Прекратяване на договор с мобилен оператор

  • 5 991
  • 36
  •   1
Отговори
# 30
  • ново
  • Мнения: 5 966
При Вивател "Депозит" и "Предварително плащане" са две различни неща. Депозит се внася при сключване на договор, ако операторът го изиска, или за увеличаване на кредитен лимит. Депозитът се възстановява след три месеца /след три навреме платени фактури/.
Предварителното плащане го правиш по твое желание, то се приспада от месечната ти фактура.

# 31
  • Варна
  • Мнения: 1 841
Искам да използвам темата да предупредя тези, които очакват изтичането на срочните си договори, че ако 1 месец, преди изтичането не се подаде писмено заявление, че искате да ви бъде прекратен договора, той се подновява автоматично за още 1 година. Така е в МТел и предполагам и при другите оператори. Та, хубаво е човек да си прочете договора.

Вярно ли? При Глобул мисля, че не е така, в смисъл, изтече ли годината, договорът се продължава автоматично, но става безсрочен и можеш да го прекратиш по всяко време.  И аз имах договор, който беше изтекъл и един ден като реших да го прекратя, просто отидох в офиса им и поисках да ми спрат картата. Даже не съм давала предизвестие, спряха я на минутата.

А, ХИПП ме е преварила;) Значи само М-Тел са мизерници Grinning

не е вярно. И при М-тел след като изтече една година можеш да си спреш картата по всяко време /ако договора ти е първоначално за една година, разбира се/  Peace

# 32
  • Мнения: 1 475
е ние имахме подобен случай с Вивател  #Cussing outискаха ни по съдебен ред точно 138лв , защото не използваме картата, а имаме договор, платихме всичко, 3месеца по-късно пак дойде някакво писмо , че ще си търсят парите по съдебен ред сега ставаше въпрос за сума от 48лв, неразбрах какви са тези пари, защото не съм се и интересувала, няма и да ги платя, колкото и да ни съдят!!Пълни обирджии!!

Когато си платихте всички задължения, пуснахте ли молба да Вивател да ви бъде прекратен договорът? Ако не сте - договорът ви се удължава месец за месец. За да бъде прекратен, трябва да са погасени всички задължения до момента.

пп Ако нямаш адреса, на който се праща молбата, мога да ти го дам.

Мисля, че пуснахме на една от касите където платихме, и момчето което ни обслужваше ни  каза, че няма проблем, вече всичко е уредено!......................... и по-горе съм писала, какво се случи след това.......

# 33
  • ново
  • Мнения: 5 966
 marsiana, молбата за прекратяване се пуска на адреса на Вивател, собственоръчно написана в пощенски плик, като писмо. Отделно в магазина може да се сканира и да се изпрати до централата, но при всички случаи трябва да се прати и като писмо.

# 34
  • София
  • Мнения: 1 750
Ооо, болна тема. Само че аз съм бясна освен на себе си и на Мтел.

mari6a77, грешиш, с договор към Мтел съм и атоматично ми го преподписаха за още една година. Сега съм задължена да я ползвам. Моя е вината, че не съм прочела точно договара, но си мислех, че е както в началото - първата ми карта към Мтел беше за две години и после бях свободна да се откажа по всяко време. Миналата година минах на друг план пак към Мтел и същия номер, но подписах нов договор. В него е посочено, че изтече ли годината, ако аз не съм ги уведомила един месец предварително какво ще правя с картата договора се продължавал автоматично за още една година. Това съм го пропуснала - голяма грешка.
Побеснях от факта, обаче, че никой мен не ме е уведомил или подсетил, че тази година изтича. Струваше ми се нормално и етично преди изтичане на договора от Мтел да ми пратят смс например. Щото за всякакви други глупости ми пращат, но в случая хич не им е било изгодно.

Dazy, аз също си мислех за някаква молба до Комисията за защита на потребителите точно по точката, в която се казва, че договора се преподписва за още една година, ако ти не ги уведомиш предварително. Според мен не е редно те да не ни питат преди това, не е редно да няма известие. Както ме известяват за какви ли не други щуротии. Ако решиш да предприемеш някакви стъпки в тази насока, подкрепям идеята   Peace


# 35
  • Варна
  • Мнения: 1 841
Ооо, болна тема. Само че аз съм бясна освен на себе си и на Мтел.

mari6a77, грешиш, с договор към Мтел съм и атоматично ми го преподписаха за още една година. Сега съм задължена да я ползвам. Моя е вината, че не съм прочела точно договара, но си мислех, че е както в началото - първата ми карта към Мтел беше за две години и после бях свободна да се откажа по всяко време. Миналата година минах на друг план пак към Мтел и същия номер, но подписах нов договор. В него е посочено, че изтече ли годината, ако аз не съм ги уведомила един месец предварително какво ще правя с картата договора се продължавал автоматично за още една година. Това съм го пропуснала - голяма грешка.
Побеснях от факта, обаче, че никой мен не ме е уведомил или подсетил, че тази година изтича. Струваше ми се нормално и етично преди изтичане на договора от Мтел да ми пратят смс например. Щото за всякакви други глупости ми пращат, но в случая хич не им е било изгодно.


 Peace Сори, явно при различните абонаментни планове е различно  Peace

# 36
  • Мнения: 653
Побеснях от факта, обаче, че никой мен не ме е уведомил или подсетил, че тази година изтича. Струваше ми се нормално и етично преди изтичане на договора от Мтел да ми пратят смс например. Щото за всякакви други глупости ми пращат, но в случая хич не им е било изгодно.
най-малкото пусни жалба
и си търси отговор по нея
никак не е редно това , което разправяш
мъжът ми още ме базика, че за мен отстъпки и промоции от Глобул няма, щото съм пускала жалба
но преди 4 години според договора трябваше да предупреждават абоната, ако приближава кредитния си лимит или наближава края на срока за плащане
е да ама не, не ме предупредиха и ми изключиха телефона на първата седмица
/лимит 50лв = две начални такси по 14,40 +такса прехвърляне на карта от един човек на друг 12 лв+няколко разговора/ и хоп изключиха ме
писах жалба и се оказа, че софтуерът по тази част не работел още... да ама мен какво ме брига
е след няколко месеца проработи, предполагам не защото са се притеснили от моята жалба, но пък аз бях спокойна
...
сори, че стана дълго, ама не можах да се спра  Embarassed

Общи условия

Активация на акаунт