Скъпи магазини- лошо обслужване

  • 21 206
  • 224
  •   1
Отговори
# 105
  • София
  • Мнения: 2 840
Клонка,жалко е,че НЕ ОСЪЗНАВАШ проблема!

Трудно е да осъзная несъществуващ проблем.

Така и не разбрах как си направи изводи за моя точно гардероб, като аз говорех по принцип.

Аз лесно се ориентирах за твоя - Прада от Дубай.
Добър избор!

# 106
  • Мнения: 4 965
Щото са баровци.
Трай си, ако обичаш.
Не стига, че имат повече пари от теб и те обслужват, ами имаш и претенции за сметката Twisted Evil Mr. Green

Сервитьорите имат право да се държат лошо - те са по-богати от нас.

Продавачките имат право да се държат лошо - те са по-богати от нас.

Списъкът може да бъде допълнен.

P.S. Всички, които не приемат горната постановка са потенциални пациенти на психиатрите или, в по-добрия случай, най-обикновени комплексари

Не, не съм комплексарка, за съжаление. Не приемам и постановката.
И не са по-богати от мен, сори. Доста хляб имат да изядат, за да ме стигнат  Twisted Evil.
А си трая, защото обичам да радвам хората и затова им давам с кеф бакшишите  Mr. Green.
За продавачките - вече си казах мнението. Имам си любими магазини, където ме обслужват както ми харесва. Където не ми харесва, хич не ме е срам да потърся управителя и да се оплача. Ако съм в добро настроение, само ги отсвирвам...

# 107
  • Мнения: 824
Клонка,нима позволяваш на по-богатите хора да се държат лошо с теб?
За това идеше реч,проблемът е на втория етаааааааааж rotfImao

# 108
  • София
  • Мнения: 2 840
Клонка,нима позволяваш на по-богатите хора да се държат лошо с теб?
За това идеше реч,проблемът е на втория етаааааааааж rotfImao

Е, много ясно, аз съм комплексарка.
Ти, пък, откри Америка.

# 109
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
как трябва да се сържи една продавачка, за да ви хареса обслужването ?

# 110
  • София
  • Мнения: 2 840
Не, не съм комплексарка, за съжаление. Не приемам и постановката.
И не са по-богати от мен, сори. Доста хляб имат да изядат, за да ме стигнат  Twisted Evil.

Е, така си мислиш, но всъщност не е така.
В тази тема го осъзнах.

По-богати са, пък!!!

И ако не го осъзнаваш, значи си много зле Mr. Green Joy

# 111
  • София
  • Мнения: 2 840
как трябва да се сържи една продавачка, за да ви хареса обслужването ?

Аз нямам оплаквания.

А за да ми хареса обслужването, е достатъчно продавачката да е адекватна на позицията си.

И да се ограничава с това да ме обслужва.

# 112
  • Мнения: 281
как трябва да се сържи една продавачка, за да ви хареса обслужването ?

Този въпрос и аз исках да го задам. В скъп магазин обаче.

# 113
  • Мнения: 4 965
...

И ако не го осъзнаваш, значи си много зле Mr. Green Joy

Все повече показваш, че си комплексарка.  hahaha
И ти липсват минимум първите 7 години.  Mr. Green

Пък и не разбрах на какво основание преценяваш кой е богат и кой е беден.  newsm78


Но за едно съм съгласна с теб:
как трябва да се сържи една продавачка, за да ви хареса обслужването ?

...
за да ми хареса обслужването, е достатъчно продавачката да е адекватна на позицията си.

И да се ограничава с това да ме обслужва.

# 114
  • София
  • Мнения: 2 840

Пък и не разбрах на какво основание преценяваш кой е богат и кой е беден.  newsm78

Не ми се наложи да преценявам.
Тук директно ми казаха, че продавачките са по-богати от мен и ако си мисля обратното, значи имам комплекси.

Е това е.

# 115
  • София
  • Мнения: 2 840
И, моля, разкайвам се пред всяка продавачка персонално, ако съм я засегнала с безумието си да вярвам, че съм по-заможна от нея.

Посипвам си главата с пепел и се оттеглям да се срамувам в ъгъла и да си осмислям комплексите.

# 116
  • Мнения: 927
Явно някоя т.нар от теб продавачка така те е насолила щом още ти държи и си го изкарваш тук, Клонка  Laughing
Лично аз, когато говоря за униформи и бутици има впредвид тези магазини, които съм посетила в ОАЕ и обслужването е било на много високо ниво. А, и поне съм сигурна, че каквато диз.дрешка или чанта съм си купила е оригинално, а не шито в някое квартално гаражче и после продадено в бутик на Шанел, например ( каквато е практиката тук  Whistling)

# 117
  • София
  • Мнения: 1 891


да миличка помня. по принцип би трябвало в тази и във всяка друга община да има административен началник към когото да се обърнеш при подобни случаи - ние имаме такъв и хората го викат за всичко - консултации, оплаквания, похвали и каквото още се сетиш. според би трябвало да имат такива служители и в банките и в скъпите магазини - когато клиента е недоволен или доволен да има на кого да сие оплаче или да даде препоръка.
ета в моя случай, ако в банката имаше такъв служител щах да поговоря с него и да му обясня, какво е било отношението, както и да го помоля да не се повтаря повече.
а не да се прибера вкъщи и тепърва да пиша жалби с обяснения и т.н. защото на мен бързо ми минава и това си остава така  Rolling Eyes
    Да, има такъв и аз говорих с него (жена беше де  Laughing) преди да пусна жалбата.  Confused Как да е, мисълта ми е, че ето - има пусната жалба, на служителя обърнато внимание, а ефект никакъв. Утре ако някой друг иска да се оплаче пак от същаъа служителка, няма да може ( или трябва описателно  Twisted Evil), защото същата не смята за нужно да си носи легитиматора с името.  Confused
   Как да е, темата е за магазините, не за лошото обслужване по принцип.
    

# 118
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 222
Бюти зон в Мол-а на Стамболийски са пълни нещастници, извинявам се за силните думи.
Преди Коледа купих козметика от тях за 240 лева. Не ми дадоха НИТО един тестер, дори не си и направиха устата за това.
За покупка в такъв размер в някой подобен голям търговски център в Испания, например, щяха да ме заринат с тестери на кремове и парфюми.






ако говорим за нормален магазин 6те ти дадат няколко мостри( но 4ак да те заринат.....,) за6тото 150 евро не е голяма покупка, а ако говорим за луксозни магазини, може и една да ти дадат...за6тото там обикновено се пла6тат по големи суми... 

# 119
  • Мнения: 994
МОМИЧЕТА!
Нямала съм за цел, публикувайки обявата да се създадат спорове,а още по-малко караници!  Hug Всеки има право на мнение и никой не е длъжен да се съгласява с каквото и да било.Аз просто исках да споделя, че понякога в наистина скъпите магазини, където обслужването трябва да е на ниво ( все пак хората са отишли да си похарчат с кеф парите)  обслужващия персонал е много груб. Споделете още мнения по тази тема, моля и нека престоят ни във форум бъде приятен,а не напрегнат като самото ежедневие  Peace

Общи условия

Активация на акаунт