Разочарование от Тон Бонбон

  • 39 962
  • 550
  •   1
Отговори
# 30
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Е, диджеят дори не е служител, но случаят беше добре разнищен от нея.

# 31
  • Монреал
  • Мнения: 1 469
Интересно, че ако не беше някакъв човек от форума, никой нямаше да защити бизнеса, обаче тук се намират защитници и то само защото собственичката се била изказала на някакви теми и звучала като отговорен и принципен човек  Rolling Eyes

Както каза Октопод,от неперфектни служители никой не е застрахован,така че и да нищим-файда никаква.
Има файда, понеже бъдещи клиенти ще са информирани и ще могат да направят информиран избор.

Кофти случка за децата, сигурно са били много разочаровани.

# 32
  • Мнения: 10 547
Независимо кой е допуснал грешката, тя е факт, постъпката на всички по веригата, ако отговарят на написаното от авторката, са непрофесионални.
Редно е да се пише на собственичката, за да се включи и обясни и своята гледна точка. Все пак уведомяването й за темата е повече от лесно, тя е редовен потребител на форума.

# 33
  • Мнения: 3 634
Интересно, че ако не беше някакъв човек от форума, никой нямаше да защити бизнеса, обаче тук се намират защитници...

Никой никого не защитава. Казвам, че в ситуация на злепоставен от служителите шеф, може да изпадне всеки един от нас. По принцип е много важно как ще се реагира, но в случая няма абсолютно никакво значение. Разочарованието на децата, учителите и родителите не може да бъде компенсирано дори от шейна със 100 елена. 

"Не си вдигала телефона" си е направо синдром за българският бизнес където обичайно на клиента се предоставят оправдания, а не готови решения.

# 34
  • Мнения: 2 018
Който не работи, той не греши. Не бих съдила прекалено строго фирмата, въпреки, че съм наясно с конфузната ситуация за децата, родители, госпожи, фотограф...
Сигурна съм, че ако фирмата е сериозна ще има подобаваща компенсация.

# 35
  • София
  • Мнения: 6 372
Който не работи, той не греши. Не бих съдила прекалено строго фирмата

не би ли? 30 силно разочаровани малки деца не са достатъчно основание да съдим прекалено строго фирмата? ако е верен разказът на потърпевшата, това е изключително непрофесионален и безотговорен изплесък, който си заслужава доста сериозно осъждане. това не е "грешка".

на мястото на потърпевшите, аз бих настоявала за компенсация и то сериозна.

# 36
  • Мнения: 6 206
Здравейте,

включвам се в темата, защото е поискано обяснение
за съжаление аз вече не пиша и следя форума, но бях известена за темата

ситуацията е изключително неприятна и не търпи обяснения и оправдания
в момента, в който се свързах с госпожа енева сутринта в 10:35 часа й препоръчах да не търси обяснения от нас сега, а да се опита да спаси празника на децата си, да не губи време в приказки и заплахи, а да забавлява децата си и им осигури добро преживяване. обясних й, че в момента съм на 120 км от стара загора и физически няма как да й помогна, както и всичките ми налични хора, въпреки огромното ми желание, че ще бъде компенсирана по всички възможни начини и когато се успокои и осигури комфорта на децата си, ще се чуем и направим всичко необходимо.
предложени са компенции от сериозни по-сериозни и то още в 10:40 сутринта.
обадих се и на г-жа директорката, опитах да говоря с нея, тя се държа изключително адкватно и културно със затваряне на телефона.

госпожа енева е в правото си да бъде недоволна и е абсолютно права.
име градено с години е накърнено от глупостта на едно младо момиче.
в пловдив сме правили екшъни тип джеймс бонд и за 7 години нямаме провалено парти.
имали сме объркани дати, имали сме объркани часове, имали сме объркани места /къде по вина на клиентите, къде по наша, тези неща се броят на пръстите на ръката разбира се/ и никога никъде не сме оставили без да се появим.  и винаги е било въпрос на име, а не на пари.
такъв е и си остава и случая.
ако госпожа енева я е грижа за дечицата й, то ние ще си свършим работата.

моля ви, не говорете за неща, с които не сте наясно. ако за вас днес не е бил края на света, то аз не мога да се сетя да съм имала по-лош до момента и госпожа енева е най-малкия ми проблем.
весела коледа на всички!

# 37
  • Мнения: 10
Доста надменно изказване за такъв сериозен гаф.

# 38
  • София
  • Мнения: 1 603
Доста надменно изказване за такъв сериозен гаф.

м, да
и въпреки, че ситуацията не търпи оправдания от написаното някак излиза, че въпросната г-жа Енева не я е грижа за дечицата...
 ooooh!

