Още една история за наглостта на банките.

  • 33 472
  • 257
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 447
Зная, вие не сте от тях, но мамка му, защо все такива незнаещи на мен ми се падат? А видя ли 22-годишно на гише, не заставам пред него.

Каси, не подценявай младежта. Много от тези млади хора са доста по-мотивирани да се доказват и приемат професията си по-сериозно от лелките с голям стаж. Wink

Изобщо не ги подценявам. Сами са се доказали като незнаещи елементарни неща.

Така, аз съм клиент на Банка ДСК и Общинска банка. Има по два офиса на въпросните банки, които посещавам и в общо четирите имам по една обслужваща ме служителка, която е доказала, че си разбира от работата и може да се разчита на нея.

Съжалявам за негативния ти опит! Твоя и на хилядите други като теб, които не получават адекватно отношение от моите колеги...
Не знам какво друго да кажа, наистина.

# 76
  • Мнения: X
Нека има такси. Но когато се променят условията да си информират клиентите както трябва. Също след като клиентът не изпълнява договорните условия - не плаща 3 месеца примерно таксата си - договорът трябва да бъде невалиден, както е логично и това би трябвало да съществува написано.
Проблемът за който се говори в темата е, че въпреки че в сметката няма пари и клиентът отдавна е дори извън страната - сметката не е закрита и продължават да се начисляват такси.
А в моя случай поради идиотия на персонала въпреки че платих дължимите такси и подадох молба, сметката ми не се закри.

Това със сутиените беше излишно....
Моите доста скромни наблюдения са, че в нормалните страни има много по-малко банки и подобни "финасови" институции на глава от населението. Само у нас изглежда е бъкано от банки и супер мега луксозни банкови офиси, нали? Защо ли...

# 77
  • Мнения: 4 892
Влизам да похваля банките. По-точно една. Преди Коледа, точно на 23 декември ми източиха картата, с не малка сума и то на банкомат. Вчера ми ги върнаха  Heart Eyes

Иначе, Касита, за жалост това с обясненията не е приоритет на никого. Що да ти обясняват, като е написано. И за съжаление не е само в банковата сфера.

За една седмица се ядосах на една клиника и на кабелен оператор.

# 78
  • Мнения: X
Трето, в България има закон срещу преднамереното злословене и увреждане на интереса на банките.
Стигнах до тук и  .....      Shocked
Това как да го разбирам:че банките могат да ме правят на идиот по всяко време, а аз трябва да го пазя в тайна и да не разгласявам как са се изгаврили с мен?   
Имам същия плачевен опит с Пощенска.Преди 7-8 години.Бях забравила една сметка, след неизползването й около 3 години отивам да изтегля сумата (около 150 лв бяха) и да я закрия.И ме посреща една кокошка с :"Ама, гУспожо, вие нямате пари в сметката....дори ни дължите пари (35 или 55 лв бяха)."     Shocked Shocked   
"Ма как ще Ви дължа пари, по тази сметка няма движение поне от 3 години!"
"Ами, за месечни такси."
"Ама какви месечни такси, като по нея не е имало движение и не изисква никаква работа!"
"Ами, такива са условията.Ако искате да я закриете, ще трябва да платите дължимата сума и тогава!"
Е, теглих й една и я оставих да ломоти след мен.До ден днешен няма ни вест, ни кост от тях.    Laughing
От тогава не се занимавам с банки.Ако е наложително, откривам сметка, свършвам си работата и я закривам.
Спонсор на банките бях еднократно.Втори път няма да ме хванат  за канарче.

Пп:отивам да дочитам колко още са ужилените....   

# 79
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 888
"Безплата кредитна карта" - предполагам имате предвид без такса. Ами то всичко е калкулирано в лихвите.
Плащаш си навреме всичко и нямаш никакви лихви. Простичко е.

# 80
  • Мнения: 2 990

Е, теглих й една и я оставих да ломоти след мен.До ден днешен няма ни вест, ни кост от тях.    Laughing

Мммм да де, ама после след пет години ви пращат писмо, че им дължите еди-колко си и ще ви пратят съдия-изпълнител, нали? И пускате после теми в Клюкарника колко са лоши.

Не виждам нищо толкова пичовско в това да теглиш една на служителя, който те уведомява официално за задълженията ти, и да си излезеш. Освен това, таксите по сметките са за поддържането им, не за движението по тях.

