ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 56 989
  • 276
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 6 443
99 % от жалбите в комисията, са от германос...смятайте за какво става дума
Shocked Да бе!

# 226
Privet. I az sum gost tuk(male). kakvo da vi kaja - rabotel sum v germanos godina i polovina. Neshtata sa pod vsqkakva kritika tam. I ste produljavat da ni CAKAT kakto se izrazi jenata po gore dokato skapanata ni durjava ne se opravi. Jiveq ot 6 meseca v LA v USA.

 Unikalen shtat s unikalna kultura. Vis4ko na horata im e podredeno i napraveno super ama super lesno. Kupuvash TV i ne ti haresva. OK nqma problem. Do 3 meeca mojesh da go vurnesh i da ti vurnat parite ili da si go smenish za nqkoi po hubav. Telefoni operatorite ne prodavat ami podarqvat i to vse posedni modeli. E da ima nqkolko koito se kupuvat no super evtino ot sorta na 49$ ili 99$ s contract pri regular price 700$

Taka e. Neslu4aino USA e strana me4ta za mnogo hora. Zastoto tuka Zakonite vajat za vseki nezavisimo kakuv e i kakva rolq izpulnqva v durjavata.

Neiskam i da si pomislqm da se pribiram v BG. Dori i za ekskurziq nestava ve4e. Preebaha ni kulturata i ikonomikata tiq koito ni upravlqvat. No da mu mislqt horata koito jiveqt v BG. Koito ima vuzmojnost da ne mu misli a da iz4ezva navun. Bilo v Evropa ili USA.

# 227
  • в града на атомното слънце :)
  • Мнения: 399
И на мене ми анулираха гаранцията, заради драскотини, без да е изпускан. А повредата се оказа дефектирал флаш ic. Писах до КЗП-то, успяха само да го върнат за ремонт, който аз ще си заплатя, ако ме устройва  #2gunfire. Но не смятам да оставям нещата така!!!

# 228
Здравейте на всички!
Мислих,че Germanos е едно от местата ,където човек може да се почувства,като Клиент,но явно съм грешала.Мъжа ми е клиент на Globul от около 3-4 г. и за 2-ра год. от Germanos се  опитват да го зарибяват.Решихме,че ще мине на по-ниска тарифа,но продавачките просто полудяха,като разбраха и почнаха с хиляда нови оферти само и само ако може не да намалят,но да увеличат тарифата.И се оказа,че според това,което избере като план-ще му предложат и телефон,който уж да вземем на по-ниска цена Laughing !!!!Мъжа ме  се ядоса и каза,че твърдо решава да мине на по-нисък план и да вземе телефон от 9лв./за подарък1/!Да не ви казвам какъв ужас се изписа на лицето на момичето,като разбра ,че ще го загуби като потенциален клиент,който бе готов да си купи скъп телефон.казаха,че телефонът от 9 лв.го нямало в наличност и трябва да го капарираме и  чак когато пристигне ще преподпише договор!!!/Така да се каже още една възможност да го накарат да се откаже от ниската тарифа!!!/Е,вчера мъжа ми подписа договор на по-ниската тарифа и  взе телефон за 9 лв. НО....Бедна ви е фантазията-въпреки ,че беше в кутия ,с найлонче и т.н,ТЕЛЕФОНА СЕ ОКАЗА ВТОРА УПОТРЕБА!!!!!! ShockedВ паметта му все още стоят 5 телефонни номера и 3 sms-a!!! Дане ме разберете погрешно-9лв.не ме събарят,но да ти продадът телефон ВТОРА УПОТРЕБА пък макар и от 9 лв. е малко как да кажа...нагло?...срамно?? Не занам.
Уважаеми клиенти,става дума за магазина в  PFOHE-MALL в град Варна.
Притно пазаруване!!!! Peace

