СЕДМОКЛАСНИЦИТЕ - математика - последното препятствие

  • 25 803
  • 542
  •   1
Отговори
# 510
  • София
  • Мнения: 1 356
Казабланка,   bouquet И на мен ми олекна, въпреки че бях 99% сигурна, че това за беловите е глупост. Между другото, вече сме три. Grinning

Dive, и за теб   bouquet Тъпи грешки всички правим. В крайна сметка всичко е зад гърба ни. Каквото - такова.

7/8, с удоволствие бих ти обяснила, ама, честно да си кажа, не ми се занимава. Или отвори учебника за седми клас на тема "Смеси и сплави", или посети математическия форум http://www.math10.com/forum/

Прост, първо се регистрирай и после задавай въпроси.

# 511
  • Мнения: 2 716
Знаток, muki, bewitched, bodra, мързеланка, tedi70, flambe, antich_e, maia75k, adv, tizian, slaf, елфа, masissa, mama julka, margaritavass, di.va, Lieber, MammaMia, Доматче, eli4ka73, matemati4ka, verona70, kati_95, parfi, mama Nadia, prekrasna, tania776, timona, bobsan70 (+ 5 Скрит/и) и 33 Гости преглежда(т) тази тема.
 ooooh!

# 512
  • Мнения: 2 829
Казабланка,,благодаря ти
и аз бях притеснена за тая белова
сина ми като звънна --вика--някакъв лист-белова била Thinking
никой не каза какво  да пишем на него....

# 513
Момичета, само аз ли не разбирам 29. задача?
29. Два литра сок с концентрация на плодовия екстракт 60% се смесват с 4 литра сок, в който
плодовият екстракт се отнася към водата както 3:5. Концентрацията на получения сок е:
А) 30% Б) 35% В) 40% Г) 45%

Мисля си, че 3:5 = 6:10 = 60:100 = 60%, така ли е и според вас или аз нещо бъркам?! И като смесиш два сока с концентрираност 60%, не се ли получава пак сок с 60% концентрация?

Определено мисля, че има не една задача, която е с подвеждащо условие - визирам тези за кубчето с номерцата, за гласуването и тази, за която споменах...


Оказа се, че доста съм излязъл от форма, ама тук мисля, че ти си в грешка. 6:10 не е 60%. 6:10 значи, че имаме 6 части концентрат + 10 части вода. Общо са 16 части.  И 6 части от 16 части далеч не е 60%.

Задачата според мен се решава така:

2 л сок с концентрация 60 % - следователно имаме 2 литра сок с 1,2 литра концентрат
4 л сок 3:5 - следвоателно имаме 4 литра сок с 1,5 л концентрат

Общо имаме 6 литра сок, в които има 2,7 л концентрат или с други думи концентратът е 45%.


Или с други думи ние дъртите просто не сме във форма - ей на, и аз пропуснах очеваден капан в 5 задача.

А това, че задачите са трудни, е хубаво, а не лошо. Ако бяха лесни щеше да има много деца с шестици и нямаше да има как да се отсеят най-добрите от добрите. А сега не виждам нищо лошо, че почти никой няма да е решил всичко. важното е да има правилна диференциация.

3:5 = 3/5 (това означава, че делим 3 на 5) =0,6. Това число трябва да умножим по 100, за да видим колко е в проценти!!!
0,6*100=60%
Колко по-ясно от това не знам. Какви са тези 3 части и 5 части, а защо правят 16 части и аз не разбрах. Наистина трябва математиците да кажат, но къде ли ще са за отговори?

ОК, нека 3:5 да е 3/5 = 0,6 х 100 = 60%. Да, ама тогава по аналогия 1:1 ще бъде 1/1 = 1*100 = 100%. Я ми кажи как концентрат и вода в съотношение 1:1 (1 КЪМ 1) ще дава 100% концентрат Mr. Green   Май всеки знае, че ако имаме съотношение 1 към 1 то двете части са по-равно, или с други думи имаме 50%. По-ясно не мога да обясня.

