Не купувайте от "Германос"

  • 4 482
  • 64
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 8
Купих си телефон Sony Ericsson G900 от магазина им в Сити Центъра. На 20.09.08 го давам за ремонт като повредата му беше, че намокрих дисплея. След хиляди позвънявания и до ден днешен телефона не ми е отремонтиран, нито ми предоставиха някакъв оборотен както пишат по сайтовете си. И вече съм решила да си го взема неотремонтиран и да го дам в друг сервиз.

# 1
  • София
  • Мнения: 3 800
Купих си телефон Sony Ericsson G900 от магазина им в Сити Центъра. На 20.09.08 го давам за ремонт като повредата му беше, че намокрих дисплея. След хиляди позвънявания и до ден днешен телефона не ми е отремонтиран, нито ми предоставиха някакъв оборотен както пишат по сайтовете си. И вече съм решила да си го взема неотремонтиран и да го дам в друг сервиз.
3  месеца не са ти го пипнали???И ти чакаш?  Shocked

# 2
  • Мнения: 60
И аз незнам какво трябва да се направи и къде да се оплаче човек от тях!?Аз пък купих на сина ми някаква NOKIA,дето постоянно е в сервиз!Остави ми аз им я давам за едно,те ми я връщат уж оправена пък то друго не и работи!!!Мисля да проверя в защита на потребителите!А доколкото знам както е при теб(като държат апарата повече от 30 дни),би трябвало да ти дадат нов!

# 3
  • София
  • Мнения: 8
Днес им позвъних и казах, че искам да ми го върнат и представете си какво ми казаха? Понеже се отказвам да ми го ремонтират ми искат такса от 14.90 за "компенсиране на транспортни и административни разходи". Да им платя, че три месеца не са го пипнали?!?

# 4
  • София
  • Мнения: 3 800
Това, което ти се случва е безумно.Надявам се си пазиш всички документи от покупко-продажбата.Обади се в Комисията за защите правата  на потребителите и се оплачи. Също така виж какво ти пише в гаранционната карта, хубаво е да се четат тези неща, за да знае човек какво може да му дойде до главата.Успех и ни дръж в течение

# 5
  • Sofia
  • Мнения: 366
Момичета защо не проверите какви са условията за ремонт. На нас ни се повреди фотоапарат и като не можаха да го отремонтират в рамките на 1 месец ни дадоха нов /това ни се случи с 2 фотоапарата и то на различни фирми купени от различни магазини и 2-та пъти ни ги подмениха/. Купихме си принтер и той се повреди още първата седмица. Върнахме го за ремонт след 2 седмици и същата история - не можаха да го поправят в рамките на 1 месец и получихме нов. И с мобилния ми телефон имах проблеми ама ми го върнаха на 29-тия ден за да не ми дадат нов.
Вижте какви са законите при обслужване в гаранция. В България например всички електроуреди са с минимална гаранция 2 години, но някои фирми продължават да си пишат 6 месеца и ако не знаеш това след 6 месеца мяташ гаранцията в кошчето и си плащаш ремонта от джоба.

# 6
  • София
  • Мнения: 2 006
И аз съм имала подобно неприятно преживяване с Германос. Бях купила от тях телефон, който не беше и евтин и се скапа след 6 месеца употреба. Дадох го за ремонт, повися без да ми дадат оборотен и накрая ми го върнаха с обяснението "Телефона не работи, но това не е вследствие на повреда."  Shocked

# 7
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 390
Германос, Глобул, все тая. Измамници.
Цяла година се размотавах с един калпав Сименс. Давам го за ремонт, връщат ми го след 25 дни. След седмица го нося с друг дефект, пак 25 дни. Поне 5 пъти го носих и ми го връщат без да ми го подменят с нов. И в Комисията се оплаках- нищо не можаха да направят по въпроса, на Глобул всичко им беше изрядно. Накрая просто се отказах и телефона( все още в гаранция) се мотае из играчките на детето.