Не съм специалист по банково дело и не знам как се прави ценообразуване в България, но тук наскоро четох статии по въпроса за таксите по разплащателните сметки и имаше оценки, че на банката всяка такава сметка с по-малко от 500 долара в нея е чиста загуба. Тук обикновено разплащателна сметка означава безплатни транзакции с дебитна карта, с директно банкуване онлайн и т.н., които на банката все пак са ѝ разход, нищо, че на потребителя му се водят безплатни. Ако потребителят си е решил да не ползва банкоматите, това не променя факта, че банката тези банковати ги е поставила и ги поддържа, както и че продължава да плаща заплата на този, който следи движението или липсата на такова по вашата сметка. Така че тези десет лева, дето ги държите в сметката си без движение по нея пет-шест години, на банката не само не са ѝ келепир, ами са ѝ разход.

Последна редакция: пт, 14 мар 2014, 20:20 от ianajar

# 81
  • Мнения: X

............. че продължава да плаща заплата на този, който следи движението или липсата на такова по вашата сметка. ..........
следи движението  Joy ти се шегуваш.... какво има да му се следи на движението, няма с куче да го следи, има си компютри.

# 82
  • Мнения: 15 960
Така че тези десет лева, дето ги държите в сметката си без движение по нея пет-шест години, на банката не само не са ѝ келепир, ами са ѝ разход.

А тези пари по сметката да не ги хранят и поят и обръщат от време на време, че да са им разход. Wink
По новините даваха за една жена, че се съди с банка, защото еднолично и без предупреждение са й повишили лихвения процент. А вие тук за една такса се оплаквате.
Доскоро теглене на пари на каса беше без такса до 2 000 лв, вече и това е с такса.

# 83
  • Мнения: X
Цитат
Не виждам нищо толкова пичовско в това да теглиш една на служителя, който те уведомява официално за задълженията ти, и да си излезеш.
Тя за нищо не ме е уведомила.Ако трябва да сме коректни в изказа, дори е пропуснала да ме уведоми, че сметката ми е на нула. И че от един момент нататък ми начисляват такси за ......въздух може би?   Mr. Green
Ама що да си дава зор жената и да си върши работата както трябва?И без това си получава заплатата........      Laughing 

Интересно ми е, в банки извън Бг начисляват ли такси за нулирани с години сметки?

# 84
  • Мнения: 2 990
Интересно ми е, в банки извън Бг начисляват ли такси за нулирани с години сметки?

Да. Платих 150 долара такси за сметка, в която изведнъж бяха започнали да ми начисляват голяма месечна такса. Банката ми (ПНС) беше пратила новия договор, аз го прелистих, но не видях, че са променили условията за моя тип влог (10 страници ситен шрифт не ми се четяха) и чак като си проверих баланса след няколко месеца видях, че не само не е останало нищо в сметката, ами и дължа пари. Банката в случая надлежно ме е уведомила. Ако бях си прочела договора или поне бях следила баланса си всеки месец, нямаше да се стигне дотам.

Не храня топли чувства към банките изобщо, за българските да не говорим, но в някои случаи те си вършат работата и проблемът наистина е в потребителя.

# 85
  • София
  • Мнения: 35 311
Преди 4 години почина баща ми. Той се грижеше са финансите на семейството, съответно имаше банкова сметка с определена наличност в ОББ. . Съответно, по разходите около погребението, майка ми имаше нужда от финанси. Тя, аз и брат ми като преживели наследници, отидохме да изтеглим част от сумата. Отказаха ни, имало 30 дневен срок в който не можем да предявяваме претенции. Добре, изчакахме чинно срока и една слънчева утрин отиваме в клона в който е сметката. Обаче:
Срещу нас стои момче на видима възраст 22. Обяснихме ситуацията, представихме всички нужни документи, той гледа, мига тъпо и аха да каже нещо. След 5 мин. циклене, категорично заяви, че трябва лична карта на покойника./?!/ С цялото си търпение обясних, че това няма как да стане, защото да издадат смъртен акт, личната карта се прибира за унищожение. Вадя отново смъртен акт, удостоверение за наследници, лични карти /копия и оригинали/ Не! Лична карта трябва! Обяснявам отново, отново, отново.....часът става 10. Накрая ми просветва, че този младеж работа няма да свърши, предлагам да се консултира с колеги, да се обади където трябва или да извика човек от управата на банковият клон. И той моля ви се, се обиди! След сериозната заплаха на невъздържания ми брат, момчето се надигна плахо и отиде към управата. Идва една дама на преклонна възраст и съвсем категорично заявява /след като и на нея излагаме казуса/, че трябва да представим лична карта на починалия! Хайде отново обяснения, писмени декларации, молби в 100 екземпляра, 200 ксерокопия на лични документи, вярно с оригинала и благополучно в 12 ни съобщават, че трябва тримата да имаме банкови сметки в ОББ, че да ни разделят сумата.
Моля?!?
Е, тогава аз станах невъздържана. Добре, съгласиха се, че е нелепо, сметката в евро -така ли искаме да ни я изплатят -да така, само да приключваме по-бързо. Обаче аз заявявам, че искам моята сума да я взема на каса и на момента да я преведа в сметката на майка ми/друга банка/. Няма проблем 1000 и нещо евро и 96 евро цента, обаче, те центове не изплащали ! Тези 96 цента ми преляха чашата и часът, който беше вече 14!
Не мога да опиша в какво състояние бях! Едно от загубата, едно, че трябва да се занимаваме с подобни неадекватни служители, едно, че щадим майка ни, която беше в тотален срив....
Такъв панаир не съм правила никога! Никога! И не само аз.....
Накрая всичко приключи в 16ч, получих си 96-те цента с официално разрешение от централно управление Crazy

Утре ще разкажа за вчерашния ми експириънс в ПИБ Laughing

# 86
  • Мнения: 4 300

Е, теглих й една и я оставих да ломоти след мен.До ден днешен няма ни вест, ни кост от тях.    Laughing

Мммм да де, ама после след пет години ви пращат писмо, че им дължите еди-колко си и ще ви пратят съдия-изпълнител, нали? И пускате после теми в Клюкарника колко са лоши.

Не виждам нищо толкова пичовско в това да теглиш една на служителя, който те уведомява официално за задълженията ти, и да си излезеш. Освен това, таксите по сметките са за поддържането им, не за движението по тях.
Нали, изключително възпитано, интелигентно и зряло поведение.
И на фона му от тази тема  ( даже без да броим постовете на автора) се очертава едва ли не, че пишещите никога не са били на 22 или не са допускали грешка в работата си. Или поне така изглежда от начина, по който критикуват чуждите грешки.
За прозрението колко без пари е да се поддържа една сметка, понеже го прави "компютър" изобщо няма да коментирам, понякога дори за обща култура е нужно да се поинтересува човек как функционира която да е организация с повече 10 служители.

# 87
  • Мнения: 15 960
Интересно ми е, в банки извън Бг начисляват ли такси за нулирани с години сметки?

Да. Платих 150 долара такси за сметка, в която изведнъж бяха започнали да ми начисляват голяма месечна такса. Банката ми (ПНС) беше пратила новия договор, аз го прелистих, но не видях, че са променили условията за моя тип влог (10 страници ситен шрифт не ми се четяха) и чак като си проверих баланса след няколко месеца видях, че не само не е останало нищо в сметката, ами и дължа пари. Банката в случая надлежно ме е уведомила. Ако бях си прочела договора или поне бях следила баланса си всеки месец, нямаше да се стигне дотам.

Не храня топли чувства към банките изобщо, за българските да не говорим, но в някои случаи те си вършат работата и проблемът наистина е в потребителя.

Ами нали точно от това тръгна темата. Че в България банките за никакви промени не те уведомяват и трябва да обикаляш ежемесечно всички банки, с които имаш взаимоотношения, за да се осведомяваш.
Рокси, била съм на 22 год., ама нагла и самонадеяна - не. А  виждаш, че и опитната служителка толкова е запозната.

# 88
  • Мнения: 10
А как ще се почувствувате ако утре вашата банка въведе нова (или промени сегашна) такса от 1000 лв/месец.
И вие разберете след 1 месец. А ако е след повече време. А?
Или мислите, че това няма да стане? Кое/кой ще ги спре?
Вие според тях сте съгласни за всички промени.
Та как ще сте при такъв сценарий.

# 89
  • Мнения: 41 678
Ами нали точно от това тръгна темата. Че в България банките за никакви промени не те уведомяват и трябва да обикаляш ежемесечно всички банки, с които имаш взаимоотношения, за да се осведомяваш.


Всъщност темата е дали това е законно. От там нататък, след като е законно, банката си решава кое и е по-изгодно. И си гледа своя интерес, а не твоя. И щом не пристъпва закона не можеш да се жалваш. Можеш да си преместиш парите в друга банка. Това ти е правото.

Общи условия

Активация на акаунт