Авиокомпания "ГъливЕър"

  • 4 864
  • 62
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 992
До САЩ най- късо е разстоянието с прекачване Лондон ( може и Португалия, но няма добра връзка от България).
Полетът от Хитроу е  над 6 часа.
На самото летище няма как да си починеш, защото минаваш голямо разстояние, за да стигнеш терминала с презокеанските полети и чакаш натъпкан , като сърдели секюрити чек. Най- бавният секюрити чек, който съм имала беше на Хитроу. Те ме отказаха да летя повече с прекачване.
Летя с директни полети от Амстердам. Полетът е 8 часа.
Този на Гъливеър от София се предвижда да е 9 часа.
Опцията да ти закъснее полет от София и да изпуснеш връзка и да чакаш някъде да ти търсят полет , също не е за пренебрегване.
Вариантът Гъливеър да не излети би бил технически проблем, тогава чакаш в най- лошия случай другия им самолет, но чакаш у дома!
Ако трябва да чакаш дълго, по IATA резолюции са задължени да имат договор с други авиокомпании да те премаршрутират с тях!
Но както писах , основно се налага премаршрутиране, при изпусната връзка, поради забавяне на първия полет.
Напълно безсмислен спор.
Както написах, всеки си знае за себе си.
А и темата е за Гъливеър . Можете да отворите тема директен или с прекачване полет предпочитате.
Много хора в САЩ го чакат този полет. В момента съм сред тях и коментират, че при директен полет, даже биха могли да си идват до България и за няколко дни.

# 31
  • Мнения: 4 386
Ако трябва да чакаш дълго, по IATA резолюции са задължени да имат договор с други авиокомпании да те премаршрутират с тях!

Не разчитайте на това. Уиз и Райън никога не премаршрутират с друга компания, за България Еър съм почти сигурен. Не мисля, че са задължени да имат договор с други компании изобщо.
Ако летиш с Луфтханза и има проблем, има още 3-4 полета същия ден, с Гъливеър следващия полет ще е вероятно след няколко дена.
Това да не се приема на нож, просто малко връщане в реалността. Нямам нищо против да пуснат тия полети, даже напротив, но съм силно скептичен докато не ги видя.

# 32
  • Мнения: 5 916
Ако трябва да чакаш дълго, по IATA резолюции са задължени да имат договор с други авиокомпании да те премаршрутират с тях!

Не разчитайте на това. Уиз и Райън никога не премаршрутират с друга компания, за България Еър съм почти сигурен. Не мисля, че са задължени да имат договор с други компании изобщо.
Ако летиш с Луфтханза и има проблем, има още 3-4 полета същия ден, с Гъливеър следващия полет ще е вероятно след няколко дена.
Това да не се приема на нож, просто малко връщане в реалността. Нямам нищо против да пуснат тия полети, даже напротив, но съм силно скептичен докато не ги видя.

Абсолютно. Точно това имах предвид. И не бих разчитала, че полета ще е 9 часа.
България еър трудно премаршрутизират и то само, когато имат договор с някой да му изпълняват полети. Както е с Австрийците от Виена.
Играли сме го с Аустриан. Качиха ни на първия възможен полет за България. Докато клиентите на БГ еър ги качиха на най-късния за деня, 3-ти след отменения.

Разбира се, че директен полет е по-добре от прекачване. Но ако дирекния беше Луфтханза например, а не новостартираща БГ компания, която дори имаше трудности с лиценза. Във втория случай бих предпочела Луфти с прекачване и по-ниска цена. Освен всичко казано, са и стриктно спазващи правилата за компенсации. За разлика от всеизвестни БГ компании.

# 33
  • Мнения: 2 992
Има разлика дали ще ти се наложи премаршрутиране заради:
- лоши МТО
- стачка на авиокомпания
- тегнически проблем
- изпусната връзка в междинна отсечка - Това е и НАЙ- честата причина за премаршрутиране. Това е и една от причините да предпочитам по- малко прекачвания, защото си зависим от всичко по- горе по две.

Сигурно вие предпочитате да летите София- Амстердам през Виена с Аустриан.
Е, аз при всички положения ще избера директния полет на България Еър, въпреки различната репутация на двете компании.
В първия случай, ще пътувам поне пет часа и пристигам винаги следобяд.
Във втория случай полетът е два часа и половина и каца в 9 сутринта ( от години това им е разписанието)в Амстердам и целия ден е пред теб.
Прост пример само.