# 8
  • Мнения: 3 415
И аз да споделя.Миналата година на 22.12 си купих една нокия(платих 250 лв + 12 месеца по 22лв) от магазина на Глобул.Месец март се развали-пишеше на дисплея,че няма сим карта(а то има) и от тука започнаха мъките.Въртяха ме до юни месец,след което писах жалба и молба до Космо България..нищо..Септември ми го върнаха,уж оправен.Наистина проблема беше отстранен,но започна да меши мелодии и картинки(като отворя дадена картинка,да речем почва някаква мелодия).Отново на ремонт..Пак чакане.Началото на декември отидох и направих адски панаир,като им казах,че след 7 дена идвам с адвокат.Какво се оказа-от последния път,когато го оставих НЕ СА ГО ИЗПРАТИЛИ НА РЕМОНТ,А СТОЯЛ В СКЛАДА.Запонаха да ми се оправдават,че е сменен персонала,че имат нов управител,а той не бил запознат..Обещаха ми до нова година на ми дадат нов телефон..Аз чакам..Утре обаче ПАК ще отида...
Искам само да отбележа,че докато ме мотаеха,аз си ПЛАЩАХ вноските!Бяха ми дали един умрял сименс,който се изключваше сам..
ПРОМОЦИИ-ГЕРМАНОС-ГЛОБУЛ-НЕ СЕ ПОДЛЪГВАЙТЕ!!!!

# 9
  • Мнения: 3 415
Забравих да споделя,че ходих при адвокат да ми разясни правата ми в тази ситуация.Той ми каза,че имам пълното основание да съдя Глобул.По принцип 3 месеца след като телефона е бил на ремонт и не е оправен трябва да ми дадат нов телефон или да ми върнат парите.Също така,аз мога да разтрогна договора си към Глобул!!!Но също ми каза,че може да отиде при регионалния,да му обесни и да му каже,че ако не ми се оправи/подмени телефона ще съди Глобул,но имало голяма вероятност регионалния да каже "съди ме" и тогава ще дам много повече пари,отколкото струва телефона Tired

# 10
  • Мнения: 202
bonkaivanova, наскоро имах разправия с една количка, действах с адвокат и КЗП.

Научих си урока за правата ми като потребител много добре. Ето какво бих те посъветвала, ако позволиш - напиши една жалба до КЗП, че повече от месец телефонът ти седи рекламиран в Глобул, а те не са взели мерки да го поправят. Можеш да се позовеш на Чл. 113 от  ЗЗП:

(1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Те ще ги глобят и ще ти върнат парите за телефона. А отделно можеш да ги съдиш, ако искаш, но това е най - бързия начин.

П.С. Надявам се, че са ти вписали рекламацията в регистъра:
Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
(2) Лицата по ал. 1 са длъжни да поддържат регистър на предявените рекламации.
(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра.

Дори и да не са я вписали, КЗП ще ги глобят и за това, не бой се!  Hug

# 11
  • Мнения: 3 415
bonkaivanova, наскоро имах разправия с една количка, действах с адвокат и КЗП.

Научих си урока за правата ми като потребител много добре. Ето какво бих те посъветвала, ако позволиш - напиши една жалба до КЗП, че повече от месец телефонът ти седи рекламиран в Глобул, а те не са взели мерки да го поправят. Можеш да се позовеш на Чл. 113 от  ЗЗП:

(1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Те ще ги глобят и ще ти върнат парите за телефона. А отделно можеш да ги съдиш, ако искаш, но това е най - бързия начин.

П.С. Надявам се, че са ти вписали рекламацията в регистъра:
Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
(2) Лицата по ал. 1 са длъжни да поддържат регистър на предявените рекламации.
(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра.

Дори и да не са я вписали, КЗП ще ги глобят и за това, не бой се!  Hug

Благодаря ти много,написах преди малко жалба.Питеснява ме това,че от Глобула ми поискаха/и аз дадох всичко-кутия,зарядно,гаранционната карта,документа за покупката-касовата бележка.. Tired Аз юли месец писах до Космо България такава рекламация,ама нищо..никакъв отговор...