# 229
  • Мнения: 493
Здравейте на всички!
Мислих,че Germanos е едно от местата ,където човек може да се почувства,като Клиент,но явно съм грешала.Мъжа ми е клиент на Globul от около 3-4 г. и за 2-ра год. от Germanos се  опитват да го зарибяват.Решихме,че ще мине на по-ниска тарифа,но продавачките просто полудяха,като разбраха и почнаха с хиляда нови оферти само и само ако може не да намалят,но да увеличат тарифата.И се оказа,че според това,което избере като план-ще му предложат и телефон,който уж да вземем на по-ниска цена Laughing !!!!Мъжа ме  се ядоса и каза,че твърдо решава да мине на по-нисък план и да вземе телефон от 9лв./за подарък1/!Да не ви казвам какъв ужас се изписа на лицето на момичето,като разбра ,че ще го загуби като потенциален клиент,който бе готов да си купи скъп телефон.казаха,че телефонът от 9 лв.го нямало в наличност и трябва да го капарираме и  чак когато пристигне ще преподпише договор!!!/Така да се каже още една възможност да го накарат да се откаже от ниската тарифа!!!/Е,вчера мъжа ми подписа договор на по-ниската тарифа и  взе телефон за 9 лв. НО....Бедна ви е фантазията-въпреки ,че беше в кутия ,с найлонче и т.н,ТЕЛЕФОНА СЕ ОКАЗА ВТОРА УПОТРЕБА!!!!!! ShockedВ паметта му все още стоят 5 телефонни номера и 3 sms-a!!! Дане ме разберете погрешно-9лв.не ме събарят,но да ти продадът телефон ВТОРА УПОТРЕБА пък макар и от 9 лв. е малко как да кажа...нагло?...срамно?? Не занам.
Уважаеми клиенти,става дума за магазина в  PFOHE-MALL в град Варна.
Притно пазаруване!!!! Peace

Другия път пак иди в германос и то в най западналия във PFOHE-MALL, после пак се оплаквай!
Хубаво сте си пазарували от глобул, ама кой ви накара да се набутате там?

# 230
  • Мнения: 3 959
Здравейте на всички!
Мислих,че Germanos е едно от местата ,където човек може да се почувства,като Клиент,но явно съм грешала.Мъжа ми е клиент на Globul от около 3-4 г. и за 2-ра год. от Germanos се  опитват да го зарибяват.Решихме,че ще мине на по-ниска тарифа,но продавачките просто полудяха,като разбраха и почнаха с хиляда нови оферти само и само ако може не да намалят,но да увеличат тарифата.И се оказа,че според това,което избере като план-ще му предложат и телефон,който уж да вземем на по-ниска цена Laughing !!!!Мъжа ме  се ядоса и каза,че твърдо решава да мине на по-нисък план и да вземе телефон от 9лв./за подарък1/!Да не ви казвам какъв ужас се изписа на лицето на момичето,като разбра ,че ще го загуби като потенциален клиент,който бе готов да си купи скъп телефон.казаха,че телефонът от 9 лв.го нямало в наличност и трябва да го капарираме и  чак когато пристигне ще преподпише договор!!!/Така да се каже още една възможност да го накарат да се откаже от ниската тарифа!!!/Е,вчера мъжа ми подписа договор на по-ниската тарифа и  взе телефон за 9 лв. НО....Бедна ви е фантазията-въпреки ,че беше в кутия ,с найлонче и т.н,ТЕЛЕФОНА СЕ ОКАЗА ВТОРА УПОТРЕБА!!!!!! ShockedВ паметта му все още стоят 5 телефонни номера и 3 sms-a!!! Дане ме разберете погрешно-9лв.не ме събарят,но да ти продадът телефон ВТОРА УПОТРЕБА пък макар и от 9 лв. е малко как да кажа...нагло?...срамно?? Не занам.
Уважаеми клиенти,става дума за магазина в  PFOHE-MALL в град Варна.
Притно пазаруване!!!! Peace

Не оспорвам възмущението ти. Но бъркаш в първопричините за нещата.

Моят приятел работи в Глобул вече доста години. Втръснало ми е да се прибира вечер все мърморещ. И офисите на Глобул, и магазините Германос всичко е под шапката Космоте, предполагам знаеш. Гърци какво да ги правиш. Та момичетата са посърнали когато сте отказали скъпия тарифен план, не защото лично на вас не могат да ви продадат скъп телефон, а защото на тях всеки месец им се спускат безумни таргети, които ако не изпълнят, те ще вземат само чистата си заплата, без никакви бонуси. А тя като за работа цял ден на крак, с клиенти, с никак не прости процедури, които трябва да се знаят... никак не е голяма. Остави заплатата ами и на всеки един от тях по отделно управителят му търси обяснение защо именно това в спуснатия план ти не си могъл да изпълниш!!! И се почват разни обяснения сякаш си в първи клас.
От друга страна всяка вечер на управителя пък му звъни регионалният мениджър, за да пита точния брои продажби и активации. И ако са малко се почва "ЗАщо така?". А ако нещата съвсем изостанат от "план-проекта", по някое време на email-ите им се изпращат запитвания и покана да обяснят защо не могат да си изпълнят задачите. Всичко това придружено с предварително изготвени показатели като например "В м-на са влезнали днес толкова хора, от които на едиколко си е обяснено за едикой си тарифен план". Сама разбираш, че при така спуснатите от горе методи и принципи на работа, самите фирми подклаждат условията за подобно агресивно обслужване на клиенти.

