Внимавайте на касата !!!- коледното пазаруване

  • 5 037
  • 41
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 300
И как ще му каже кой точно артикул е, ще му снима баркода ли......
Тези неща ми звучат малко като приказки от 1001 нощ.
Отделно, че щом е нещо скъпо, клиента ще се върне и ще вдигне скандал.
Баркода си е един и същ за даден продукт! Просто различните магазини ги вкарват с различни цени в системата! Едва ли клиент направил 400 лв. сметка би се усетил за 10 лв. примерно разлика! Не казвам, че 10 лв. са много, но случаят за който аз знам е хайвер на цена 85 лв. После клиента естествено се е върнал и така момичето ми е станала бивша колежка...

# 31
  • Мнения: 7 325
10 лева са достатъчно много пари ( особено ако си безработен или пенсионер ), освен това са нечии пари и това което е направила бившата ти колежка си е кражба.

# 32
  • Мнения: 300
10 лева са достатъчно много пари ( особено ако си безработен или пенсионер ), освен това са нечии пари и това което е направила бившата ти колежка си е кражба.
Естествено, че е кражба и си е получила съответното наказание Peace А относно 10 лв. го дадох за пример и съм съгласна, че са много за определена група хора! Simple Smile

# 33
  • Мнения: 252
Аз имах случка с пост терминал. Мъжът ми плаща с карта, а аз вземам бележките и тръгваме. Рядко поглеждам двете бележки, но тогава го направих и бяха му чукнали малко повече от 30 лв. отгоре над сметката. Добре че бяхме още в магазина и ни върнаха парите.  

# 34
  • Sofia
  • Мнения: 4 106
Имах 2 случая с големи суми:

1. Ден преди Нова Година Т-маркет - площад Ручей - сума на касов бон - 25лв, на терминала 625лв.
Добре че получавам смс-и, защото в суматохата на касата не обърнах внимание.
След това върнаха парите.

2. Ден преди Нова Година Била на бул. България- добавено с сметката несъществуващо сирене от 70лв кг. - 50лв отгоре в сметката.
След скандал се оказа баркод от съответното скъпо сирене сложен на друг наш продукт.

# 35
  • Мнения: 10 634
В Метро ми се е случвало и на мен три пъти. Първия път гледаха камерата и видяха, че няма толкова наличности колкото са в касовата бележка, но тогава бяхме излезли вече и аз бях в колата, докато чаках мъжа ми да върне количката прочетох, че сме си купили няколко килограма масло. Втория и третия път беше още в залата след касите. Даже съвсем наскоро бяха маркирали 2 големи пакета тоалетна хартия по 30 рула, вместо 1 пакет. Лесно се установи, че е грешка, но ми загубиха 20-30 минути, за да ми върнат парите с техните процедури.
Във Фантастико - лятото вземам патладжани и имаше супер изгодни червени домати, леко смачкани по 50 ст. Реших да взема от тях за доматен сос и на касата ми се струпва някаква сума, която не очаквам да е такава. Чета бележката - 2 тарелки с домати маркирани по 50 стотинки, а третата не фигурира в бележката, но имам маркирана замразена сьомга Mr. Green

