Не си купувайте чанти FURLA!!!

  • 55 035
  • 76
  •   1
Отговори
  • Мнения: 148
Преди 3 седмици си купих чанта от новата колекция FURLA и при първото слагане й падна копчето, с което се закопчава. Освен това се оказа, че има и дефектни ципове, които щом ги закопчаеш веднага се саморазкочават. Занесох я веднага в магазина и оттам ни вест, ни кост. Днес се обадих и ми казаха, че все още не могат да сменят копчето и че трябвало да проява търпение (чакам ги 2 седмици без да ги безпокоя!). Освен това циповете си били такива и нямало да ми ги оправят. Казаха да съм гледала когато я купувам!
Направо побеснях! В момента съм без чанта и без парите, които дадох за нея.
Ако има и други фенове на тази марка, моля поучете се от горчивия ми опит.

# 1
  • София
  • Мнения: 462
От кой магазин си я закупила?

# 2
  • Мнения: 148
На Витошка. Всъщност незнам да има друг магазин.

# 3
  • Мнения: 576
Имам две чанти на Furla  и съм сташно доволна, не са мръднали - едната е на година, другата на няколко месеца. Нито кожата се скапала, ципове или копчета. Учудена съм, че си попаднала на такъв ментак  newsm78

# 4
  • София
  • Мнения: 462
Нали има и в други градове (Варна ако не се лъжа).

# 5
  • Мнения: 148
На мен това ми е шестата чанта - бях много доволна даже ги перях в пералнята. Купувала съм си и портмонета, колани. До сега без проблем. Стана ми неприятно арогантното отношение и че 2 седмици не се обаждат. След моето обаждане сега все пак звъннаха и казаха да ходя да си я взема, но циповете нямало да ми оправят, само копчето!

# 6
  • Belgium
  • Мнения: 7 731
Имам техни чанти и никога не съм имала проблеми.

Е, не бих ги прала в пералнята, все пак това е естествена кожа, има си специални продукти, с които се поддръжат. Явно си попадна на некачествена бройка.

А магазина във Варна ще го затварят.

# 7
  • Мнения: 148
Знам, че се случва да попаднеш на некачествена бройка, но честно казано очаквах малко по-любезно отношение или поне да ми се обадят. Чаках ги 2 седмици и накрая аз им звъннах, а те ми казват да проявя търпение и да съм гледала по-внимателно като си я купувам. Между другото май цялата серия от този модел им е дефектна (по техните думи). Имайте го предвид, ако си купувате кафява чанта (не я видях в сайта иначе щях да пратя линк).

# 8
  • Мнения: X
Не харесвам тази марка, чантите ми изглеждат супер обикновени, да не говорим колко са скъпи.
За половината пари предпочитам да си купя на Sisley или Miss Sixty.
Иначе случката е много неприятна, аз бих си поискала да ми върнат парите или да ми я сменят. Странно ми е как за 2 седмици не могат да оправят едно копче.

Последна редакция: чт, 29 яну 2009, 14:51 от Анонимен

# 9
  • Мнения: 1 541
Имам чанти на марката и до сега не съм имала проблеми с никоя. По принцип наистина може да се случи на всеки производител. Проблемът тук обаче очевидно е отново БГ фактора в цялата история.  Tired  Съжалявам, че получаваш такова отношение. Моят съвет е да пишеш за ситуацията на официалният сайт на производителя- не че ще се случи чудо, но все пак....Информирай ги и тези от тукашния магазин, а също така говори с управителя им. Дано се реши скоро проблема  Peace

# 10
  • Мнения: 1 310
Съжалявам за това, което ти се е случило. Sad
Защо не се обърнеш към Защита на потребителя? Ако не ти сменят чантата, то поне парите ще ти върнат. Peace

# 11
  • София
  • Мнения: 462
Малко офф - имат ли още намаление на зимната колекция?

Към авторката, бъди настоятелна и изисквай да ти сменят чантата или да ти върнат парите.
"Да си гледала като си купувала" не е довод да ти пробутват некачествен/дефектен артикул.
+ това те го връщат на производител или го бракуват , не е за тяхна сметка т.е.

# 12
  • Мнения: 5 647
От БГ вече не си купувам почти нищо. Е, може на някое измислено намаление да се прежаля и да си взема, ама за скъпи неща, независимо дали са чанти или дрехи, не рискувам от нашите магазини.

# 13
  • Мнения: 148
Казаха ми, че производителят поемал гаранция само, ако има дефект по кожата. Затова няма да ми върнат пари или да ми я сменят. Утре ще отида да се видя с управителката.
Mojito, много си права да не рискуваш.

# 14
  • Belgium
  • Мнения: 7 731
Казаха ми, че производителят поемал гаранция само, ако има дефект по кожата. Затова няма да ми върнат пари или да ми я сменят. Утре ще отида да се видя с управителката.
Mojito, много си права да не рискуваш.

Освен до КЗП да подадеш сигнал, можеш и да пуснеш писмо до медиите, някой Интернет сайт примерно. Да се пошуми дето се казва  Laughing

Аз пък се дразня на коментари от типа на: "В България всичко е боклук".
Извинявай Мохито, знаеш че не е лично към теб, ти си мой човек  Hug

Но лично аз имам скъпи покупки от България, които са изключително качествени и си струват цената. Просто трябва да се пазарува внимателно, защото тук възможността да те преметнат е по-голяма  Laughing

# 15
  • Мнения: 78
Влез в сайта на Фурла и направи там директно оплакване. Аз бих разказала за арогантното отношение, с имена и адреси/на магазин и конкретното лице/ и за качеството на конкретната чанта.

# 16
  • София
  • Мнения: 2 044
Малко офф - имат ли още намаление на зимната колекция?


Имат PeaceТоку що звънях да питам за един модел.Иначе не съм съгласна че само тука ти пробутват боклуци,имам скъпи дрехи купувани от  чужбина,от представителен магазин и пак в последствие се оказва че има дефект,просто проблема не е само при нас #Cussing outПоследно един потник от Италия,забелязах че има малка дупчица  отзад,чак като се прибрахме в Бг,а беше 200 евро,а магазина -от лачен по-лачен GrinningТака че въпрос на късмет,а че тука продавачките се държат нагло-това е отделен въпрос

# 17
  • Мнения: 5 647
Въпрос на късмет, наистина.

# 18
  • Мнения: 1 384
Ти сигурна ли си,че е Фурла или менте на Фурла?
Имам 2 чанти Фурла- едната купена от дути фри зоната на Ланзароте, другата от Лондон. Никакви пробмеми не съм имала с тях.
Качествени са. Това са точно моя тип чанти.

# 19
  • Мнения: 2 229
Ти сигурна ли си,че е Фурла или менте на Фурла?
Имам 2 чанти Фурла- едната купена от дути фри зоната на Ланзароте, другата от Лондон. Никакви пробмеми не съм имала с тях.
Качествени са. Това са точно моя тип чанти.

E, нали каза, че я е купувала от магазина на Витошка. Tired

# 20
  • Мнения: 1 541
Пфу...понеже не ми дава да си изтрия глупавото мнение, защото пак чета през редовете  Embarassed, ще редактирам тук.

One, магазинът на Витошка се води официален на Фурла, т.е. не би трябвало човек да се съмнява, че е фалшива.

Последна редакция: пт, 30 яну 2009, 12:36 от *MILADY*

# 21
  • Мнения: 1 384
Ти сигурна ли си,че е Фурла или менте на Фурла?
Имам 2 чанти Фурла- едната купена от дути фри зоната на Ланзароте, другата от Лондон. Никакви пробмеми не съм имала с тях.
Качествени са. Това са точно моя тип чанти.

E, нали каза, че я е купувала от магазина на Витошка. Tired
Това,че е от Витошка трябва да е гаранция,че не е менте, така ли?

# 22
  • София
  • Мнения: 3 800
След като е от фирмения магазин на Фурла на Витошка ,да,би трябвало да означава, че не  е менте. Peace

# 23
  • Sofia
  • Мнения: 6 975
Писна ми от теми със заглавия в имеративен тон!
Разкажете си патилата, а пък ние имаме достатъчно ум да си направим сами изводите!
"не пазарувайте от тук!!" "не пазарувайте от там!!", аман!  ooooh!


По темата - съчувствам ти, търси си правата!
Настоявай да ти подменят чантата или да върнат парите.  Peace
Няма ли гаранция?

# 24
  • Мнения: 2 229
E, нали каза, че я е купувала от магазина на Витошка. Tired
Това,че е от Витошка трябва да е гаранция,че не е менте, така ли?


Не това, че е от Витошка, а това, че е официален магазин на Фурла! Shocked
Ако имах предвид другото, щях да напиша "нали каза, че я е купувала от Витошка" - заяждаш се.  Peace

# 25
  • Мнения: 1 384
не се заяждам.
Не знаех,че на Витошка е официалния магазин на Фурла.
Това обаче за мен не я прави оригинална.
Видях какво се продава например в Сисли в София и какво тук. Видях и колко са надути цените.
Съжалявам, но в България не можеш да бъдеш никога сигурен ,че даден продукт е оригинален.

# 26
  • Belgium
  • Мнения: 7 731
Да, да нямаме нужда пак от поученията как няма нищо оригинално в България  Tired

Имам Фурла и от официалния магазин на Витошка и от чужбина, разлика няма.

Просто авторката е попаднала на дефектна бройка.

# 27
  • София
  • Мнения: 3 846
И аз се дразня от коментари, как нищо от Бг не става, а всичко от чужбина е върхът на сладоледа, но вече просто не обръщам внимание, във всяка подобна тема ги има. И аз съм купувала от магазина на Витошка, нямам забележки.