# 514
  • София
  • Мнения: 1 356
Знаток, muki, bewitched, bodra, мързеланка, tedi70, flambe, antich_e, maia75k, adv, tizian, slaf, елфа, masissa, mama julka, margaritavass, di.va, Lieber, MammaMia, Доматче, eli4ka73, matemati4ka, verona70, kati_95, parfi, mama Nadia, prekrasna, tania776, timona, bobsan70 (+ 5 Скрит/и) и 33 Гости преглежда(т) тази тема.
 ooooh!

Значи тайничко ни наблюдаваш, а? А аз се чудех кога ще се появиш да ни смъмриш за 35-те страници, които сме навъртели. Сигурна съм, че деня ви е бил чудесен. Още мъъъъничко и ще разкрия своята тайна.

# 515
Леле колко агресивно. Споко, не съм министър Вълчев. Пък и не питам теб Bodra

# 516
Момичета, само аз ли не разбирам 29. задача?
29. Два литра сок с концентрация на плодовия екстракт 60% се смесват с 4 литра сок, в който
плодовият екстракт се отнася към водата както 3:5. Концентрацията на получения сок е:
А) 30% Б) 35% В) 40% Г) 45%

Мисля си, че 3:5 = 6:10 = 60:100 = 60%, така ли е и според вас или аз нещо бъркам?! И като смесиш два сока с концентрираност 60%, не се ли получава пак сок с 60% концентрация?

Определено мисля, че има не една задача, която е с подвеждащо условие - визирам тези за кубчето с номерцата, за гласуването и тази, за която споменах...


Оказа се, че доста съм излязъл от форма, ама тук мисля, че ти си в грешка. 6:10 не е 60%. 6:10 значи, че имаме 6 части концентрат + 10 части вода. Общо са 16 части.  И 6 части от 16 части далеч не е 60%.

Задачата според мен се решава така:

2 л сок с концентрация 60 % - следователно имаме 2 литра сок с 1,2 литра концентрат
4 л сок 3:5 - следвоателно имаме 4 литра сок с 1,5 л концентрат

Общо имаме 6 литра сок, в които има 2,7 л концентрат или с други думи концентратът е 45%.


Или с други думи ние дъртите просто не сме във форма - ей на, и аз пропуснах очеваден капан в 5 задача.

А това, че задачите са трудни, е хубаво, а не лошо. Ако бяха лесни щеше да има много деца с шестици и нямаше да има как да се отсеят най-добрите от добрите. А сега не виждам нищо лошо, че почти никой няма да е решил всичко. важното е да има правилна диференциация.

3:5 = 3/5 (това означава, че делим 3 на 5) =0,6. Това число трябва да умножим по 100, за да видим колко е в проценти!!!
0,6*100=60%
Колко по-ясно от това не знам. Какви са тези 3 части и 5 части, а защо правят 16 части и аз не разбрах. Наистина трябва математиците да кажат, но къде ли ще са за отговори?
Като е 3:5 не означава, че за да се намери колко части е сока се делят. сока 3/5+3(тоест едното + другото)=3/8 и от там има уравнение и се получава 9/20 = 45/100, което е 45%. и bodra това не е от матеряла за смеси и сплави а е от матеряла за 6 клас - за отношения Wink

# 517
  • Варна
  • Мнения: 2 328
Всъщност, целия проблем на великата 29.задача е, че 3:5 е плод:вода, а не плод към сок! Т.е. От 4 л сок: 3/8 са плод и 5/8 са вода, общо 8/8, а не както се бях заблудила аз: 3/5 плод и 2/5 вода....
Дано сега да е по-ясно Simple Smile

# 518
Момичета, само аз ли не разбирам 29. задача?
29. Два литра сок с концентрация на плодовия екстракт 60% се смесват с 4 литра сок, в който
плодовият екстракт се отнася към водата както 3:5. Концентрацията на получения сок е:
А) 30% Б) 35% В) 40% Г) 45%

Мисля си, че 3:5 = 6:10 = 60:100 = 60%, така ли е и според вас или аз нещо бъркам?! И като смесиш два сока с концентрираност 60%, не се ли получава пак сок с 60% концентрация?