# 36
  • София
  • Мнения: 123
Здравейте! Искам да споделя какво ми се случи на мен на касата на един детски магазин. На 04.12 бях във магазин Киндерланд, който се намира в Кауфланд Младост. Исках да купя на дъщеря си някои неща. Често пазарувам от там. На смяна бяха две продавачки. Едната ми показваше клинове и блузи /това търсех/. Аз реших, какво ще взема и се отправихме към касата. Аз си оставих чантата на бюрото, извадих си портмонето и исках да плащам. Чантата ми остана отворена. В този момент продавачката, която ми помогна да избера клина и блузата, тръгна към закачалките с дрехи, за да ми покаже още нещо. Аз я последвах и си оставих чантата на бюрото, а портмонето ми ми беше в ръката. Казах, че не ми допада това, което ми показва, а тя започна да ми показва други неща по закачалките, като гледаше към мен и постоянно ми говореше, явно за да ми ангажира вниманието, за да може другата да ми прерови чантата и да ми вземе очилата. Друго не ѝ е харесало.  Спомням си, че излязох раздразнена от магазина, защото много дълго ме занимаваха с "предложения", а аз бързах и си спомням, че при плащането системата не работеше и не можаха да ми вкарат картата за бонус, а я записаха на лист. Сигурно и покупката не е вкарана в системата. Платих с карта. Пазя си бележките. Също така ми направи впечатление, че като ми дадоха покупките, ми казаха, че мога да ги сменя, ако има проблем и забележете, касовата бележка не била необходима за това. Но аз си я взех и си я пазя. На касовата бележка има само обща сума. Няма нито артикулен номер, нито описание на закупените артикули и пише 1 артикула, а аз купих 4 - клин, блуза и две ластички. Въпросните очила са маркови - на Police. Не са кой знае колко скъпи, но на мен лично са ми много ценни, защото са ми подарък за рождения ден от съпруга ми, много си ги обичам и постоянно ги нося. И винаги са ми в чантата. После отидох на работа и наобяд излязох в обедна почивка. Навън беше доста слънчево и печеше. Бръкнах в чантата, за да си извадя очилата, но тях ги нямаше. Отначало започнах да се чудя, дали не съм ги забравила вкъщи - не. Писах мейл на магазина. В понеделник ми се обади една госпожа, която ми каза, че била жената на собственика, но не си каза името и ми каза, че съм си забравила очилата в магазина, да ида да си ги взема. Аз се ядосах, защото съм убедена, че не съм ги вадила от чантата и ѝ го казах. Попитах я, дали е гледала запис. Тя ми отговори, че се обадила в магазина и попитала, дали има нещо забравено там и продавачката ѝ казала, че имало очила забравени. И тя се убедила за пореден път, че може да има доверие на нейните момичета /а не на клиентите/. Аз много се ядосах и казах да изгледа записа /макар че съм убедена, че го е гледала. Ако аз бях на нейно място, това щеше да е първото нещо, което щях да направя/ и ако действително съм ги забравила, ще се извиня на всички. Обадих се и на управителя на веригата, за да го попитам, той дали е запознат. Той ми се развика по телефона и каза, че било невъзможно продавачките да са ми взели очилата. Аз казах, че искам да ми покажат записа и ако съм забравила очилата, ще се извиня. Забележете, той също не бил гледал записа. Но каза, че за мое успокоение щял да го гледа и че аз мога да го гледам, когато ида в магазина да си взема очилата и да се извиня на продавачките. Аз отидох същия ден след работа. Там беше само едната продавачка - тази, която ми показваше дрехите. И като ме видя ми вика: "Много жалко, че управителката не е тук и не можете да гледате записа". И каза, че на записа се виждало, как очилата съм ги забравила и никой не ги е видял, понеже били останали под един куп дрехи. Куп дрехи нямаше, когато аз бях в магазина. То и други клиенти нямаше освен мен. Взех си очилата и излязох. Възмутена съм! Писах на управителя, че чакам да видя записа. Вече една седмица отговор нямам. Представете си, какво е да отидеш да пазаруваш и продавачките да ти откраднат очилата. И след това всякакви нещастници вместо да ти се извинят, да лъжат и да мажат и даже да ти подвикват по телефона. Ами, няма повече да стъпя в този магазин. Що за отношение към клиента? И кой е този собственик, който може да си повери бизнеса в ръцете на такива хора?!

Последна редакция: сб, 12 дек 2015, 19:55 от Radostina Taneva

# 37
  • София
  • Мнения: 44 284
Добре де, ако касиерката маркира нещо на касата 2 път (куклата от примера, да речем), как точно ще си я прибере по-късно -- реално трябва да свие НЕмаркирана бройка от рафта и да я изнесе скришом. Първо че на вратата ще се разписука, второ, навсякъде има камери и буквално ще изглежда като кражба newsm78

Не зная и не разбирам, но не ми се връзва някак.
Винаги има начин! Разказвали са ми за някаква бивша колежка, която маркирала неща по два пъти след което се обаждала на свой познат! Той отива в магазина пазарува си неща плюс грешно маркирания продукт и си минава на касата! Тя съответно маркира продуктите без грешния и той си плаща останалото! Като тук не говорим за евтини неща ooooh!Просто нямам думи Rolling Eyes
и как точно излиза без да се разпищи немаркираното нещо.

# 38
  • Мнения: 8
Здравейте! Искам да споделя какво ми се случи на мен на касата на един детски магазин. На 04.12 бях във магазин Киндерланд, който се намира в Кауфланд Младост. Исках да купя на дъщеря си някои неща. Често пазарувам от там. На смяна бяха две продавачки. Едната ми показваше клинове и блузи /това търсех/. Аз реших, какво ще взема и се отправихме към касата. Аз си оставих чантата на бюрото, извадих си портмонето и исках да плащам. Чантата ми остана отворена. В този момент продавачката, която ми помогна да избера клина и блузата, тръгна към закачалките с дрехи, за да ми покаже още нещо. Аз я последвах и си оставих чантата на бюрото, а портмонето ми ми беше в ръката. Казах, че не ми допада това, което ми показва, а тя започна да ми показва други неща по закачалките, като гледаше към мен и постоянно ми говореше, явно за да ми ангажира вниманието. Спомням си, че излязох раздразнена от магазина, защото много дълго ме занимаваха с "предложения", а аз бързах и си спомням, че при плащането системата не работеше и не можаха да ми вкарат картата за бонус, а я записаха на лист. Сигурно и покупката не е вкарана в системата. Платих с карта. Пазя си бележките. Също така ми направи впечатление, че като ми дадоха покупките, ми казаха, че мога да ги сменя, ако има проблем и забележете, касовата бележка не била необходима за това. Но аз си я взех и си я пазя. На касовата бележка има само обща сума. Няма нито артикулен номер, нито описание на закупените артикули и пише 1 артикула, а аз купих 4 - клин, блуза и две ластички. Въпросните очила са маркови - на Police. Не са кой знае колко скъпи, но на мен лично са ми много ценни, защото са ми подарък за рождения ден от съпруга ми, много си ги обичам и постоянно ги нося. И винаги са ми в чантата. После отидох на работа и наобяд излязох в обедна почивка. Навън беше доста слънчево и печеше. Бръкнах в чантата, за да си извадя очилата, но тях ги нямаше. Отначало започнах да се чудя, дали не съм ги забравила вкъщи - не. Писах мейл на магазина. В понеделник ми се обади една госпожа, която ми каза, че била жената на собственика, но не си каза името и ми каза, че съм си забравила очилата в магазина, да ида да си ги взема. Аз се ядосах, защото съм убедена, че не съм ги вадила от чантата и ѝ го казах. Попитах я, дали е гледала запис. Тя ми отговори, че се обадила в магазина и попитала, дали има нещо забравено там и продавачката ѝ казала, че имало очила забравени. И тя се убедила за пореден път, че може да има доверие на нейните момичета /а не на клиентите/. Аз много се ядосах и казах да изгледа записа /макар че съм убедена, че го е гледала. Ако аз бях на нейно място, това щеше да е първото нещо, което щях да направя/ и ако действително съм ги забравила, ще се извиня на всички. Обадих се и на управителя на веригата, за да го попитам, той дали е запознат. Той ми се развика по телефона и каза, че било невъзможно продавачките да са ми взели очилата. Аз казах, че искам да ми покажат записа и ако съм забравила очилата, ще се извиня. Забележете, той също не бил гледал записа. Но каза, че за мое успокоение щял да го гледа и че аз мога да го гледам, когато ида в магазина да си взема очилата и да се извиня на продавачките. Аз отидох същия ден след работа. Там беше само едната продавачка - тази, която ми показваше дрехите. И като ме видя ми вика: "Много жалко, че управителката не е тук и не можете да гледате записа". И каза, че на записа се виждало, как очилата съм ги забравила и никой не ги е видял, понеже били останали под един куп дрехи. Куп дрехи нямаше, когато аз бях в магазина. То и други клиенти нямаше освен мен. Взех си очилата и излязох. Възмутена съм! Писах на управителя, че чакам да видя записа. Вече една седмица отговор нямам. Представете си, какво е да отидеш да пазаруваш и продавачките да ти откраднат очилата. И след това всякакви нещастници вместо да ти се извинят, да лъжат и да мажат и даже да ти подвикват по телефона. Ами, няма повече да стъпя в този магазин. Що за отношение към клиента? И кой е този собственик, който може да си повери бизнеса в ръцете на такива хора?!


