Работодател аз съм най-велик, за смях май станах в този миг

  • 19 428
  • 230
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 376
Викач е много готина работа  Joy

А ето и мечтата на всеки да е известен  hahaha

Организатор за BIG BROTHER

 Описание на длъжността:   Координиране и организиране на техническия и творческия екип на предаванията; изготвяне и следене на графиците за снимки; създаване на организацията на предаванията, следене за правилното й функциониране и нейното подобряване; отчитане на плащанията, свързани със снимачния процес.

Длъжността предполага високи физически натоварвания!

 
Бизнес сектор   административни и обслужващи дейности
изкуство, увеселителни дейности
маркетинг, реклама, връзки с общ. медии
 
Компанията предлага   
Перспективи за развитие в световно известни предавания във водещата продуцентска къща в България.
Възможност за издигане в йерархията на фирмата.
Работа с млад екип.
Придобиване на умения в създаването на телевизионни предавания.

Изпитателен срок: 2 месеца
Стартова заплата: 500 лв.
 
Изисквания към кандидата   Идеалният кандидат трябва да е:

Комуникативен и да умее да работи в и с екип.
Енергичен и инциативен.
Хладнокръвен, комбинативен, отговорен, с бързи реакции и умения за взимане на решения в екстремни ситуации.

Кандидатът трябва да притежава:

Организаторски умения.
Умения за работа с бюджети и отчети.
Шофьорска книжка е предимство.
Завършено висше образование е предимство.
Опит на подобна длъжност в същия или в друг сектор е предимство.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!

# 181
  • Мнения: 2 697
Нещо любимо от моята област - новият ПР:



 Joy

О, не, как не съм се сетила за какво се ползват основно P.R.-ите hahaha Господи, не сме ли изобретателна нация...

# 182
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 722
За това с P.R.- а нямам думи направо  Mr. Green

# 183
  • Мнения: 307
За секретарите се изискват все повече умения .

"Секретар - Домакин
Описание и
Изисквания   Фирмата е производител на счетоводен софтуер и това е основната й дейност. Състава й е 3-ма човека в Пловдив и един в София, които поддържат и захранват със софтуер Корпорация от счетоводни къщи и компании. Има клиенти в цялата страна които поддържа чрез интернет. Помещава се в Градската градина на ул. Велико Търново в къща с двор. Основните задължения на секретар/домакина са канцеларски, осигуряване на консумативи за офиса и поддръжка на офиса и двора. Счетоводните познания няма да са излишни. Има и кухненски възел. Добрите готварски умения ще са от полза.
Категория    Администрация
Тип Работа    Пълен Работен Ден,
Постоянна
Ниво    Административен и помощен персонал ... "

# 184
  • Belgium
  • Мнения: 7 731
За това с P.R.- а нямам думи направо  Mr. Green

Ооо в работата ми вече си говорим на: "Ей, викач!", след като го открихме това  Mr. Green

# 185
  • Мнения: 1 671
Още един пловдивски работодател с феноменално предложение за заплата:

Технически сътрудник
Описание и
Изисквания Работа с деловодна програма и други софтуерни продукти. Водене на кореспонденция. Обслужване на клиенти. Работа с добър екип в динамична среда.
Предлагаме постоянно работно място, пълен работен ден, карта за безплатно пътуване.

ИЗИСКВАНИЯ: Много добра компютърна грамотност - работа с Word, Excel, Internet. Лоялност, коректност и умения за работа в екип.


При проявен от вас интерес, моля изпращайте автобиография. С одобрените кандидати ще бъде направена връзка. Кандидатурите Ви ще бъдат разгледани конфиденциално.
Категория Администрация
Тип Работа Пълен Работен Ден,
Постоянна
Ниво Административен и помощен персонал
Населено Място Пловдив / Област Пловдив / България
Дата 12.06.2008
Тип Free
Заплата 220 BGN на Месец 
 
 
Организация РД Автомобилна администрация Пловдив Тип на
Организацията Фирма / Организация

Директно търсеща служители.
 

# 186
  • Мнения: 539
Понеже това с обявите е малко от моята област - първата обява,  която авторката коментира не е за смях, за направо за плач, защото на много хора не им  е ясно това, че като имат завършено висше образование в........университет, а нямат елементарна ОРГАНИЗАЦИОННА или корпоративна култура  - за нищо не стават.

Да не говорим колко са неграмотни и не могат да се изразяват - затова хората вече започнаха да пишат като изискване напр. вербална или невербална култура. т.е. ако някой трябва да води преговори с културни и опитни клиенти напр. би било по-добре да не ръкомаха като регулировчик, а да спазва някакъв БИЗНЕС ЕКТИКЕТ.

Кариерно развитие - ха ха - ами щом някой не знае какво е - да не чете обявите в джобс.бг а във в-к Позвънете
Много е смешно това, да коментирате обявите.

Все пак не може да бъде написано всичко в тях - напр. изискване шофьорска книжка защото като стимул на служителите след 1 г. даваме служебни коли.

# 187
  • Мнения: 5 370
Защо да е смешно, н@ти, защото ЯйчАрите понякога  са по-неграмотни и от самите кандидатстващи ли?  Или защото кандидатстващите доста често ги смятат за балъци , та да не могат да четат м-у редовете?
(обикновен пример - гъвкаво работно време-разбирайте "както му доде на шефа").
Пък кариерното развитие-моля, моля, пишат го под път и над път. Означава "евентуално може и да ви повишим, а може и не, заплатата". Как пък един не избяга малко от шаблона.

