Има ли смисъл да пиша до централата на Philips ???

  • 18 801
  • 72
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 2 623
Стана ми интересно, ако сега някой си закупи същия епилатор  и му се повреди въпросната част, в сервиза би трябвало да я сменят, нали? Т.е. би трябвало да разполагат с резервни части, но след като е изтекла гаранцията не е тяхна грижа. Защото както и да е изчислена една част, тя би могла да се счупи /износи/ по рано от предвиденото. Thinking

В първия пост съм писала какво ми отговориха Simple Smile
Ако епилаторът е в гаранция и се износи или счупи
въпросното зъбно колело, заменят епилатора с нов.
В моя случай обаче, аз трябва да си купя нов  ooooh!

# 31
  • София
  • Мнения: 3 099
Оф, ама тя решила, че ще пише, но да съберем малко форумско внимание... Ами, пиши! Баси и световния проблем, дето всички имаме - епилатора на Джулиана! И то година извън гаранцията му!

Вече мога да мина тест за теб - кога отслабна и как, кога мъжът ти взе да ти обръща внимание, къде работиш и условията при вас, къде празнувахте НГ, а сега и за космите ти се тревожим!

Ако беше мъж, щеше да носиш шлифер на голо!

# 32
  • Мнения: 6 387
Това, което ми казаха обаче ме втрещи.
Такива части не внасяли и при проблем с тях, ако епилаторът е все още в гаранция,
го сменяли  Shocked Бях изумена просто. Един вид:
"Съжаляваме, но ще трябва да си закупите нов епилатор"  ooooh!
На мен ми се развали епилатор Philips месец, преди да му изтече гаранцията. Занесох го в магазина, откъдето го бях купила, а те го пратиха на сервиза на Philips. След 2 седмици ми казаха, че не могат да ми поправят епилатора и от магазина ми дадоха ваучер, равен на стойността на епилатора по касовата бележка. В яда си купих нов епилатор Braun Laughing, но честно казано само ми къса нервите, не съм доволна и скоро мисля пак да купувам епилатор и пак да е Philips.
В моя случай действието се развива в Швейцария, така че не е само български проблем невъзможността да се сменят частите на епилатори. Peace

# 33
  • Мнения: X
С европейци, в случая германци ( известни по принцип с точността и коректното си отношение) и гаранционна техника също имам горчив опит. Няма да забравя как преди около 10 години един от немските мобилни оператори ме подлъга с примамлива оферта за Нокиа с двугодишен договор, 5 месеца след което стана някаква софтуерна грешка, която така и не можаха да ми отстранят. GSM-ът два пъти беше на сервизен ремонт, на втория път се сетиха да ми заемат временно някакъв телефон за ползване и най-накрая ми съобщиха, че трябва да им платя затова, че не са успели нито да ми открият, нито да ми отстранят проблема. Та да съм отидела да си платя като попадия или за унищожаването на злощастната Нокиа, или ако ми я върнат за некадърните им опити да я поправят и транспортните разходи, като съответно им върна очукания Сименс, който ми бяха дали за временно ползване. Оттогава избягвам да си правя обичайните сравнения и паралели с тях, защото и там не е изключено да те вземат за шаран, особено пък ако си чужденец.
Тук в България пък, по дифолт всички се третират като чужденци. Само по силата на изключенията може да се случи да повярваш за малко, че си потребител с някакви права. Ох, сори за запенването, ама трябваше да се изОкам.

# 34
  • София
  • Мнения: 11 133
Пиши!  Peace

# 35
  • Мнения: X
Аз съм на мнение,че трябва да пишеш!!!
Наистина нищо не губиш и съм убедена,че ще ти отговорят и даже ще ти пратят колелцето !
Преди години си купих пералня втора употреба Хувър. Естествено без ръководство. Обърнах нета тогава,но не намерих. Писах им и не стига ,че ми го изпратиха в писмо, ами и с поздравителна картичка,че съм избрала техен продукт .
След това си купих пак английска прахосмукачка VAX. Имах проблем с филтъра. Пак им писах и още същия ден ми отговориха...
А относно оторизираните сервизи тук съм потресена...Имам миялна Сименс,донесена от Германия. За вграждане, но нямам схема и едни планки/ които и те са сигурно стотинки/. Звъних на тукашния сервиз и познайте какъв отговор получих " Внесените отвън Сименси не са с такива планки като тукашните "..Познайте какво ми отговориха от Сименс  Peace

Така че пиши!!!

# 36
  • Мнения: 2 868
Гаранцията му изтече миналата година.
Това не е от значение, защото аз все пак
искам да си платя ремонта.

Ванка, това ми напомни един друг мой случай.
Счупи ми се гайката на тоалетното казанче, която
се затяга отстрани и държи изправен механизма на поплавъка.
На 2 места за ВиК части ходих и на двете ми казаха, че
трябва да си купя целия механизъм с поплавъка, заради една гайчица  ooooh!
Е това нормално ли е ???

