За четенето и писането може би от моя пост тръгна залитането по конкретни тези две неща ( имах предвид просто да направя обобщение, а не само тези две дейности), съгласна съм, че след като може дословно да повтаря репликите от любимото си анимационно филмче не е никакъв проблем да се научи и на други неща, явно мозъците им са достатъчно празни за всичко (което е и нормално де).
Надявам се да не вляза в конфликт с авторката на темата , но пък се чудя, всички тези неща, които тя е дала като примерни игри, а и майките преди нея, не са ли занимания за по-големи деца. Всичко това ще бъде изучавано в училище и в по-големите групи в детската градина и цветовете и геометричните фигури и рисуването ( е, може би само готвенето, към което и моя син има афинитет де) и познаване на букви. Ще бъдат намерени и отговорите на въпросите, какво е дъжда, слънцето и звездите и въобще всичко, което ние в момента предлагаме като лека или доста по-задълбочена информация. Основния въпрос е какво ще прави детето тогава, неговите другарчета тепърва ще се учат как да свързват пунктирни линийки и кой е всъщност червения цвят.
В никакъв случай нямам предвид да се стопира желанието за учене на нещо ново или пък само да му буташ книжки или пускаш филмчета за да мълчи, аз самата доста късно( на фона на мои познати) въведох гледането на филми в къщи, винаги се опитвам да занимавам занимателно и при цялото ми чудене изразено по-горе винаги предлагам игри и книжки, за малко над възрастта му.