Та, дала госпожата това домашно от днес за утре. Детето ме помоли да му помогна. Единственото, което се сетих да направя, беше да цъкна в Гугъл и да потърся информация за Лъвов мост в София. Намерихме една статия, подбрахме десетина изречения, които биха били достъпни за неговото ниво на знания, детето ги прочете, преведе ми ги, значи - разбира ги. Открихме непознатите думички в речника /не бяха много/ и той старателно ги написа на един лист А4.
Обаче госпожата му върнала "проекта", казала, че това не е никакъв проект, трябвало да представи текст с картинки върху картон 70Х100 см.
Е, как тая госпожа си мисли, че дете на 9 г. би могло да издири подобна информация, откъде смята тя, че е редно да се намерят и представят картинки? Аз не съм длъжна /по закона за образованието/ нито да притежавам компютър, нито да ползвам интернет, нито да имам принтер. В училището няма компютърна база със свободен достъп, където синът ми да отиде и да си свърши работата качествено. На 9 г. едва ли ще го пусна да ходи по компютърни зали и да се бори сам с домашното.
От цялата работа излиза, че всъщност АЗ трябва да направя домашното, но не съм го направила и тя се га заплашва на МЕН да ми пише двойка.
Чудя се дали да не оставя нещата така, да му пише двойка и после да отида да я питам на кого и защо я пише?
Домашните не се ли дават, за да се правят от децата, а не от родителите?