Litula, разбирам, но това е нещо, което е елементарно както за смяна,
така и като част. Дори не е нужно да се разглобява епилатора.
Вади се едното колело и се слага новото.
Разбирам да беше повреда по мотор или някоя платка, но не.
Част, която би могла да се изработва на килограм пък дори и да струва
20 лева ...

Теоретично в БГ може и да ти излезе по-изгодно ремонт на такъв дребен уред, заради цената на труда, но на запад едва ли.

На твое място не бих повторила да купя уред пак от същата марка, моят е Браун и не ми е правил проблеми.

Но пък ако им пишеш колко не си доволна и т.н. може да те компенсират по някакъв начин...

# 37
# 38
  • София
  • Мнения: 2 623
Ивонска, за пореден път ще те попитам ...
на теб какъв ти е проблема ???
Пуснала съм тема, дискутираме си тук,
а ти какво търсиш в темата тогава ?
Нали не съм ти писала персонално на ЛС
за моите проблеми ?
Напъните ти да блеснеш тук са напълно неуместни.
Изказа мнение по-нагоре в темата, но явно това
не ти стигна, нали ?
И как ще ти стигне ... просто трябваше да захапеш,
иначе нямаше да е пълен денят ти.
И все пак, хубав ден ти желая и повече положителности,
а що се отнася до това, какво пиша, не пиша, споделям
и пускам като теми - това е мой проблем и ако искам
и за миглата в окото ще пусна тема ... ОК ?

buttinsky ... ужасна ситуация, та накрая и да им платиш  ooooh!
Мерси за споделеното Рени  Hug
Arizona на практика няма никакъв вложен труд
по подмяна на колелото, защото дори не е нужно
епилатора да бъде разглобяван. Колелцето стои
под епилиращата глава и се отваря с натискане на бутон.

# 39
  • София
  • Мнения: 2 623

Да, но се оказа, че с милимунда се разминава от оригинала Sad

# 40
  • Мнения: X

Затова действай  и пиши!
Добре обясни,че тук няма кой да ти смени едно колелце..

# 41
  • Мнения: 4 785
Аз преди 2 години си купих преса за коса на Филипс. След около седмица установих, че едната плоча не нагрява. В сервиза само установиха, че това е така и с някаква бележка отидох да ми сменят пресата с нова. Тогава ми казаха, че това е политика на Филипс - не ремонтират, а заменят с нов продукт  Peace

# 42
  • София
  • Мнения: 3 099
Откакто всички уреди са лесно достъпни, се занижава производствената стойност и се пести от всичко. Какво ви изненадват дефекти и кратък живот, като и Айшето на Манго сигур скубе мустаци с Филипс, пък живее от помощи?

За да не преживявате стрес в близкото бъдеще, подгответе се психически, че и колите ви не са онова, което бяха (ако са на по-малко от 10 години към момента, де)!

Повишихме консуматорските си "нужди", искаме от всичко, а после ревем защо стоките не са произведени в Германия - това време свършиииии! За това не ходите вече с мустак!

Има някои марки, които все още се произвеждат наистина в Германия, Франция, Австрия (не епилатори, изобщо), но не ги обсъждаме, защото малко хора могат да си ги позволят и те наистина могат да ни надживеят.

Това са фактите. Особено с тая глобализация, където всякаква сволоч вече може да добие известен бранд и да го търгува. А беше времето на ексклузивните дистрибутори, строгите правила и реалните ползи, но и време на високи цени и малки/предвидими клиентски групи.

# 43
  • София
  • Мнения: 2 623
Абсолютно си права тук, а и повечето го знаем.
От телефони до коли, всичко вече се прави, за да
изкара гаранцията, но пък лошото е, че ние не сме
богата нация и не можем всяка година да обновяваме
целия набор от електро уреди, които притежаваме.

Свързах се с Philips България.
Бяха изключително любезни. Взеха ми данните
за машинката и телефони за връзка.
Въпреки всичко казаха, че нищо не обещават,
но ще разгледат моя случай.
Остава само да чакам  Rolling Eyes
Едно обаче е сигурно поне що се отнася
до дребна бяла и черна техника - никога
вече по-скъпите модели.
Сега разглеждах новите - има чудесни до 70 - 80 лева  Hug
Иначе, който има да дава - аз не  Naughty

# 44
  • Пловдив
  • Мнения: 23 901
Има някои марки, които все още се произвеждат наистина в Германия, Франция, Австрия (не епилатори, изобщо), но не ги обсъждаме, защото малко хора могат да си ги позволят и те наистина могат да ни надживеят.
Имам наблюдения над Миле, Бош, АЕГ - също си снижиха качеството, даже Миле, които просто правеха космическо качество домакински уреди.

Общи условия

Активация на акаунт