Внимавайте на касата !!!- коледното пазаруване

  • 5 031
  • 41
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 126
Здравейте! Пиша тази тема като предупреждение. Днес пазарувах в Метро, освен храна , и списъка за дядо Коледа на децата ми. Е, като се прибрах вкъщи и си разгледах фактурата, се оказа че съм ''купила''една кукла вповече. Тъпи касиерски номера... Twisted Evil  Twisted Evil На 400 лв сметка,нямаше как да го разбера на момента, затова просто апелирам ВНИМАВАЙТЕ и си проверявайте големите сметки Peace

# 1
  • Мнения: 289
Тези номера ги правят във всичките големи вериги. И не само по празници. Wink
В Лидл си купих банани и гледам на касовата бележка - джинджифил. Върнах се, извинява ми се касиерката и ми върна 1 лв. и стотинки. Аз тези пари да не ги бера от дърветата!
Случайност ли е, грешка или нарочно - не знам.

# 2
  • София
  • Мнения: 6 010
Тези номера ги правят във всичките големи вериги. И не само по празници. Wink
В Лидл си купих банани и гледам на касовата бележка - джинджифил. Върнах се, извинява ми се касиерката и ми върна 1 лв. и стотинки. Аз тези пари да не ги бера от дърветата!
Случайност ли е, грешка или нарочно - не знам.


на мъжа ми в Лидл му бяха сложили 30 сет броя торбички. Той обичайно само плаща, не проверява, дори и после у дома. Аз случайно видях бележката. Даже той не искаше да ходи да се разправя щото, кой щял да му върне парите??? Веднага отидохме. От вратата му казаха "аха ние ви помним ,елате ще върнем парите " Какво помнят, що? Може наистина грешка да е било, знам ли, ама не ми стана приятно, иначе все там пазарувахме Grinning Grinning Grinning

Последна редакция: чт, 26 ное 2015, 15:36 от dorry_1

# 3
  • Мнения: 13 590
Вниманието ни трябва да е при всяко пазаруване. Просто си създайте навик преди да напуснете магазина да прегледате касовата си бележка. Колкото и да е дълга  няма да отнеме много време.

Последна редакция: чт, 26 ное 2015, 15:47 от Мама на......

# 4
  • Мнения: 659
Здравейте! Пиша тази тема като предупреждение. Днес пазарувах в Метро, освен храна , и списъка за дядо Коледа на децата ми. Е, като се прибрах вкъщи и си разгледах фактурата, се оказа че съм ''купила''една кукла вповече. Тъпи касиерски номера... Twisted Evil  Twisted Evil На 400 лв сметка,нямаше как да го разбера на момента, затова просто апелирам ВНИМАВАЙТЕ и си проверявайте големите сметки Peace

Случвало ми се е подобно нещо там,усетих се вкъщи чак,но се върнах,защото ставаше въпрос за не малка сума.Искай да проверят камерите,ще се види,че е бил 1 бр. и ще ти върнат разликата.

# 5
  • Мнения: 1 817
На мен в изчезналото вече Пени Маркет ми връщаха винаги по-малко, все по погрешка. Как един път не ми върнаха повече и как един път не се зачудиха и не провериха бележката, а веднага връщат с готовност?  newsm78 Grinning

# 6
  • Варна
  • Мнения: 25 286
А на касиерите каква им е ползата да маркират повече или по-скъпи неща? Според мен никаква, т.е. просто е неволна грешка. На всеки се случва да сбърка в крайна сметка. Проверявайте си бележките и толкова.

# 7
  • Мнения: 4 711
А на касиерите каква им е ползата да маркират повече или по-скъпи неща? Според мен никаква, т.е. просто е неволна грешка.
И аз това се чудя. Все пак парите отиват в касата, не в джоба им.

Виж, съвсем различно е, ако не връщат цялото ресто. Стотинките са удобни за послъгване. Аз така в Пикадили късно се усетих, че ми върна 1 лев по-малко, но вече бях на работа и какво да ходя да се разправям

# 8
  • Мнения: 193
А на касиерите каква им е ползата да маркират повече или по-скъпи неща? Според мен никаква, т.е. просто е неволна грешка. На всеки се случва да сбърка в крайна сметка. Проверявайте си бележките и толкова.

