Не си купувайте чанти FURLA!!!

  • 55 097
  • 76
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 1 111
 Ако имам пет чанти на една и съща марка и съм доволна, а от шестата-не не бих излязла с призиви не купувайте тази марка и т.н.Дефекти навсякъде има, те Мерцедес цяла серия изтеглиха от пазара заради фабричен дефект, пък вие за една чанта, ми случва се.

# 46
  • Мнения: 2 388
Някой няма ли ЗЗП последно актуализиран, че при мен излиза само от 2006 г. а ми стана много любопитно.

# 47
# 48
  • Мнения: 19 525
Ако имам пет чанти на една и съща марка и съм доволна, а от шестата-не не бих излязла с призиви не купувайте тази марка и т.н.Дефекти навсякъде има, те Мерцедес цяла серия изтеглиха от пазара заради фабричен дефект, пък вие за една чанта, ми случва се.
То се случва, но при обявяване на проблема да й кажат, че ще признаят само единия от дефектите, да се бавят повече от 2 седмици - това вече говори за лошо обслужване според мен.

# 49
  • Мнения: 4 300
72 часа е срокът, в който можеш да върнеш стока без да дължиш обяснение. Случвало ми се е, не съм имала проблеми.

# 50
  • София
  • Мнения: 10 331
На мен това ми е шестата чанта - бях много доволна даже ги перях в пералнята. Купувала съм си и портмонета, колани. До сега без проблем. Стана ми неприятно арогантното отношение и че 2 седмици не се обаждат. След моето обаждане сега все пак звъннаха и казаха да ходя да си я взема, но циповете нямало да ми оправят, само копчето!

Заплаши ги с че ще се обадиш в "В комисията за защита на потребителите" все пак чантата ти е в гаранция!

Аз има 2 чанти Фурла и това са най-добрите чанти които съм имала, с едната ми е всекидневна и я скъсах от носене а си изглежда като нова вече 2ра година  newsm78



72 часа е срокът, в който можеш да върнеш стока без да дължиш обяснение. Случвало ми се е, не съм имала проблеми.

В БЗ не го спазват! Една колежка искаше да смени объркана пудра 5мин. след като я купи и отказаха... пудрата не беше отваряна!

# 51
  • София
  • Мнения: 1 312
Има магазини, в които са любезни, разбрани и дори и без етикет и минало време,пак са готови да разрешат проблема. Такъв е случая с чанта закупена от Пепина/срещу Сити център/ Няколко месеца минаха и след многократно оцветяване в черно на ръцете ми/мислех че ръкавиците пускат боя/ в един дъжд силен,чантата протече в силна черна боя и съответно полата ми беше черна. Върнах я,казаха че ще я тестват/явно обливат с вода/ и ми върнаха парите с извинение.Те и дрехите ми бяха съсипани,но подходих с искания / знаех правата/. Преди една година точно Комисията за защита на потребителя ми помогна да си върна парите от некачествени обувки,наложи глоба на мазазина,и даже предизвика цялостна проверка на фактури и т.н. А колко по лесно беше да поправят обувките,а не да ме обвиняват,че не съм знаела да ходя на високи обувки. Та каквото повикало,такова се обадило.....

Последна редакция: нд, 01 фев 2009, 06:25 от мм

# 52
  • Мнения: 13 512
Имам две чанти и портмоне. Едната/ купена от магазин на Фурла в Италия/, се изтри по ръбовете за няколко месеца носене.
На портмонето /купено от Варна преди да затворят магазина/- също му почерняха, изтриха ръбовете. Другата чанта е ОК, но аз почти не я нося.
Знам,че са качествени чанти, затова и си ги купувам, но ..ми е гаднички да си гледам портмонето от 260 лева в такъв вид за няколко месеца. Имам 20-на портмонета, нито едно не е станало така. Не знам какво да си мисля

# 53
От кой магазин си я закупила?
[/quote   Na Furla chantite  sa nai -hubavite na bg pazara , i personala  mnogo lubezen.

