Вие сте били университетски преподавател, а пишете, че имало нужда само от два-три предмета. Така ли говорехте на Вашите студенти - учете само по моята дисциплина и още едно-две неща, а другите не са важни?
Хората имат нужда от знания в най-различни области - и български език, и история, и география, и физика, и химия, и обществени науки... Още повече че за да премине в следващия клас, детето Ви трябва да има поне минимални знания по съответните предмети.
Дали ще запишете детето си на училище още тази година, си е решение на родителите и на комисията, но не е хубаво заради родителския мързел да страдат децата.
Добре, че родителите ми не ги мързеше. Аз съм с детска церебрална парализа, в инвалидна количка, но аз и родителите ми направихме всичко възможно, за да завърша основно и средно образование, при това с отличен успех. А ме водеха и на рехабилитация... Започнах училище точно на 7 години. Сега съм почти на 47 години.
Харесваше ми да уча. Почивах си от тежките и болезнени процедури с някоя книга или учебник в ръка. Още докато бях в гимназията, бях „изяла" с кориците един учебник по Български език на Любомир Андрейчин, предназначен за студентите от институтите и вузовете и по който майка ми е учела, докато е била студентка.