# 12
# 13
  • Мнения: 3 390
В България например всички електроуреди са с минимална гаранция 2 години, но някои фирми продължават да си пишат 6 месеца и ако не знаеш това след 6 месеца мяташ гаранцията в кошчето и си плащаш ремонта от джоба.


Сигурна ли си? Дали е така наистина? Много неща са с по 6 и 12 м. гаранционен срок... изненадана съм да чуя това  Thinking И следи ли някой за спазването, ако е така?  Whistling

# 14
  • Мнения: 202
bonkaivanova,  все пак има ли нещо, с което можеш да докажеш, че си закупила телефона - копия на картата, касовия бон? А отразиха ли рекламацията в регистъра? Вероятно си взела телефона с карта? И съм убедена, че не си била сама, като си ходила да се разправяш.  newsm78

Merlinski, Чл. 105 от ЗЗП
(1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.

Чл. 111. (1) Всяко споразумение или договор, сключени с продавач преди появата на несъответствието на потребителската стока с договора за продажба, което ограничава или изключва отговорността на продавача по този раздел, е нищожно.

А следим за спазването ние - потребителите.

# 15
  • Мнения: 3 390
lady_ivy, 
Но цитатът "се прояви ДО 2 години"... тълкуването на тази част означава в период до 2 г., т.е. може и по-кратък /6 месеца е период ДО 2 г. също  Mr. Green/. Така поне ми звучи на мен  Embarassed

# 16
  • Мнения: 3 390
Опс, сега прочетох пак... май си права. И значи ли това, че попълвайки ми гаранция за 6 м., аз трябва да им цитирам закона и да искам да пишат 24 м. там/ Или трябва и след изтичане на гаранционния срок с касова бележка / фактура да си искам безплатен ремонт? май нещата опират до добросъвестността на търговците  Sick

# 17
  • Мнения: 202
Според мен опира до това дали ти се занимава да пишеш жалби.
Ако си закупила нещо и то се е повредило след тези "гаранционни" 6 месеца, процедираш по същия начин - отиваш, искаш да направиш рекламация, която търговецът да отрази в регистъра, ако откаже -КЗП, здравей!

# 18
  • Мнения: 3 390
Toва означава, че и за неща без гаранция можеш да искаш безплатен ремонт  Mr. Green Много интересно... и поучително  Mr. Green

# 19
  • Sofia
  • Мнения: 366
В България например всички електроуреди са с минимална гаранция 2 години, но някои фирми продължават да си пишат 6 месеца и ако не знаеш това след 6 месеца мяташ гаранцията в кошчето и си плащаш ремонта от джоба.


Сигурна ли си? Дали е така наистина? Много неща са с по 6 и 12 м. гаранционен срок... изненадана съм да чуя това  Thinking И следи ли някой за спазването, ако е така?  Whistling

Аз съм си търсила правата след изтекъл гаранционен срок от 6 или 12 месеца и като им кажа че законно е 2 години и ми поправят електроуреда за тяхна сметка. Потърси някъде закона и си търсете правата - на мен лично ми е омръзнало да ме мамят /това си е чиста измама/. А и в Метро вече не се дава гаранционна карта точно по тази причина - след приемането на закона всичко е с 2 години гаранция и си пазиш само фактурата.

# 20
  • Мнения: 3 415
bonkaivanova,  все пак има ли нещо, с което можеш да докажеш, че си закупила телефона - копия на картата, касовия бон? А отразиха ли рекламацията в регистъра? Вероятно си взела телефона с карта? И съм убедена, че не си била сама, като си ходила да се разправяш.  newsm78

Merlinski, Чл. 105 от ЗЗП
(1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.

Чл. 111. (1) Всяко споразумение или договор, сключени с продавач преди появата на несъответствието на потребителската стока с договора за продажба, което ограничава или изключва отговорността на продавача по този раздел, е нищожно.

А следим за спазването ние - потребителите.
Ами всичко ми взеха,уж заради рекламацията,която пусках до Космо България..

