Има ли смисъл да пиша до централата на Philips ???

  • 18 793
  • 72
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 800
Включвам се в темата като човек работел точно в сервиз на Филипс.Голяма част от техниката им се заменя наистина.Това е кол център на Филипс 0700 ..../там са много любезни и много некомпетентни/ .Извън гаранционно наистина няма как да се направи -няма от къде да се взема необходимата част.За гаранционното обслужване се издава един документ с който се ходи в магазина и се взема нов уред.

# 46
  • Под гъбата
  • Мнения: 1 457
Вчера бях меко казано бясна, но нека да разкажа защо.
Преди месец ми се развали епилатора.
Оказа се износване на нищо и никакво зъбчато колелце.
И понеже вече не е в гаранция, се разрових в нета
и намерих сервиз, който предлага части за епилатори.
Поръчах си въпросното зъбчато колело за смешните 6.50 лв.,
но се оказа, че зъбците са с една идея по-големи, а друго нямат в наличност.
В крайна сметка реших да го занеса в гаранционния сервиз и да си платя ремонта.
Това, което ми казаха обаче ме втрещи.
Такива части не внасяли и при проблем с тях, ако епилаторът е все още в гаранция,
го сменяли  Shocked Бях изумена просто. Един вид:
"Съжаляваме, но ще трябва да си закупите нов епилатор"  ooooh!
Не е без значение и факта, че епилаторът е доста скъп и не мога да
повярвам, че заради едно зъбчато колелце, ще трябва да го изхвърля  ooooh!
Та в Китай сигурно изработката на тези зъбчатки ще струва 5 лв. за килограм  Thinking
Единственото, което ми идва на ум, е да пиша до централата на Philips,
но дали ще има ефект или ще се наложи да пия една студена вода  Cry
Някой писал ли е подобна писмо - жалба до подобна фирма ?
Използвам темата си и да помоля някой, който има развален подобен епилатор,
който не подлежи на ремонт, да се свърже с мен  Praynig
Модела е този:
http://epilatore.net/wp-content/uploads/2010/06/Epilatore_SatinelleIce1.jpg
Много съм съгласна с теб! Моят епилатор ,на друга марка е седи у дома по същата причина. Купих си нов, но тогава имах възможност, сега вече нямам и ако се счупи нямам алтернатива Embarassed

# 47
  • Мнения: X

Свързах се с Philips България.
...................

Според мен трябваше да пишеш направо в централата им-за Европа например.
В България...файда йок. Същата работа както със сервиза..

# 48
  • Мнения: 9 865
Аз имах подобен проблем с епилатор Ровента. Износено зъбно колело, пластмасово естествено, че как, точно 2-3 месеца след изтичане на гаранцията. Започна да хлопа като трактор и бях се запътила да го хвърлям, когато един приятел автомонтьор ми го нагласи някак, вече ще стане година и не е мръднал. Извод: ако обикновеният сервиз не помага, пробвай в автосервиз Mr. Green.

# 49
  • Мнения: 13 492
Това май е политика на все повече марки да не ремонтират, а да заменят. А като правило уредите се чупят точно като им изтече гаранцията.

# 50
  • Мнения: 0
Днес в сервиза Ретел на Г.М. Димитров, блок 60 ми смениха извънгаранционно главата на епилатор Филипс за 35 лв, заради повреденото пластмасово колелце. Новата глава има колелце с по-голями зъби, и според техника е по-надеждно от старото. Започнах да споря с тях че това е само маркетингов трик, но според тях Филипс са променили конструкцията на по-новите епилатори заради тази конструктивна грешка със старото зъбно колело с малки зъби. Само колелца не се продават и за в бъдеще ако се прецака пак, ще трябва пак нова глава.

# 51
  • Мнения: 2 484
Днес в сервиза Ретел на Г.М. Димитров, блок 60 ми смениха извънгаранционно главата на епилатор Филипс за 35 лв, заради повреденото пластмасово колелце. Новата глава има колелце с по-голями зъби, и според техника е по-надеждно от старото. Започнах да споря с тях че това е само маркетингов трик, но според тях Филипс са променили конструкцията на по-новите епилатори заради тази конструктивна грешка със старото зъбно колело с малки зъби. Само колелца не се продават и за в бъдеще ако се прецака пак, ще трябва пак нова глава.

Продават се колелца за касетофони. Някои от тях стават на епилаторите. Някъде май продаваха и колелца за епилатори, но са доста скъпи-10лв. колелце. А тези за касетофоните са стотинки.
Какво значи по-големи зъби? По-широки? Или зъбното колело е с по-голям диаметър и по-голяма стъпка на зъбите? Важното е да върши работа.

# 52
  • Мнения: 1 253
Добре дошла в новия свят, Джулиана! Светът, в който техниката се проектира така, че да изкара гаранцията, за да можеш после да си купиш нова.