# 39
  • Мнения: 6 206
моля да не бъда разбирана погрешно
не мога да съдя грижа ли я или не, разбира се, че я е грижа, защото е госпожа на децата и е била три години с тях. именно защото я е грижа, тя се е погрижила да организира допълнително тържество и за да спести пари на родителите /предполагам пак/ се е нагърбила с цялостна организация.
нашата снежанка е само част от програмата, която тя е приготвила - имало е подаръци, фотограф, почерпка. и когато в 9:30 е забелязала липсата, вместо да остави децата и да дойде на място и да ни търси сметка, обяснение, да крещи на момичето на работа и тн т, е можело да се мобилизира и да остане с децата си. може би го е направила от фрустрация, ядосала се е много и тн т. тя е напълно права разбира се. грешката на моето момиче на смяна е, че не се е свързало с мен на момента, а се е опитала да намери заместник... което разбира се е провалило, тъй като в стара загора не поддържам екип от актьори /както са в пловдив осем на брой, едновременно сега работят по три екипа, а в стара загора е едно единствено момиче, тъй като там няма такова търсене и външните партита са инцидентни/.
аз разбрах за ситуацията чак в 10:30. концентрих се върху това да успокоя госпожата, казах й че няма нужда да чака местният управител /и че аз съм човекът, който организира външните участия/ да говори лице в лице, защото има моите уверения за абсолютно всичко което пожелае, а да остане с децата си и да спаси програмата си, от която ние сме само част.
това което й предложих като компенсация, още тази сутрин и тя ще го потвърди, въпреки че компенсация не може да има за такова нещо, е част от нашите актьори в Пловдив /които са професионалисти наистина, фокусник или каквото ти си избере, нека се успокои и когато може да мисли за това/ да отидат когато реши тя и да направят каквато програма реши тя, има пълната ми подкрепа, те ще носят подаръци отново /от нас/ за всички деца плюс децата ще получат талони за безплатно посещение в центъра ни. Допълнително предложих помощта си и каквото тя прецени за завършването на групата напролет отново с анимация, тоги за децата и каквото има нужда. Всичко това отново съзнавайки, че не може да се компенсира. 

помолих ви най-добронамерено да не говорите за неща, които не са ви ясни.
 от шести декември насам аз и семейството ми спали не повече от 2 часа на денонощие, съпругът ми не е лягал от вторник вечер /вече му се събират над 72 часа без сън/, за да спасим коледния сезон и името си заради некоректни чуждестранни партньори и измама. всеки друг на наше място щеше да се е предал отдавна, както виждате по постовете легнах си в 3 и сега в 7 отивам отново и заставам начело на екипа си и ще гледам клиентите в очите си и ще направя най-доброто, въпреки че физически не зависят от нас нещата. семейството ми и екипът зад нас и направиха най-доброто и спасихме десетки партитата на цената на огромен стрес и нерви, нещо което беше извън предела на човешките възможности/брат ми и съпругът ми направиха хиляди невъзможни неща/.
 истина е, че аз самата отговорям за стара загора и пътувам два пъти седмично до там и държа лично контрол на ситуацията, в случая нямах тази възможност и ни предаде човек, който работи три години за нас и се бяхме доверили, разчитайки на коректността му в труден за нас момент.
оправдания и обяснения няма нужда. те не оправят нещата.

ако госпожа енева позволи, аз ще направя каквото е необходимо.
разбирам я че иска да даде публичност на случая, защото изборът да използва наш екип е бил лично неин, именно доверявайки се на доброто ни име.
както се разбрахме сутринта, аз ще я чакам да ми се обади по всяко време след нова година.

# 40
  • Мнения: 409
Така не съм госпожа а обикновена майка на две деца .И изненадата на децата беше организирана от родителите с помощта на директорката като специално за нас освободи салона на градината да празнуват децата както казах бяхме извикали и фотограф който да снима.И тъй като съм оставила телефон за връзка мисля че беше редно те да ми се обадят а не аз да търся обяснение не съм се държала грубо просто потърсих отговор защо точно на нас се случва.В Ст.Загора има и други детски центрове но ние избрахме точно тях може би там сгрешихме.Както казах градината е много близо до мола и затова отидохме да търсим обяснение и тогава вече ми се обади г-жа Поля Станева мисля че имам право да търся обяснение ,а децата наистина си получиха празника и подаръците с помощта на госпожа директорката и другите госпожи.Компенсации каквито и да има факт е че децата  госпожи и родители бяха излъгани.Не искам да обиждам никого просто исках да споделя с вас какво се случи.Благодаря на всички който ни подкрепиха.Желая ви Весела Коледа и незабравима нова година . 

# 41
  • Мнения: 6 206
извинете аз останах с впечатление, че сте госпожата
наистина ситуацията, в която ви поставихме е доста тежка, но и от това има изход
весела коледа на вас и семейството ви!

# 42
  • Мнения: 3 634
Ерин, зад всеки бизнес стоят нечовешки усилия понякога, но това си е единствено проблем на заелите се с него. Моите уважания към труда ти, но и двата поста са пълни с глупости. Мога и още да напиша, но съм убедена, че съм в единомислие с тези, които ще пишат след мен. И няма как всички ние да грешим и да не разбираме ситуацията, нали?

# 43
  • Мнения: 2 382
Мислех си, че след последните изцепки в Пловдив, собственичката на фирмата поне малко се е замислила и си е направила някои изводи, но явно арогантността остава водеща в политиката им Stop.
А доброто име отдавна е нещо, в което само собственичката си вярва, че все още съществува.

# 44
  • Мнения: 2 018
Който не работи, той не греши. Не бих съдила прекалено строго фирмата

не би ли? 30 силно разочаровани малки деца не са достатъчно основание да съдим прекалено строго фирмата? ако е верен разказът на потърпевшата, това е изключително непрофесионален и безотговорен изплесък, който си заслужава доста сериозно осъждане. това не е "грешка".

на мястото на потърпевшите, аз бих настоявала за компенсация и то сериозна.


не, не бих, защото се занимавам с частен бизнес и знам, че има абсурдни ситуации в които не можеш да отреагираш. Нямаш тази възможност. Единствения изход е компенсации за сметка на фирмата.

До колкото разбирам от постовете на Ерин - те са готови на това. От тук нататък какво очаквате - да се разчекне за да ви докаже, че съжалява, че са виновни... Какво още?

Пак казвам - който не работи, той не греши.

Общи условия

Активация на акаунт