Не купувайте от "Германос"

  • 4 484
  • 64
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 147
Аз имам приятелка, която си беше взела 3 телефона от Германос и дадоха фира  Crazy Аз също си взех от тях СониЕриксон и софтуера му само се прецаква. От само себе си си сменя езика от английски на български  ooooh! Не бих си купила нищо вече от там!

# 31
  • Мнения: 3 415
Днес отново ходих в Глобул,толкова са нахални,може ли да си представите след като изминаха 9 месеца чак сега започват да броят единия месец,в който по закон трябда да се отремонтира повредата или да го заменят за нов.
Аз казах,че съм написала жалба до КЗП и онези като започнаха да ме разубеждават,направо да се подмазват..Сега казаха ми на 4.01 да отида,тогава ще имам отремонтиран(за хиляден път) телефон и ако имам оплакване,щели да напишат молба за подмяна  Shocked
За не знам си кой път,ще минавам по същия маршрут...
Надявам се да ми отговорят скоро от КЗП.Ама то сега празници,отпуски... Tired

# 32
  • Мнения: 202
bonkaivanova, ако бях на твое място не бих се съгласила да ми ремонтират за н - ти път нещо, което очевидно няма да спре да дефектира, а гаранционния му срок си тече.
Бих предпочела малко разговори с КЗП и после паричките и нов телефон! Peace

# 33
  • Мнения: 3 415
bonkaivanova, ако бях на твое място не бих се съгласила да ми ремонтират за н - ти път нещо, което очевидно няма да спре да дефектира, а гаранционния му срок си тече.
Бих предпочела малко разговори с КЗП и после паричките и нов телефон! Peace
Ами и аз това им казвам в Глобул,че не искам този телефон,ама те не,ами като е не дано да ми отговорят от КЗП и да видят те!

# 34
  • Мнения: 3 415
Днес ми звъннаха от КЗП,казаха на 5.01.09 да отида с касовата бележка и гаранцията.От там на татъка какво следва?Като отида какво ще ми кажат..?

# 35
  • Мнения: 202
Ами ако действат както би трябвало според закона, ще направят проверка, ще ти върнат парите и ще ти дадат констативен протокол какво са свършили по жалбата ти.
Ти писа ли в нея, че са ти взели всичко от Германост - имам предвид касова бележка и т.н.?
Изпринти си ЗЗП - Раздел II. Гаранция на потребителската стока и Раздел III. Рекламации и почети малко. Можеш да се позовеш на членовете, които коментирахме. Колкото по - знаеща правата си изглеждаш, толкова по - малко разправии ще имаш.

П.С. Току що се консултирах с един приятел адвокат и той каза, че ако Германос прикрият всичко,можеш да им кажеш, че ще ги съдиш за измама.

# 36
  • Мнения: 3 415
Благодаря ти много,наистина си ми много полезна   bouquet

# 37
...и технополис  са същите мошеници ,уж голямата фирма,ама като опре до гаранции,правят такова размотаване,че да ти разбият нерната система.

# 38
  • Мнения: 3 390
В Технополис ми поправиха ТВ за 1 седмица  Peace
Но от Техомаркет ми бавиха ПСто повече от месец  Twisted Evil

# 39
  • Мнения: 5 173
Днес ми звъннаха от КЗП,казаха на 5.01.09 да отида с касовата бележка и гаранцията.От там на татъка какво следва?Като отида какво ще ми кажат..?
dobre de, ама как ще действаш като си им дала всичко?
Виж къде е ключа от хралупата. Как ще докажеш, че тел е твой? ooooh!

# 40
  • Мнения: 2 673
Мъжа ми си купи "Нокия" от тях, на първата седмица се развали - не се чуваше звук, само на спикерфон. Оправиха го след месец, работи около седмица и в момента пак е развален, но магазина от който го взе почива сега. РЕшила съм сериозно да се разправям. КАзали са му, че ако след трети  Shockedремонт се развали ЧАК ТОГАВА ДАВАЛИ НОВ АПАРАТ!! ТОва на нищо не прилича #Cussing out през времето в което тече "ремонта" не дават служебен телефон. РЕшила съм да звъня на "Защита правата на потребителите"

# 41
  • Мнения: 3 415
Днес ми звъннаха от КЗП,казаха на 5.01.09 да отида с касовата бележка и гаранцията.От там на татъка какво следва?Като отида какво ще ми кажат..?
dobre de, ама как ще действаш като си им дала всичко?
Виж къде е ключа от хралупата. Как ще докажеш, че тел е твой? ooooh!
Утре(5.01) първо отивам в Глобула,казаха,че ще ми ги дадат-фактурата и гаранцията

# 42
  • Мнения: 378
Разбира се, че може да докаже, че телефона е закупен от там, при закупуване за телефон с карта, се вписва самия имей на телефона в договора за мобилни услуги, има го и в системата на глобул. Всички представители на Глобул са зависими от сервиза на Германос, е такъв некадърен сервиз просто няма. Магазините нямат връзка със сервиза, онези се мислят за богоизбрани. Изобщо системата на Глобул е много зле. В магазините им с тези техни таргети, да се направят не знам си колко договора на месец и да се продадат задължителния брой телефони, всичко това опорочава системата им. Влизаш да си подновиш договора излизаш с никому ненужната карта 2 в 1. На рекламите им по тв виждаш една цена, която се оказва, че е с договор за 2 год с 30 лв месечна такса, ако искаш ниска такса, цената е двойна. Доста подвеждащо е.

# 43
  • Мнения: 3 415
Ще видя утре като отида при КЗП как ще се развият нещата дано успешно  и мисля да ги съдя-не са ми излишни някой друг лев Laughing Все още не съм запозната ако реша да ги съдя ,но и с това ще се запозная

# 44
  • Мнения: 378
съмнява ме да можеш да ги осъдиш, но не ти пречи да им го споменеш  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт