Скъпи магазини- лошо обслужване

  • 21 191
  • 224
  •   1
Отговори
# 165
  • София
  • Мнения: 2 840
Понятието "скъп" магазин просто явно е доста разтегливо и много идивидуално възприемано.

На всичкото отгоре, се ограничихме само с магазини за дрехи и козметика, а е ясно, че тези продукти, дори и във висшия клас, не са чак толкова недостъпни като цени дори за по-масовия потребител.

Айде някой да ме убеди, че продавач-консултантите в магазините на скъпите автомобилни марки могат да си позволят да са и клиенти.
Може и да може - ако работят там под прикритие, а парите им идват от друго място Mr. Green

И, само да отбележа, Голф1 не е скъпа кола, да сме наясно.Скъпа кола е Бугати, например/преди автоморгата, да уточня и това, че да не ми се налага да обяснявам/.

И - НЕ- нямам Бугати.
Засега Mr. Green Crazy

# 166
  • Мнения: X
Като жена, която също работи в обслужващия сектор , искам да ви кажа че се чуствам изключително засегната от думите на някои от вас, които сравняват продавачките с жените от тоалетната , сервитъорките и т.н. За мен срамна работа няма, колкото и клиширано да звучи, ако тя ти дава възможност да живееш добре. Ако мила simon_l за теб всички останали са прости , боклуци и такива които само заслужават отминаване с насмешка, много жалко за теб .

С такова надменно отношение никой не заслужава да бъде обслужен качествено!

Клиентът е клиент, независимо от отношението му. И да- всеки заслужава да бъде обслужен качествено, нали за това си плаща!

Тя казва че не заслужава, а не че няма да бъде обслужен. Лично аз бих помолила такава жена да напусне магазина и със сигурност със загубата и като клиент няма да навредя на магазина си.

Последна редакция: вт, 15 яну 2008, 17:17 от Анонимен

# 167
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Аз си мисля, че у нас и клиентите са невъзпитани и продавачите ... нямаме нагласата да се държим уважително към човека насреща ... Първо, че продавача не е слуга и не заслужава пренебрежително отношение , не заслужава да бъде унижаван ... клиента пък трябва да бъде обслужван добре и да се чувства приятно и харесван ...

# 168
  • Мнения: 2 425
С такова надменно отношение никой не заслужава да бъде обслужен качествено!

Клиентът е клиент, независимо от отношението му. И да- всеки заслужава да бъде обслужен качествено, нали за това си плаща!
А замисляла ли си се, че и продавачките имат сърца и те не са от стомана. Те са хора като вас.
Лошо е да очакваш да се държат с теб добре, а в същото време да се правиш на надменен и да обиждаш. Нищо лично към никой.
И повечето мнения са правилни. В никакъв случай не защитавам намусените надути продавачки, а само усмихнатите и добри.

# 169
  • София
  • Мнения: 2 840
С такова надменно отношение никой не заслужава да бъде обслужен качествено!

Клиентът е клиент, независимо от отношението му. И да- всеки заслужава да бъде обслужен качествено, нали за това си плаща!

Абсолютно подкрепям.

Собственикът на магазина е този, който би могъл да прецени какво обслужване заслужава даден клиент.
Продавачът е длъжен да обслужва според политиката на магазина ВСЕКИ клиент.
Ако има проблеми, се вика управителят и той се заема със случая.

# 170
  • Мнения: 1 312
Да,Маделин,клиента е клиент!
Но никой,независимо от положението,което заема на професионалното поприще не заслужава да бъде унижаван с думи и действия само заради тесногръдото отношение на друг!
Поздравявам и чистачката в яслата,и пазача,благодаря на келнера,който ми отваря вратата,стоя със сина ми до суперинтересния му боклукчийски камион и казвам с него "довиждане" на мургавите батковци,които вдигат кофите,казвам "мерси" и "добър ден" на лелката в градската тоалетна също.
И не защото съм много мила и добра-уверявам те!
Просто въпрос на възпитание!

# 171
  • София
  • Мнения: 2 840
Поздравявам и чистачката.....,и пазача, благодаря на келнера,който ми отваря вратата........

