Протестни действия на превозвачите ?

  • 1 444
  • 36
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 78
Напълно в правото си са да протестират превозвачите,гаврата в бранша е жестока.Но стачката ми се струва някак вяла, очаквах повече.
А освен  посочените от Iliana причини за стачката , трябва да се добави и тенденциозното отношение на унгарските власти към българските превозвачи и необходимостта от намеса на държавата и в това отношение.
Озадачава ме също и непукизма на средностатистическия краен потребител на горива, т.е. частните лица , които недоволстват срещу цените , но колите не спират да се движат, при това с по един човек в кола.

# 31
  • Мнения: 6 619
Имаха някакви данни отпреди 1 година,които в момента не са никак актуални.
За пръв път 4ух вярна и то4на статистика по ТВ,а именно цените на горивата в Европа.Такива са.От около 3 месеца дизела е по_скъп,отколкото бензините.
Това, което твърдиш е меко казано смешно нямам нужда някой да ми вади статистика за цените на горивата все пак автомобилите ни пътуват и на вън  .какво си слушала и гледала не знам  newsm78
И пак казвам ние не протестираме с/у цената на нафтата ние искаме възстановяване на 10-20% от акциза.Практика в Испания ,Франция ,Италия и Белгия.
Не разбирам защо трябва да престанат да се регистрират и нови фирми?Слаба конкуренция ли искат да имат,какво?
Предполагам си прочела ,че в БГ се регистрират чужди транспортни фирми/предимно турски/  ако смяташ ,че държавата ни не трябва да ни защити -мддда права си.
Явно Италия и Гърция са на друго мнение там отдавна не се издават лицензи.


Друго,навсякъде в Европа е доста трудоемко,скъпо,правилата и нормите са железни за откриване и поддържане на транспортна фирма.Държавата не само,4е не им помага,а и изисква от тях.
Звучиш сякаш си много наясно с транспортните фирми и особено чуждите?Така ли е?Тогава би трябвало да си наясно ,че  БГ законодателство е съобразено с европейското и изискванията са еднакви .

Примера беше,не за да кажа колко са онеправдани земеделските производители. Земеделието навсякъде в ЕС е губещо и се подпомага. На мен ми се струва нормално да се приспада % акциз за земеделските производители. Те и така са прецакани, със и  без -% акциз няма да цъфнат и вържат. Затова казах, че те са по-зле.

Примерът ти е неудачен и некоректнен. Нито те нито ние търсим противопоставяне.Явно имаш нещо лично за казване ,но не е това темата.


Но продължавам да не разбирам защо превозвачите не вдигнат цените, какво им пука, че хляба, услугите и всичко ще повишат цените си, заради увеличените транспортни разходи. Замислили са се за мен ли? Търговския интерес си е търговски интерес.




Ще ги вдигнем то вече просто няма как .Жалко е ,че не осъзнаваш последствията -бюджетен излишък и високи цени.

# 32
  • Мнения: 4 651
Ще ги вдигнем то вече просто няма как .Жалко е ,че не осъзнаваш последствията -бюджетен излишък и високи цени.

Осъзнавам аз много добре, не съм от гората съвсем.
И без да сте вдигнали цените, заплатата ми хем я вдигаха няколко пъти, хем не харча повече, ама хем пак не мога да си позволя нещата, който не можех да си позволя преди година.

Инфлацията е безумна и без това от миналото лято насам и надали само цените на горивата и акциза са причината.

Много агресивно подхождаш към темата, сигурно си права за себе си, но така диалог няма да стане. Ти съвсем естествено искаш да ни убедиш в каквото мислиш, но тона ти не ми харесва.

Кое е удачно, кое е смешно, кой с какво се счита наясно ..... няма смисъл от словесни престрелки.
Аз съм до тук.

# 33
  • Мнения: 6 619
Не съм агресивна просто няма нужда от противопоставяне на браншовете .Млекопроизводителите и хлебопроизводителите ни подкрепиха те самите имат автомобили.
И това е гадното ,че цените скочиха с оправдание от някой търговци,че транспорта се е качил ,а той все още не е.
Афектирана съм да как няма да съм при условие ,че плащам горива и в чужбина и да ми казват ,че данните ни били от преди година.Също така не приемам при сърце нападки ,които  не са подкрепени с аргументи.
Агресивна обаче не съм, не и към вас вие също сте потърпевши от ситуацията.
Днес отново по медиите ,които ни отразиха даваха ,че искането ни е само за акзица.
Вече май и от Нова ни отрязаха.

# 34
  • Мнения: 2 401


Много агресивно подхождаш към темата, сигурно си права за себе си, но така диалог няма да стане. Ти съвсем естествено искаш да ни убедиш в каквото мислиш, но тона ти не ми харесва.


Явно не си чела други нейни словоизлияния по други форуми..
Авторке, що ли никак не се учудвам, че си точно от този бранш..

# 35
  • Мнения: 6 619


Много агресивно подхождаш към темата, сигурно си права за себе си, но така диалог няма да стане. Ти съвсем естествено искаш да ни убедиш в каквото мислиш, но тона ти не ми харесва.


Явно не си чела други нейни словоизлияния по други форуми..
Авторке, що ли никак не се учудвам, че си точно от този бранш..
Благодаря ти за компетентния отговор по темата .Може и да ме бъркаш с някой друг.
Какво ли пък имаш предвид бранша ?Явно това трябва да е обида.

# 36
  • Мнения: 3 098
Имаха някакви данни отпреди 1 година,които в момента не са никак актуални.
За пръв път 4ух вярна и то4на статистика по ТВ,а именно цените на горивата в Европа.Такива са.От около 3 месеца дизела е по_скъп,отколкото бензините.
Това, което твърдиш е меко казано смешно нямам нужда някой да ми вади статистика за цените на горивата все пак автомобилите ни пътуват и на вън  .какво си слушала и гледала не знам  newsm78
И пак казвам ние не протестираме с/у цената на нафтата ние искаме възстановяване на 10-20% от акциза.Практика в Испания ,Франция ,Италия и Белгия.
Не разбирам защо трябва да престанат да се регистрират и нови фирми?Слаба конкуренция ли искат да имат,какво?
Предполагам си прочела ,че в БГ се регистрират чужди транспортни фирми/предимно турски/  ако смяташ ,че държавата ни не трябва да ни защити -мддда права си.
Явно Италия и Гърция са на друго мнение там отдавна не се издават лицензи.


Друго,навсякъде в Европа е доста трудоемко,скъпо,правилата и нормите са железни за откриване и поддържане на транспортна фирма.Държавата не само,4е не им помага,а и изисква от тях.
Звучиш сякаш си много наясно с транспортните фирми и особено чуждите?Така ли е?Тогава би трябвало да си наясно ,че  БГ законодателство е съобразено с европейското и изискванията са еднакви .


1.Не е никак смешно.На мен ми беше жалко,4е именно защото пътувате навън и би трябвало да сте наясно поне с цени,а говореха небивалици.Казах и пак го казвам_информацията ви беше много стара.

2.Практиката в Испания и др.държави я остави настрана,ще мине време,докато се въведе подобно нещо в България.Дотогава трябва да знаете какво може да искате и съответно какво ще предложите.

3.На последните ти две мнения сама си противоре4иш.Казваш,4е би трябвало след като БГ е в ЕС,да работи според европейските изисквания.На практика не е така.Транспортните фирми за жалост в България не предлагат на работниците най_елементарни условия,а също и не се спазват нормите.
Един пример_застраховките.
А да не подхващам пък темата за застрахователите,те какви задължения имат,а каква жалка картинка са всъщност.

4.Един българин може,ако си подготви документите,има капитал,съобразява се със законите в съответната държава и отговаря на условията за транспортист,да направи фирмата си.
Защо да не може един 4ужденец,отговаряйки на вси4ки тези условия да не създаде такава у нас?
Нали работим според европейските норми?И нали си плаща данъците,зна4и държавата пе4ели от тази работа?

Общи условия

Активация на акаунт