Определено мисля, че има не една задача, която е с подвеждащо условие - визирам тези за кубчето с номерцата, за гласуването и тази, за която споменах...


Оказа се, че доста съм излязъл от форма, ама тук мисля, че ти си в грешка. 6:10 не е 60%. 6:10 значи, че имаме 6 части концентрат + 10 части вода. Общо са 16 части.  И 6 части от 16 части далеч не е 60%.

Задачата според мен се решава така:

2 л сок с концентрация 60 % - следователно имаме 2 литра сок с 1,2 литра концентрат
4 л сок 3:5 - следвоателно имаме 4 литра сок с 1,5 л концентрат

Общо имаме 6 литра сок, в които има 2,7 л концентрат или с други думи концентратът е 45%.


Или с други думи ние дъртите просто не сме във форма - ей на, и аз пропуснах очеваден капан в 5 задача.

А това, че задачите са трудни, е хубаво, а не лошо. Ако бяха лесни щеше да има много деца с шестици и нямаше да има как да се отсеят най-добрите от добрите. А сега не виждам нищо лошо, че почти никой няма да е решил всичко. важното е да има правилна диференциация.

3:5 = 3/5 (това означава, че делим 3 на 5) =0,6. Това число трябва да умножим по 100, за да видим колко е в проценти!!!
0,6*100=60%
Колко по-ясно от това не знам. Какви са тези 3 части и 5 части, а защо правят 16 части и аз не разбрах. Наистина трябва математиците да кажат, но къде ли ще са за отговори?

ОК, нека 3:5 да е 3/5 = 0,6 х 100 = 60%. Да, ама тогава по аналогия 1:1 ще бъде 1/1 = 1*100 = 100%. Я ми кажи как концентрат и вода в съотношение 1:1 (1 КЪМ 1) ще дава 100% концентрат Mr. Green   Май всеки знае, че ако имаме съотношение 1 към 1 то двете части са по-равно, или с други думи имаме 50%. По-ясно не мога да обясня.
1/2 е 50% от 1, 1/4 е 25% от 1, 1/1 е 100 % от 1 - по ясно от това не мога да обясня !!!

# 519
  • Мнения: 4 479
Ние сме в диапазона 4,5-5.
С две думи не съм доволна. Решила е почти всички триточкови задачи и е оплесквала първите. Направо не го проумявам ooooh!

Писали сме заедно. Е, моя е същия- на тези от една точка има 3 грешки, на тези от 3 точки се е справил направо блестящо. Каза, че някои задачи с две точки са му били много по-трудни от тези с трите.
Diva-5 задача му е една от грешните, затова му дадох да прочете твоя пост. Е, прочете го, плесна се по главата и каза, че е идиот. Аз не мисля така  Joy Joy Joy
Ние сега ревем в другата стая...Жал ми е за нея и ми иде за зарева на втори глас, ама се държа. Живота няма да свърши с това СМГ. Все ще й стигне за природоматематическата в 7-ма. Айде кажете какво да правя с тая девойка дето реве, че иска да учи математика... Hug

# 520
  • София
  • Мнения: 1 356
това не е от матеряла за смеси и сплави а е от матеряла за 6 клас - за отношения Wink
[/quote]

По-малко и от двете. Ама Айде сега подробности. Още по-зле тогава, ако е от шести клас.

flambe, като гледам миналогодишните балове ако по математика и бел имате 4.5, можете и да успеете на второ класиране за СМГ. Успокои я. В крайна сметка има и други училища с природоматематически профил. Кандидатствахте ли в НПМГ?

# 521
  • гр. София
  • Мнения: 1 887
Знаете ли какво си спомних днес?Далечната 1981г. Тогава бях "принудена" да изпълня родителската амбиция на майка ми и кандидатствах в тогавашната единствена АЕГ.Да,ама не!През цялата учебна година си давах сметка,че с математиката не мога да се справя и естествено за мен,но за ужас на нашите изкарах 3! Mr. Green И всъщност по-големият проблем май не беше ,че не влязох в така нареченото елитно школо,а как ще кажат на близки и роднини,че дъщеря им е толкова посредствена ученичка.
Ето защо,дори и моят син да получи 3,аз пак ще съм горда с него. Heart Eyes


п.п.На връщане от изпита днес,на Сточна гара двама цигани са се опитали да оберат Теди.Добре,че детето ми е запазило самообладание и е хукнало бързо към автобусната спирка. Praynig  Е след тази новина нервите ми не издържаха. Cry
Майната им на изпити,МОН и т.н.

