клиентите били на магистралата, а при нея сме били пациенти. Ами да си чака пациентите - то и моята лекарка каза, че ни е пратила там, защото е бил спешен случая с апендикса. Иначе не праща никого при нея.
Съжалявам за проблемите ви, Бо.
Освен това ( обаче) искам да ти кажа принципно, че лекарката е 100% права. Ти си пациент, а не клиент ( това го пиша за 2ри път, заради дискусията). В медицината не важи правилото за "вечно правия клиент". И слава богу, иначе се стига до ситуацията, в която се намира българското здравеопазване - всеки се чувства свободен да си поръчва от менюто изследвания и лекарства каквото е чул или помислил, че е ОК за него и лекарят служи само за да попълни необходимите бланки за това. Напротив. Медицината е като армията и когато се наруши йерархията и правилата се размият настава хаоса, в който се намира нашата система сега.
Мн. пациент реши, че е клиент и много лекари се възползват от тези нагласи. Имам приятелка, която само като я видят на коридора й изписват списък от (платени) изследвания и лекарства, прехвърлят я от специалист на специалист, но не защото има нужда, а защото ТЯ твърди, че те са некадърни, ако не й угодят на това, което тя е решила че й е и на това, което тя си мисли, че трябва да се случи. За съжаление познавам доста такива случаи, да не кажа, че тази нагласа е масова.Аа Ако недай си Боже някой лекар й каже, че няма нужда, тя го хвърля в черния си списък на некадърни лекари и отива на следващия и така се върти в кръг.
Една работеща система не позволява никакви волности от страна на пациентите, изборът им на лекар ( хирург и пр), специалист и т.н. е почти нулев, и всичко става разбира се с/у заплащане на солени потребителски такси и осигуровки. Няма друг начин.
Болницата не е пицерия, нито магазин да влезеш, да разгледаш да си избереш и поръчаш, каквото на теб ти се иска.