Хиперактивност,нова учебна година- за късмет на всички!

  • 14 765
  • 159
  •   1
Отговори
# 120
  • Пловдив
  • Мнения: 1 428
Сори че чак сега се усещам за темата, ама и от мен по-добре късно:Запис!

# 121
  • Мнения: 465
И какво ви правят учениците?
При мен двете най-големи деца в семейството определено ходят с радост на училище.Повече нерви ,сълзи и забравени неща отнема ,за да ги стегнем да тръгнат  натам.Но с известни хитрини преодолям сутрешния изблик на енергия-вместо да ги возя  на училище ходим пеш,т.е те бягат пред мен ,а аз се извинявам на хората. LaughingГоворя за растояние от около 1 миля.Когато пристигнем в училищния двор -кротичко-запъхтяно си седят на опашката на класа.Тук се влиза в училище под стройна редица.А и домашните никога (поне за сега) не са от днес за утре.И двете деца стават агресивно-раздразнителни към 3-4 след обяд.Голямото момче взима тогава риталин,но момиченцето е с най-ниска концентрация и много бързо емоциите и преминават от силно въодушевление в недоволствен плач Sad

# 122
  • Мнения: 4 451
Mомичета, моля ви, пишете по-честичко в темата. Тя много вълнува всички нас, които скоро ще си имаме ученици. Hug

# 123
  • Пловдив
  • Мнения: 1 428
Вани напоследък има интерес към книжки - за оцветяване. Оцветява наред - без да спазва цветове или показан пример. Все още излиза мноооого от кунтурите. Напоследък си шари ъцете с"татуировки" - рисува си ги сам. Въпреки наличния интерес напоследък към книжките, е започнал с едно" неискам" на всяка моя дума. Каквото и да го питам, все е "не искам" Записах го на"бойни изкуства" в детската, въпреки че пак беше с декларация "не искам", та да изразходва малко енергия и малко да се дисциплинира - все пак е вид спорт.

# 124
  • Мнения: 214
 И аз във темата. И моя син проявява интерес да оцветява, ама само когато той реши, а не като го карам аз. Все още не може да спазва добре очертанията, но ми прави впечатление, че сам си прави кръг или квадрат - е, доколкото може и после си го запълва с молива. Това е така може би защото сега учат тези фигури. Опитва се да направи четири точки във формата на квадрат и след това да ги свърже - понякога се получава Joy
Научил е и числата до 5 перфектно/да ги разпознава и назовава/ и някой гласни букви. Е, не е малко за един месец и половина нали.

# 125
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
Mомичета, моля ви, пишете по-честичко в темата. Тя много вълнува всички нас, които скоро ще си имаме ученици. Hug

Марианка все се каня да пиша, но все нещо не мога да измисля и се каня, днес това ще пиша утре другото......... и какво се получава - мама с увреждания.

Та какво да ти разкажа. Ами трябва да свикваме. Детето ми е чудесно прието от съучениците, класната определено допринася за това. Аз лично наблюдавам, че има и други такива дечица. Миналата година имаше още деца, но родителите явно не приемаха проблема и тази година не ги виждам. А отгоре на всичко си бяха дали и по-рано децата на училище. Детето има ресурсно подпомагане. Единя му час с ресурсната е по време на физическото. Учителя по физическо много ги насилва да правят тежки упражнения и щом са в час после повечето са вече с мускулна треска. Та Мишо явно прецени ситуацията, че това му допринася болка и сега предпочита ресурсната учителка  Joy Joy Joy . Когато е сам човек до него ги прави нещата. Може да се изкопчи информация от него, ама общо с децата му е по-трудно, макар, че аз доколкото знам, няма подигравки - помагат му и се чувствува добре в час. Миналата година се случваше да излиза от час, тази още не май  newsm78 .

Определено в това училище имат опит с такива деца и всякак се мъчат да оправят нещата. Дано и вие попаднете на добър учителски колектив.

# 126
  • Пловдив
  • Мнения: 1 428
dorothy , това е хубаво, че сте стигнали до хубав колектив, направо не е за вярване в днешно време(като се има предвид и всички които са писали, че не срещат разбиране в учителския колектив).
Днес купих една от книжките Моливко - за възраст 3-4 - с цел да почнем от по-лесното, за да не го уплаша. Че при нас го има и другия проблем - като се срещне с трудност и издига веднага стена....А аз сега целя да използвам този невероятен и за мен самата интерес у детето ми кам оцветяването. Дори тази сутрим стана и вика - "Оцетяваме" Joy пък трябваше да тръгваме за детската. Вчера дори ходи с книжката за оцветяване в детската Laughing

# 127
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
Марианка подсети ме, тези които ги караме разни картинки да оцветяваме и разни такива дето от сорта кажи коя картинка къде или кой ключ отваря бравата - той като срещне трудност с други неща си хваща и си ги попълва напред такива подобни, ама без да чете какво се иска - еми това учил човека, това може.