Последна редакция: чт, 25 юни 2009, 17:39 от ellytza

# 522
  • В центъра на мръсотията
  • Мнения: 605
Посмятахме - дъщеря ми пак не помни всички отговори, поради което се люшкаме между 70 и 85 точки  ooooh!
казабланка,  bouquet Успокоих се, че и нашите квестори не са били в час... Пак са искали да НЕ дават на децата да пишат в книжките...  ooooh! Добре, че ги предупредихме...

# 523
Момичета, само аз ли не разбирам 29. задача?
29. Два литра сок с концентрация на плодовия екстракт 60% се смесват с 4 литра сок, в който
плодовият екстракт се отнася към водата както 3:5. Концентрацията на получения сок е:
А) 30% Б) 35% В) 40% Г) 45%

Мисля си, че 3:5 = 6:10 = 60:100 = 60%, така ли е и според вас или аз нещо бъркам?! И като смесиш два сока с концентрираност 60%, не се ли получава пак сок с 60% концентрация?

Определено мисля, че има не една задача, която е с подвеждащо условие - визирам тези за кубчето с номерцата, за гласуването и тази, за която споменах...


Оказа се, че доста съм излязъл от форма, ама тук мисля, че ти си в грешка. 6:10 не е 60%. 6:10 значи, че имаме 6 части концентрат + 10 части вода. Общо са 16 части.  И 6 части от 16 части далеч не е 60%.

Задачата според мен се решава така:

2 л сок с концентрация 60 % - следователно имаме 2 литра сок с 1,2 литра концентрат
4 л сок 3:5 - следвоателно имаме 4 литра сок с 1,5 л концентрат

Общо имаме 6 литра сок, в които има 2,7 л концентрат или с други думи концентратът е 45%.


Или с други думи ние дъртите просто не сме във форма - ей на, и аз пропуснах очеваден капан в 5 задача.

А това, че задачите са трудни, е хубаво, а не лошо. Ако бяха лесни щеше да има много деца с шестици и нямаше да има как да се отсеят най-добрите от добрите. А сега не виждам нищо лошо, че почти никой няма да е решил всичко. важното е да има правилна диференциация.

3:5 = 3/5 (това означава, че делим 3 на 5) =0,6. Това число трябва да умножим по 100, за да видим колко е в проценти!!!
0,6*100=60%
Колко по-ясно от това не знам. Какви са тези 3 части и 5 части, а защо правят 16 части и аз не разбрах. Наистина трябва математиците да кажат, но къде ли ще са за отговори?

ОК, нека 3:5 да е 3/5 = 0,6 х 100 = 60%. Да, ама тогава по аналогия 1:1 ще бъде 1/1 = 1*100 = 100%. Я ми кажи как концентрат и вода в съотношение 1:1 (1 КЪМ 1) ще дава 100% концентрат Mr. Green   Май всеки знае, че ако имаме съотношение 1 към 1 то двете части са по-равно, или с други думи имаме 50%. По-ясно не мога да обясня.
1/2 е 50% от 1, 1/4 е 25% от 1, 1/1 е 100 % от 1 - по ясно от това не мога да обясня !!!
7/8 виж какво обясних аз и какво обясни Dive. Задачата е напълно вярна. Не ми е ясно как повечето ще са я решили а тя ще е грешна...

# 524
1/2 е 50% от 1, 1/4 е 25% от 1, 1/1 е 100 % от 1 - по ясно от това не мога да обясня !!!


И като имаме смес на ДВЕ ВЕЩЕСТВА (сок и вода) в съотношение 1 към 1, кое от двете е 100%, ако сме я да попитам?

1:1 означава, че се смесват една част вода и една част сок. От там сме получили общо две части. И всяка една от частите е 50% от общото.

Общи условия

Активация на акаунт