ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 56 968
  • 276
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 341
Пуснах жалба до КЗП, дойдоха и... не знам кво е станало, обаче ме викнаха в магазина за 5 мин да занеса фактура и гаранционна карта за телефона... Което е странно, защото и двете хартийки бяха в самия магазин от няколко часа, след като си дадох телефона за ремонт. Връчих ферман с оплакванията и накрая писано, че искам смяна на апарата.

# 271
  • Мнения: 84
Темата е макло старичка, но все пак ще се включа, защото имам нужда от малко помощ. Моят телефон също е от Германос. Гаранцията ми е 2 год. , за това време се разваля 5 пъти и все едно и също нещо. От толкова седене в сервиза гаранцията съответно се удължи, та сега пак е на ремонт пак за същото. Многократно исках смяна на телефона, но естествено ми се отказва. Сега пускам жалба до КЗП, но искам да пиша и до "баш" Германос-а, който разбрах, че е в Гърция. Някой от вас писал ли е до тях и имаше ли някакво развитие? Намерих им сайта, но е на гръцки и нищо не мога да разбера. Някой разполага ли с адрес или e-mail, на който мога да пиша и дали може на английски? Благодаря

# 272
  • Разград
  • Мнения: 377
Здравейте!
Моят случай е по-специфичен, но много показателен. Не съм абонат на Глобул от 5 години, защото си закрих картата и ползвам към компаниято, но е от голяма група и не е на мое име. Преди месец получавам обаждане, че дължа около 300 лева на моето моминско име. Става ясно, след обикаляне на Разградсите им офиси и магазини, че картата е закупена от друг град и преди много години, но аз такава не съм имала. Ползвана е до Февруари, тази година, и който я е ползвал е спрял да плаща. Указва се, че някой ме е преподписвал 8 години, но това не съм аз. Ходих до съответния град и подадох жалба за злоупотреба с моите лични данни и днес имам отговор, че ако искам да има разследване и решение на ответа ми трябва да се обърна към прокуратурата и полицията, но аз смятам да запозная и обществото с този нелеп случай. Те, дори не са си направили труда да си направят свое разследване и да видят в съответния офис как преподписват без лична карта на лицето. Така че, аз ще ги съдя и ще стигна и до по-далеч. А, че няма да плащам пари, които не дължа е ясно. Те, обаче, явно за 300 лева ще се излагат и ще са проверявани.
Това е най-големият абсурд, който ми се е случвал!  #Crazy

# 273
  • Мнения: 1
Всеки път,когато подновявам договор,или купувам нещо се заричам как ще чета всеки ред,защото няма такива измамници в лицето на служителите-такива неща са ми набутвали,че се чудя имат ли елементарна съвест,за доверието на клиента въобще да не говорим.Последно,след като 10 пъти споменах,че не желая нищо за повече от година при тях,след като си тръгнах видях,че момчето в Германос ми е удължило договора с 2 год.Просто щях да умра,върнах се да се разправям,звънях и на 123 да се оплача,накрая го оправи,но изхабените нерви кой ще ти ги компенсира.Нямам думи,вече ще пробвам директно в Глобул,макар,че се съмнявам там да по-коректни!

# 274
  • Мнения: 1
Някой може би ще каже защо не съм чела,ами четох всичко останало,защото няколко пъти казах,че искам срокът да е 1год и просто не мислех,че такава наглост има!

# 275
  • Мнения: 4
И аз искам да изложа моето негативно мнение за GERMANOS. Купих си от там Lumia 1020 която не е евтин телефон. Оказа се фабрично дефектна, проблеми със тъч скрийна и несветещи капацитивни бутони. Занесох я да я отремонтират макар да ми е неприятно че купувам дефектен телефон и казаха до 30 дни ще си я получа обратно. Днес беше ден номер 16-ти от чакането и получих СМС че е ремонтирана и е в магазина им. Отидох да си я взема, в сервизния протокол пише "Механичен ремонт", но за моя гадост телефонът още имаше проблем с капацитивните бутони, отказах да го приема обратно и поисках замяна с нов, казаха че не може, ще го пращат пак за ремонт, писах жалба в Глобул, ходих в комисията за защита на потребителя, тепърва ще видя какво ще се случи но комисията не ме кара да се чувствам защитен, казаха да чакам 30 дни отговор на жалбата. Общо взето отврат... просто не си купувайте от GERMANOS нищо, не работят в услуга на клиента, просто искат да ви продадат. Аз лично не искам да се занимвам с тях, преподписах двугодишен договор но искам да го прекратя и да ми върнат парите по телефона щом не могат да го заменят с функционален такъв. Дано успея, ако някой има съвети ще бъде приятно да ги чуя но това са моите впечатления от некоректността която получавам. Търсейки сега и други потърпевши осъзнавам че интернет е залян със случаи и оплаквания от такива шантажи, хора... време е да се обединим и да сложим край на позволените им злоупотреби... получава се така че за 1400лв си купуваш двумесечни проблеми. Ще пиша на всеки по отделно и чрез КЗП и Господари на ефира и други публични методи е време да изкараме тази им кирлива риза на бял свят която да доведе до директен удар по имиджа им.

# 276
  • Мнения: 134
Здравейте, и за не съм от особено доволните от Германос и Глобул (това всъщност са различни търговски марки на един и същ собственик). През м.юни мин.година си купих Самсунг Галакси S4 и няколко месеца по-късно започна да ми пада батерията за 2-3 часа. Края на м.октомври го засенесох за сервиз. Казаха ми, че имало серия с производствени дефекти и без проблем го приеха и го отремонтираха за около 2-3 седмици- преинсталираха ми отново софтуера (след това трябваше отново да кача всичко което имаше преди - скайп, фейсбук и т.н.) и му смениха батерията. За сега нямам проблем, но все пак не е приятно да загубиш цялата си информация и да останеш без смартфон за 2-3 седмици (през това време ползвах една стара Нокиа с бутони).
Всеки, който има проблем обаче, според мен, трябва да пише директно на съответната фирма производител и да акцентира на това, че телефонът се е развалил няколко дни след закупуването му.  В крайна сметка купуваме си нови телефони, а не някакви бръкми, за които да очакваме всеки момент, че ще спрат да работят.  Пък знам ли, може и да е известно на Германос, че продаваните от тях телефони са с дефект, да са ги купили на по-ниски цени и сега да ги пробутват на баламите българи на космически цени (в сравнение с останалите европейски държави).
Иначе няма да е проблем смяната на телефона или връщането на парите ако когато отидете в магазина и си предявите претенцията,  но не ви я удовлетворят, не оставите телефона за сервиз, а директно подадете жалба до КЗП. Специално за телефони не съм го практикувала, но за обувки - безброй пъти. Предлагали са ми да ми залепят разлепените подметки, но съм отказвала и директно съм подавала жалба до КЗП, след което са ми връщали парите.
С оставянето на телефона на сервиз, вие се съгласявате с този начин на уреждане на рекламацията.
Доколкото си спомням преди няколко години, изтеглиха цяла серия леки автомобили (не мога да се сетя вече за марката) заради някакъв проблем със спирачната система, та какво остава за телефон, който е на цена в пъти по-ниска от тази на лека кола. Според мен това е практика на българските оператори, а не  на производителите на мобилните устойства.

Общи условия

Активация на акаунт