# 21
  • Мнения: 202
bonkaivanova, не мисля, че ще се направят на ударени, но ти опиши всичко в жалбата до КЗП!

# 22
  • Мнения: 3 415
bonkaivanova, не мисля, че ще се направят на ударени, но ти опиши всичко в жалбата до КЗП!
Вече я подадох,благодаря много Hug  bouquet

# 23
  • Мнения: 202
bonkaivanova, стискам палци и пиши за развитието на драмата!  Hug

# 24
  • Мнения: 3 390
И аз стискам палци на bonkaivanova. И благодаря за инфото - ще го имам в предвид, особено за нещата, закупени от МЕТРО, там съм редовен клиент там /нерядко разочарован  Mr. Green/.

# 25
  • Мнения: 382
Купих си телефон Sony Ericsson G900 от магазина им в Сити Центъра. На 20.09.08 го давам за ремонт като повредата му беше, че намокрих дисплея. След хиляди позвънявания и до ден днешен телефона не ми е отремонтиран, нито ми предоставиха някакъв оборотен както пишат по сайтовете си. И вече съм решила да си го взема неотремонтиран и да го дам в друг сервиз.
При неотремонтиран телефон в срок са длъжни да ти дадат нов.

# 26
  • Мнения: 158
оо значи не съм само аз.и моят телефон сони ериксон се развали.цифровият фотоапарат не искаха да го оправят,а беше на три месеца.върнаха ми го чак след 2 месеца.много отзивчиви са служителите там,но не знам системата ли им куца какво е?но много оплаквания от техните продукти.една позната си взе телефон самсунг на втория ден се развали и се забавиха много с поправката отново

# 27
  • София
  • Мнения: 8
И аз писах до КЗП. И мисля да им се обадя след празниците. Вчера пак ходихме да се разправяме в магазина. И пак същото - "сервиза не работи, нито можем да проверим какво е станало с вашия телефон, нито можем да ви го върнем дори и неотремонтиран".  Днес писах и до централата на Германос в Гърция и до офиса на Сони Ериксон, да разберат как продават техните продукти.  Ще пиша, като имам някакво развитие.

# 28
  • Мнения: 4 784
Аз също имам лош спомен от Германос.
Преди 2 години ми подариха телефон, закупен от тях. След като установих, че камерата не работи както трябва го занесох за сервиз при тях. Без да ме предупредят са ми преинсталирали софтуера и ми връщат телефона без грам информация в него, нито един останал телефонен контакт, нито напомния, абе нищо! Празен телефон! И на всичко отгоре, не бяха оправили проблема. Ужасни са!

# 29
  • Мнения: 378
Всяка втора жалба, постъпила в КЗП е подадена срещу Германос, и в комисията вече им е писнало от тях. Последната им новост е, че не правят магазини с логото на Германос, а чисто зелени, маскарадът е пълен. Още ми е чудно как има хора, които се хващат на измамните и подвеждащи реклами.

# 30
  • Мнения: 147
Аз имам приятелка, която си беше взела 3 телефона от Германос и дадоха фира  Crazy Аз също си взех от тях СониЕриксон и софтуера му само се прецаква. От само себе си си сменя езика от английски на български  ooooh! Не бих си купила нищо вече от там!

# 31
  • Мнения: 3 415
Днес отново ходих в Глобул,толкова са нахални,може ли да си представите след като изминаха 9 месеца чак сега започват да броят единия месец,в който по закон трябда да се отремонтира повредата или да го заменят за нов.
Аз казах,че съм написала жалба до КЗП и онези като започнаха да ме разубеждават,направо да се подмазват..Сега казаха ми на 4.01 да отида,тогава ще имам отремонтиран(за хиляден път) телефон и ако имам оплакване,щели да напишат молба за подмяна  Shocked
За не знам си кой път,ще минавам по същия маршрут...
Надявам се да ми отговорят скоро от КЗП.Ама то сега празници,отпуски... Tired

