Моля за вашата помощ - домашно по литература за 5 клас.

  • 24 568
  • 41
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 3 160
Лелеее че то аз сигурно няма да мога да напиша "задълбочен" отговор на това....а съм учила гръцка митология, скандинавска, признавам си, не съм и чела Embarassed , но Прометей наистина е прикован на скалата защото е дал на хората огъня.

# 31
  • Мнения: 3 447
Леле, божке! Ами тези умници ще карат децата да четат "Златната клонка" във втори клас! Shocked


Приятно съм изненадана , че си чела Фрейзър!  Grinning

Ти пък... какво толкова изненадващо има в това някой да е чел Фрейзър Simple Smile

# 32
  • Sofia
  • Мнения: 6 935
Дона, повечето хора не са и чували за него.
и не е задължително

# 33
  • Варна
  • Мнения: 1 306
Аааа, моля, моля - ние не сме "повечето хора", а интелектуални форумки!  Crossing Arms

# 34
  • Майничка
  • Мнения: 12 582
Аааа, моля, моля - ние не сме "повечето хора", а интелектуални форумки!  Crossing Arms
Тъй-тъй!
И няма какво да се оплаквате, че от децата ви се иска задълбочен анализ на творби с теологическа насоченост в пети клас, от отрочетата на такива майки се очаква да надминат настоящето интелектуалното ниво на същите преди да са завършили средното си образование, а от внуците - в края на основното.  Еволюция му е майката!   Naughty

(Дрънкам си аз, щото още сме в първи клас... newsm78)

# 35
  • Мнения: 172
Здравейте, и моят син е 5-ти клас и аз също смятам че са страшно много натоварени тези деца.Те нали са по нова програма и имам чувството че им е смъкнат материала от 8-ми-9-ти клас.Ние пък на една песен /мисля че беше "Слънчова майка"/ трябваше да пишем от името на слънцето.А при "Тримата братя и златната ябълка" трябваше да се раздели на епизоди.Направо съм се видяла в ужас със този 5-ти клас.

# 36
  • Мнения: 6
ето една идея за помощ и от мен, макар и с малко закъснение - пробвай със списание "Ученически свят" за 5. - 8. клас. Има много полезни материали по литература за домашно в пети клас, пък и по други предмети.

# 37
  • София
  • Мнения: 4 867
добре де, само аз ли не мисля, че искат от децата твърде много?
преразказването на текст от името на друг герой може да бъде много забавно и определено развива въображението и абстрактното мислене като цяло.
разделянето на текст на епизоди (особено повествование като приказката за братята и ябълката) не е трудно.
сравнението на текстове на ниво пети клас също не би трябвало да ги затрудни.

започвам да си мися, че повредата е в моя телевизор и пропускам нещо съществено.  newsm78 довечера ще взема да прочета учебника на виктория и да й проверя домашните  smile3529

# 38
  • Мнения: 3 740
добре де, само аз ли не мисля, че искат от децата твърде много?

И аз, и аз! wavey

Добре де, искаме децата да се научат да мислят, как да стане това, ако задачите не ги затрудняват? Нали смисълът е да се качват стъпало по стъпало нагоре, не да се въртят около познатото.
На мен ми харесва, че изучават митологиите на различни народи. Харесва ми, че ги учат да съпоставят и анализират. Да, не винаги учителите уцелват мярката, да, понякога се налага децата да ни попитат и нас, за да разберат нещо по-добре. Но нали затова сме родители - да ги подкрепяме в приключението, наречено знание.
За протокола: дори не знаех, че Камен е стигнал в училище до скандинавската митология. Но винаги с удоволствие му помагам и обяснявам, ако ме помоли. И още нещо, не смятам, че е особено начетен или добър в анализите. Но не пропускам случай да му насоча вниманието в тази посока.

# 39
  • Мнения: 1 533
Добре де, искаме децата да се научат да мислят, как да стане това, ако задачите не ги затрудняват?

Точно така си е! Ако детето знае че при най-малката трудност майка му ще седне и ще му напише домашното, хич няма и да си напъне мозъка, което не е упрек към никого. Просто така сме устроени, като опре ножа до кокала, човек върши чудеса. Не ставса въпрос само за уроци и домашни.

# 40
  • Мнения: 2 716
И ааааз. Ама ние сме майки на генийчета  bowuu
За митологиите- вероятно е трябвало да направят сравнение, което учителката е направила пред тях. И много вероятно е, да им е залегнало и в плана в тетрадките. Сега ще се консултирам с 5-класничката.

# 41
  • Мнения: 2 716
1.Според един от митовете на древните гърци бог Прометей създал древните хора от пръст и вода.Сравнете идеята за произхода на човека в старогръцката и скандинавската митология с тази в библейския разказ.Какви представи за природата и мястото на човека в света стоят в основата на тези разкази?
2.Каква е основната разлика между историята на възникването на света в митовете, в които има много божества, и в библейския разказ?Помислете кои истории подчертават повече самото творение и кои открояват и ролята на твореца;в кои стабилността на света се постига чрез преминаване през дълъг процес на сътресения и борби и в кои не е така и защо?
Отговори на детето:
1. Защо Прометей? Товаоще не сме го взели.
2. В митовете с много божества, повече се говори за самите божества. Даже в някои митове човека изобщо не се споменава. Там дето има повече божества се бият, а когато е само 1, няма с кой да се бие. И за това по-бързо става развитието на света.
рр/ в отговорите няма нито 1 моя дума; детето мисли около 10 секунди преди да започне да отговаря. Следователно,те наистина учат тези неща и трябва да ги знаят.  Naughty

Общи условия

Активация на акаунт