# 188
  • Мнения: 2 697
Защо да е смешно, н@ти, защото ЯйчАрите понякога  са по-неграмотни и от самите кандидатстващи ли?  Или защото кандидатстващите доста често ги смятат за балъци , та да не могат да четат м-у редовете?
(обикновен пример - гъвкаво работно време-разбирайте "както му доде на шефа").
Пък кариерното развитие-моля, моля, пишат го под път и над път. Означава "евентуално може и да ви повишим, а може и не, заплатата". Как пък един не избяга малко от шаблона.

Само да вмъкна, че част от големите бисери в темата са плод не на "яйчари" (мен лично ме дразни подобно определение, сигурно защото смятам себе си и поне колегите, които познавам, са сериозни и компетентни хора), а на пишман шефове - между двете има голяма разлика. Некадърни има и на двата фронта.

Има още нещо - що се отнася до обявите с мъгляви и неясни условия на работа, публикувани от HR агенции - за съжаление все още голяма част от агенциите предимно се интересуват от интереса на работодателя (и неговите тропания с крак, че иска точно така да се напише в обявата Embarassed), защото той им плаща за свършената работа.

На мен ми прави неприятно впечатление крайно снизходителното, дори до обидно на моменти, отношение към HR-ите от страна на кандидатите - има си доста прозрачно психологическо обяснение, но това не го прави по-приемливо. Ясно е, че един българин трудно допуска някой да е повече специалист от самия него и жалко наистина, че мислим по този начин. HR-ът не е специалист по всичко, още по-малко той е този, който може да оцени квалификацията и опитът на един микробиолог, примерно. Неговата специалност обаче предполага оценка на съвсем други показатели при подбора. Както и да е - приключвам емоционалната лекция посред нощ Mr. Green

# 189
  • Belgium
  • Мнения: 7 731
Шехина, съгласна съм с теб, че доста голяма част от абсурдите в обявите за работа са дело на шефовете.
Но ми се струва. че снизходителното отношение на кандидатите за работа към HR-ите, за което говориш в някои случаи има основание.

Просто тази професия все още няма традиции в България, няма и подходящо образование за нея.
Ето защо HR стават всякакви хора, дори напълно неподходящи. Имаше момент, в който шефа на предишната ми работа ме накара и работата на HR да върша, за да не назначава нов човек.  #Crazy Има доста компании, в които тази длъжност се съвместява от един човек, заедно с още редица дейности. Е, как да е специалист?

# 190
  • Мнения: 480
Пишат по обявите някакви максимуми, които и на тях им е ясно, че няма кой да им ги стигне (поне не за тези пари и посочена длъжност). Ама се пробват.
Масово кандидатстват неуки/неграмотни хора, които искат по 2000 лв. заплата и мениджърски позиции, 'щото чули, че в София били големи заплатите...

И една случка с кандидат: мой близък провежда интервю. Фирмата е фармацевтична. Кандидатът се явява с тениска "Vodka - connecting people". На въпроса "Защо искате да работите това (въпросната работа)?", кандидатът отговаря: "Защото чух, че се плаща добре"...

# 191
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 722
На въпроса "Защо искате да работите това (въпросната работа)?", кандидатът отговаря: "Защото чух, че се плаща добре"...
Ами човека си е бил искрен, всички работим за пари   Mr. Green

# 192
  • Мнения: 515
На въпроса "Защо искате да работите това (въпросната работа)?", кандидатът отговаря: "Защото чух, че се плаща добре"...
Ами човека си е бил искрен, всички работим за пари   Mr. Green

Точно ! Много искрен отговор, нека не си създават илюзии от начало..  Peace

# 193
  • София
  • Мнения: 3 524
Пишат по обявите някакви максимуми, които и на тях им е ясно, че няма кой да им ги стигне (поне не за тези пари и посочена длъжност). Ама се пробват.
Масово кандидатстват неуки/неграмотни хора, които искат по 2000 лв. заплата и мениджърски позиции, 'щото чули, че в София били големи заплатите...

абсолютен факт, но местата за цар на клон са попривършили май-май. а относно случката на твоя близък- е, нормален въпрос за велики работодател- той очаква да бъде велико изчеткан, да му се  отговори че искаш да работиш там, понеже това е най-страхотното работно място с най-високата заплата и т.н. придобивки Tired
за HR-те съм съгласна, но това не е масовият случай. има достатъчно специалисти в тази област вече и те наистина са професионалисти (говоря от личен познанство с няколко такива), макар все още да има такива, които нито по работа, нито по образование имат нищо общо с тази идея. Rolling Eyes

# 194
  • Мнения: 5 370
Шехина, съгласна съм с теб, че доста голяма част от абсурдите в обявите за работа са дело на шефовете.
Но ми се струва. че снизходителното отношение на кандидатите за работа към HR-ите, за което говориш в някои случаи има основание.

Просто тази професия все още няма традиции в България, няма и подходящо образование за нея.
Ето защо HR стават всякакви хора, дори напълно неподходящи. Имаше момент, в който шефа на предишната ми работа ме накара и работата на HR да върша, за да не назначава нов човек.  #Crazy Има доста компании, в които тази длъжност се съвместява от един човек, заедно с още редица дейности. Е, как да е специалист?
Eто, това е отговорът на моето словоизлияние, Шехина. Имам и  конкретни факти , още ми е прясно-прясно, обаче са за 4 очи и 2 чашки кафе.
П.С. Как може девойка 86 набор, според вас, да има достатъчно житейски опит, че да преценява и подбира кадри?

Общи условия

Активация на акаунт