Още една история за наглостта на банките.

  • 33 444
  • 257
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 10
Темата съм я пуснал с точната цел да накарам всеки, който иска да си загуби 1 час от живота и 2-3-4 часа на банката. Време в което банката не прави пари, а ще се занимава с глупости.

Никой не ми е враг, но ако ти ми държиш такъв тон докато си на работа, няма да се откажа от жалби докато не станеш фронт офис бюро в Малко Търново.

За банковите служители задължение е също и да се занимават с такива като теб - нарича се "решаване на проблеми". Laughing

Негативната кампания, която водиш срещу банките, е обречена на неуспех, защото отношението ти към тях като институции и към хората, работещи в тях, е ужасно злобно и това си личи от километри. Това някак разбива доверието в теб и мотивите, които имаш.

Тонът ми е продиктуван изцяло от твоите изказвания и отношението, което имаш към онези, които не са съгласни с гледната ти точка. Още в първия си пост ти написах, че да наричаш работещите в банковата сфера "тъпаци", не ти прави чест. Държа на думата си и на позицията си. Заканите ти към мен още веднъж потвърждават що за човек си, но вярвам, че всички в темата са разбрали вече. Остани си със здраве и се опитай някой път да погледнеш по-ведро и позитивно на света около себе си. Ще се изненадаш колко хубави неща могат да ти се случат! Peace

Да си вадиш заключения за мен, без да ме познаваш е меко казано тъпо. В мотивите ми доверия не искам, написал съм каквото съм написал, ако някой смята, че му е изгодно да го прави, ОК.

Хората работещи в банките са 90% не много умни да го кажа меко. Всъщност кого лъжа тук - 90% са пълни олигофрени. Такава е системата. В Англия 99% са олигофрени, споко. Ако искаш разкази, само кажи.

Даже и ти самата го признаваш - некомпетентни и тн. Е, за мен думата е друга.

Аз мога да бъда най-лоялния клиент на банката, стига да не ме дразнят с простотии като тези. Считам, че от мен печелят достатъчно и без тъпи такси. Естествено като ме настъпят ставам доста лош, и тука нищо не си видяла.

Както аз мога да бъда лоялен и коректен, така искам и те да са. В момента според мен не са.

И спри да ми цитираш договори, които при подписването аз не мога да променя - т.е. аз съм притиснат да се съглася с каквото банката ми даде.
Това до някъде е ок ако тегля заем, но ако аз им давам пари да печелят от тях, не е.
За съжаление в БГ това е ситуацията, за което се уверих от тази тема, че и клиентите на банката имат не малка заслуга.

# 106
  • Мнения: 46 593
antibanka, с подобно отношение и език няма да постигнеш нищо, не само с банките.
Съвсем добронамерено ти го казвам.

# 107
  • Мнения: 10
antibanka, с подобно отношение и език няма да постигнеш нищо, не само с банките.
Съвсем добронамерено ти го казвам.

Предполагам, с наведена главица е по-лесно. И да приемаме всичко.
Това ли имаш впредвид?

# 108
  • Мнения: 4 841
Обратното на "наведена главица" не е да се проявява невъзпитание, грубост и цинизъм.
Темата олеква не защото проблемът не е интересен за обсъждане, а защото авторът се държи невъздържано и самонадеяно.
Тропането с краче и плезенето с език е характерно за едни други възрастови групи, на които не им откриват банкови сметки.

# 109
  • Мнения: 46 593
Предполагам, с наведена главица е по-лесно. И да приемаме всичко.
Това ли имаш впредвид?

Не. Нямам това предвид. За всеки проблем подаваме жалби и си търсим правата. Следим непрекъснато, за да няма уловки. Както стана тогава, на секундата си закрихме картите. Ипотечния ни кредит беше към една банка, след като не пожелаха да си променят условията спрямо новата обстановка - рефинансирахме и отидохме в друга.
Също така никога не поставям всички работещи там под един знаменател. В повечето от случаите не само съм била обслужвана коректно, но и са ми давали съвети за това как да си организирам нещата и са ми били от полза.

Ако има някаква инициатива или дело ще го подкрепя и ще се включа, но смятам, че банковата система се променя към добро. Дори да има трески за дялане, посоката е вярна.

Пишеш:
Да си вадиш заключения за мен, без да ме познаваш е меко казано тъпо.

И в същото време да правиш абсолютно същото, при това с думи, които не отговарят на поведението на възрастен човек:
Хората работещи в банките са 90% не много умни да го кажа меко. Всъщност кого лъжа тук - 90% са пълни олигофрени.

Ами - смешно е. Ти познаваш ли ги всичките?

Да не говорим, че се регистрираш в бебешки форум, с една единствена цел - да плюеш по съвсем страничен проблем, без дори да си потребител тук.

Пак казвам - нищо лошо в инициативата, но грубостта ти отблъсква дори хората, които са съгласни с теб.

# 110
  • Мнения: X
Нищо не може да се постигне срещу банките - нито с жалби, нито с плюване, нито с нищо. Всичко така са си измислили и написали, че да е срещу клиента и да печелят максимално от него. Докато не им намалеят на всички банки драстично клиентите и приходите и няма истинска конкуренция все така ще е.
Темата е полезна - дано хората да си следят разходите, таксите, сметките и картите и да закриват всички сметки, които не им трябват.
И тъй като съм сигурна, че не ми вярвате утре ще пусна жалба, че не ми предоставят инфо за ипотечния кредит на мъжа ми. Аз въпреки, че съм съкредитополучател и съсобственик на ипотекирания апартамент, не мога да знам как се движат нещата, щото не съм била титуляр. Такова унижение  ooooh! не че е кой знае колко важно, но съм любопитна дали Те четат тук и какво ще се случи...

# 111
  • Мнения: 1 373
От чисто любопитство да попитам, ако и вие сте се интересували и знаете - само банките, които са регистрирани на територията на България ли могат да обслужват български граждани, които пребивават постоянно в страната? Възможно ли е да тегля кредит от банка в Германия например или да си открия депозит в страна от ЕС?

# 112
# 113
  • Мнения: 46 593
...но съм любопитна дали Те четат тук и какво ще се случи...

Няма да се изненадам, ако утре те посрещнат с цветя и бонбони. Още помня как в една от хранителните вериги управителят разреши влизането с дамски чанти и чак тук се разписа след като се появи тема за тях  Joy

# 114
  • Мнения: 4 300
Изобщо не е същото. Солидарен длъжник не значи титуляр по сметка. Ако искате да си решите проблема по културен начин, а не като туземци, си направете пълномощно, използвайте онлайн банкиране или извлечения по пощата.
Един от първите скандали с клиент, на които съм присъствала, беше когато един мъж въпреки, чê беше заявил, че не иска да получава извлечения на домашния си адрес беше получил такива ( грешка на банката). Съпругата му ги отворила и станал огромен проблем, който завърши с развод.
Та с две думи, правилата са си правила и те съществуват неслучайно. Семейните финансови въпроси се решават у дома, а не се вменяват на банките.

# 115
  • Мнения: X
Изобщо не е същото. Солидарен длъжник не значи титуляр по сметка. Ако искате да си решите проблема по културен начин, а не като туземци, си направете пълномощно, използвайте онлайн банкиране или извлечения по пощата. .............. Семейните финансови въпроси се решават у дома, а не се вменяват на банките.
лелле  Laughing добре че ми каза какво значи титуляр на сметка.... можеше да ми обясниш и какво значи туземец и съпруга, също  Laughing това банковите служители наистина имате спец обучение да звучите гадно...
Нямам проблем, искам качествено и разумно обслужване. И ако не ми го осигуряват ги сменявам, елементарно е.

# 116
  • Мнения: X
Цитат
Аз въпреки, че съм съкредитополучател и съсобственик на ипотекирания апартамент, не мога да знам как се движат нещата, щото не съм била титуляр.
Това не е семеен финансов проблем, Рокси.   Laughing
След като и двамата съпрузи са кредитополучатели и равноправни собственици на ипотекираното жилище, близо до ума е, че и двамата трябва да имат и равноправен достъп до всякаква информация относно кредита.
Не се учудвам обаче, че в Бг всичко нормално задължително се превръща в пИлене на нерви и набиване на канчета.Типично.


# 117
  • Мнения: 4 300
За ДДСто ще ни обясниш ли още веднъж Laughing
Не проумявам защо не се замислите малко, пък не потърсите да прочетете поне, щом не вярвате като ви казват нещо. На вас много неща може да ви се струват правилни, особено пречупени през личната ви ситуация, но все пак правилата са за всички и за всякакви ситуации и можете поне да се информирате за тях.

# 118
  • Мнения: 41 678
Цитат
Аз въпреки, че съм съкредитополучател и съсобственик на ипотекирания апартамент, не мога да знам как се движат нещата, щото не съм била титуляр.
Това не е семеен финансов проблем, Рокси.   Laughing
След като и двамата съпрузи са кредитополучатели и равноправни собственици на ипотекираното жилище, близо до ума е, че и двамата трябва да имат и равноправен достъп до всякаква информация относно кредита.
Не се учудвам обаче, че в Бг всичко нормално задължително се превръща в пИлене на нерви и набиване на канчета.Типично.

Когато се сключват договори обикновено се и пише кой има право да получава информация. Ако бяха написали и двамата нямаше да има проблем. Щом е написан само съпругът банката има всички основание да предполага, че по някаква причина такова е желанието на титуляра. Не виждам защо се вдига пушек? По принцип съпрузите нямат права да надничат в сметките на съпрузите си.
Колежката може да подава колкото си иска оплаквания, полза няма да има.

# 119
  • Мнения: X
Цитат
По принцип съпрузите нямат права да надничат в сметките на съпрузите си.
Лична сметка е едно, общ ипотечен кредит е друго.
Ако двамата с мъжа ми сте теглили ипотечен кредит, ако банката очаква от мен да съм солидарен длъжник по покриването на заема, редно е и да съм равноправен получател на информация.
Сега, моят личен опит с три банки е тотално отрицателен и ми е ясно, че всяка една банка винаги ще си "върже гащите и ще прецака клиента".     Laughing
Не ми е необходимо да имам опита с всички банки в Бг, за да го установявам.    Simple Smile
Затова съм намерила моя начин как да използвам банките, когато са ми необходими, така че изгодата да е на моя страна.    Mr. Green  и как да ги шкартирам, когато не ми трябват.

Общи условия

Активация на акаунт