Оплакване от д-р Галина Вълчанова Стара Загора

  • 10 685
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте!
Бих искала да изразя възмущението си от д-р Галина Вълчанова - управител на Медицински център САНО Стара Загора. Д-р Вълчанова може и да е специалист в областта на алергологията, но явно напрежението й и идва в повече и не може да въплъщава успешно функциите и на управител и на практикуващ лекар!!!
В медицинския център работят с направления от здравна каса, НО само за първичен преглед, след което се назначават изследвания и тестувания, които НЗОК НЕ покрива.Дотук добре, но когато човек реши да отиде за вторичен преглед  - Е ТОВА ВЕЧЕ Е ПРОБЛЕМ за г-жа Вълчанова.На регистратура първо се плаща нова потребителска такса от 2,90лв, а лекарката изпада в нервна криза, че не може да приеме вторичен преглед, въпреки че когато съм се обадила да си запазя час, изрично съм упоменала, че става въпрос за вторичен преглед/ в който да й занеса резултата  от проведеното лабораторно изледване/ и да уточним последващата терапия. Установи се, че здравословния ми проблем е съпроводен с алергичен компонент, но той не е основен и тя не може да реши успешно казуса.Необходим е преглед и при невролог, но направление категорично ми бе отказано с мотива, че до КРАЯ на годината няма направления за специалисти и за изследвания. При въпроса от моя страна - Защо съм пропътувала разстоянието от 60 км, за да ми се каже, че       такса дължа, но амбулатотен лист за проведен вторичен преглед няма да ми се издаде, а за направление и ДУМА да не става-г-жата ми предложи да посетя и психиатър.
Д-р Вълчанова от помоща на психиатър имате нужда ВИЕ и Вашата сестра, която се тресе от нерви и проявява любезност, само когато разбере, че пациента е на свободен прием/тоест платен преглед/! За обобщение д-р Вълчанова и управлявания от нея медицински център търсете само ЗА ПЛАТЕН ПРЕГЛЕД и за БОГА НЕ ОТИВАЙТЕ НА ВТОРИЧЕН ПРЕГЛЕД!!!!!

# 1
  • Мнения: 2
Искам да допълня, че лично аз освен задължителното здравно осигуряване имам и пълен пакет на здравно застраховане, но в случая е важно отношението към пациента от лекаря, а не гледането на него като на касичка, която е атрактивна само на първо време, но после отношение-НУЛА!
Проблемите от лично или професионално естество по никакъв повод НЕ БИВА да бъдат прехвърляни върху пациентите - и тресейки се от нерви, да се претупват неатрактивните здравно осигурени лица!
Когато напрежението е в повече - вземете си отпуск или изпълнявайте една функция, а не две!!!
Жалко, че може е да сте добра в професията си...........................но, като отношение и Вие и Вашата сестра и тези на регистратура.............ЖАЛКО, много ЖАЛКО!!!!

# 2
  • Мнения: 5 037
Потребителска такса се дължи за всяко посещение при лекар(освен ,ако не си освободен).С едно направление(точно при алерголог)може и 5 пъти да те извика,всеки път дължиш такса.
Все едно аз да се бунтувам,че децата  и бременните са освободени от такса,но в лаборатория се плаща такава.

# 3
  • Варна
  • Мнения: 36 607
От постовете на госпожата стана пределно ясно, че не таксата е проблем в случая. За съжаление описаното по-горе отношение на въпросната лекарка не е изключение...

# 4
  • Мнения: 25 624
От д-р Вълчанова нямам впечатления, не я познавам, но мога да потвърдя, че в МЦ "Сано" направленията явно наистина са проблем.
Преди няколко години мой близък отиде за преглед с направление по спешност и състояние, налагащо спешна хоспитализация. Не му признаха направлението, накараха го да си плати пълна такса плюс едно изследване, което можеше да му извършат и в болницата безплатно.
Платихме и повече не се разправяхме, ситуацията наистина беше на живот и смърт в момента. Но горчилката остана, както и мнението, че там работят доста алчни хора.

# 5
  • Мнения: 1
Тая наистина има нужда от преглед.Вчера и аз ходих при нея уж специалист...Нищо не можа да каже. Само където не ми се караше че съм отишъл с направление

Общи условия

Активация на акаунт