Лесно е да обвиняваме компаниите, но от тях инвеститорите искат постоянен растеж и нови продажби + рентабилност. Ако не ги видят, зарязват компанията и тя лека-полека потъва. Затова се пънат постоянно с нови модели и хитри начини за зарибяване. Имала съм 2 принтера HP, например, и двата се счупиха 2 месеца след изтичане на гаранция. Обяснението - развален ключов чарк в управлението на принтера, който струва почти колкото самия принтер. Като добавиш и труда, няма никакъв смисъл да го поправяш, така че хвърляш. Да живее опазването на ресурсите на природата, които, както знаем, са безкрайни...

От другата страна на уравнението, имам голям 40-годишен руски хладилник, който работи чудесно. Изглежда добре, хитов ретро дизайн. Дори тъпата лампичка вътре в него още свети. Уплътнението му се беше прецакало по едно време, но бай Иван го оправи за 5 лева. Нямам валиден повод да го сменя. Естествено, руският завод за хладилници фалира, понеже малко хора си купуват нови, а Филипс се радва на дълголетие. Въпрос на оцеляване.

# 53
  • Мнения: 52
И  аз съм почти сигурна, че не може да се оправи щом са приключили с това производство, ама пък човек е длъжен да опита.Ето и моята история накратко. Почина майка ми и аз в голямата си скръб реших, че няма да позволя нейният GSM да спре да работи.То човекът си отишъл, ама айде де...Ако си спомняте онези големите, с антените. В страната, където живея обърнах всичко, каквото може по интернет , опитах и.....нищо.Отивам в командировка в страната, където им е главният мениджърски офис. Отделих един ден. Получих съчувствие, любезности, обяснения защо не може нищо да се направи, ама не може. Отивам в друга страна, където е един от центровете за разработка. понеже не е в същия град, ми трябват два дни да отида до там и да се върна. И бях абсолютно сигурна, че ще се намери нещо, че ще го оправят.Мислех си , че е нещо като в къщи, някое старо винтче, копче, не може да няма начин.Отивам, разказвам си историята, показвам апарата, а те ...чудене (какво да ме правят, де) и....нищо. И като ревнах, ама рев ви казвам.Знаех, че трябва да спра, защото никой не ми е виновен, просто не може,ама... Разстроих служителите, голяма простотия. И идва един мъж и ми казва да отида с него да ми покаже нещо. Води ме в тяхната изложбена зала и предлага да оставя апарата, да си напиша историята, а те ще го изложат там, ще се грижат за него, ама ми говори като за човек. Аз се съгласих , писах, брисах и си заминах. След около месец получавам писмо къде е изложен апарата, каквъв е текста, с който е представен и свидетелство за дарител на музея им.Няма да пиша текста, че почвам да рева.За Коледа получих картичка и се оказа, че синът ми отива да живее в тая държава за една година.Давам аз инструкции, подаръци за точния човек и той заминава. Точният човек се оказа много точен и вече 4 години си гостуваме семейно поне 2 пъти годишно.Не пиша марки и държави, защото те не са важни.

# 54
  • Страната на чудесата
  • Мнения: 6 509
Урааа, развали ми се епилатора Филипс...3 месеца преди да изтече 2-годишната гаранция dance
Сещате се, смениха ми го с нов, същия модел, и естествено съм много доволна.

# 55
  • Мнения: 1 961
с моят Philips карам вече 8-ма година, но ще си купувам нов,че има вече доста добри модели. Пак мисля да е Philips.

# 56
  • София
  • Мнения: 2 623
И аз си реших проблема  Hug
Конкуренцията не спи и вече се продава
абсолютно същия модел като на Филипс
за скромните 30 лева, от който си взех
колелцето и си направих стария  Hug
Да живеят ментетата, а на Филипс - много здраве !!!  Joy
Ще си купя пак нов от тях, ама друг път  Naughty

Camomilla1, страхотна история   bouquet

# 57
  • Мнения: 52
А ти все пак писа ли им? Аз бих им написала и като ми отговорят, че много съжаляват, и т.н. да ги „успокоя„, че съм си решила проблема и как съм го решила, направо не бих устояла на това Laughing

# 58
  • София
  • Мнения: 2 623
Писах им разбира се, но още чакам отговорът.
Затрудних ли ги много или писмото ми е в нечия
кутия за рециклиране на хартия - не знам.
Но пък е идея да им пиша как си реших проблема
и да им пратя много здраве  Joy

# 59
  • Мнения: 52
Хахахахххх! Нещо от сорта. Много съжалявам, че ви обезпокоих, ама да не се притеснявате за мене, разреших си проблема еди как си. Пиша ви, за да можете да помогнете и на други като мене, защото не се съмнявам във вашето доброжелателно отношение към клиентите ви. Абе колкото по–малоумно и уж наивно, толкова повече ще им бръкнеш в....Направи си една духовна чекия, както викаше един мой чичо.И сподели, направо умирам от кеф  Joy Joy Joy

Общи условия

Активация на акаунт