и нашата работа приключи. Ако нещо не ви харесва, то имате правото да ги съдите, щото ние сме само крайпътен знак. Точка."
Е, някои фирми правят изключение - засрамват се и си поправят грешката. До следващия път.
Защото КЗП ще ги глоби/евентуално!/, но толкоз.

# 32
  • Evil thoughts can hide, I'll help release the mind I'll peel away the skin, release the dark within.
  • Мнения: 1 327
Никой не се кефи на проверки.
Ама някои от проверяваните правят, каквото правят - справки, сводки и сведения, а после си свиркат. Дреме им на чорапите, че на някой му е кофти.
КЗП казва "Да, нарушение от страна на фирма Х има, ама ние проверихме, те казаха, че вече няма да правят така и нашата работа приключи. Ако нещо не ви харесва, то имате правото да ги съдите, щото ние сме само крайпътен знак. Точка."
Е, някои фирми правят изключение - засрамват се и си поправят грешката. До следващия път.
Защото КЗП ще ги глоби/евентуално!/, но толкоз.
Ами в моя случай казаха "да, има нарушение, но ние не можем да намерим кой да глобим, намерете го вие и го съдете". Много ми "помогнаха".

# 33
  • София
  • Мнения: 5 619
Аз съм с положително мнение за КЗП.
Преди няколко години сключих договор с компания, предлагаща Интернет и кабелна телевизия телевизия за 18м. След три месеца ми се наложи смяна на адреса, като изрично в договора им беше описано, че имам право на една безплатна смяна в рамките на София. Отидох да пусна заявление в офиса, откъдето обаче ме отпратиха, защото нямат покритие и изградена оптична мрежа на новия адрес. Вариантът според тях бил или аз да си плащам до края на договора без да използвам услугите им, или да търся наемателите след нас и да им прехвърля договора. Отказах, подадох съответната жалба, ведно с договора ми и след 2-3 седмици ми се обадиха, че е прекратен.

# 34
  • Мнения: 14 920
Има. Благодарение на КЗП на мен (тогава още) Глобул ми смениха телефон след 3 ремонта на дисплея, след които в рамките на 3-4 дни дисплеят даваше същия дефект. След третия ремонт поисках замяна, понеже я има като опция в ОУ и в закона. Глобул отказаха замяната, тъй като телефонът подлежал на ремонтир, сз пък писах жалба до КЗП с приложени гаранционни документи и ремонтни протоколи и ми се обадиха бързо от Глобул да ида да си взема новия телефон.

При писане на жалби жалващият се трябва да бъде максимално конкретен откъм факти, вместо да набляга на емоциите, обидата си и колко прецакан се чувства - комисии, отдели за рекламации и пр.не се интересуват колко обиден е клиентът; интересуват се какво, поне според клиента, не отговаря на договор/закони/вътрешен правилник/др.под. Ако действително има отклонение, КЗП се задейства. Ако няма отклонение / няма данни за отклонение / не е представена нужната документация - КЗП уведомява жалбоподателя.

Но е важно и жалбоподателят да се подготви де. Няма как само с приказки.
Именно. Голяма част от жалбоподателите не се подготвят, а разчитат и те не знаят на какво, после хленчат, че никой не ги бръсне за слива.

Последна редакция: сб, 07 авг 2021, 10:16 от -Narcissa-

# 35
  • тук и там
  • Мнения: 11 604
И аз съм с положително мнение за КЗП. Разрешиха казус с България Еър в моя полза. Малко бавно действат,но предполагам ,че  е поради многото жалби и малкото служители. Най-вероятно и до ден днешен щяхме да си разменяме кореспонденция с България Еър,без конкретна дата кога ще ми върнат парите.Беше минала половин година почти,когато пуснах жалба до КЗП.  След намесата им в рамките на няколко дни ми бяха преведени по сметка парите .
За закупени билети преди да затворят границите ставаше въпрос. (2020 гд в началото на Ковид епидемията).

Последна редакция: сб, 07 авг 2021, 10:20 от Kaisia

# 36
  • Мнения: 1 644
“Трябва да споменем, че законодателството в Република България, не предвижда възможност административните органи (какъвто е КЗП) да могат да решават правни спорове, като се произнесат в полза на една от страните и задължат другата да претърпи съответните последици и/или да извърши съответните действия. Това правомощие принадлежи единствено и само на съдебната институция. “

Това е официален отговор на КЗП по мой сигнал. В цирка съм, а това е техния отговор. Комисията не решава проблеми, а подканя сгафилия да се коригира. Ако сгафилия не желае да се коригира, КЗП нищо няма да направи.

Ама вярването в чудеса понякога прави хората добри. Продължавайте да вярвате, че КЗП прави чудеса! Станете добри хора!