Друг пример: След два дни пътувам от САЩ към Европа. Излитам в 9 вечерта американско, заспивам и се събуждам в Европа. Каца в 10 сутринта. Даже не се събуждам и за вода.
А и повечето полети от САЩ кацат сутринта в Европа и тепърва правиш връзка за някъде, ако ти се налага. Още по- малко искаш да кацнеш през нощта някъде и да се прекачваш полузаспал.

Последна редакция: пн, 11 апр 2022, 22:55 от rosss

# 34
  • Мнения: 5 916
Нон сенс е да сравняваш презокеански полет с двучасова дестинация в Европа, до която мога да се добера през поне още 5 други летища.
Мъжът ми постоянно лети през Виена. И последната компания, която е опция е БГ еър. Защото има в актива си вече безчет каселирани техни полети, без каквато и да било причина, в периода в който не дължат обезщетение. Обаче в този период цените на алтернативите вече са в небесата. Да обясня и причината. В летните периоди са къси на самолети, защото са отдадени за чартъри. А зимата си режат полети, които не са пълни над определен %.

Нямам никакво желание да споря. Всеки си знае. Аз от опит подхождам изключително резервирано и ще наблюдавам изкъсо какво се случва с линията.

# 35
  • Мнения: 4 386
Има разлика дали ще ти се наложи премаршрутиране заради:
- лоши МТО
- стачка на авиокомпания
- тегнически проблем
- изпусната връзка в междинна отсечка - Това е и НАЙ- честата причина за премаршрутиране. Това е и една от причините да предпочитам по- малко прекачвания, защото си зависим от всичко по- горе по две.

Сигурно вие предпочитате да летите София- Амстердам през Виена с Аустриан.
Е, аз при всички положения ще избера директния полет на България Еър, въпреки различната репутация на двете компании.
В първия случай, ще пътувам поне пет часа и пристигам винаги следобяд.
Във втория случай полетът е два часа и половина и каца в 9 сутринта ( от години това им е разписанието)в Амстердам и целия ден е пред теб.
Прост пример само.

Друг пример: След два дни пътувам от САЩ към Европа. Излитам в 9 вечерта американско, заспивам и се събуждам в Европа. Каца в 10 сутринта. Даже не се събуждам и за вода.
А и повечето полети от САЩ кацат сутринта в Европа и тепърва правиш връзка за някъде, ако ти се налага. Още по- малко искаш да кацнеш през нощта някъде и да се прекачваш полузаспал.

Виж сега, по принцип винаги избирам директен полет, освен ако е много (неоправдано) по-скъп, или нямам доверие на авиокомпанията. Примерно България Еър рядко ги ползвам и обикновено съм на тръни.
От видяното дотук се опасявам, че тази компания няма да е по-добра от България Еър, и предполагам, че цените няма да са ниски. Пак казвам, не съм категорично против, чакам да видя какво ще стане, но в никакъв случай не бих съветвал хора с настоящи планове за пътуване да чакат някаква имагинерна бъдеща възможност.

# 36
  • Мнения: 2 992


Примерно България Еър рядко ги ползвам и обикновено съм на тръни.
От видяното дотук се опасявам, че тази компания няма да е по-добра от България Еър, и предполагам, че цените няма да са ниски.

Когато отправна точка ти е Сифия и не е особено лесно да избягваш България Еър. Не казвам невъзможно, но си има дестинации, за които трябва да ги преглътнеш и ползваш, ако искаш директен полет.
Същото ще е и, ако има полети до САЩ.
Въобще не си въобразявам, че е възможно в скоро време чужд превозвач да иска или да направи отсечка София до САЩ. Това няма да са европейци. По някаква причина трябва да се сторим интересни на Юнайтед, Делта или Американ, но това са илюзии.
Така че оставам в очакване на Гъливеър.
Мъча се да се сетя дали преди година или две взеха разрешителното за кацане на Джон Кенеди.
Ско не пуснат билети скоро и тази година ще е отписана.
Но определено ще се радвам да има директен полет до САЩ