И аз така Mr. Green

Ама това е въпрос просто на възпитание, няма нищо общо с отношенията клиент-обслужващ.
Правилата са различни.

Последна редакция: вт, 15 яну 2008, 14:33 от КЛОНКА

# 172
  • Мнения: X
За пореден път се чудя толкова ли е трудно за някои хора да спорят без да използват обидни думи и веднага да лепват етикети. А иначе, да, възпитанието е много важно,без значение от коя страна на касата си

# 173
  • Мнения: 1 312
Аз си мисля, че у нас и клиентите са невъзпитани и продавачите ... нямаме нагласата да се държим уважително към човека насреща ... Първо, че продавача не е слуга и не заслужава пренебрежително отношение , не заслужава да бъде унижаван ... клиента пък трябва да бъде обслужван добре и да се чувства приятно и харесван ...

Това е!
Или дето има една приказка:"Каквото повикало,такова се обадило!"

# 174
  • Мнения: 130
И нелюбезни.Пример:преди седмица ми звъни приятелка от друг град и ми казва че неина позната си купила чанта от новия мол с три ципа отпред черна в комбинация с велур за 260 лв и ме помоли да отида възможно най-бързо и ако има същата такава да и купя.След 30 мин бях на вратата облечена кажи речи по пантофи(нали с такси набързо отивам).пристигам в мола не знам от кой магазин точно и започвам да питам в магазините за чанти(3-4).Първите 2 магазина добре момичетата обясняват че са нямали такава чанта нито като цена нито като модел напълно нормално отношение към клиент,влизам в третия магазин казвам добър ден...няма отговор и двете втренчено ме оглеждат от глава до пети(както казах по горе излязох с домашните дрехи) преценяйки че няма да мога да си позволя нищо си продължават разговора.За подсмихванията  докато питах за модела няма да обяснявам.Та се чудя имат ли право тези момичета с ботушки за 50 лв и пуловерчета за по 20 да си правят изводи за клиентите по външният вид и облеклото?И не е ли точно това работата на продавач-консултантките да обслужват любезно посетителите в поверения им магазин.

# 175
  • Мнения: 2 018
Арогантни и нагли клиенти трябва да бъдат обслужени също! Но продавача трябва да е не само продавач, а и търговец и да намери начин, по който да накара клиента, не да се почуства нежелан, а да съумее да го накара да разбере, че това му отношение е просто безмислено! Една усмивка и ведро отношение от страна на търговеца до последно, би накарало един такъв клиент, да осъзнае, че не е прав с това си държание! Усмивката и ведрото отношение няма да ви постави в по-долна позиция, скъпи продавачи - напротив, би ви извисило и довело до печалба!

# 176
  • Мнения: 5 647
С такова надменно отношение никой не заслужава да бъде обслужен качествено!

Клиентът е клиент, независимо от отношението му. И да- всеки заслужава да бъде обслужен качествено, нали за това си плаща!
А замисляла ли си се, че и продавачките имат сърца и те не са от стомана. Те са хора като вас.
Лошо е да очакваш да се държат с теб добре, а в същото време да се правиш на надменен и да обиждаш.

Да, така е. Но дразнещото е, когато влизаш в някой от измислените ни "бутици" и  се държиш нормално, отсреща да те срещат изпитващите погледи на продавачките. Именно за това са и повечето коментари тук. Миналата година влязох в един магазин за очила в City Center Sofia,  който всичко на всичко имаше 10 модела на кръст и една продавачка. Харесах аз едни очила на витрината и поисках от продавачката да ми ги даде да ги пробвам. А тя ми вика: "Чакай, че ги пробва клиентката" /имаше едно 15-16 годишно момиче/. Изчаках. След като момичето свали очилата, въпросната продавачка тръгна да ги прибира във витрината. Тогава й казах, ако обича да ми даде да ги пробвам. И тя ми отговори "А, да, забравих". Е, това на какво прилича? И как очаква при подобно отношение да се държат клиентите? Първо, ми говори на "ти". Второ, не помни или просто я мързи и гледа как по-бързо да изгони клиентите от магазина, за да излезе отпред и да си говори с другите си колежки.
Така че напълно подкрепям мненията на повечето момичета.