А това като срещне трудност си заключва устата с цип - представи си го картинно как го прави с мимика.

# 128
  • Мнения: 474
Нашата равносметка за четири години работа със специалисти е че чак сега започна да пише т.е да преписва  Rolling EyesМатематиката смятаме с елка,четенето въобще го няма чакам специалистите в Пумпелина да я научат да чете блок /трябваше ми време да го разбера аз ,но сега ще го спестя да го обяснявам  Embarassed да не се изложа/

# 129
  • Мнения: 588
     И аз да ви споделя за оцветяването. Докато миналата година дъщеричката ми драскаше хаотично без да спазва очертанията и цветовете през тази учебна година и учителките в ДГ им направи впечатление, че оцветява в контура и с подходящите цветове. В учебните тетрадки вече имаме оценка "БРАВО". Grinning Вчера са учили за професиите на персонала в ДГ и моята хубавица се е представила перфектно, познава и брои до 10, макар че в момента са стигнали по учебния план до цифрата "6". От тази учебна година я записах и на допълнителните занимания във "Вокалната група" в ДГ.

Последна редакция: пт, 24 окт 2008, 11:33 от sladko pate

# 130
  • София
  • Мнения: 2 351
Моят син не е ученик, а ходи в предучилищна в ДГ.Вчера се зачетох в изискванията за да постъпи детето в предучилищна.А именно - да разказва за себе си, да разказва и довършва разказ или приказка, да може да поддържа диалог и все такива от този сорт.Все неща, които не може  Embarassed.Когато го взимам следобяд и госпожата много деликатно ме съветва какво да правя по следния начин.Мишо, кажи на мама днес какво прави, разкажи и какво учихме, кажи и с кои деца си игра, на какво си играхте.Естествено той се чуди как по бързо да възира и не и отговаря.Колкото и да ми се ще земята да се отваря когато го взимам - стискам зъби и го мъча докато се приберем да извадя от него някакво подобие на отговори за тези въпроси.Онзи ден са учили добро и лошо.Мишо, който хабер си няма какво е лош човек,  е казал, че е лоша госпожата.Съответно жената се е панирала, че не се справя и той я мрази.Сега барабар с другото трябва да го науча кой е лош и кой добър.И трябва да дам за пример познат човек за лош, за да разбере.Кой от познатите му да го набедя за лош - кажете ми.Като не разбере каква задача е дала госпожата и.........хайде стига толкова - оплаках се.А, и най гадното - децата го смятат за селския идиот и досадник.Като ме видят се надпреварват кое по напред да ми се оплаче от Мишо.Силно се надявам това да е защото е е ново дете в групата и се моля да го приемат  Praynig

# 131
  • Мнения: 919
Катина,ще ти кажа как съм ги обяснявала аз на дещерите ми.
Пробвай с приказки.Например от приказката за Червената Шапчица или Вълкът и седемте козлета ,той ще разбере че вълкът е лош.
От други приказки,че Лисицата е хитруша и т.н.
Пробвай първо с приказки,на децата им е интересно . Wink

# 132
  • София
  • Мнения: 2 351
Благодаря  Hug, това го опитвам и го разбира криво ляво.Даже в зоопарка публично и гръмко се караме на кумчо вълчо, че е изял козлетата и червената шапчица.Нещо не фаща дикиш, щото в зоопарка вълка мяза на задрямало псе  Joy.С животните ясно, ама в ДГ четат Хитър Петър и сега трябва да обяснявам, че освен лоши добичета има и лоши хора, а най добре да са познати, защото Бен Ладен или Хитлер са си някакви филмови герои вероятно за него  ooooh!

# 133
  • Мнения: 919
Благодаря  Hug, това го опитвам и го разбира криво ляво.Даже в зоопарка публично и гръмко се караме на кумчо вълчо, че е изял козлетата и червената шапчица.
Joy Joy

# 134
  • Мнения: 4 451
И аз ще се възползвам от добрите идеи, които давате. Странно, аз често питам Мими дали госпожата е добра или лоша (точно така задавам въпроса) и тя казва: "Добричка е!". Ама сега ме замислихте... Дали всъщност осъзнава значението на думите "добър" и "лош". Thinking
И моята госпожица е в предучилищна група към ДГ. Онзи ден учителката беше изключително доволна от нея. Когато отивах да си я взема, децата рисуваха нещо, някои играеха, а Мими и учителката се бяха отделили на една масичка и учиха. И понеже почти всяка вечер си носим учебниците у дома, този ден не ми ги дадоха, с думите, че сме в крак с изучавания материал. Аз обаче все си мисля, че е добре у дома да повтаряме...
И малко се изплаших като видях тетрадката на едно от момиченцата от групата. В момента пишат цифрата 2. Тя беше изписала такива красиви двойки... А Мими е на вълна букви и категорично отказва да пише числа. Confused

Общи условия

Активация на акаунт