# 28
  • Мнения: 19 501
Казаха ми, че производителят поемал гаранция само, ако има дефект по кожата. Затова няма да ми върнат пари или да ми я сменят. Утре ще отида да се видя с управителката.
Mojito, много си права да не рискуваш.
Много поздрави на производителя, обаче в случая търговецът има задължения към теб съгласно ЗЗП!!! Какво признава или не признава производителя си е техен проблем. Изумена съм от случката, макар че определено не съм си купувала от техните чанти и съвсем сигурно няма и да го направя. Ако не е неудобен въпросът ми - колко струва въпросната чанта със автоматично самоотварящите се ципове?

# 29
  • София
  • Мнения: 3 846
Аз като купувах от тях преди няколко месеца, ми казаха, че те поемат поправките на продуктите, ако възникне нещо.

# 30
  • Мнения: 718
Чудна работа, аз с моите фурли не съм имала проблеми, майка ми също има и тя е доволна, но си спомням една позната имаше проблем, червена беше чантата и й боядисваше дрехите, при което веднага й я смениха, което ме наведе тогава на мисълта, че име  справедлива политиката относно проблемите, които могат да възникнат. Та това, което пишеш доста ме учудва, а и 2 седмици да я държат, все пак това не са чанти за 100-200 лв.... Confused

# 31
  • Мнения: 2 161
Не ми харесва заглавието,защото имам мозък,за да преценявам какво да си купувам.И на мен ми се скъса дръжката на една чанта,но и през ум не ми минава да ви съветвам,да не купувате от тази марка.Ти имаш права,поинтересувай се точно какви са.Аз лично не бих се съгласила на ремонт.Искам си нова чанта или парите.До колко дена имаше право човек да върне стоката?Знам,че имаме такова право,но не се сещам до колко дни важеше.

# 32
  • Мнения: 156
30 дневен е срокът в който търговеца трябва да реши проблема. Обикновено е записано в гаранционната карта - вариантите са или стоката да се поправи, да се замени със същата или да се върнат парите.

# 33
  • Мнения: 2 161
Нямам предвид това.Стоката може да се върне в някакъв срок.

# 34
  • Мнения: 2 229
Нямам предвид това.Стоката може да се върне в някакъв срок.

По принцип да - мисля, че беше 7-дневен, като се говореше да го правят 14-дневен. Но това по принцип, обикновено се правят на луди. (не за конкретния магазин)

# 35
  • София
  • Мнения: 3 846
За да я върнеш, трябва да си е с всичките етикети и да не е използвана. Но колко дни е срокът, нямам представа.

# 36
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 222
при нас е две седмици..., ако клиента си промени ре6ението и иска да я върне, закупената стока трябва да бъде с етикет(ако са дрехи  ако е козметика не трябва да е разпе4атана(разпе4атана само в слу4ай на алергия), бельо бикините трябва да са с пластмасова ленти4ка за да не могат да бъдат пробвани,
4ерна техника и телефони, задължително с картонената кутия. за обувки в пове4ето магазини искат картонената кутия...
за 4антите newsm78 не знам да има особени изисквания

# 37
  • Мнения: 156
Мисля, че този срок варира според стоката - например вратичките на нашата кухня получиха дефект след около 3 месеца и търговеца(и производител) ни ги смени, защото при нормална употреба не може да стигне до такъв дефект. Колкото по-дълготрайна е употребата на една стока, толкова и по-голям е срокът в който можеш да я върнеш - пералните и печките имат гаранционен срок по 36 месеца - приблизително. Логично е и чантите от споменатата марка да имат по-дълъг срок на гаранция - все пак човек не си купува всяка седмица чанта, а дори и да си купува то не очаква да се скапе след 7 дена. Но най-добре при самата покупка да се поинтересуваме за да не останем разочаровани  Wink

# 38
  • София
  • Мнения: 3 846
Това е по-различно, става въпрос за гаранционен срок и я връщаш, ако има дефект. Но има и възможност да върнеш стока, без да дължиш никакво обяснение, без да е дала дефект и т.н. За този срок се чудим колко е.

# 39
  • Мнения: 156
Не знаех  Embarassed В смисъл ако не ти харесва като се прибереш ли  newsm78

# 40
  • Мнения: 2 161
Срокът едва ли е повече от 7 дни.Така или иначе авторката го е изпуснала.

# 41
  • Мнения: 2 229
Това е по-различно, става въпрос за гаранционен срок и я връщаш, ако има дефект. Но има и възможност да върнеш стока, без да дължиш никакво обяснение, без да е дала дефект и т.н. За този срок се чудим колко е.

И преди се е обсъжвало, че в Бг такова нещо не се спазва...дори и да го има по закон...

# 42
  • Мнения: 2 388
Това е по-различно, става въпрос за гаранционен срок и я връщаш, ако има дефект. Но има и възможност да върнеш стока, без да дължиш никакво обяснение, без да е дала дефект и т.н. За този срок се чудим колко е.

Срокът е 7 дни, доколкото си спомням, но съм почти сигурна, че важи само за закупена стока през интернет, телефон ... ( с две думи дистанционно ).

# 43
  • Мнения: 2 161
Спазва се,ако знаеш какво да изискваш.Уверявам те,че се спазва.

# 44
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 222
Не знаех  Embarassed В смисъл ако не ти харесва като се прибереш ли  newsm78
да...
просто ве4е не ти харесва....
Спазва се,ако знаеш какво да изискваш.Уверявам те,че се спазва.
много то4но казано  Peace

# 45
  • Мнения: 1 111
 Ако имам пет чанти на една и съща марка и съм доволна, а от шестата-не не бих излязла с призиви не купувайте тази марка и т.н.Дефекти навсякъде има, те Мерцедес цяла серия изтеглиха от пазара заради фабричен дефект, пък вие за една чанта, ми случва се.

# 46
  • Мнения: 2 388
Някой няма ли ЗЗП последно актуализиран, че при мен излиза само от 2006 г. а ми стана много любопитно.

# 47
# 48
  • Мнения: 19 501
Ако имам пет чанти на една и съща марка и съм доволна, а от шестата-не не бих излязла с призиви не купувайте тази марка и т.н.Дефекти навсякъде има, те Мерцедес цяла серия изтеглиха от пазара заради фабричен дефект, пък вие за една чанта, ми случва се.
То се случва, но при обявяване на проблема да й кажат, че ще признаят само единия от дефектите, да се бавят повече от 2 седмици - това вече говори за лошо обслужване според мен.

# 49
  • Мнения: 4 300
72 часа е срокът, в който можеш да върнеш стока без да дължиш обяснение. Случвало ми се е, не съм имала проблеми.

# 50
  • София
  • Мнения: 10 320
На мен това ми е шестата чанта - бях много доволна даже ги перях в пералнята. Купувала съм си и портмонета, колани. До сега без проблем. Стана ми неприятно арогантното отношение и че 2 седмици не се обаждат. След моето обаждане сега все пак звъннаха и казаха да ходя да си я взема, но циповете нямало да ми оправят, само копчето!

Заплаши ги с че ще се обадиш в "В комисията за защита на потребителите" все пак чантата ти е в гаранция!

Аз има 2 чанти Фурла и това са най-добрите чанти които съм имала, с едната ми е всекидневна и я скъсах от носене а си изглежда като нова вече 2ра година  newsm78



72 часа е срокът, в който можеш да върнеш стока без да дължиш обяснение. Случвало ми се е, не съм имала проблеми.

В БЗ не го спазват! Една колежка искаше да смени объркана пудра 5мин. след като я купи и отказаха... пудрата не беше отваряна!

# 51
  • София
  • Мнения: 1 312
Има магазини, в които са любезни, разбрани и дори и без етикет и минало време,пак са готови да разрешат проблема. Такъв е случая с чанта закупена от Пепина/срещу Сити център/ Няколко месеца минаха и след многократно оцветяване в черно на ръцете ми/мислех че ръкавиците пускат боя/ в един дъжд силен,чантата протече в силна черна боя и съответно полата ми беше черна. Върнах я,казаха че ще я тестват/явно обливат с вода/ и ми върнаха парите с извинение.Те и дрехите ми бяха съсипани,но подходих с искания / знаех правата/. Преди една година точно Комисията за защита на потребителя ми помогна да си върна парите от некачествени обувки,наложи глоба на мазазина,и даже предизвика цялостна проверка на фактури и т.н. А колко по лесно беше да поправят обувките,а не да ме обвиняват,че не съм знаела да ходя на високи обувки. Та каквото повикало,такова се обадило.....

Последна редакция: нд, 01 фев 2009, 06:25 от мм

# 52
  • Мнения: 13 512
Имам две чанти и портмоне. Едната/ купена от магазин на Фурла в Италия/, се изтри по ръбовете за няколко месеца носене.
На портмонето /купено от Варна преди да затворят магазина/- също му почерняха, изтриха ръбовете. Другата чанта е ОК, но аз почти не я нося.
Знам,че са качествени чанти, затова и си ги купувам, но ..ми е гаднички да си гледам портмонето от 260 лева в такъв вид за няколко месеца. Имам 20-на портмонета, нито едно не е станало така. Не знам какво да си мисля

# 53
От кой магазин си я закупила?
[/quote   Na Furla chantite  sa nai -hubavite na bg pazara , i personala  mnogo lubezen.

# 54
Аз имам най-малко 10 чанти от магазина на Витошка!!!! И немога да повярвам,че се е случило такова нещо,защтото аз имам същата чанта само,че в екрю!!!  И искам да кажа на тази "дама",че това не е дефект а ефект защото ако тези ципове не се отварят много ми е интересно как ще бръкне в самата чанта.И това с копчето и аз имах такав проблем с една чанта и се забавиха три седмици,но това не зависи от момичетата а от самите майстори,да не правят те копчетата:)))))))И предполагам че са се държали така,защото вие сте се правили на интерена (каквото отношение даваш,такова получаваш)Мога само да кажа на дамите да продалжават да си пазаруват от там,без изобщо да се притесняват!!!!!!

