Повишиха ли скоростта на БТК ADSL

  • 3 470
  • 55
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 540
Ние получихме писмо още в мачалото на април и до 15.05 нямаше още нищо ,обадих се и казаха до седмица ще я увеличат.
Но докато стане ще откача,вече 4ри дни на 5 мин няма нет.Голямо търпение  newsm78! #2gunfire
Само варненци ли сме прецакани! ooooh!

# 31
  • Мнения: 25 725
Ами май само варненци, като гледам. Заралии сме доволни.  Laughing
Предполагам, че желаещите да се включат при вас са повечко и от централата не могат да смогнат. При нас все още е по-скъпа услугата, а и много хора се отказаха от стационарните си телефони, което явно е причината в нашия град включването да става бързо.

# 32
  • Мнения: 1 875
Получих мейл:
При направена проверка в момента не се констатира проблем - модема ви е свързан от 18/05/2008 18:32:00, модема работи коректно и получава интернет. Наблюдава се едно свързано клиентско устройство зад ADSL модема.


Нямам проблем демек Confused Втори път пиша, че ми прекъсва връзката. Вече не знам какво да обяснявам!

# 33
# 34
  • Мнения: 1 554
Получих мейл:
При направена проверка в момента не се констатира проблем - модема ви е свързан от 18/05/2008 18:32:00, модема работи коректно и получава интернет. Наблюдава се едно свързано клиентско устройство зад ADSL модема.


Нямам проблем демек Confused Втори път пиша, че ми прекъсва връзката. Вече не знам какво да обяснявам!

звъниш на телефона и ще  4акаш докато ти дигнат казваш 4е искаш подмяна на модема понеже твоя е стар от самото на4ало го ползваш и постоянно ти с егуби връзката
ще настояваш да ти вземат данните и по скоро да се свържат с теб, ина4е ги заплаши с комията за защита на потребителите Peace

# 35
  • Мнения: 1 875
Морска, снощи прочетох цяла тема от 40 страници, докато чаках да ми вдигне оператор, и не вдигна, налагаше се да излизам после. hahaha Наистина стават за смях, написах им мейл с подобно съдържание на това, което предлагаш. Ще изчакам до довечера.

# 36
  • Варна
  • Мнения: 1 383
Да, повишена е - и то от миналата седмица.

# 37
  • Мнения: 1 554
Морска, снощи прочетох цяла тема от 40 страници, докато чаках да ми вдигне оператор, и не вдигна, налагаше се да излизам после. hahaha Наистина стават за смях, написах им мейл с подобно съдържание на това, което предлагаш. Ще изчакам до довечера.

 Е тези ве4е се подиграват с нас #2gunfire

# 38
  • Мнения: 2 018
Телефона им никой не го вдига!!! От вчера звъня - снощи дори цялото семейство се изреди да държи слушалката, докато една там ни успокояваше, че нямало свободни консултанти  #2gunfire Повече от 20 минути и накрая затворихме. И на тел-а за оплакване 080015500 никой не отговаря. И на бизнесцентъра Варна, никой не отговаря!!!!!!!!

# 39
  • Мнения: 1 554
преди малко ми спряха нета,рестартирах модема пуснах да тегля един филм произволно и скоростта се вдига до 900 после пак пада на 200 после пак високо нещо нее постоянно #Cussing out Thinking

# 40
  • Мнения: 1 875
Дойдоха и го смениха. Явно последния леко гневен мейл е имал ефект. Без предварително обаждане, ей така ми се изтресоха, добре че работа и къща са ми в едно почти Whistling
Още не съм пробвала да дърпам нещо, после ще видя как е  Peace

# 41
  • Мнения: 1 554
ее най после ,радвам се за теб Hug

# 42
  • пред екрана
  • Мнения: 20
Привет!
И ние минахме на най-високата скорост. Промяната направихме on line, защото така и не ни обърнаха внимание в БТК центъра, а ни посъветваха сами да го направим от къщи. Вечно имат проблем #Cussing outПуснахме поръчката на 25.04 и незнам точно, че тогава пътувахме, но може би за около 5-6 дни го смениха. В последната сметка не е отразено, може би в следващата.
Не сме доволни. Промяната е само в по-бързото сваляне на филми. Но страниците ми ги отваря по бавно и отпреди като бяхме на 1. Сега сме за 6 месеца пак на същата цена  - 31лв.

Много искаме да се откажем. Някой знае ли начин без заплащане на неустойка?

Веднъж вече го местихме и трябваше да заплатим 36 лева такса за местене, + 24 за откриване на нов тел. пост +3 месечни тел. такси. Сега пак ни предстои местене от Нова Загора в Хасково и пак ни предстои същото. А не сме доволни никак от тази услуга. И накрая ако няма друг начин ще си платим неустойката и веднъж завинаги ще се оттървем от тях smile3511

# 43
  • Мнения: 1 212
Мъжът ми поднови договора на 11.05 ... вече сме на Темпо със скорост 12 MB ...
Имам едно питане ..
Как разбирате , че вече сте на по различана скорост, има ли начин да проверя реална такава ?

# 44
  • Мнения: 3 219
Почни да теглиш нещо и ще видиш скоростта ти каква е. Нашата е по-висока от 2-3 дни

Общи условия

Активация на акаунт