# 177
  • Мнения: 2 425
С такова надменно отношение никой не заслужава да бъде обслужен качествено!

Клиентът е клиент, независимо от отношението му. И да- всеки заслужава да бъде обслужен качествено, нали за това си плаща!
А замисляла ли си се, че и продавачките имат сърца и те не са от стомана. Те са хора като вас.
Лошо е да очакваш да се държат с теб добре, а в същото време да се правиш на надменен и да обиждаш.

Да, така е. Но дразнещото е, когато влизаш в някой от измислените ни "бутици" и  се държиш нормално, отсреща да те срещат изпитващите погледи на продавачките. Именно за това са и повечето коментари тук. Миналата година влязох в един магазин за очила в City Center Sofia,  който всичко на всичко имаше 10 модела на кръст и една продавачка. Харесах аз едни очила на витрината и поисках от продавачката да ми ги даде да ги пробвам. А тя ми вика: "Чакай, че ги пробва клиентката" /имаше едно 15-16 годишно момиче/. Изчаках. След като момичето свали очилата, въпросната продавачка тръгна да ги прибира във витрината. Тогава й казах, ако обича да ми даде да ги пробвам. И тя ми отговори "А, да, забравих". Е, това на какво прилича? И как очаква при подобно отношение да се държат клиентите? Първо, ми говори на "ти". Второ, не помни или просто я мързи и гледа как по-бързо да изгони клиентите от магазина, за да излезе отпред и да си говори с другите си колежки.
Така че напълно подкрепям мненията на повечето момичета.
Извинявам се погрешно съм те разбрала. Мир  Laughing

# 178
  • Мнения: 130
Лично аз бих помолила такава жена да напусне магазина и със сигурност със загубата и като клиент няма да навредя на магазина си.
[/quote] 
       
                                                                                                                                                                                                                                                         От прочетеното ми става ясно че никога не си имала магазин или друг вид бизнес на които да плащаш наема,данъците,заплатата на продавачката(която да гони клиентите когато и скимне) и в същото време да се опиташ да изградиш едно добро име на магазина а именно качествена,разнообразна стока предложена на клиента по най-добрия начин.Не обиждам никоя професия срамна работа няма има зле свършена работа и това е срамното да си некадърен в областа в която работиш. Не искам да обиждам никой  Peace

# 179
  • Мнения: 160
Моя приятелка работи в Saks Fifth Avenue , първо беше в Дубай, после в САЩ и от асистент продавач консултант беше консултант сега е управител бутик или не знам точно там какво се води. Тя ми е разказвала много за обучението през което преминават и си имат някои прости правила които за задължени да следват:

1. Никога не съди за клиент по това как е облечен. Пример: една дама скромно облечена е пазарувала в един от техните бутици преди времето и е получила пренебрежително отношение след като се оплаква се оказва, че е хирург, една от най-богатите жени в града била е излязла набързо от болницата да купи нещо на своя близка и не е била "изтупана"

2. Никога не пренебрегвай клиент заради външният му вид защото дори и много пълна жена, която ти се струва, че не може да се намъкне в марковите тоалети би си купила чанта, колан и друг аксесоар.

и тн

Да не говорим колко пъти са подлагани на тестове от "таен клиент" и как след едно такова посещение ако не си на нивото на което се очаква да бъдещи изхвърчаш директно.

Хората са направили от обслужването изкуство.

Сега не всеки магазин е на класата на Сакс обаче нормалното добронамерено  отношение към друго човешко същество май се учи в първите 7 години или греша  newsm78

Ако човек иска да израстне като професионалист даже и в кварталната бакалия може много да научи и един ден ще му се отплати всичко, сигурна съм. Никоя  професия не се отлаща веднага трябва да се започне от някъде а ти ако и от най-ниското стъпало не се справяш кой може да ти е виновен, че там ще си останеш.

Последна редакция: вт, 15 яну 2008, 18:08 от hand

Общи условия

Активация на акаунт