# 55
  • Мнения: 13 512
Аз имам най-малко 10 чанти от магазина на Витошка!!!! И немога да повярвам,че се е случило такова нещо,защтото аз имам същата чанта само,че в екрю!!!  И искам да кажа на тази "дама",че това не е дефект а ефект защото ако тези ципове не се отварят много ми е интересно как ще бръкне в самата чанта.И това с копчето и аз имах такав проблем с една чанта и се забавиха три седмици,но това не зависи от момичетата а от самите майстори,да не правят те копчетата:)))))))И предполагам че са се държали така,защото вие сте се правили на интерена (каквото отношение даваш,такова получаваш)Мога само да кажа на дамите да продалжават да си пазаруват от там,без изобщо да се притесняват!!!!!!
От поста личи, че сте пряко свързана с магазина, нямаше нужда да се регистрирате заради тази тема. С този пост клиентите на магазина ви няма да станат повече. Успех ви желая.

# 56
  • Мнения: 4 300
Подобни "защити" правят в пъти по лощо впечатление от мълчанието!

# 57
  • София
  • Мнения: 2 044
Аз имам най-малко 10 чанти от магазина на Витошка!!!! И немога да повярвам,че се е случило такова нещо,защтото аз имам същата чанта само,че в екрю!!!  И искам да кажа на тази "дама",че това не е дефект а ефект защото ако тези ципове не се отварят много ми е интересно как ще бръкне в самата чанта.И това с копчето и аз имах такав проблем с една чанта и се забавиха три седмици,но това не зависи от момичетата а от самите майстори,да не правят те копчетата:)))))))И предполагам че са се държали така,защото вие сте се правили на интерена (каквото отношение даваш,такова получаваш)Мога само да кажа на дамите да продалжават да си пазаруват от там,без изобщо да се притесняват!!!!!!
От поста личи, че сте пряко свързана с магазина, нямаше нужда да се регистрирате заради тази тема. С този пост клиентите на магазина ви няма да станат повече. Успех ви желая.
Абсолютно PeaceИ от къде знаеш кой точно модел и кой цвят има момичето,та чак имаш същата в екрю ?? hahaha JoyА  държанието на продавачките хич не ме бърка-влизам ,купувам и си излизам,не ме интересува дали са любезни-въпреки че са длъжни,а пък клиента има право да се прави и на интересен ако пожелае Flutter

# 58
  • Мнения: 1 541
Реших, че нещо пак не съм догледала и съм изпуснала модела на въпросната чанта, но очевидно "дамата- защитничка на правдата" знае модела, понеже е я продавачка, я друга "приближена"  Tired  Много аргументирана защита- направо изцяло преобърна представата ми за проблема и още утре ще търча да си купя и аз такава чанта, че да се насладя на този ефект- дефект или каквото е там тази допълнителна екстра с циповете...
Продавачките не могат да си позволят да се държат по такъв начин както и да се държи клиентката им. Могат любезно да я помолят да е по- въздържана, но не могат да отвръщат на лошото с лошо (а тук изобщо не става жената, която пусна темата как се е държала, а и не съм сигурна, че изобщо има значение към акцента на темата).
А относно копчетата- продавачките са в пряка връзка с майсторите, а не дамата, купила си чантата, така че е логично тя да излага настояванията си пред самите тези момиченца в магазина, а не да анализира кой по веригата не си върши работата и може би направо сама да се разправи и с конкретните персони, ремонтиращи копчетата  ooooh! Задължение на продавача е да си контролира подизпълнителните, не на клиентите му!

# 59
  • София
  • Мнения: 1 312
Разбрах,че в този магазин пазят модели за познати и ги изваждат ако остане нещо....хич не е редно това,но то май е практика в повечето магазини. Аз посещавам често магазина и търся черна чанта да ми хареса и все няма в черно,когато отида и питам имаше ли този модел в черно,отговора е че е всършил...е кога като ходя всяка седмица ......
 Sick

# 60
  • Мнения: 148
Благодаря на всички ви за коментарите. Извинявам се за заглавието, но бях афектирана. Приемам забележката ви, че е императивно и ще се постарая да не излизам с подобни заглавия. Наистина смятам, че всички сте достатъчно зрели и интелигентни, за да вземете сами решение за покупка. Надявам се не съм ви обидила с нищо. Просто исках да споделя опита си. Разбира се, както казах и преди дефекти се случват. Разбира се, че не ги оправят момичетата в магазина - всичко е въпрос на организация на собствениците.
Получих обидни съобщения даже на лични, че сигурно съм си купила чанта, която не ми харесва, дефектът е ефект и т.н. Искам само да кажа, че чантата наистина ми харесва, но т.нар."ефект" с циповете не ми го оправиха. Ходя с разкопчана чанта Furla за 740 лв и се моля да ми откраднат портмонето Furla, което съм прибрала вътре.
Относно моето поведение и култура можете да разгледате други мои коментари и да изградите представа. Не приемам забележките, че съм се държала грубо и арогантно, защото не е в стила ми. Просто си търсех правата, но така и не ги намерих.
Надявам се с това темата да се смята за приключила.

