Провален детски рожден ден

  • 5 172
  • 70
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 5 228
А относно какичките да имали сме един случая на неуредици с какичките(за което ние сме си виновни и сме си сложили обеца на ухото) но никога не е ставало въпрос за обещание на някого за две какички,напротив ние винаги казваме точно колко какички ще има в залата и ако клиента прояви желание викаме още какички което е абсолютно безплатно.

Напротив, и на мен ми обещахте две какички, както и на двете ми приятелки, които си празнуваха рождените дни на децата, но резултатът беше един и същ. От три празнувани рождени дни при вас, три идентични случая. Съжалявам, но това не ми се струва единичен случай.
Иначе клубът ви е много хубав и ще бъде жалко, ако си развалите репутацията заради дреболии.

# 61
  • Мнения: 67
До crazia,
аз също искам да ви отговоря и ще го направя тук, а мислех да ви отговоря на и-мейла, първото в което ме обвинявате, че  не съм звъняла по телефона, въобще не е вярно защото мога да го докажа по набраните номера(не съм писала никъде,че не си вдигате телефоните), но няма да издребнявам до толкова, второто е, че когато съм се обаждала абсолютно никой не ме попита за кога и кого става въпрос, да никой не е длъжен да знае за за кога и за кого се обаждам. Трето, когато отидох да си взема поканите също никой не се поинтересува за кого и за кога взимам поканите. И последно просто е трябвало да си изложете изискванията и правилата, все пак това ни е втория рожден ден и много не са ми ясни тези неща, да и другото което е, не всеки ден мога да се разхождам до клуба Ви, защото все пак си гледам детето.
Ако сте прочели цялата тема,  сама можете да видите, че съм предложила да се заключи темата, така че излишно се заяждате с мен, което подклажда още повече огъня, и започва да набира сила.
С уважение бясната майка

# 62
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Ако сте прочели цялата тема,  сама можете да видите, че съм предложила да се заключи темата, така че излишно се заяждате с мен, което подклажда още повече огъня, и започва да набира сила.
С уважение бясната майка
Е къде видя да се заяжда?!?
Определено е време за  topicclosed

# 63
  • София
  • Мнения: 6 561
Здравейте,

Доста дълго се колебаех,дали да отговоря и смятах че,това абсолютно ненужно (но след като ви отговорих на писмото, както  и това че винаги си вдигам телефона а вие никога не сте ми се обаждали,се поинтересувах за вашият случай , и след като обвиних абсолютно ненужно персонала си,реших)вие все пак продължавате да говорите лошо за репутацията на моя клуб реших че, е време да сложа точка на това.Много съжалявам за това което преживявате, но правилата за запазване на час в клубовете са пределно ясни и много точни във всички клубове.А също така не съм съгласна да изопачавате информацията,значи абсолютно невярно е твърдението ви че, сте се обаждали в клубът и сте питала за това кога и как да уточните нещата по-рожденият ден, и ние сме ви казвали че има достатъчно време (защото при всяко обаждане в клубът се пита кога и в колко часът е записан даденият рожден ден,така че ако вие въобще сте се обаждали би трябвало да сте разбрали че нямате записан рожден ден ,най-малкото защото въобще не фигурирате в нашият график)както и факта че вие въобще не сте запазили сериозно този час,защото когато човек е във клубът и иска да запази час той оставя  капаро,другото което: за да ви запише момичето отгоре на страницата а не в графика значи е ставала въпрос за потвърждаване на датата което вие не сте направили,във всеки един клуб в София щяха да ви премахнат часът това е пределно ясно.Съжалявам за това което се е случило,недоразомението е голямо и за съжаление ще постарада едно невинно същество,(за което лично аз съжалявам) но да се петни така репутацията на едно толкова реномирано място,без абсолютно никакви факти,съжалявам но това е недопостримо.Преставям си как се чувствате но това че вие не сте си поптвърдили часът в никакъв случай не е наша вина, когато записваме часове без капаро (по телефона)и когато тези часове са записани в графика ни, никога не ги премахваме без да се обадим по-телефона на даденият родител(във вашият случай не сме се обадили защото не сте си потвърдили часът).Вярно е че,при вас е станало явно някакво недоразомение,но да слагате вината само върху клубът е доста едностранно,не смятате ли?
Знам че в подобен тип форуми,тъй като и аз пиша тук и в един друг форум момичетата се подкрепят много и със сигурност съм загубила клиенти, но бях длъжна да изложа и мойте страна на нещата за да се разбере все пак че нещата не са толкова едностранни.Още веднъж съжалявам за това което се е случило с вас, но недейте да обиждате така нещо което е направено с добронамерена цел и много средства.
Извинявам се и на всички в тази тема,че се включих във вашият разговор но смятам че това е мой дълг!Винаги има недоволни,не съм си и помисляла че всички ще останат доволни от нас,но за разлика от много други места аз се интересувам от мнението и на доволните и на недоволните и си взимам бележки).
А относно какичките да имали сме един случая на неуредици с какичките(за което ние сме си виновни и сме си сложили обеца на ухото) но никога не е ставало въпрос за обещание на някого за две какички,напротив ние винаги казваме точно колко какички ще има в залата и ако клиента прояви желание викаме още какички което е абсолютно безплатно.
Радвам се че, все пак сте намерили друг клуб и ще отпразнувате рожденият ден там,доколкото разбрах и момичето в нашият клуб ви е предложило възможности за поправяне на грешката но явно сте били афектирани и не сте пожелали,най-важното е че дететнцето ви ще празнува!

