Не пазарувайте от Малечко!!!ГАРАНЦИЯТА НЕ ВАЖИ

  • 10 324
  • 50
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 169
Много просто,но ако ти като магазин не зареждаш ,другият магазин ще зареди и от цялата работа просто ти няма да си магазин и няма да работиш.По нормално е да задължат вносителите за тези гаранции.То е ясно ,че всичко е калкулирано в цената ,само че не от търговеца,а от вносителя.

# 16
  • Мнения: 1 650
вносителите на chicco дават 6 месеца гаранция и точка
търговеца ако иска да продава чико - това е, 6 месеца и толкоз, по натам се оправяй сам
вносителя и да се е разбрал и да не се е разбрал с производителя не му се разправп, а повечето производители дават 1 година гаранция, но от датата на закупуване от тях стоката
ако е пътувала 1 месец и е седяла 3 месеца в някой магазин, познай колко гаранция е останала от количката
Не е толкова просто - май адрията са единствените вносители които дават 2 години към търговците.

# 17
  • Мнения: 0
Уважаеми дами,
В Европа, както и в Булгаристан важи гаранция от 2 (две) години, дори и търговецът да не ви я предостави в писмен вид. И в закона го пише.
Това означава, че до шестия месец от покупката, ако има дефект в стоката, то той се счита за производствен. С други думи до шестия месец от покупката търговецът трябва да докаже (със сертификати, проби, изпитвания и т.н), че стоката не е дефектна. От шестия месец нататък потребителят доказва.
Това са неуредиците на закона, затова и търговците казват 6 месеца т.е периода, в който има какво да се иска от него.
Проблем остават писмените гаранции, в които с малки букви е написано какво покриват, или по-скоро какво НЕ покриват, а никой потребител не ги чете.
Относно това кои инспектират и санкционират КЗП - тъкмо обратното на това, което казва дуранго мисля, а то е: от КЗП НЕ ходят по малки магазини, защото НЕ откриват собственика в повечето случаи, впоследствие преписката заминава в архива. Дори евентуална глоба на малкия не може да се наложи, защото няма събираемост. Ходят по големите магазини освен за всичко  за слава и за чест, че и за отчитане на дейност.
И последно разяснение по повод нарушаване правата на потребителя - Дори и да има установено нарушение (такъв е законът, друзья), се пишат предписания, НЕ глоби.
Само времето за приключване на една проверка може да скъса нервите на зает човек, факт който обезмисля изобщо съчетанието "права на потребител".

# 18
  • Мнения: 156
Все пак всичко е въпрос на лоялност и разбирания!!!

# 19
  • Мнения: 1 650
анди, явно работиш в КЗП
та това което пишеш не отговаря на действителността
на един малък квартален магазин собственика му е вътре, най-често е човека оркестър
предписанията са за метро, глобите и актовете за малките
аз лично бях свидетел как някъква от КЗП ръбеше кварталния магазин за цигари
изгонихмея, казах че ще свидетелсва, как си проси ако не изчезне.
А данебида е по лесно да се намерят собствениците на Джъмбо
аз не познажам собственик на магазин с предписание - направо актове
А не ходят за чест и слава - ходят пари да рекитират, КЗП са по нагли от данъчните в това отношение

# 20
  • София
  • Мнения: 1 391
Ми собствениците на малки магазини да се обединят и да застанат с общи искания да им се спазват правата и да "гърбят" и веригите наравно с тях. Да, ама не, тук всеки си гледа в собствената паница и само се оплаква. Какво да говорим за държава, в която съществува "поговорката" Не е важно аз да съм добре, важно е Вуте да е зле...

# 21
  • Мнения: 156
Ми собствениците на малки магазини да се обединят и да застанат с общи искания да им се спазват правата и да "гърбят" и веригите наравно с тях. Да, ама не, тук всеки си гледа в собствената паница и само се оплаква. Какво да говорим за държава, в която съществува "поговорката" Не е важно аз да съм добре, важно е Вуте да е зле...

както е тръгнало може и да открием топлата вода заедно Simple Smile))!
Защото в крайна сметка всички имаме общи интереси-едните да получат добри продукти а другите съответно да са им доволни клиентите!