# 61
  • Мнения: 5 647
копчетата:)))))))И предполагам че са се държали така,защото вие сте се правили на интерена (каквото отношение даваш,такова получаваш)

Български синдром. Как да се държиш с продавачки, които в повечето случаи ги мързи да гледат, камо ли да свършат някаква работа. Вие сте на % нали така? Значи сте заинтересовани и подобни постинги едва ли ще вдигнат продажбите ви, а не забравяйте, че идва криза.  Mr. Green

# 62
  • Мнения: 410
Съжалявам за лошия ти опит.

Сумата, която си платила, ми се струва безумна. Не си ли чувала за криза?

Качеството няма да коментирам.

Отношението им е непрофесионално и клони към анти-автореклама.

Извод: Дайте шанс на българското. В кризата, в която сме, това би имало многостранен ефект.

# 63
  • Мнения: 18
копчетата:)))))))И предполагам че са се държали така,защото вие сте се правили на интерена (каквото отношение даваш,такова получаваш)

Български синдром. Как да се държиш с продавачки, които в повечето случаи ги мързи да гледат, камо ли да свършат някаква работа. Вие сте на % нали така? Значи сте заинтересовани и подобни постинги едва ли ще вдигнат продажбите ви, а не забравяйте, че идва криза.  Mr. Green


Аз лично мисля, че качеството на българските услуги е на най-ниското възможно ниво. Скоро се карах по безумен начин по телефона с служителка на Райфайзен банк. Сигурно аз съм се правила на "интересна"  Grinning търсейки си правата за услуга, за която си плащам. Искам да отбележа, че и в други държави съм си търсила правата и никога не съм виждала такова отношение като тук. Даже отказът е с най-любезен тон.
Затова напоследък си пазарувам предимно от интернет и така ми остава единствено да търпя лошото отношение на банката Peace

# 64
  • Мнения: 19 501
,че това не е дефект а ефект защото ако тези ципове не се отварят много ми е интересно как ще бръкне в самата чанта.......Мога само да кажа на дамите да продалжават да си пазаруват от там,без изобщо да се притесняват!!!!!!
А пък на "дамата" - автор на постинга ще отговоря, че колкото и невероятно да звучи, на някои чанти циповете освен че се отварят, представете си имат и този "ефект" - могат и да се закопчават! И то на цена, доста по-ниска от 740 лв! Така че аз никога не съм пазарувала от този магазин, макар че работя в центъра и ми е удобно, а сега пък е съвсем сигурно че и в бъдеще няма да го направя!

# 65
  • Мнения: 1 417
Съжалявам за лошия ти опит.

Сумата, която си платила, ми се струва безумна. Не си ли чувала за криза?

Извод: Дайте шанс на българското. В кризата, в която сме, това би имало многостранен ефект.

Защо в тоя форум все някой прави сметка на другите?Кой колко изкарва и как да си харчи парите преценява сам.
Шанса, който дадохме на бг. производители  ни лиши или поне изложи достатъчно пред няколко клиента, тъй че не благодаря!

# 66
  • Мнения: 5 647
Съжалявам за лошия ти опит.

Сумата, която си платила, ми се струва безумна. Не си ли чувала за криза?

Извод: Дайте шанс на българското. В кризата, в която сме, това би имало многостранен ефект.

Защо в тоя форум все някой прави сметка на другите?Кой колко изкарва и как да си харчи парите преценява сам.
Шанса, който дадохме на бг. производители  ни лиши или поне изложи достатъчно пред няколко клиента, тъй че не благодаря!

Да живее вноса от Китай, пък бг производителите кучета ги яли. Много патриотично. Браво!

# 67
  • Мнения: 1 417
Съжалявам за лошия ти опит.

Сумата, която си платила, ми се струва безумна. Не си ли чувала за криза?

Извод: Дайте шанс на българското. В кризата, в която сме, това би имало многостранен ефект.

Защо в тоя форум все някой прави сметка на другите?Кой колко изкарва и как да си харчи парите преценява сам.
Шанса, който дадохме на бг. производители  ни лиши или поне изложи достатъчно пред няколко клиента, тъй че не благодаря!

Да живее вноса от Китай, пък бг производителите кучета ги яли. Много патриотично. Браво!
Какво да ти кажа - патриотизма не ме храни Confused Примера беше за бизнес отношенията ни с бг. производители, които не касаят леката промишленост.Да предпочитаме да работиме с Европейски производители, които са се доказали както с  качество на произвежданата продукция така и  в ценово отношение .