с уважение,
Диана Младенова,
собственик на детски парти клуб "Приказка без край"

гледам и не вярвам на очите си. има и още...

Последна редакция: чт, 15 мар 2007, 23:37 от bibi

# 64
  • Мнения: 6 206
биби, не бъди толкова строга
грешки се правят в такова състояние на афект

# 65
  • Мнения: 6 206
Уф не ми е работа да се меся, когато се обърне колата, пътища много.
Но да попитам като отиде да резервираш, казаха ли ти
"какво капаро ще ни оставите, за да потвърдим резервацията"
а ти каза ли
"няма да оставям капаро"
въобще искаха ли ти капаро?
crazia, моите уважения към работата ти, знам какво ти коства, но наистина си вземи бележка от случая. Какво е в другите клубове и как те взимат капаро няма значение, не значи че е правилно, просто е останало с недомлъвки и недоизяснено, което значи че нещо куца и вината трябва да се търси първо във вашите хора, клиентите наистина не са длъжни да знаят. Идеално няма никъде, и при мен стават грешки, но разликата между умните и глупавите хора е, че едните не повтарят грешките си.
Сигурна съм, че от утре ще имаш нова система за записване на РД.
Жалко, че трябваше да платиш тази цена. Съжалявам наистина.

# 66
  • София
  • Мнения: 11 711
Здравейте,

Доста дълго се колебаех,дали да отговоря и смятах че,това абсолютно ненужно (но след като ви отговорих на писмото, както  и това че винаги си вдигам телефона а вие никога не сте ми се обаждали,се поинтересувах за вашият случай , и след като обвиних абсолютно ненужно персонала си,реших)вие все пак продължавате да говорите лошо за репутацията на моя клуб реших че, е време да сложа точка на това.Много съжалявам за това което преживявате, но правилата за запазване на час в клубовете са пределно ясни и много точни във всички клубове.А също така не съм съгласна да изопачавате информацията,значи абсолютно невярно е твърдението ви че, сте се обаждали в клубът и сте питала за това кога и как да уточните нещата по-рожденият ден, и ние сме ви казвали че има достатъчно време (защото при всяко обаждане в клубът се пита кога и в колко часът е записан даденият рожден ден,така че ако вие въобще сте се обаждали би трябвало да сте разбрали че нямате записан рожден ден ,най-малкото защото въобще не фигурирате в нашият график)както и факта че вие въобще не сте запазили сериозно този час,защото когато човек е във клубът и иска да запази час той оставя  капаро,другото което: за да ви запише момичето отгоре на страницата а не в графика значи е ставала въпрос за потвърждаване на датата което вие не сте направили,във всеки един клуб в София щяха да ви премахнат часът това е пределно ясно.Съжалявам за това което се е случило,недоразомението е голямо и за съжаление ще постарада едно невинно същество,(за което лично аз съжалявам) но да се петни така репутацията на едно толкова реномирано място,без абсолютно никакви факти,съжалявам но това е недопостримо.Преставям си как се чувствате но това че вие не сте си поптвърдили часът в никакъв случай не е наша вина, когато записваме часове без капаро (по телефона)и когато тези часове са записани в графика ни, никога не ги премахваме без да се обадим по-телефона на даденият родител(във вашият случай не сме се обадили защото не сте си потвърдили часът).Вярно е че,при вас е станало явно някакво недоразомение,но да слагате вината само върху клубът е доста едностранно,не смятате ли?
