Не пазарувайте от Малечко!!!ГАРАНЦИЯТА НЕ ВАЖИ

  • 10 323
  • 50
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 534
В Пигис Хаус положението е същото... И двете ни колички (Пег Перего) са купувани оттам, производителят (вносителят) дават 6 месеца гаранция, а в гаранционната карта, която ти издават от магазина, пише 2 години.
На едната количка ни се счупи спирачката - както уж беше в гаранция, така се оказа, че не е, защото са минали 6-те месеца. Платих за ремонта, разбира се.

Извинявам се предварително, че отклонявам темата ама ми кипна като прочетох за пигис хаус.На 01.06 там ме обра една циганка ,взе ми пари който не се изкарват за един ден и личната карта.Пари да ми дават там крака ми няма да стъпи.Вярно ,че има много джипчийки в София,но мисля, че в тези магазини трябва да се внимава какви хора се пускат.
По темата не мога да се оплача ,защото не ми се е чупило нищо,за щастие!

# 31
  • София
  • Мнения: 8 933
Според закона за защита на потребителя:
Чл.115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел (има се предвид раздела от закона уреждаш гаранциите),  в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
Всякакъв друг срок на гаранцията си е чиста измама. Като в тези две години, гаранцията се покрива от търговеца, т.е. ако нещо се повреди или счупи, стоката се носи при него, а не в някакви сервизи, написани някъде си.

# 32
  • Мнения: 1 650
това не е пълно
търговеца има право да сключи договор със сервиз, който да обслужва гаранционно и извън гаранционно стоката, а анди го е написал - след 6 тия месец клиента доказва, че е експлоатирал стоката правилно - става с експертиза, която клиента заплаща.

# 33
  • София
  • Мнения: 8 933
това не е пълно
търговеца има право да сключи договор със сервиз, който да обслужва гаранционно и извън гаранционно стоката, а анди го е написал - след 6 тия месец клиента доказва, че е експлоатирал стоката правилно - става с експертиза, която клиента заплаща.
Искам това да ми го покажеш къде го пише? Защото няма такова нещо в закона.

Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.

Ето това е членът за 6 месеца, но той означава съвсем друго, никъде не пише, че клиентът трябва да доказва каквото и да е било, още повече срещу заплащане.
Търговецът може да сключи договор за гаранционно обслужване, но трябва той да осъществи приема на стоката и да осигури доставянето и до сервиза, а след това клиентът си я получава пак от него. А не да те праща в сервиза, да си носиш стоката.

# 34
  • Мнения: 0
това не е пълно
търговеца има право да сключи договор със сервиз, който да обслужва гаранционно и извън гаранционно стоката, а анди го е написал - след 6 тия месец клиента доказва, че е експлоатирал стоката правилно - става с експертиза, която клиента заплаща.
Искам това да ми го покажеш къде го пише? Защото няма такова нещо в закона.

има подзаконови наредби. не всичко е написано само в законите. има и правилници за приложението на закона също така.




Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.

Ето това е членът за 6 месеца, но той означава съвсем друго, никъде не пише, че клиентът трябва да доказва каквото и да е било, още повече срещу заплащане.
Търговецът може да сключи договор за гаранционно обслужване, но трябва той да осъществи приема на стоката и да осигури доставянето и до сервиза, а след това клиентът си я получава пак от него. А не да те праща в сервиза, да си носиш стоката.

# 35
  • Мнения: 15 379
Днес се рових из Нета и открих, че вече вносителите на Пег Перего за БГ, осигуряват 1 година гаранция за евентуален фабричен дефект - каквото и да означава това. Доскоро гаранцията им беше 6 (шест) месеца. И това е напредък ooooh!..., макар, че за моите 2 техни колички да не важи, здраве да е!
Ето къде го прочетох: http://www.vitodesimone.com/content/view/2/3/

# 36
  • София
  • Мнения: 8 933
Andy166, не си се оправил(а) много си с цитирането. Все пак можеш да цитираш въпросните подзакони и правилници, които да подкрепят подобно изказване.

# 37
  • Мнения: 3
Здравейте,преди 3 седмици получихме отговор от КЗП, и естествено  отрицателен.Така го бяха засукали,че може би ще трябва адвокат и  речник за чужди думи за да разберем основанието за отказа.Явно господин Вълканов(мисля,че беше) добре си е опекъл работите.Поредната излъгация от уж органите в България ,или те дори да имат желание ,са им вързани ръцете.Гаранционите карти се изготвят с 2-3 опитни адвокати, така ,че клиената да се оправя сам.Има и фирми ,които държат на реномето си и не биха позволили подобни случки,но този магазин ,не е от тях.Аз когато ходих да избирам количка и куп други неща в 9 месец, не съм за помисляла да чета гаранцията,просто не съм мислила ,че  след като ти казват 2 години може да има някаква уловка,но....явно копувача трябва да внимава повече и да не се доверявя на  продавачите.В България дори за пакетче бобони трябва да сме внимателни ,какво остава за по- сериозни покупки.Скоро разбрах,че и друга фирми вкарва марките които се предлагат от Малечко>Дано да няма повече излъгани,защото аз се чувствам такава.

# 38
  • Мнения: 15 379
Дано да няма повече излъгани,защото аз се чувствам такава.
И аз се чувствам така, но за пореден път всичко е за наша сметка ooooh!.

# 39
  • Мнения: 1 650
коя друга фирма ?
Там колко е гаранцията ?

# 40
  • Мнения: 12
Мисля че и "Еко бебе" са вносители на Peg Perego. Аз лично съм доволна от тях защото, когато ми се повреди количката в края на гаранцията, която беше една година за летен модел на cam ми я отремонтираха без проблем и даже ми профилактираха колелата. Съжалявам, че при теб се е получило така. Истината, е че трябва да формираме по-висока потребителска култура.

# 41
  • Мнения: 4 428
Мисля че и "Еко бебе" са вносители на Peg Perego. Аз лично съм доволна от тях защото, когато ми се повреди количката в края на гаранцията, която беше една година за летен модел на cam ми я отремонтираха без проблем и даже ми профилактираха колелата. Съжалявам, че при теб се е получило така. Истината, е че трябва да формираме по-висока потребителска култура.

Доколкото знам Малечко не са вносителите нито на Пег Перего, нито на КАМ  Thinking
Те внасят други марки. Ще е хубаво да си имат конкуренция и дано другите да са по-читави вносители. Скоро си търсих едно нещо на Нео Нато и ми казаха, че не го внасяли точно това  ooooh!
Аман от вносители дето внасят само 5% от каталога на фирмите  Tired И на всичкото отгоре не искат въобще да ес занимават с поръчка на нещо извън тези 5%  Tired

# 42
  • Мнения: 1 650
ами
доколкото знам НеоНато и CAM са доста свързани ... та чак едни и същи неща, така че погледни CAM може и да го имат това нещо

# 43
  • Мнения: 4 428
ами
доколкото знам НеоНато и CAM са доста свързани ... та чак едни и същи неща, така че погледни CAM може и да го имат това нещо

Знам, че са едно и също  Wink
Но десена на НеоНато ми хареса повече от този на КАМ. За това исках НеоНато  Peace

# 44
  • Мнения: 15 379
Знам, че са едно и също  Wink
Но десена на НеоНато ми хареса повече от този на КАМ. За това исках НеоНато  Peace
Цвят кола не кара Wink.
Но наистина е супердразнещо, когато липсва дадената разцветка или артикул, защото не се внася от разни главуни-вносители Tired.

Общи условия

Активация на акаунт