# 68
  • Мнения: 5 647
И ти си права, mi6i. Само че аз говорех за леката промишленост, защото съм запозната. за тежката промишленост - нищо не мога да кажа.  Peace 

Последна редакция: чт, 12 фев 2009, 14:34 от Mojito

# 69
  • София
  • Мнения: 2 044
,че това не е дефект а ефект защото ако тези ципове не се отварят много ми е интересно как ще бръкне в самата чанта.......Мога само да кажа на дамите да продалжават да си пазаруват от там,без изобщо да се притесняват!!!!!!
А пък на "дамата" - автор на постинга ще отговоря, че колкото и невероятно да звучи, на някои чанти циповете освен че се отварят, представете си имат и този "ефект" - могат и да се закопчават! И то на цена, доста по-ниска от 740 лв! Така че аз никога не съм пазарувала от този магазин, макар че работя в центъра и ми е удобно, а сега пък е съвсем сигурно че и в бъдеще няма да го направя!
Е ти пък сега JoyНие нямаме нищо против магазина и марката,даже много си ги харесвам чантите,само някой път продавачките са малко нелюбезни,ама не ме вълнуват особено LaughingЗабелязала съм нещо-като влезна да гледам и питам нещо-не са много любезни,мързи ги да слезнат да проверят какво имат,като кажа че взимам еди какво си-стават супер любезни Joy

# 70
  • Мнения: 19 501
,че това не е дефект а ефект защото ако тези ципове не се отварят много ми е интересно как ще бръкне в самата чанта.......Мога само да кажа на дамите да продалжават да си пазаруват от там,без изобщо да се притесняват!!!!!!
А пък на "дамата" - автор на постинга ще отговоря, че колкото и невероятно да звучи, на някои чанти циповете освен че се отварят, представете си имат и този "ефект" - могат и да се закопчават! И то на цена, доста по-ниска от 740 лв! Така че аз никога не съм пазарувала от този магазин, макар че работя в центъра и ми е удобно, а сега пък е съвсем сигурно че и в бъдеще няма да го направя!
Е ти пък сега JoyНие нямаме нищо против магазина и марката,даже много си ги харесвам чантите,само някой път продавачките са малко нелюбезни,ама не ме вълнуват особено LaughingЗабелязала съм нещо-като влезна да гледам и питам нещо-не са много любезни,мързи ги да слезнат да проверят какво имат,като кажа че взимам еди какво си-стават супер любезни Joy
Ами просто не обичам някой да става любезен с мен само ако декларирам че ще направя покупка. Говори за ниска култура на обслужването. За тези цени, на които работи магазина трябва да танцуват около теб, да ти покажат всяка една поискана от теб чанта, търпеливо да те изчакат да решиш и ако не купиш любезно да те изпратят, както това става в други маркови магазини по света, ама тук явно българския синдром си казва думата. На мен една продавачка ми направи физиономия веднъж и то в доста по-евтин магазин за чанти на ул. Солунска (е, пак са около 200-300 лв де) и оттогава не влизам - не ми е приятно да общувам по този начин с продавачките. Не обвързвам никого с констатациите си обаче, който си харесва това място, да си пазарува от там Hug

# 71
  • София
  • Мнения: 2 044
Да ,права си PeaceАма някаква тъпа  продавачка с извинение не може да ме откаже да пазарувам CrazyПросто и моето държание е според продавачката-ако са любезни и аз съм любезна,като гледат като отровени,просто не ги забелязвам.

# 72
  • Мнения: 410
Ми6и,
типично българска черта е да се говори общо, като на пазара.
Нито споменаваш за кой бранш на индустрията се отнася поста ти, нито конкретни производители - просто пълно отрицание.  В крайна сметка се оказва, че изобщо не говориш за леката промишленост. Що за адекватност? Хвала на такова "глобално" мислене.

Аз визирам точно българската лека промишленост и точно производството на чанти и изделя от естествена и еко-кожа, и твърдя, че има бг-предприемачи, които се отличават с качество, а ако ти не ги познаваш, то не е нечий чужд проблем. 

# 73
  • София
  • Мнения: 10 320


Аз визирам точно българската лека промишленост и точно производството на чанти и изделя от естествена и еко-кожа, и твърдя, че има бг-предприемачи, които се отличават с качество, а ако ти не ги познаваш, то не е нечий чужд проблем. 


Защо ли в сравнението в случая ми напомня сравнение м/у ладичка и BMW  Embarassed

Аз лично не съм попадала на българска чанта или обувки, които не само да са качествени, но и да ми грабнат окото  Rolling Eyes

# 74
  • Мнения: 19 501


Аз визирам точно българската лека промишленост и точно производството на чанти и изделя от естествена и еко-кожа, и твърдя, че има бг-предприемачи, които се отличават с качество, а ако ти не ги познаваш, то не е нечий чужд проблем. 


