Не купувайте от "Германос"

  • 4 479
  • 64
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 3 415
съмнява ме да можеш да ги осъдиш, но не ти пречи да им го споменеш  Mr. Green
Иии,ама така се бях навила  Laughing

# 46
  • Мнения: 202
Направи си копие на касовата бележка и гар. карта, ще ти потрябват.
Като отидеш в КЗП, направо си поискай парите на базата на
    
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
    (2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
    (3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
    (4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Виж и по какви параграфи от ЗЗП можеш още да ги накиснеш - вписали ли са ти рекламациите в регистъра, колко си чакала, колко пъти си ходила до там... Обаче не се съгласявай да ти го ремонтират, искай си парите и си отстоявай правата до дупка!

П.С. Естествено, че можеш да ги осъдиш, но ще си скъсаш нервите и ще се точи делото безкрай.

# 47
  • Мнения: 3 415
Направи си копие на касовата бележка и гар. карта, ще ти потрябват.
Като отидеш в КЗП, направо си поискай парите на базата на
    
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
    (2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
    (3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
    (4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Виж и по какви параграфи от ЗЗП можеш още да ги накиснеш - вписали ли са ти рекламациите в регистъра, колко си чакала, колко пъти си ходила до там... Обаче не се съгласявай да ти го ремонтират, искай си парите и си отстоявай правата до дупка!

П.С. Естествено, че можеш да ги осъдиш, но ще си скъсаш нервите и ще се точи делото безкрай.
Сега понеделник уж отново ще ми върнат телефона,отремонтиран.Какво да правя,аз ще го взема,ама така или иначе не го искам този телефон.Да спомена ли на КЗП ,че са ми го върнали отремонтиран?

# 48
  • Мнения: 202
Не се съгласявай да си го взимаш телефона, според мен така ще изгубиш битката за парите. Принципно те трябва да ти го донесат:    Чл. 113.ал. (3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
Отивай направо в КЗП.
   

# 49
  • Мнения: 3 415
Не се съгласявай да си го взимаш телефона, според мен така ще изгубиш битката за парите. Принципно те трябва да ти го донесат:    Чл. 113.ал. (3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
Отивай направо в КЗП.
   
Ами значи утре ще отида да си взема само фактурата и гаранцията,ами като ми кажат от Глобул защо не си взимам телефона,да им кажа ли за КЗП?

# 50
  • Мнения: 202
Не преди да си си взела касовата бележка!
Значи първо касовата бележка, после те ще се опитат да ти връчат телефона и да те карат да подпишеш един формуляр за решаване на рекламацията, не го подписвай, изобщо нищо не подписвай!

# 51
  • Мнения: 3 415
Не преди да си си взела касовата бележка!
Значи първо касовата бележка, после те ще се опитат да ти връчат телефона и да те карат да подпишеш един формуляр за решаване на рекламацията, не го подписвай, изобщо нищо не подписвай!
Благодаря ти,златна си   bouquet
А за този формуляр,където говориш,той се дава след като е бил телефона на ремонт ли?Питам,защото до сега НИКОГА не са ми давали такъв,а пък 5 пъти е бил на ремонт Laughing

# 52
  • Мнения: 202
Формулярът е от един кочан, води се някакъв вид документ, че двете страни са се споразумели за рекламираната стока - дали са върнати парите, дали има отбив от цената, дали е заменена с нова, или само е сервизирана. Трябва да се подпишеш на такъв формуляр, ако рекламацията ти е заведена в регистъра, защото така се проследява дали има движение по нея.
Щом не си подписвала нищо до сега, най - вероятно никъде не са отразявали оплакванията ти, въпросът е дали ги има в гаранционната карта?
Горко им на Глобул  Laughing

# 53
  • У дома !
  • Мнения: 700
Момичета като прочетох колко сте изстрадали........ Shocked реших да ви предложа един магазин от който съм много доволна аз и всички мои приятели......става въпрос за BMG -Намира се в гр.София на ул.Лавеле 32 на ъгъла с Алабин.
Много са коректни,цените са едни от най-ниските,имат сервиз,продават всякакъв вид аксесоари,а това е и онлайн магазина: www.bmg.911.bg  Peace

# 54
  • Мнения: 378
Когато се остави телефон за ремонт се вписва в книгата "регистър на рекламациите", когато го вземеш от ремонт, се подписваш на малък кочан, вид споразумение - дали е ремонтиран, заменен... и ти дават протокол от сервиза, където се описва какво точно му е отремонтирано.
Надявам се да отнесат поредната голяма глоба /бълха ги ухапала/ и ти да бъдеш подобаващо компенсирана.
Междудругото гаранцията важи и без касова бележка, поне на мен не са ми я искали никога.

# 55
  • Мнения: 3 415
Вчера ходих до КЗП казаха,че ще направят проверка..само това  Tired Щели да ми се обадят в рамките на един месец.

# 56
  • Мнения: 202
Така се започва, не се разочаровай, ние чакахме месец също  Hug

# 57
  • Мнения: 3 415
Така се започва, не се разочаровай, ние чакахме месец също  Hug
Дано..
А нали ви бях писала,че от Глобул ми казаха,че на 5-ти ще ми дойде отремонтиран телефона.Хаха,отиваме на 5-ти сутринта и оназя госпожичка явно е забравила какво е казала вика: "Днес,както се разбрахме пращам телефона на ремонт" .Аз нали трябва да се обадя и "споменах" ,че всъщност беше обещала на 5-ти да го върне отремонтиран,и онази като взе да се пени и обеснява-айде пак аз не съм разбрала..Нека,те като и дойдат на проверка да я видим колко е силна  Laughing

# 58
  • Мнения: 202
Чудесно, тъкмо да не се обясняваш защо не искаш да го вземеш телефона.

# 59
  • Мнения: 3 415
За сега нищо още..

Общи условия

Активация на акаунт