# 37
  • тук и там
  • Мнения: 11 604
В моят случай бяха препратили случая до дирекция "Въздушен транспорт  ", от там пък бяха пуснали писмо до авиокомпанията. Така че ,каквото и да си пишем тук-аз лично съм доволна от съдействието им.

# 38
  • Мнения: 14 920
“Трябва да споменем, че законодателството в Република България, не предвижда възможност административните органи (какъвто е КЗП) да могат да решават правни спорове, като се произнесат в полза на една от страните и задължат другата да претърпи съответните последици и/или да извърши съответните действия. Това правомощие принадлежи единствено и само на съдебната институция. “

Това е официален отговор на КЗП по мой сигнал. В цирка съм, а това е техния отговор. Комисията не решава проблеми, а подканя сгафилия да се коригира. Ако сгафилия не желае да се коригира, КЗП нищо няма да направи.

Ама вярването в чудеса понякога прави хората добри. Продължавайте да вярвате, че КЗП прави чудеса! Станете добри хора!
Не става дума за вярване в чудеса, първо, второ - адвокатските хонорари са парични. Това, че някой очаква безплатни правни услуги и да тикнат тия мошенНици (двойното нН е умишлено, типажът на жалващите се го предполага) на топло без да се минава през съд (и разходи за жалващия се) е отделен въпрос.

# 39
  • Мнения: 1 165
“Трябва да споменем, че законодателството в Република България, не предвижда възможност административните органи (какъвто е КЗП) да могат да решават правни спорове, като се произнесат в полза на една от страните и задължат другата да претърпи съответните последици и/или да извърши съответните действия. Това правомощие принадлежи единствено и само на съдебната институция. “

Това е официален отговор на КЗП по мой сигнал. В цирка съм, а това е техния отговор. Комисията не решава проблеми, а подканя сгафилия да се коригира. Ако сгафилия не желае да се коригира, КЗП нищо няма да направи.

Ама вярването в чудеса понякога прави хората добри. Продължавайте да вярвате, че КЗП прави чудеса! Станете добри хора!
Не става дума за вярване в чудеса, първо, второ - адвокатските хонорари са парични. Това, че някой очаква безплатни правни услуги и да тикнат тия мошенНици (двойното нН е умишлено, типажът на жалващите се го предполага) на топло без да се минава през съд (и разходи за жалващия се) е отделен въпрос.

Аха, значи КЗП работят безплатно и не им се плаща от нашите данъци. Добре, не го знаех това. Огромните данъци, които плащам на държавата нямат никакво значение, защото ако лично аз не съм мушнала пари в джоба на адвокат, се брои за безплатно. Това първо, второ, за всякакви ли дребни и не толкова дребни, но очевидни нарушения се налага човек да наема адвокат? Време, усилия и още пари трябва да се губят дори за неща, които са написани черно на бяло и няма как да бъдат тълкувани по различен начин? Как изобщо работещ човек ще има време и енергия да се занимава с това?

# 40
  • София
  • Мнения: 28 708
В коя държава на данъкоплатците не се налага да ползват (и да плащат на) адвокати?

# 41
  • Мнения: 14 920
Аха, значи КЗП работят безплатно и не им се плаща от нашите данъци. Добре, не го знаех това. Огромните данъци, които плащам на държавата нямат никакво значение, защото ако лично аз не съм мушнала пари в джоба на адвокат, се брои за безплатно. Това първо,
Това за данъците не съм го твърдяла, та ще помоля за малко по-височко ниво на заяждането.

второ, за всякакви ли дребни и не толкова дребни, но очевидни нарушения се налага човек да наема адвокат? Време, усилия и още пари трябва да се губят дори за неща, които са написани черно на бяло и няма как да бъдат тълкувани по различен начин? Как изобщо работещ човек ще има време и енергия да се занимава с това?
Очевидните нарушения вече разбрахме от няколко разказа тук, включително и моят, че се решават от КЗП. За нерешените казуси не разбрахме обаче защо не са решени. Единствено разбрахме, че някой много се е обидил, че мошенНиците не са в затвора.
Работещият човек не се разхожда. Подадох си жалбата по електронен път. Честно казано, не помня дали изобщо от КЗП се свързаха с мен, или направо момчето от Глобул ми се обади да си взема новия апарат.
Което пак ме връща на моята теза, че някои хора не знаете как да си пуснете жалбата, освен това - както и ти пишеш - не ви се занимава с 'дреболии', нерядко въобще не сте запознати с любимия ви закон, но пък сте много претенциозни кой как да работи.

Е, аз пък съм доста дребнава, не обичам да ме правят на маймуна и се занимавам - по имейла. Работа е за 15 мин. Ако се наложи четене на ОУ и закони - сайтовете и лекс.бг са на два клика разстояние.

# 42
  • София
  • Мнения: 163
Ние-данъкоплатците плащаме заплатите на тези търтеи от КЗП.

Малко им плащате, малко им плащате.
Това са търтеи,на които ние-данъкоплатците им плащаме заплати.А докумети съм им изпратил.Общо 5.Те обаче след четири месеца ми отговориха:"Духай супата.Не си изпратил документи".A казусът беше възможно най-прост.Търговец ми продава некачествена стока,след което отказва да ми я замени или върне парите.

Последна редакция: нд, 08 авг 2021, 14:14 от gogodif

# 43
  • Мнения: 14 920
А мейлче или обратна разписка, че са получили документите ти и почват да разглеждат, получи ли?. Да не се окаже, че действително не си изпратил документи.

# 44
  • София
  • Мнения: 28 708
Или не си изпратил всички необходими документи.

# 45
  • София
  • Мнения: 163
А мейлче или обратна разписка, че са получили документите ти и почват да разглеждат, получи ли?. Да не се окаже, че действително не си изпратил документи.
Имам имейл,че жалбата е регистрана.И понеже е регистрирана получавам отговор.

# 46
  • Мнения: 14 920
Тъй, и какви документи точно липсват, трябва да са описани?

# 47
  • Evil thoughts can hide, I'll help release the mind I'll peel away the skin, release the dark within.
  • Мнения: 1 327
Аз съм типичен пример за абсолютно правилно подадена жалба, подкрепена с всички документи, отговорено ми е, че съм в правото си, но КЗП не могат да намерят собственика, да си го търся аз. И ме уведомяват, че освен мен, има още много други също в правото си, но и по техните жалби по същия казус, не могат да направят нищо, защото пак не могат да намерят собственика. Това изобщо не ми изглежда нормален отговор от държавна институция, при положение, че очевдино има множество еднакви нарушения, ние да се оправяме.

# 48
  • София
  • Мнения: 13 840
Според мен има смисъл. Просто е на късмет на какъв служител попаднем.

# 49
  • Мнения: 2 104
А как е възможно да не успееш да намериш собственика на дадена фирма? Вярно, е че се дават много грешни или не съществуващи адреси при регистриране на фирма, но все пак си има канали за установяване на адрес на дадено ФЛ.
На мен също ми предстои да подавам жалба до КЗП, НАП и Прокуратура за нелоялен търговец, предлагащ електроуреди за готвене, които са опасни за здравето.

# 50
  • Evil thoughts can hide, I'll help release the mind I'll peel away the skin, release the dark within.
  • Мнения: 1 327
А как е възможно да не успееш да намериш собственика на дадена фирма? Вярно, е че се дават много грешни или не съществуващи адреси при регистриране на фирма, но все пак си има канали за установяване на адрес на дадено ФЛ.
На мен също ми предстои да подавам жалба до КЗП, НАП и Прокуратура за нелоялен търговец, предлагащ електроуреди за готвене, които са опасни за здравето.

Точно, и аз това се чудя. И как ако те не могат да намерят собственика, да го намеря аз и да го съдя? Но пък съм официално уведомена за това ми право.

# 51
  • Мнения: 285
Гледам,че не е писано отдавна в темата,но се надявам някой да отговори.
Знаете ли как редактира пусната вече жалба?
Получих имейл,че жалбата ми е върната за корекция и като проверих някои от данните ми са се попълнили на латиница и трябва да ги коригирам.
Гледах,гледах и не намирам начин.

# 52
  • Варна
  • Мнения: 10 590
Гледам,че не е писано отдавна в темата,но се надявам някой да отговори.
Знаете ли как редактира пусната вече жалба?
Получих имейл,че жалбата ми е върната за корекция и като проверих някои от данните ми са се попълнили на латиница и трябва да ги коригирам.
Гледах,гледах и не намирам начин.
Формата е за подаване само на НОВИ жалби и сигнали! Ако желаете да допълните подаден/а вече от Вас коректна/тен жалба/сигнал, изпращайте допълнителната информация на имейл info@kzp.bg. В поле „Относно“ на имейла въведете входящия номер на документа (жалба/сигнал) или датата на подаване

# 53
  • Мнения: 2 080
Според мен няма смисъл от тази Комисия, ако ще “пази” някой или не й се работи.
Преди около четири години подадох жалба за опасен продукт ( дреха, която се оказа с малки падащи топчета) за много малко дете, освен това и несъответстваща  на снимките , описанието и посочената материята. От КЗП ми изпратиха 1- 2  безсмислени имейла и нищо повече. Сайтът е известен, регистриран на ЕТ (поне тогава беше, скоро не съм проверявала) и излизащ от първите при търсене на бебешки и детски дрехи.

Общи условия

Активация на акаунт