# 22
  • Мнения: 337
Здравейте!
Да си кажа и аз впечатлението от въпросния собственик на магазин малечко. Харесах си ката разгледах сайта на колички неонато определен модел от 2009 година. Звънях няколко пъти по телефона в магазините и ми казаха, че няма да внасят колички от серията в България. Писах имейл директно на производителите и те ми обясниха, че въпросната фирма е техен вносител и да се обърна към тях. Обясних им, че съм опитала вече, но казват, че няма да има внос и един ден въпросния собственик на малечко ми пише имейл и ме пита каква количка желая, тъй като подготвяли заявката си и ако искам да си поръчам трябва да предплатя 50%, като ми казва цената, че е около 1500 лв. (да уточня, че във всеки чужд сайт , в който съм видяла въпросната количка не е по -скъпа от 500евро - правете сметка за надценката). Обясних му, че искам първо да я видя и след това да я купя, при което получих имейл , с който пак се върна на първата позиция, че няма да внасят стоки от каталог 2009л Какво да говоря повече - за мен този магазин е грешно управляват, а за политика на работа няма да коментирам!  Shocked

# 23
  • Мнения: 5 173
 ooooh! това отношение е престъпно направо.
Интересно ми е как ще се развие случаят. Tired

# 24
  • Мнения: 0
анди, явно работиш в КЗП
та това което пишеш не отговаря на действителността
на един малък квартален магазин собственика му е вътре, най-често е човека оркестър
предписанията са за метро, глобите и актовете за малките
аз лично бях свидетел как някъква от КЗП ръбеше кварталния магазин за цигари
изгонихмея, казах че ще свидетелсва, как си проси ако не изчезне.
А данебида е по лесно да се намерят собствениците на Джъмбо
аз не познажам собственик на магазин с предписание - направо актове
А не ходят за чест и слава - ходят пари да рекитират, КЗП са по нагли от данъчните в това отношение

Слава на бога, не работя  КЗП!!
Има и изключения от правилото. Като цяло КЗП е поредната Институция, в която заплатите на персонала се плащат от нас. Ниски заплати - слаб интерес към работния процес. Що се отнася до това, че изнудват малките, имаш право. При големите не могат да си го позволят. Не знаят кой кой е и ги е страх.
Предписания се пишат пак според закона. Ако има нарушения и търговецът ги отстрани доброволно, тогава няма глоби.
Не може да казваш, че Джъмбо нямат представителна власт за пред БГ власти. Собствениците нямат нищо общо. Имат бизнес, назначават мениджъри, които да се оправят. Както, апропо е във всички големи фирми. И Била и Метро и Кауфланд и пр.
П.П
Какво сте се хванали с това Джъмбо, бре? Къде каквото стане, само това име се споменава. Чак и аз се понесох тях да ги давам за пример Simple Smile)

# 25
  • Мнения: 4 428
... май адрията са единствените вносители които дават 2 години към търговците.

И моя Бъгстър има 2год гаранция  Peace Но не съм опирала до нея, та не знам що за гаранция е  Mr. Green

# 26
  • Мнения: 15 379
И моя Бъгстър има 2год гаранция  Peace Но не съм опирала до нея, та не знам що за гаранция е  Mr. Green
Чукай на дърво - дано не ти се налага!
Аз поне останах много неприятно изненадана, когато се наложи да си платя ремонта, на уж количка в гаранция ooooh!...

# 27
  • Мнения: 1 650
andy
Jumbo щото е най-фрапиращо и най-иновативно, никой друг досега не си го е позволявал
А предписание се получава при кихане в брой, а иначе - акт

# 28
  • Мнения: 0
andy
Jumbo щото е най-фрапиращо и най-иновативно, никой друг досега не си го е позволявал
А предписание се получава при кихане в брой, а иначе - акт

и откъде черни пари за подкупи, ако целия бизнес е официален?
пак ти обяснявам - прави се предписание и ако преблема не се отстрани, тогава има акт.
не става въпрос изобщо за кихане.
никой не е луд да плаща, като няма нужда

# 29
  • Мнения: 1 650
анди
имам познавам достъп до малките магазинчета
или плащат и има предписание или ги дерат с актове за паднал етикет например
т.е. знам че по закон е така както казваш, но напратика КЗП работят да си пълнят джобовете, и междудругото ако някой се оплаче ако може и от там да изкараме нещичко

Общи условия

Активация на акаунт