# 32
  • Мнения: 202
bonkaivanova, ако бях на твое място не бих се съгласила да ми ремонтират за н - ти път нещо, което очевидно няма да спре да дефектира, а гаранционния му срок си тече.
Бих предпочела малко разговори с КЗП и после паричките и нов телефон! Peace

# 33
  • Мнения: 3 415
bonkaivanova, ако бях на твое място не бих се съгласила да ми ремонтират за н - ти път нещо, което очевидно няма да спре да дефектира, а гаранционния му срок си тече.
Бих предпочела малко разговори с КЗП и после паричките и нов телефон! Peace
Ами и аз това им казвам в Глобул,че не искам този телефон,ама те не,ами като е не дано да ми отговорят от КЗП и да видят те!

# 34
  • Мнения: 3 415
Днес ми звъннаха от КЗП,казаха на 5.01.09 да отида с касовата бележка и гаранцията.От там на татъка какво следва?Като отида какво ще ми кажат..?

# 35
  • Мнения: 202
Ами ако действат както би трябвало според закона, ще направят проверка, ще ти върнат парите и ще ти дадат констативен протокол какво са свършили по жалбата ти.
Ти писа ли в нея, че са ти взели всичко от Германост - имам предвид касова бележка и т.н.?
Изпринти си ЗЗП - Раздел II. Гаранция на потребителската стока и Раздел III. Рекламации и почети малко. Можеш да се позовеш на членовете, които коментирахме. Колкото по - знаеща правата си изглеждаш, толкова по - малко разправии ще имаш.

П.С. Току що се консултирах с един приятел адвокат и той каза, че ако Германос прикрият всичко,можеш да им кажеш, че ще ги съдиш за измама.

# 36
  • Мнения: 3 415
Благодаря ти много,наистина си ми много полезна   bouquet

# 37
...и технополис  са същите мошеници ,уж голямата фирма,ама като опре до гаранции,правят такова размотаване,че да ти разбият нерната система.

# 38
  • Мнения: 3 390
В Технополис ми поправиха ТВ за 1 седмица  Peace
Но от Техомаркет ми бавиха ПСто повече от месец  Twisted Evil

# 39
  • Мнения: 5 173
Днес ми звъннаха от КЗП,казаха на 5.01.09 да отида с касовата бележка и гаранцията.От там на татъка какво следва?Като отида какво ще ми кажат..?
dobre de, ама как ще действаш като си им дала всичко?
Виж къде е ключа от хралупата. Как ще докажеш, че тел е твой? ooooh!

# 40
  • Мнения: 2 673
Мъжа ми си купи "Нокия" от тях, на първата седмица се развали - не се чуваше звук, само на спикерфон. Оправиха го след месец, работи около седмица и в момента пак е развален, но магазина от който го взе почива сега. РЕшила съм сериозно да се разправям. КАзали са му, че ако след трети  Shockedремонт се развали ЧАК ТОГАВА ДАВАЛИ НОВ АПАРАТ!! ТОва на нищо не прилича #Cussing out през времето в което тече "ремонта" не дават служебен телефон. РЕшила съм да звъня на "Защита правата на потребителите"

# 41
  • Мнения: 3 415
Днес ми звъннаха от КЗП,казаха на 5.01.09 да отида с касовата бележка и гаранцията.От там на татъка какво следва?Като отида какво ще ми кажат..?
dobre de, ама как ще действаш като си им дала всичко?
Виж къде е ключа от хралупата. Как ще докажеш, че тел е твой? ooooh!
Утре(5.01) първо отивам в Глобула,казаха,че ще ми ги дадат-фактурата и гаранцията

# 42
  • Мнения: 378
Разбира се, че може да докаже, че телефона е закупен от там, при закупуване за телефон с карта, се вписва самия имей на телефона в договора за мобилни услуги, има го и в системата на глобул. Всички представители на Глобул са зависими от сервиза на Германос, е такъв некадърен сервиз просто няма. Магазините нямат връзка със сервиза, онези се мислят за богоизбрани. Изобщо системата на Глобул е много зле. В магазините им с тези техни таргети, да се направят не знам си колко договора на месец и да се продадат задължителния брой телефони, всичко това опорочава системата им. Влизаш да си подновиш договора излизаш с никому ненужната карта 2 в 1. На рекламите им по тв виждаш една цена, която се оказва, че е с договор за 2 год с 30 лв месечна такса, ако искаш ниска такса, цената е двойна. Доста подвеждащо е.

