Професия:"таен" клиент

  • 11 843
  • 80
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 323
Според мен - това ще повиши нивото и качеството на обслужването, в повечето търговски обекти има пищяща нужда.

# 16
  • постоянно
  • Мнения: 7 123
Според мен - това ще повиши нивото и качеството на обслужването, в повечето търговски обекти има пищяща нужда.
екзактли! Peace
Вили

# 17
  • Мнения: 11 818
Наистина в белите държави това се практикува от край време!  Peace

# 18
  • Мнения: 656
И аз си спомних за "Крилце или кълка"... Grinning

Хубаво е да има такава професия - веднъж една продавачка ме помисли на таен клиент и обслужването и беше фантастично. Пазарувам на същото място от известно време, но тогава тя наистина се престара при обслужването....

# 19
  • Мнения: 2 495
Знам ги аз тези тайни клиенти.Обслужвала съм такива хора и си личат отдалеч Sunglasses

# 20
  • Мнения: 656
Ма в това е уловката - аз не съм, но получих превъзходно обслужване....
Вероятно и други "прости" клиенти си обслужвала  Mr. Green

# 21
  • Мнения: 656
С тази тема ме навеждате на идеята като отида да пазарувам някъде да се олеждам добре навсякъде и да гледам честичко часовника си, да искам и касови бележки ...  Grinning

# 22
  • Мнения: 5 228
Ма в това е уловката - аз не съм, но получих превъзходно обслужване....
Вероятно и други "прости" клиенти си обслужвала  Mr. Green

Точно това е номерът. Такива посещения не се правят всеки ден, но когато персоналът подозира всеки клиенти, че е таен клиент, качеството на обслужване се повишава.

# 23
  • София
  • Мнения: 423
В нашата фирма идва таен клиент почти всяка седмица.Всички знаем за него,но не и кога ще дойде.Винаги  няколко отдела се издънват,но и понякога ни хвалят.Много зависи в какво настроение е "тайния агент"и как е настроен към дадения търг.обект

# 24
  • Мнения: 927
В емирствата, компанията, в която работех, наемаше mistery shoppers. Стараеха се все да са някои по-обикновени, даже бедно изглеждащи хора. Те имаха задачата дори да се заяждат с момичетата в магазините и да видят каква реакция ще има от отсрещната страна. После доклада отиваше директно при собственика на компанията и после надолу по веригата се четеше и обсъждаше за да се подобри обслужването на клиентите. Аз работех като beauty consultant за Juvena и доста често ми се случваше да попадам на такива "клиенти"  Rolling Eyes. Добре, че съм по-бъбрива и обяснителна, та винаги имаше положителни отзиви за мен  bowuu  Laughing

# 25
  • София
  • Мнения: 3 407
Скоро моя приятелка откри нов бутик и инвестира доста средства, разбира се.
Всички знаем, колко е наприятно в луксозен /или не/ магазин да ни посрещнат с пренебрежение и също така всички знаем как повече не стъпваме там, независимо дали собственика е вложил много труд и капитал или не- това просто не ни интересува, ние сме клиенти.
Именно за това ме помоли ме да мина, за да направя такава "тайна" инспекция, не бях присъствала на откриването и продавачките не ме бяха виждали.
Разбира се, че го направих. И естествено облечена в най-хъшлашкия си вид.
И не, продавачката не се издъни. Беше внимателна, любезна и търпелива. Браво.

Последна редакция: пт, 15 юни 2007, 22:10 от Azzy

# 26
  • София
  • Мнения: 900
Подкрепям и не само  Wink
Преди две години исках да регистрирам подобна дейност  Wink
За жалост е малко безнадеждно в някои области.
Особено профилираните.
Масово персонала е трудно заменим  Mr. Green
Няма да продължавам, защото много от вас ще ме захапят  Mr. Green
А аз съм от кофти страната - на кучките  Mr. Green
Има бъдеще, при нормализиран пазар на работната ръка!!!

# 27
  • Мнения: 3 323
Аз адмирирам подобна дейност, бих участвала - съвсем безплатно в подобно начинание! Мина, имай ме в предвид! Писнало ми е от отегчени продавачи, дето дори не си правят труда да научат стоките които продават!

# 28
  • София
  • Мнения: 900
Аз адмирирам подобна дейност, бих участвала - съвсем безплатно в подобно начинание! Мина, имай ме в предвид! Писнало ми е от отегчени продавачи, дето дори не си правят труда да научат стоките които продават!

ГАРАНЦИЯ!!!

То и без това е на хонорар за малките компании,
а големите фирми си имат такива отдели и
не ползват посредници  Peace

# 29
  • Мнения: 3 569
Mistery shopper-redovno ni prashtat takiva.

Общи условия

Активация на акаунт