# 54
Аз имам най-малко 10 чанти от магазина на Витошка!!!! И немога да повярвам,че се е случило такова нещо,защтото аз имам същата чанта само,че в екрю!!!  И искам да кажа на тази "дама",че това не е дефект а ефект защото ако тези ципове не се отварят много ми е интересно как ще бръкне в самата чанта.И това с копчето и аз имах такав проблем с една чанта и се забавиха три седмици,но това не зависи от момичетата а от самите майстори,да не правят те копчетата:)))))))И предполагам че са се държали така,защото вие сте се правили на интерена (каквото отношение даваш,такова получаваш)Мога само да кажа на дамите да продалжават да си пазаруват от там,без изобщо да се притесняват!!!!!!

# 55
  • Мнения: 13 512
Аз имам най-малко 10 чанти от магазина на Витошка!!!! И немога да повярвам,че се е случило такова нещо,защтото аз имам същата чанта само,че в екрю!!!  И искам да кажа на тази "дама",че това не е дефект а ефект защото ако тези ципове не се отварят много ми е интересно как ще бръкне в самата чанта.И това с копчето и аз имах такав проблем с една чанта и се забавиха три седмици,но това не зависи от момичетата а от самите майстори,да не правят те копчетата:)))))))И предполагам че са се държали така,защото вие сте се правили на интерена (каквото отношение даваш,такова получаваш)Мога само да кажа на дамите да продалжават да си пазаруват от там,без изобщо да се притесняват!!!!!!
От поста личи, че сте пряко свързана с магазина, нямаше нужда да се регистрирате заради тази тема. С този пост клиентите на магазина ви няма да станат повече. Успех ви желая.

# 56
  • Мнения: 4 300
Подобни "защити" правят в пъти по лощо впечатление от мълчанието!

# 57
  • София
  • Мнения: 2 045
Аз имам най-малко 10 чанти от магазина на Витошка!!!! И немога да повярвам,че се е случило такова нещо,защтото аз имам същата чанта само,че в екрю!!!  И искам да кажа на тази "дама",че това не е дефект а ефект защото ако тези ципове не се отварят много ми е интересно как ще бръкне в самата чанта.И това с копчето и аз имах такав проблем с една чанта и се забавиха три седмици,но това не зависи от момичетата а от самите майстори,да не правят те копчетата:)))))))И предполагам че са се държали така,защото вие сте се правили на интерена (каквото отношение даваш,такова получаваш)Мога само да кажа на дамите да продалжават да си пазаруват от там,без изобщо да се притесняват!!!!!!
От поста личи, че сте пряко свързана с магазина, нямаше нужда да се регистрирате заради тази тема. С този пост клиентите на магазина ви няма да станат повече. Успех ви желая.
Абсолютно PeaceИ от къде знаеш кой точно модел и кой цвят има момичето,та чак имаш същата в екрю ?? hahaha JoyА  държанието на продавачките хич не ме бърка-влизам ,купувам и си излизам,не ме интересува дали са любезни-въпреки че са длъжни,а пък клиента има право да се прави и на интересен ако пожелае Flutter

# 58
  • Мнения: 1 541
Реших, че нещо пак не съм догледала и съм изпуснала модела на въпросната чанта, но очевидно "дамата- защитничка на правдата" знае модела, понеже е я продавачка, я друга "приближена"  Tired  Много аргументирана защита- направо изцяло преобърна представата ми за проблема и още утре ще търча да си купя и аз такава чанта, че да се насладя на този ефект- дефект или каквото е там тази допълнителна екстра с циповете...
Продавачките не могат да си позволят да се държат по такъв начин както и да се държи клиентката им. Могат любезно да я помолят да е по- въздържана, но не могат да отвръщат на лошото с лошо (а тук изобщо не става жената, която пусна темата как се е държала, а и не съм сигурна, че изобщо има значение към акцента на темата).
А относно копчетата- продавачките са в пряка връзка с майсторите, а не дамата, купила си чантата, така че е логично тя да излага настояванията си пред самите тези момиченца в магазина, а не да анализира кой по веригата не си върши работата и може би направо сама да се разправи и с конкретните персони, ремонтиращи копчетата  ooooh! Задължение на продавача е да си контролира подизпълнителните, не на клиентите му!

# 59
  • София
  • Мнения: 1 312
Разбрах,че в този магазин пазят модели за познати и ги изваждат ако остане нещо....хич не е редно това,но то май е практика в повечето магазини. Аз посещавам често магазина и търся черна чанта да ми хареса и все няма в черно,когато отида и питам имаше ли този модел в черно,отговора е че е всършил...е кога като ходя всяка седмица ......
 Sick

Общи условия

Активация на акаунт