# 43
  • Мнения: 3 415
Ще видя утре като отида при КЗП как ще се развият нещата дано успешно  и мисля да ги съдя-не са ми излишни някой друг лев Laughing Все още не съм запозната ако реша да ги съдя ,но и с това ще се запозная

# 44
  • Мнения: 378
съмнява ме да можеш да ги осъдиш, но не ти пречи да им го споменеш  Mr. Green

# 45
  • Мнения: 3 415
съмнява ме да можеш да ги осъдиш, но не ти пречи да им го споменеш  Mr. Green
Иии,ама така се бях навила  Laughing

# 46
  • Мнения: 202
Направи си копие на касовата бележка и гар. карта, ще ти потрябват.
Като отидеш в КЗП, направо си поискай парите на базата на
    
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
    (2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
    (3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
    (4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Виж и по какви параграфи от ЗЗП можеш още да ги накиснеш - вписали ли са ти рекламациите в регистъра, колко си чакала, колко пъти си ходила до там... Обаче не се съгласявай да ти го ремонтират, искай си парите и си отстоявай правата до дупка!

П.С. Естествено, че можеш да ги осъдиш, но ще си скъсаш нервите и ще се точи делото безкрай.

# 47
  • Мнения: 3 415
Направи си копие на касовата бележка и гар. карта, ще ти потрябват.
Като отидеш в КЗП, направо си поискай парите на базата на
    
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
    (2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
    (3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
    (4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Виж и по какви параграфи от ЗЗП можеш още да ги накиснеш - вписали ли са ти рекламациите в регистъра, колко си чакала, колко пъти си ходила до там... Обаче не се съгласявай да ти го ремонтират, искай си парите и си отстоявай правата до дупка!

П.С. Естествено, че можеш да ги осъдиш, но ще си скъсаш нервите и ще се точи делото безкрай.
Сега понеделник уж отново ще ми върнат телефона,отремонтиран.Какво да правя,аз ще го взема,ама така или иначе не го искам този телефон.Да спомена ли на КЗП ,че са ми го върнали отремонтиран?

# 48
  • Мнения: 202
Не се съгласявай да си го взимаш телефона, според мен така ще изгубиш битката за парите. Принципно те трябва да ти го донесат:    Чл. 113.ал. (3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
Отивай направо в КЗП.
   

# 49
  • Мнения: 3 415
Не се съгласявай да си го взимаш телефона, според мен така ще изгубиш битката за парите. Принципно те трябва да ти го донесат:    Чл. 113.ал. (3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
Отивай направо в КЗП.
   
Ами значи утре ще отида да си взема само фактурата и гаранцията,ами като ми кажат от Глобул защо не си взимам телефона,да им кажа ли за КЗП?

# 50
  • Мнения: 202
Не преди да си си взела касовата бележка!
Значи първо касовата бележка, после те ще се опитат да ти връчат телефона и да те карат да подпишеш един формуляр за решаване на рекламацията, не го подписвай, изобщо нищо не подписвай!

# 51
  • Мнения: 3 415
Не преди да си си взела касовата бележка!
Значи първо касовата бележка, после те ще се опитат да ти връчат телефона и да те карат да подпишеш един формуляр за решаване на рекламацията, не го подписвай, изобщо нищо не подписвай!
Благодаря ти,златна си   bouquet
А за този формуляр,където говориш,той се дава след като е бил телефона на ремонт ли?Питам,защото до сега НИКОГА не са ми давали такъв,а пък 5 пъти е бил на ремонт Laughing

# 52
  • Мнения: 202
Формулярът е от един кочан, води се някакъв вид документ, че двете страни са се споразумели за рекламираната стока - дали са върнати парите, дали има отбив от цената, дали е заменена с нова, или само е сервизирана. Трябва да се подпишеш на такъв формуляр, ако рекламацията ти е заведена в регистъра, защото така се проследява дали има движение по нея.
Щом не си подписвала нищо до сега, най - вероятно никъде не са отразявали оплакванията ти, въпросът е дали ги има в гаранционната карта?
Горко им на Глобул  Laughing

# 53
  • У дома !
  • Мнения: 700
Момичета като прочетох колко сте изстрадали........ Shocked реших да ви предложа един магазин от който съм много доволна аз и всички мои приятели......става въпрос за BMG -Намира се в гр.София на ул.Лавеле 32 на ъгъла с Алабин.
Много са коректни,цените са едни от най-ниските,имат сервиз,продават всякакъв вид аксесоари,а това е и онлайн магазина: www.bmg.911.bg  Peace

# 54
  • Мнения: 378
Когато се остави телефон за ремонт се вписва в книгата "регистър на рекламациите", когато го вземеш от ремонт, се подписваш на малък кочан, вид споразумение - дали е ремонтиран, заменен... и ти дават протокол от сервиза, където се описва какво точно му е отремонтирано.
Надявам се да отнесат поредната голяма глоба /бълха ги ухапала/ и ти да бъдеш подобаващо компенсирана.
Междудругото гаранцията важи и без касова бележка, поне на мен не са ми я искали никога.

# 55
  • Мнения: 3 415
Вчера ходих до КЗП казаха,че ще направят проверка..само това  Tired Щели да ми се обадят в рамките на един месец.

# 56
  • Мнения: 202
Така се започва, не се разочаровай, ние чакахме месец също  Hug

# 57
  • Мнения: 3 415
Така се започва, не се разочаровай, ние чакахме месец също  Hug
Дано..
А нали ви бях писала,че от Глобул ми казаха,че на 5-ти ще ми дойде отремонтиран телефона.Хаха,отиваме на 5-ти сутринта и оназя госпожичка явно е забравила какво е казала вика: "Днес,както се разбрахме пращам телефона на ремонт" .Аз нали трябва да се обадя и "споменах" ,че всъщност беше обещала на 5-ти да го върне отремонтиран,и онази като взе да се пени и обеснява-айде пак аз не съм разбрала..Нека,те като и дойдат на проверка да я видим колко е силна  Laughing

# 58
  • Мнения: 202
Чудесно, тъкмо да не се обясняваш защо не искаш да го вземеш телефона.

# 59
  • Мнения: 3 415
За сега нищо още..

# 60
  • Мнения: 3 415
Вчера ми дадоха нов телефон,комисията ходи до нашенския Глобул.Аз исках парите си по чл.114,но даже КЗП нищо не направи по въпроса.. БИЛО "ВЪРТЕЛ" #Cussing out

# 61
  • Мнения: 147
поздравявам те!
И повече нищо не си купувайте от Германос! Още една моя позната изрева от тях преди една седмица с дефектен телефон.

# 62
  • София
  • Мнения: 8
Вчера върнаха и нашия телефон и в момента си работи нормално. А бяха казали, че е "непоправима щета" и първо искаха да ми платя някакви 67 лева, после казаха, че застрахователя може да ми изплати около 300 лева, като и при двата варианта няма да ми върнат телефона. Аз казах, че не искам пари и въпреки, че е "непоправима щета" да ми го върнат във вида в който съм го дала. След 1 месец размотаване най-накрая ми се обадиха, че телефона е в магазина и е поправен. След 6 месеца размотаване, повече не ща и да чуя за тези мошеници!

# 63
# 64
  • Мнения: 3 415
Здравейте.Началото на годината ви разказах за моя случай.Благодарение на КЗП ни размениха телефона с нов.
Сега да се "похваля"..  телефона си губи обхвата  Shocked След 2 месеца без проблеми,и този телефон започна да сдава багажа..Пак ще се ходи до ГЛобула..
Tired

Общи условия

Активация на акаунт