Знам че в подобен тип форуми,тъй като и аз пиша тук и в един друг форум момичетата се подкрепят много и със сигурност съм загубила клиенти, но бях длъжна да изложа и мойте страна на нещата за да се разбере все пак че нещата не са толкова едностранни.Още веднъж съжалявам за това което се е случило с вас, но недейте да обиждате така нещо което е направено с добронамерена цел и много средства.
Извинявам се и на всички в тази тема,че се включих във вашият разговор но смятам че това е мой дълг!Винаги има недоволни,не съм си и помисляла че всички ще останат доволни от нас,но за разлика от много други места аз се интересувам от мнението и на доволните и на недоволните и си взимам бележки).
А относно какичките да имали сме един случая на неуредици с какичките(за което ние сме си виновни и сме си сложили обеца на ухото) но никога не е ставало въпрос за обещание на някого за две какички,напротив ние винаги казваме точно колко какички ще има в залата и ако клиента прояви желание викаме още какички което е абсолютно безплатно.
Радвам се че, все пак сте намерили друг клуб и ще отпразнувате рожденият ден там,доколкото разбрах и момичето в нашият клуб ви е предложило възможности за поправяне на грешката но явно сте били афектирани и не сте пожелали,най-важното е че дететнцето ви ще празнува!

с уважение,
Диана Младенова,
собственик на детски парти клуб "Приказка без край"

глдам и не вярвам на очите си. има и още...

И на мен това ми направи впечатление.Реших,че е инцидентно,но в края на постинга личи,че не е.

# 67
  • Мнения: 2 957
Ейййй...опасни сте значи:) Хванахте се за правописните грешки.Тц тц тц....

# 68
  • София
  • Мнения: 6 561
Върху Слонбалон също се изля помия, но като знам и другата гледна точка, нещата изглеждат съвсем различно.
Предполагам визираш моите постове. Не разбирам защо толкова се дразниш от това, че съм изразила мнението си и то не е положително. Даже имам чувството , че влизаш в ролята на адвокат, посредник и препредавач на това кой какво казал и писал. Пак повтарям всеки има право на мнение, има право да го изрази писмено, пък който го интересува, ще прецени да ходи ли там или не, или ще провери на място. Също така смятам, че едни умен собственик би си извадил поука от нечия критика. Целта ми не е да плюя този или онзи клуб - нямам мой клуб, нямам и пряка или косвена връзка друг такъв. Просто конкуренцията и в този бранш стана голяма, а както знаем едно от хубавите неща на конкуренцията е потребителят да получава по-качествена услуга и аз мисля, че съм в абсолютното си право да изизквам такава качествена услуга, особено, когато се касае за децата ми и когато си плащам, а не получавам "нещото"даром.  И още нещо - това е специфична дейност и не всеки е подходящ да я върши. Изказванията по-горе го доказват - не е достатъчно за хвърлиш пари - нямаш ли усет, подход и сърце си causa perduta.
Не че им го желая - напротив, но и при клубовете ще има отсявка, както стана с магазини, заведения и т.н., но това само времето ще го покаже. Нито аз съм пророк, нито ти, затова наистина не разбирам, защо толкова задълбахме... Rolling Eyes   

# 69
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Не се дразня ни най-малко. Просто се оказа, че знам за вашия случай отдавна... миналата година ми разказаха случката. Това би трябвало да обясни реакцията ми.
Няма чак такава конкуренция. Детските клубове не достигат и клиенти има за всички.
Много си права за поуката. Приятелката ми от Слонбалон много се интересува от критиката и я приема конструктивно. След опита който натрупаха с този клуб, ще отварят още един- по-хубав.

# 70
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Заключвам по молба на автора.

Общи условия

Активация на акаунт