Премахват занималните в училищата?

  • 2 719
  • 33
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 247
За самоподготовка може да се говори едва от трети клас нагоре. За първи и втори е доста трудно, да не кажа невъзможно. Какъв въпрос да зададат децата, когато въобще не се замислят дали е правилно когато пишат лъв с "ф" или разказ със "с"? А в първи клас домашните далеч не се свеждат до решаване на задачи, четене и препис на текст. Имат си диктовки, съчинения, граматични упражнения . Без помощ от преподавател или родител- незнам как става. Това разбира се е мое лично мнение и никого не ангажирвам с него. Всеки сам решава как и по колко за детето си Peace
Извинявайте за оффа, но не се стърпях.

# 31
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
 Защото говорим за деца,които нямат изградени навици да учат и пишат.Все пак са в първи клас.
 Трябва някой да се занимава с тях и да им помага поне през първата година. Peace

# 32
  • Мнения: 8 999
Естествено, че без помощ не може. Детето само не знае дали разбира нещо или не, не се сеща да попита, защото не осъзнава, че нещо не му е ясно. А и ролята на преподавателя в занималнята не е само да им помага с домашните - той/тя трябва да озаптява 20-25 деца да не шумят и да не пречат на останалите, които се справят по-бавно с подготовката. Трябва да измисли занимание за по-напредналите, докато той/тя поработи допълнително с изоставащите. С една дума - трябва да се превърне в частна учителка за всички деца едновременно, защото е редно да прегледа всички домашни, да ги изпита и да разбере какво им куца. Та нали родителите черпят информация единствено от тази учителка. Аз например не мога да контролирам вкъщи какво е научило детето, просто не остава време, а и вечер е много уморена, за да я препитвам. Госпожата от занималнята ежедневно ми дава отчет с кое се е справила по-трудно, на какво трябва да наблегнем през уикенда.
Занималнята е много полезно нещо, но ако се води от качествен учител.

# 33
  • Мнения: 2 700
Попитах, защото както се вижда от подписа ми, дъщеря ми ще завърши скоро трети клас. По стечение на обстоятелствата посещава занималня от наистина първия възможен ден в първи клас (била е и в частна и в държавна). Винаги сама си е писала домашните в занималнята, сама си е учила стихотворенията наизуст, а аз само съм преглеждала вкъщи, за да добия представа какво знае и какво не или съм я изслушвала как рецитира. ТЯ се  самоподготвя от първи клас. АЗ започнах да се намесвам в обучението й тази година при това само по Човек и Общество (т.е. история). Явно хората са различни...

А иначе времето в занималните не стига, защото имат междучасия (според мен). Точно се съсредоточат да пишат нещо и хайде хоп почивка. Тъй като занималнята я закриха, сега дъщеря ми учи вкъщи. Забелязвам, че й трябва значително по-малко време да приключи с всичко, отколкото когато ходеше на занималня - просто няма дразнители, които да я разсейват.

Общи условия

Активация на акаунт