Отговори
# 60
  • Мнения: 41 226
Коя бензинова кола харчи градско по-малко от дизела ? Дори 1.6 бензин в града е поне 10, а дизел 2.0 градско около 6. Да не говорим че бензина докато набере да изпревариш може са станеш за подстригване.  Според мен няма бензинова кола под 1.8 без турбина на която може да се разчита да направиш адекватно изпреварване и да пътуваш нормално със скорост над 50. Моята е дизел и на магистрала разходът е 4-5 , колко  ще бъде на бензиновата - 8-9 най-малко , а на изкачване 5% едва качва баира и се влачат зад камионите щото просто не върви…

Нашият Кашкай, хем е 156 коня, в града харчи под десет. Лятото харчеше около осем, сега май има повече задръствания, а и по-често караме на много кратко разстояние и на студено, пускаме отопление на седалките, та вдига към 9. На магистрала харчи около 7.5 (което е нормално, защото е висока кола с по-лоша аеродинамика), но на обикновено извънградско, където се кара с ниска скорост, около 6. И никакви проблеми няма нито с изпреварване, нито с изкачване.
Тоест не е като дизел, но е доста по-добре от казаното от теб.

# 61
  • Мнения: 9 762
Основно ми е колата да е с ръчни скорости. Дизел, бензин, ако си познаваш колата, няма проблем да изпревариш.

# 62
  • Мнения: 12 192
Отоплението на седалките каква връзка има с разхода на гориво?

# 63
  • Мнения: 587
...обаче аз ако трябва да си купя кола с неизвестен пробег, бих предпочела дизела Simple Smile
Респект, аз съм на обратния принцип- ако ще купувам чисто нова кола, тя ще е дизел. Ако е стара, на неизвестни километри, то задължително на бензин Blush
Всеки е с някакъв опит и на базата на него си изгражда мнението. Моят е с почти нова японска бензинова преди доста години, която беше страхотен автомобил, обаче след 100 хил. километра рязко започна да създава ядове. След това взехме нова дизелова на Пежо 1.6HDI 110 коня, великолепна кола. Карах я 15 години, 250 хил. км. идеален разход и динамика. Сега я кара съсед и няма никакви грижи все още, скоро надхвърли 300 хил. Веднъж е сменян маховика(всеобща болест на дизелите). За късмет за този двигател вече правят двумасов съединител и едномасов маховик и се сменя само съединителя при нужда, та не е болка за умирачка. От 3 години си джиткам нова дизелова пак на Пежо 1.5 HDI 130 коня и съжалявам, че вече ги няма по-големите двигатели, но в интерес на истината динамиката на двигателя ме изненада приятно. Очакванията ми бяха да се държи по-зле с по-голямото купе.

# 64
  • Мнения: 41 226
Отоплението на седалките каква връзка има с разхода на гориво?

Консуматор е все пак, харчи ток както и климатикът.

# 65
  • София
  • Мнения: 6 309
Коя бензинова кола харчи градско по-малко от дизела ? Дори 1.6 бензин в града е поне 10, а дизел 2.0 градско около 6. Да не говорим че бензина докато набере да изпревариш може са станеш за подстригване.  Според мен няма бензинова кола под 1.8 без турбина на която може да се разчита да направиш адекватно изпреварване и да пътуваш нормално със скорост над 50. Моята е дизел и на магистрала разходът е 4-5 , колко  ще бъде на бензиновата - 8-9 най-малко , а на изкачване 5% едва качва баира и се влачат зад камионите щото просто не върви…
Стига де, тва съвсем в зоната на здрача. Simple Smile Не ми се спори, ма съвсем крайно. Не лобирам за бензина, но чак толкова черно, не е. Simple Smile Прилична, не нова, прилично поддържана бензинова кола, се справя съвсем приемливо и с разход и с вървене.

# 66
  • София
  • Мнения: 322
По мои наблюдения, тази сутрин много стари дизели са с нулев разход Grinning

# 67
  • Мнения: 2 920
Който не може да кара и изтребител да му дадат няма да може да "пътува нормално с над 50". Ама пък сигурно ще успее да накара колата да връща гориво в резервоара... perpetuum mobile.

# 68
  • Мнения: 4 635
Помня, че за дизела всеки път беше драма къде да завереждаме - обмисляха се бензиностанции, коя верига, да не е някаква неизвестна, какво има вътре... Бензинът ме лиши от този проблем.

# 69
  • Мнения: 9 762
По мои наблюдения, тази сутрин много стари дизели са с нулев разход Grinning
Това е от "качествените" горива на лукойл. Добавят вода.

# 70
  • Мнения: 41 226
Който не може да кара и изтребител да му дадат няма да може да "пътува нормално с над 50". Ама пък сигурно ще успее да накара колата да връща гориво в резервоара... perpetuum mobile.

Е, електричките го правят в някаква степен Wink

# 71
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 248
По мои наблюдения, тази сутрин много стари дизели са с нулев разход Grinning
Става, като си опържиш едни яйца за закуска и сложиш олиото после в резервоара, тамън нула паричен разход.

# 72
  • София
  • Мнения: 322
Беше, със старите атмосферни дизели ставаше номера, с последващите комънрейл системи тая работа свърши...

# 73
  • Мнения: 41 226
A и кой днес пържи яйцата с олио? Wink

# 74
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 434
Помня, че за дизела всеки път беше драма къде да завереждаме - обмисляха се бензиностанции, коя верига, да не е някаква неизвестна, какво има вътре... Бензинът ме лиши от този проблем.

Това защо? Заради замърсен дизел?
Хич не го мисля даже. Зареждам от лоукост бензиностанции, разликата стига до 20 цента на литър. Почти 10 години тук не съм имала проблем с горивото.

Общи условия

Активация на акаунт