Защо ли в сравнението в случая ми напомня сравнение м/у ладичка и BMW  Embarassed

Аз лично не съм попадала на българска чанта или обувки, които не само да са качествени, но и да ми грабнат окото  Rolling Eyes
Тук не мога да се съглася - преди време една италианска колежка беше дошла в София и селд ангажимента ни помоли да я заведа някъде, откъдето да си купи БЪЛГАРСКИ обувки. На облещения ми срещу нея поглед тя отговори, че в Италия имало много качествени обувки, кото тя твърдеше че са български. Виждала съм и много хубави чанти на съвсем прилични цени от прекрасна кожа. Така че смятам че не бива да се обобщава така. То по тая логика дайте да си купуваме турски и китайски обувки само и само да не купим българското - нали  и те са вносни newsm78

# 75
  • Мнения: 3 935
Аз имам най-малко 10 чанти от магазина на Витошка!!!! И немога да повярвам,че се е случило такова нещо,защтото аз имам същата чанта само,че в екрю!!!  И искам да кажа на тази "дама",че това не е дефект а ефект защото ако тези ципове не се отварят много ми е интересно как ще бръкне в самата чанта.И това с копчето и аз имах такав проблем с една чанта и се забавиха три седмици,но това не зависи от момичетата а от самите майстори,да не правят те копчетата:)))))))И предполагам че са се държали така,защото вие сте се правили на интерена (каквото отношение даваш,такова получаваш)Мога само да кажа на дамите да продалжават да си пазаруват от там,без изобщо да се притесняват!!!!!!
От поста личи, че сте пряко свързана с магазина, нямаше нужда да се регистрирате заради тази тема. С този пост клиентите на магазина ви няма да станат повече. Успех ви желая.

Едва ли е притежателка на толкова чанти, не за друго ами защото заплатите на продавачките не са толкова големи. Аз самата почти 10 години работих тази работа (продавачка). Няма такива заплати. Продавачките да не са инженери, бе хора?!
На Koalita ще кажа това. Не ти е ясно въобще какво означава да си търговец (защото ти наистина може би по някакъв начин си свързана с магазина). Има само едно единствено правило и то е: Клиентът е над всичко. Ама няма реален, няма потенциален клиент. Няма такова нещо като "правила на интересна". Ще се прави на каквато си ще. Такива като нея осигуряват съществуването на магазините от този тип. Така че малко...как да ти кажа...да си по-спокойна. А ако смяташ, че си "над" тия неща и не можеш да го преглътнеш...ами да си учила за архитект, за инженер, за лекар. Тогава нямаше да ти се налага. Още повече когато продаваш чанти, чиято пазарна стойност със сигурност надхвърля твоята заплата. Тогава трябва да се научиш да се държиш възпитано. Макар че собствениците са първоосновата на всичко. Не им се дават пари, за да привлекат по-свястен персонал. Не че няма, но безкрайното търпение, което трябва да има една продавачка трябва да се и заплати коректно. Пак казвам, работила съм тази работа почти 10 години. Не е срамна, но е нископлатена и бедата на момичетата е, че не могат да осъзнаят, че са просто обслужващ персонал. Има и собственици дето пък си мислят, че като продават нещо скъпо са хванали господ за шлифера и също се държат недостатъчно добре с клиентите (по тоя повод никога няма да забравя собственичката на един магазин Gizia дето си позволяваше на клиентка, която и хвърля по 2000 лева на едно пазаруване да казва "Ау, ама ти си напълняла". Напълняла или не, тя е тръгнал да си прави шопинг момичето, да си оправя настроението. Е как ще и кажеш, че е напълняла?!) Нали знаете какво казват? Търговец и шофьор се ражда, не се учи. Трябва да ти идва отвътре.

# 76
  • Мнения: 4 300
Тук не мога да се съглася - преди време една италианска колежка беше дошла в София и селд ангажимента ни помоли да я заведа някъде, откъдето да си купи БЪЛГАРСКИ обувки. На облещения ми срещу нея поглед тя отговори, че в Италия имало много качествени обувки, кото тя твърдеше че са български. Виждала съм и много хубави чанти на съвсем прилични цени от прекрасна кожа. Така че смятам че не бива да се обобщава така. То по тая логика дайте да си купуваме турски и китайски обувки само и само да не купим българското - нали  и те са вносни newsm78
Имах клиент, който правеше обувки за износ в Италия и Швеция май ( някоя скандинавска страна, не помня коя точно). Нищо за нашия пазар. Носил ми е няколко чифта обувки- е нямат нищо общо с другите "български" обувки. Имам ботуши от четири години Shocked. Верно, че не ги скъсвам от носене, както и 90% от обувките си, но все пак...
Да не говорим, че номер 41, какъвто нося аз, е толкова трудно да се намери от какъвто и да е производител.
Извинявам се за офтопика.

Общи условия

Активация на акаунт