Управителката там работи и е много вероятно точно тя да е взела очилата. Радвай се, че не са и харесали  Grinning

# 39
  • София
  • Мнения: 123
Да бе, на мен схемата ми е ясна, но се ядосвам, че никой не ми се извини, а точно обратното. Не стига, че съм влязла да и правя оборот във въшливия магазин, ами ще ми тършуват и в чантата. Тези очила вече не са същите за мен. Трябва да ги дезинфекцирам също, че сигурно са си ги слагали по муцуните  #2gunfire

# 40
  • Мнения: 169
Преди време пазарувах в LIDL,взех касовия бон,рестото мушнах в джоба и си тръгнахме ,на около 200 метра се сещам,че вместо 3,касиерката върна 2 х 10 лв,проверявам в джоба,толкова са(имам много добра зрителна памет).Върнахме се  в магазина,отивам при касиерката и й казвам,беше готова да ги върне,отвори касата,но аз й казах,да не мисли,че лъжа, да си направи ревизия,извика управителя и отидоха в една стая.Веднага съжалих,защото на една приятелка в Пени,отказали да й върнат пак 10 лв,че всичко било точно. На мен обаче се извиниха и ми върнаха парите!
А касовите бележки винаги проверявам!

# 41
  • Мнения: 401
и как точно излиза без да се разпищи немаркираното нещо.

Ами в Каъфланд няма какво да пищи. А и там където има не пищи на всичко.
Аз съм голям карък и все ми се случват такива неща. Маркирали нещо повече, или помалко. Веднъж на бензиностанция във Видин касиерката изтеглила вместо 30лв от кредитната ми 3000 добре че не трябваше да се връшам до Видин, че съм от София. От бензиностанцията веднага ми възстановиха парите (бяха ме издирили по картата за отстъпка и ми се обадиха да ми кажат какво е станало ) аз щях да разбера като ми дойде сметката на края на месеца.
Случвало ми се е в Карфур веднъж да "открадна" стелки за кола. Закачила съм ги на количката и не съм ги забелязала (както и охраната, касиерката и най-вече системата за пищене). Стигам до колата, разтоварвам и а стелки (мисля си ама аз не помня да съм ги сваляла на касата) гледам бележката няма стелки. И като най-тъпата глупачка отивам при охраната на магазина и обеснявам какво е станало и да искам да си ги платя. Охраната като се развика , как заради такива като мен му удържали от заплатата и всеки месец ми бил плащал кражбите. В МОЛ-а всички ни гледат и аз се почувствах като крадла хваната на място, вместо като клиент отишъл да поправи тяхна грешка. Толкова откачих, че така съм крещяла, щом дойде управителя, като разбра какво става мис е извини и ми подариха стелките - но от тогава НИКОГА вече не съм стъпвала в този магазин. Казахх го и на управителя , следващия път като ми се случи нешо подобно, ще си тръгна с едни стелки нпред и няма дори да се замисля.

Иначе бележка проверявам винаги преди да изляза от магазина, най-често съм имала несъответствие в Кауфланд и Метро (но там пазарувам най-много).

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт