Вашите впечетления за автомобил Фиат Мултипла

  • 8 045
  • 25
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 7 474
Возила съм се в по-грозния модел Laughing Много широка, удобна, меко вози, дизеловия модел харчи малко. С външния и вид се свиква, честно казано  Wink Колко е здрава не знам newsm78

Последна редакция: нд, 29 юли 2007, 16:03 от L е о

# 16
  • Мнения: 5 539
Колата не е германска, което
е достатъчна причина, за да
не бъде удостоена с внимание!

Не забравяйте, че грозотата или
хубавинята са последното, което
трябва да ви вълнува при избора
на кола. Това не е конкурс за мис.

Хаха, когато си права, права си Laughing

# 17
  • Мнения: 2 978
Колата не е германска, което
е достатъчна причина, за да
не бъде удостоена с внимание!

Не забравяйте, че грозотата или
хубавинята са последното, което
трябва да ви вълнува при избора
на кола. Това не е конкурс за мис.

Хаха, когато си права, права си Laughing


Лиска и да седи, пак е права.
Само цитирам Laughing

# 18
  • Мнения: 5 370
Аз се сетих нещо, макар и не съвсем по темата. Тоест, пак иде реч за Фиат, но не Мултипла.
Преди време, доста време, гледах краштестове на разни марки коли по Тв. С една и съща скорост какво се оказа: Фиатът просто се премаза на 2/3, като картонена кутийка, Фолксвагенът,учудващо, също не реагира много добре, най-оцеля, ако може така да се каже, Волвото.
Та.това е.

# 19
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 827
Volvo. For life.

Волво са известни като едни от най-надеждните коли, все пак.

# 20
  • постоянно
  • Мнения: 7 123
Volvo. For life.

Волво са известни като едни от най-надеждните коли, все пак.
Съгласна съм.Скъпи са но  си заслужава. Peace

Един от колегите ми има въпросният Фият- обновява го всяка година с нов модел.Страхотно грозна кола- прилича ми на охранена хлебарка.Той обаче е споделял че  е много доволен и явно е така иначе нямаше да ъпгреидва постоянно. newsm78
Вили

# 21
  • Мнения: 6 167
аз мисля, че всичките тия драми по отношение на 'най-добрата марка' са доста комплексарски.
всяка една марка преминава тестове, а едва ли някой вече пуска на пазара кола, която се сгъва като кашон.
клиента, който живее до една кола и клечи под нея всеки уикенд в продължение на 25 години е изчезнал вид.
та, малко ми звучат тези изявления за по-доброто , като твърдението, че само на лада се става добър шофьор.
що се отнася до немските коли - да, така е. опела е москвича на западната цивилизация.
има по-стабилни коли, факт, там откъдето идва волвото сигурно грее слънце 20 дни в годината.
но зависи какво искаш от живота - аз не искам трактор да карам, искам кола, която да ми върши работа 5-10г.
а на тези условия отговарят повечето марки.

# 22
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 827
Ааа, за ладата грешиш. Идеята е, че научиш ли се да шофираш на (не най-добрата) тази кола, ще можеш после всичко да караш Grinning

# 23
  • Мнения: 6 167
Ааа, за ладата грешиш. Идеята е, че научиш ли се да шофираш на (не най-добрата) тази кола, ще можеш после всичко да караш Grinning

хаха, да, така казват.
аз съм карала курс на лада. но пък лада повече почти не съм карала Laughing
в моя град курсовете ги карат на нисан микра, та да се зарибяват младежите да купуват точно тази кола после.

# 24
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 827
аз съм карала курс на лада. но пък лада повече почти не съм карала Laughing
Аз повече изобщо лада не съм карала Simple Smile Но наистина след този звяр останалите (по-нови, модерни, серво-мерво) се карат лесно.
Но при мен може да е изкривяване - аз от ладата седнах на трабант Grinning

# 25
  • Мнения: 5 228
Това ми напомня шофьорските ми курсове преди десетина лета, които курсове карах на Лада. В деня преди изпита баща ми ми даде опела си да направя едно кръгче за кураж. Като завъртях волана, изпаднах в дива паника, защото реших, че се е откачил - такава беше разликата с волана на ладата.  Laughing

Общи условия

Активация на акаунт