Booking – 7

  • 25 056
  • 627
  •   2
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 1 688
Ако софтуерът не ви позволява да намалите броя на нощувките, пишете на Customer Service да ги коригират те. На мен при подобен случай ми реагираха за няколко часа и останах много доволна.

# 16
  • Мнения: 374
Здравейте, ако някой има код, който няма да използва, моля да ми изпрати на ЛС, благодаря.

# 17
  • Мнения: 1 444
Някой правил ли е резервация със заявка, вече трети път попадам на хубави места за настаняване, които не мога да резервирам, тъй като искат заявка за резервация, при която уж до 24 часа трябва да получа потвърждение от домакина, но всъщност получавам съобщение от Booking, че домакинът не е отговорил. Вече започвам да си мисля, че тофа са някакви фалшиви оферти. И другият ми въпрос е дали има начин да гледам само офертите за ново място за настаняване
И аз попаднах на такъв апартамент за Барселона. Беше нов, за пръв път в сайта и докато разглеждах снимките, 2 от тях ги бяха направили като съобщения/бележки (сниман текст). Пишеше че дори и да резервираме през Букинг, ако не пишем на техния личен имейл (съответно беше посочен на бележката) да се разберем, резервацията нямало да се зачете! Rolling Eyes Доста странна практика.
На другия ден пак минах да ги разгледам, но явно от сайта им бяха проверили снимките и са ги накарали да променят текста, че резервациите са със заявка. Мейлът им беше махнат. На мен така ми се стори по-сигурно и пуснах резервация, обясних в заявката какво, що, но накрая Букинг ми върна, че изобщо не са отговорили.
Можех да им пиша директно на мейла, защото го бях запазила, обаче дори и да не са фалшиви обяви, прецених, че това не са надеждни хазяи. Смисълът да ползваш Букинг е да имаш сигурност, че там няма да останеш без квартира. С такива, които не отговарят веднага, изобщо не се занимавай повече.

# 18
  • София
  • Мнения: 6 141
Имам код за 10% над 50Е, валиден до 03.02.

Даден.

Последна редакция: пт, 02 фев 2024, 19:47 от milasara

# 19
  • Мнения: 374
Имам код за 10% над 50Е, валиден до 03.02.

Бихте ли ми го изпратили на ЛС

# 20
  • Мнения: 287
Здравейте! Да помоля и аз за код, ако някой няма да ползва!
Благодаря предварително!

# 21
  • Мнения: 716
Здравейте! Да помоля и аз за код, ако някой няма да ползва!
Благодаря предварително!
Имам, ще пратя на ЛС, само потвърдете, че все още търсите.

# 22
  • Мнения: 287
Да! Благодаря Ви!

# 23
  • В подножието на Сините камъни
  • Мнения: 217
Юхууу, пак почнах да получавам кодове. На който му трябва да свирка - на лични само.

Изпратен на фран

Последна редакция: сб, 03 фев 2024, 23:00 от ivka1972

# 24
  • Мнения: 1 511
Имам един въпрос - рових из темите, но май не открих точно такъв коментар. Направила съм резервация със задължение за плащане, но може да бъде безплатно анулирана. Използвала съм обаче натрупана сума от акаунта. Ако анулирам, какво се случва с тази сума? Връща ли се обратно, за да може да се ползва при следваща резервация или изгаря?

# 25
  • Мнения: 859
Връща се.

# 26
  • Мнения: 932
Ако софтуерът не ви позволява да намалите броя на нощувките, пишете на Customer Service да ги коригират те. На мен при подобен случай ми реагираха за няколко часа и останах много доволна.
Дръпнали са вече парите за 5 нощувки, дали ако им пиша биха ми върнали парите за трите нощувки ?

# 27
  • София
  • Мнения: 1 688
Не знам, но вероятно зависи дали сте в срока за безплатно анулиране, ако сте избрали тази опция. Ако сте резервирали с невъзвръщаема стойност, няма да върнат нищо.
Иначе те обичайно взимат парите 1-2 дни преди изтичане на срока за анулиране и ако анулираш в последния момент, ги връщат, макар и аз да не съм го правила, но така пише в условията. Аз обикновено гледам да анулирам, преди да са взели парите.
При моя случай резервацията беше в срока за безплатно анулиране, но аз исках само да намаля нощувките от 3 на 2, защото реших третата да е в друг град и от букинг веднага ми съдействаха. Не исках да анулирам изцяло, защото нямаше гаранция на какви цени ще резервирам отново, а мястото си ми харесваше.

# 28
  • Мнения: 4 326
Ако софтуерът не ви позволява да намалите броя на нощувките, пишете на Customer Service да ги коригират те. На мен при подобен случай ми реагираха за няколко часа и останах много доволна.
Дръпнали са вече парите за 5 нощувки, дали ако им пиша биха ми върнали парите за трите нощувки ?

ако имате право на безплатно анулиране или промяна ще върнат, ако нямате - не
пише си в условията на резервацията
изтеглянето на сумата няма много общо с правото на отказ, ако имате право на отказ връщат изтегленото, ако нямате - не
пробвайте от сайта да направите промяна, то ще си каже
в краен случай говорите с хотела, но ако нямате право на отказ може да не са услужливи

# 29
  • Мнения: 12
Здравейте, търся код за booking.

Благодаря предварително!

Общи условия

Активация на акаунт