Разочарование от Тон Бонбон

  • 39 962
  • 550
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 3 634
Компенсацията е чудесно нещо, но не е универсален парцал, който да почиства грешки. Изобщо не приемам за отговорно да се даде съвет "спасявайте партито както можете, ние ще ви компенсираме". За детски център с толкова опит зад гърба си едва ли нямат отработени варианти за подобни ситуации.

Поздравления за организаторите от страна на детската градина, че Снежанка е била само част от програмата, а не основна! Безценен урок за всеки наел се да организира детско парти, който научих по трудния начин. Пях и танцувах на 70 деца цели 2 часа, защото аниматорите не бяха преценили за колко време ще стигнат от един до друг квартал на София. Crazy

# 46
  • Мнения: 2 592
Изобщо не приемам за отговорно да се даде съвет "спасявайте партито както можете, ние ще ви компенсираме". За детски център с толкова опит зад гърба си едва ли нямат отработени варианти за подобни ситуации.


Напълно съм съгласна. Що за отговор е това  ooooh!
Особено първият пост на Ерин е доста надменен, концентрирала се в това да успокои госпожата  #Crazy
Да се беше концентрирала в това да изпрати веднага човек или да измисли нещо да спаси ситуацията ...
Да не губила време в приказки и заплахи, а да забавлявала децата си  #Crazy
"Госпожа Енева е най-малкият ми проблем"  ooooh! Whistling
 

# 47
  • out of space
  • Мнения: 8 574
Какви компенсации бре хора? Все едно да си викна стриптизьор на рождения ден, той да не дойде и да се кълне как ще ме компенсира другата седмица. Че за какво си ми другата седмица?!  Laughing

# 48
  • Мнения: 4 841
Ерин, зад всеки бизнес стоят нечовешки усилия понякога, но това си е единствено проблем на заелите се с него. Моите уважания към труда ти, но и двата поста са пълни с глупости. Мога и още да напиша, но съм убедена, че съм в единомислие с тези, които ще пишат след мен. И няма как всички ние да грешим и да не разбираме ситуацията, нали?
Компенсацията е чудесно нещо, но не е универсален парцал, който да почиства грешки. Изобщо не приемам за отговорно да се даде съвет "спасявайте партито както можете, ние ще ви компенсираме". За детски център с толкова опит зад гърба си едва ли нямат отработени варианти за подобни ситуации.

Поздравления за организаторите от страна на детската градина, че Снежанка е била само част от програмата, а не основна! Безценен урок за всеки наел се да организира детско парти, който научих по трудния начин. Пях и танцувах на 70 деца цели 2 часа, защото аниматорите не бяха преценили за колко време ще стигнат от един до друг квартал на София. Crazy

 Peace Абсолютно подкрепям и двата поста... Имала съм идентична ситуация преди две години - партито беше спасено, децата не разбраха съвсем за какво става дума, но горчивината, която остава, първоначалното чувство на безпомощност, стресът какво, как и защо... няма компенсация за такова нещо  Naughty

Целият случай според мен трябва да бъде сигнал, че е много лошо когато човек си повярва твърде много, реши, че е единственият, който знае как се работи и за какво точно става въпрос, и се изказва грубо и назидателно за всички прохождащи... Защото прохождащите може и да се научат в един момент, а веднъж загубено име, трудно (да не кажа никак) може да се възстанови.

Факт е, че ако собственичката не беше дългогодишен и уважаван потребител тук, мненията щяха да са доста по-крайни и пълни с нелицеприятни квалификации.

# 49
  • Мнения: 3 760
Парти център "Тон Бонбон" днес излъгаха децата от ЦДГ 66 "Детски Рай" Стара Загора .Не дойдоха в детската градина накараха децата с часове да ги чакат  и  останаха много разочаровани.Повече никога няма да им се доверим.
От този пост човек остава с впечатлението, че партито е зависело от екип от агенцията, пък то някаква си там Снежанка... И без Снежанка няма парти?  Shocked
Предложената компенсация изобщо не прилича на измиване на ръцете и е повече от щедра.
И да, случват се такива неща, човек не може да предвиди всичко, да е навсякъде по всяко време и лично да контролира служителите си.

Какво общо има Снежанката с дядо Коледа? Тя не беже ли антураж на дядо Мраз Thinking

# 50
  • Мнения: 409
Децата си получиха парти без да разберат какво точно се е случило благодарение на персонала на детската градина за което много им благодарим.След публикацията ми се се обади г-жа Поля Спасова да се извини и обеща че ще компенсира децата и че служителката е уволнена, надявам се да е истина и понеже съм редовен посетител на мола ще следя дали това е истина.И малко понеже познавам доста от работещите там част от тях са и майки на деца от същите 30 деца ми казаха че вечерта преди празника момичетата са се канели да ходят на дискотека и по всяка вероятност не са могли да станат сутринта,силно се надявам да не е истина това.Исках просто да споделя с вас какво ни се случи и когато организирате празници за вашите дечица да не попаднете в подобна ситуация,защото аз съм човек който много уважават в детска градина и изведъж името което съм градила с година рухна за секунди и то не по моя вина.Бладодаря  на всички за подкрепата внимавайте на кого се доверявате и Весели Празници.

# 51
  • Мнения: X
Пях и танцувах на 70 деца цели 2 часа, защото аниматорите не бяха преценили за колко време ще стигнат от един до друг квартал на София. Crazy
Joy Joy Окти, риспект  newsm20

# 52
  • Мнения: 46 580
...
Предложената компенсация изобщо не прилича на измиване на ръцете и е повече от щедра...

Така е. Но аз не виждам как на практика ще събереш всички деца отново, при положение, че сега са почивни дни, а после Коледа вече ще е минала...

# 53
  • Мнения: 2
http://www.globul.bg/bg/
http://www.mtel.bg/bg
http://www.vivacom.bg/
вземети си една карта по ваш избор и другия път им се обадете, вместо да чакате

# 54
  • Мнения: 2 592
А не трябва ли от клуба сами да се обадят, че няма да си спазят уговорката?
Редно е те да се обаждат, не клиентите им да ги издирват

# 55
  • Мнения: 9 990
Собственичката на бизнеса не си прави услуга, като се оправдава колко са спали/неспали.Има гафове-има спад в доверието.Това е. Или отработват да няма гафове и не спят три пъти по толкоз, за да си върнат името, или друго. Авторката на темата не звучи неспокойна, нито обижда. Споделя разочарование. Ами-така е. Клиент е. Ако клиент се вълнува колко е труден живота на собствениците на бзинеса, за услугата, за която им плаща-ми мерси съм-да ми мрънкат от какво са се лишили заради мен, да ме веселят. ooooh! Това е най-великата анти-реклама, която може да си спретнат.

# 56
  • Мнения: 57
http://www.globul.bg/bg/
http://www.mtel.bg/bg
http://www.vivacom.bg/
вземети си една карта по ваш избор и другия път им се обадете, вместо да чакате
hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha.....голяма смешка Joy Joy Joy Joy

# 57
  • Мнения: 10 547
Зная, че ще прозвуча като зла и гадна, но очаквах точно такъв отговор от собственичката.

# 58
  • Мнения: 2 382
Парти център "Тон Бонбон" днес излъгаха децата от ЦДГ 66 "Детски Рай" Стара Загора .Не дойдоха в детската градина накараха децата с часове да ги чакат  и  останаха много разочаровани.Повече никога няма да им се доверим.
От този пост човек остава с впечатлението, че партито е зависело от екип от агенцията, пък то някаква си там Снежанка... И без Снежанка няма парти?  Shocked
Предложената компенсация изобщо не прилича на измиване на ръцете и е повече от щедра.
И да, случват се такива неща, човек не може да предвиди всичко, да е навсякъде по всяко време и лично да контролира служителите си.

Какво общо има Снежанката с дядо Коледа? Тя не беже ли антураж на дядо Мраз Thinking

Да, случват се гафове, никой не е застрахован. Неразбираеми са високомерните и арогантни постове на собственичката, но те явно са й запазена марка.
Така трайно и сигурно се губят клиенти.

А на обещания за корекция на проблеми сме се наслушали много, но си останахме само с милите постове и ласкателствата, колкото да измием очите на клиента Stop.


# 59
  • Мнения: 4 668
Без да съм лично засегната от ситуацията , искам да кажа , че лицето - собственик на този детски клуб ми направи изключително лошо впечатление  Confused
Не разбрах защо трябва хората да ги интересува колко не бил спал мъжа и и какви проблеми имат в семейството . Съжалявам , ама който го е страх от мечки да не ходи в гората .
В целия и пост прозира наглост и  надменност и се отправят обвинения към госпожата  Confused
Много жалко и изключително непрофесионално . Очевидно не могат да си контролират ангажиментите и персонала . На фона на надутите и обяснения в темите от форума колко е велика и безпогрешна , този гаф още повече боде очите .
Съжалявам , но има бизнеси в които едно недоглеждане и липса на контрол върху персонала могат да струват човешки живот и тогава какво ще се извиняваме ?

Общи условия

Активация на акаунт