# 37
  • Мнения: 11 198
Сигурно вие предпочитате да летите София- Амстердам през Виена с Аустриан.
Е, аз при всички положения ще избера директния полет на България Еър, въпреки различната репутация на двете компании.
В първия случай, ще пътувам поне пет часа и пристигам винаги следобяд.
Във втория случай полетът е два часа и половина и каца в 9 сутринта ( от години това им е разписанието)в Амстердам и целия ден е пред теб.
Не говорим за прекачване при наличието на КЪСИ директни полети, а за наличието на дълги, презокеански полети, не правете такова сравнение. Полетите до Амстердам са удобни само в едната посока ... на запад. Да "Целият ден е пред теб", ако си в Амстердам, а и може да си хванеш всякакви връзки за... отвъд Атлантика. Аз съм пътувал през Амстердам за Южна Америка. Но на връщане в БГ "денят не е пред теб" в Амстердам. Трябва в 8 сутринта да си на Схипхол. Има следобедни варианти с Австрийските Амстердам-Виена-София и с Лухтханза Амстердам-Франкфурт-София. Аз предпочитам директните, когато става въпрос за сравнително къси полети. Ама като ще се лети до САЩ, едно "опъване на крак" и разхождане в някое западноевропейско летище, няма да се отрази зле. При всеки е различно, аз казвам как на мен ми е удобно. При дълги полети откачам (14-часовият Амстердам-Буенос Айрес не ми беше най-комфортното нещо, например).

# 38
  • Мнения: 2 843
А каква според вас е мотивацията да пуснат полет до Солун, което е изключително близка дестинация от София и хората ходят за уикенда? А не например до Атина, която е доста по-далече, има 1 директен полет (ако го има) и някой от лоукостите пускаше такъв лятото? За мен второто е много по-логично. Кой ще пътува до Солун със самолет?!

За Скопие и Тирана донякъде разбирам, има много бизнеси, които оперират на целия регион. На мен редовно ми се налага да пътувам и до двете, пътищата са кошмар, а до Тирана са си 8+ часа.

# 39
  • Мнения: 4 386
А каква според вас е мотивацията да пуснат полет до Солун, което е изключително близка дестинация от София и хората ходят за уикенда? А не например до Атина, която е доста по-далече, има 1 директен полет (ако го има) и някой от лоукостите пускаше такъв лятото? За мен второто е много по-логично. Кой ще пътува до Солун със самолет?!

гледат да няма конкуренция...
от солун има полети с гръцки компании до островите

# 40
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 759
А каква според вас е мотивацията да пуснат полет до Солун, което е изключително близка дестинация от София и хората ходят за уикенда? А не например до Атина, която е доста по-далече, има 1 директен полет (ако го има) и някой от лоукостите пускаше такъв лятото? За мен второто е много по-логично. Кой ще пътува до Солун със самолет?!

За Скопие и Тирана донякъде разбирам, има много бизнеси, които оперират на целия регион. На мен редовно ми се налага да пътувам и до двете, пътищата са кошмар, а до Тирана са си 8+ часа.

От Солун има доста нискотарифни полети до островите. Включително съм правила пакети с автомобил до Солун, нощувка, полет и почивка на островче....И определено има клиенти, които са ОК така. Излиза доста по-евтино от полет с прекачване през Атина. Освен това миналата година нещо се разминаваха връзките от София.

# 41
  • Мнения: 5 916
Това ни е стандартно действие за острови с по-дълги фериботни връзки. Паркингите до летището са с приемливи цени и имат охрана и навеси.
Да не говорим, че историята помни да сме пътували до Хиос за 50 евро трима с 3 чекирани с Елин еър.

В зависимост от цените им, ще са алтернатива на колата до Солун.

Последна редакция: ср, 13 апр 2022, 21:25 от Fancy

# 42
  • Мнения: 2 843
Има логика, мерси за включванията. Но пак Атина ми се струва като нужна дестинация, за бизнес особено. В България има много гръцки фирми и връзка столица-столица ми се струва перспективна.

# 43
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 759
Има логика, мерси за включванията. Но пак Атина ми се струва като нужна дестинация, за бизнес особено. В България има много гръцки фирми и връзка столица-столица ми се струва перспективна.
Сега до Атина май е само една линия. Но бяха 3...и най-вероятно постепенно ще се върнат. Може би за това не се бутат и тези.

# 44
  • Мнения: 11 198
Живея в друга държава и рядко летя с прекачване до САЩ. Ако не е драстична разликата в цената, предпочитам директния полет.
Още нищо не са обявили. Кой знае какви цени ще изтрескат. А междувременно Австрийските линии пускат примоция за 688 евро София-Ню Йорк-София двупосочен (логично... през Виена).
Скрит текст:
И те са си скъпчии...

Общи условия

Активация на акаунт