Доколкото знам важи за всички оператори този принцип на работа. Подлъгват умишлено клиенти да закупуват скъпи и неизгодни телефони, мобилен интернет (който пък за нищо не става), нищо особено лаптопи за амбициозни цени (срещу които иначе би могъл човек доста по-читава машина да си вземе). Подлъгват пенсионери за какви ли не уж екстри към абонаментния план дето после възрастните хорица идват в магазините недоумяващи що така сметката им пораснала. На това разчитат - агресия.

Не са виновни обслужващия персонал. ЗА малка Б-я имаме вече 3 оператора. Нали ако я няма тази агресия да те захапят за нови абонаментни планове... то всеки щеше да си стои на стария план и оператор, а борбата сега е огромна  да си измъкват клиенти.

При Германосци не знам как ще е, защото те са чисто търговска верига, но Глобулци другата година може вече и да не се казват Глобул и може и изобщо да не са гърци. Дано да е за по-добро. Грък читав работодател рядко има. От там и тези гафове надолу по веригата. Доколкото знам сега са двойно по-агресивни, защото искат да изсмучат каквото могат на максимум. Понеже това ще им е. От там и липсата на грижа за клиента. Изобщо такова жювотно като клиент няма. Има ТАРГЕТ!!!

Последна редакция: сб, 18 юли 2009, 11:47 от stefka.k

# 231
  • Мнения: 378
Само от Глобул не разбраха, че таргета води до много активации, но и до още повече деактивации и загубени завинаги кленти със задължения. Някой ден ще схванат, че вместо 4 милиона клиенти, ще имат 4 милиона съдебни дела и нито един клиент.

# 232
  • Мнения: 3 959
Само от Глобул не разбраха, че таргета води до много активации, но и до още повече деактивации и загубени завинаги кленти със задължения. Някой ден ще схванат, че вместо 4 милиона клиенти, ще имат 4 милиона съдебни дела и нито един клиент.

Няма да схванат. Понеже докато дойде това време вече няма да ги има. Швабата все пак е по-цивилизована персона. Wink общо погледнато. Надявам се де.

# 233
  • Мнения: 378
Няма вече шваба, има американци - AIG.  Wink

# 234
  • Хасково
  • Мнения: 592
Ние сме доволни от Германос !
Имаме 4-ри номера от там , и сме клиенти от 5 години !
Купили сме си 3 телефона , като с единият имаше проблем със софтуера но го оправиха , малко се забавиха но...
Миналата година му подариха телефон , и тази пак но той реши да си вземе нов , на ниска цена !
Иначе може пак да вземе безплатен Simple Smile
Таксата на всички ни е 5 лв , със 100 безплатни минути към 3 номера Simple Smile
За сега мисля че са коректни !  Peace

# 235
  • Хасково
  • Мнения: 592
А и прочетох много мнения но според мен , не са виновни те а телефоните който купувате !
Повече имаше недоволни от Samsung и други марки !
Но от Нокия .. нямаше толкова...  Mr. Green

# 236
  • Мнения: 3 959
Няма вече шваба, има американци - AIG.  Wink

Аз мислех, че е Ти Мобайл на Дойче Телеком. Но може да съм объркала нещо. Все таки трябва да помислят малко над политиката си на търговия

# 237
  • Мнения: 378
anincenceto, не германос подаряват телефони, а Глобул, по програма лоялен клиент. Във всеки магазин, представител на Глобул щяха да ви подарят. Безплатен телефон се полага на клиенти, правили доста големи сметки, така че не е чак толкова безплатен. А относно марките, които дефектират най-често, доста спорен е въпросът.

stefka.k май говорим за различни оператори, ама все тая де.

# 238
  • Мнения: 0

Alexova, момиче, много си неграмотна. Нямаш публикация без правописна грешка!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

# 239
  • Мнения: 1 563

Alexova, момиче, много си неграмотна. Нямаш публикация без правописна грешка!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Здравей,

Вие май сте тук за да се заяждате?
За подобни коментари ще кажа само едно- важна е темата, а не кой как умее да пише на кирилица.

Смятам се за достатъчно грамотна, но от бързане , пък и не държа да пиша правилно, размествам, пропускам  и добавям букви.

Темата е за Германос, а не за моя правопис.

Това е оценено в училище, не си ти човекът Thinking и не е тук мястото за подобни изводи.

Общи условия

Активация на акаунт