Абсолютно съм съгласна. Особенно когато има много хора на касата и си под напрежение се случват грешни. Все пак и касиерите са хора.

# 9
  • София
  • Мнения: 1 626
+ 1 Хора са и правят грешки, въпреки, че са поставени там с отговорността да не ги правят!
Но и това да платиш повече не е приятно де...ама и няма как да се застопориш на касата и да проверяваш един по един 30 артикула  ooooh!

# 10
  • София
  • Мнения: 11 492
А на касиерите каква им е ползата да маркират повече или по-скъпи неща? Според мен никаква, т.е. просто е неволна грешка. На всеки се случва да сбърка в крайна сметка. Проверявайте си бележките и толкова.
Взимат продукта (маркиран два пъти или "погрешка") безплатно  bouquet

# 11
  • Мнения: 20 191
Здравейте! Пиша тази тема като предупреждение. Днес пазарувах в Метро, освен храна , и списъка за дядо Коледа на децата ми. Е, като се прибрах вкъщи и си разгледах фактурата, се оказа че съм ''купила''една кукла вповече. Тъпи касиерски номера... Twisted Evil  Twisted Evil На 400 лв сметка,нямаше как да го разбера на момента, затова просто апелирам ВНИМАВАЙТЕ и си проверявайте големите сметки Peace
В Метро има камери на касите, отиваш, правят проверка и оправят положението. Ако не си пазиш фактурата, може да ти издадат дубликат.

# 12
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 833
Големите вериги обичат да маркират и различна от обявената цена. Без малко да се опаря в Кауфланд. Сумата беше малка - 30 ст. за брой, но въпросът е принципен. И ако не бях купила само 1 артикул и не бях с точни пари, като нищо нямаше и да забележа. Става въпрос за котешка консерва - беше обявена на 0.99 лв. за брой, таксуваха ми я на 1.29 лв. Разбира се, повдигнах въпроса, касиерката се запъна - Как било възможно, така й излизало на нея, такава била цената. Такава е на касата, ама на етикета на щанда е друга. Изнервено ме попита дали ще я купувам или не. Отговорих, че ще я купувам, но на обявената цена, а не на тази от системата им. В общи линии доста изнервящо поведение от нейна страна. Последва викане на служител, ходене на място, носене на етикети и т.н. Сигурно 10 мин. се мотаха. Вярно за 30 ст стана опашка, но аз каква вина имам, на ме не ми ги дават даром тези пари. Утре сумата може да е по-голяма.

# 13
  • Мнения: 46 565
Взимат продукта (маркиран два пъти или "погрешка") безплатно  bouquet

Точно.
Каквото им трябва си го набелязват и чакат клиент, който го купува и има повечко неща, за да не се усети...

Да не отварям отделна тема - внимавайте и по бензиностанциите.
Вече 2 пъти ни правят следния номер - колата пред вас тръгва точно като спрете вие (без собственикът да мине през касата) и служителят не оставя маркуча на мястото му, само симулира, че го оставя, съответно броячът продължава, а не тръгва от 0.
Сумите са малки, около 5 лв.
Явно момчетата по колонките правят услуга на познати  Twisted Evil
Не знам дали всички го правят, но и двата пъти се случи на Шел.

# 14
  • Мнения: X
Взимат продукта (маркиран два пъти или "погрешка") безплатно  bouquet

Точно.


Всъщност в повечето магазини е практически невъзможно служител (касиер, отговорник зала, редящ рафтове, чистач, охрана и т.н.) да изнесе нещо от складовете или от залата. Служителите напускат само през един изход и охраната проверява багажа им пред камери. Ако някой си е купил нещо (често се случва, особено при промоциите), задължително показва касова бележка и стикерчето, което касиерът е залепил върху баркода (това второто не е навсякъде). Такова стикерче се лепи и върху баркода на всякакви продукти - мляко, салами, хляб, дори дамски превръзки (по стикер на всяка , макар че нямат баркод Crazy), които служителите си носят отвън.

С боклука също е трудно да се изнесе нещо: всичко се преравя, даже кошчетата от тоалетните.

Но това е само в някои магазини. Другаде охраната може да е по-мързелива и да не си дава много зор Peace .

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт