ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 56 993
  • 276
  •   1
Отговори
# 240
# 241
Купих си LG KU990 Oт магазин  Germanos,след няколко месеца телефона ми се развали,отидох до магазина при любезното момче от което го купих да го върна,но то вече не беше любезно,каза,че нямат оборотен телефон понеже този месец имат много върнати за ремонт телефони и неможе да ми даде оборотен,при което естествено се ядосах дала съм 600лв за телефона а сега цял месец няма да имам телефон в краина сметка аз нямам вина,че стоката им е некачествена! Все пак момчето ме посъветва,,да поискам от някой мой познат телефон да го ползвам!''представете си възмущението ми като чух това.В крайна сметка след голям скандал той реши да се обади до друг магазин,аз да отида до там и там да върна телефона,защото те имат в момента оборотен.Неразбрах защо трябваше да си повишаваме тон,за да стигнем до решение,но явно такъв е подхода в магазин,, Germanos'',за да ти обърнат внимание като клкиент.Отидох до другия магазин,кадето явно знаеха за станалия вече скандал,дадоха ми възможно най умрелия телефон които някога съм виждала и се държаха по същия враждебен начин,който явно е практика когато връщаш нещо ! Нямам идея колко време ще ми ремонтират телефона,но съм потресена от отношението на служители им!Винаги съм си мислила,че в ,,Germanos'' са най любезни,но до сега не бях връщала нищо,та така до тук бях със този магазин,вече никога нищо няма да си купя от там,дори сметката си няма да плащам в тяхната верига магазини и на всички мои приятели разказвам как когато си купувам кило домати от пазара продавачите са по любезни и интелигентни от тези които работят в магазин,, Germanos''

# 242
Декември месец отидох да си подновя абонамента към Глобул в Германос на Бул. Витоша 47. Бяха много любезни..... но ме ИЗЛЪГАХА като "дърти цигани". Стария ми абонамент беше за 1 година Глобул Смарт, просто исках да премина към Глобул смат+ естествено пак за 1 година. Всичко премина без забележки, но след 2-3 седмици като прибирах договора в "архива" случайно се загледах в едни малки буквички в скоби - /2г./ Shocked  В магазина ми казаха че нищо не могат да направят... ДА СЪМ ГЛЕДАЛ. Може би и аз съм си малко за е****... ма нали затова избираме големите вериги магазини... за да не ни лъжат на дребно... с какво в такъв случай, от Германос са по добри от циганите на кирковския пазар???

# 243
  • Мнения: 2
Аз имах проблем с Глобул,но не искаш да отварям нова тема.Когато отидох в офиса на глобул получих едно отвратително обслужване,което мисля,че не съответства на "високите стандарти" които имат.Та историята е следната:Отивам да регистрирам картата си.Виждам една свободна госпожа от персонала,тъкмо ще казвам за какво идвам и телефона и звънва.Бях принудена да я изчакам да си проведе разговора,а в това време след мен стана една опашка и всички започнаха да недоволстват.Пожелах да си купя нова карта която да регистрирам и подчертах,че има FRENDS100. Но разбира се тя ми носи друг,аз отказвам да го взема и си искам парите,а тя отказва да ми ги върне.Била го маркирала,не знам си какво,вече била прибрала парите ми в касата #Cussing out #Cussing out #Cussing outВ крайна сметка ми пробута някакъв пакет който тя си е решила #Cussing outБях толкова бясна ,че едвам се сдържаш да не я пратя там където и е мястото.Освен тази случка и друг път в Германос са ми доказвали,че избират служителите си по наглост и нахалство.

# 244
Здравейте,

преди три дни си купих телефон от офиса на Германос в City center, София. След няколко часа започнах да забелязвам,че между копираните номера от СИМ-картата ми има и някои непознати. Първоначално реших, че това са стари, забравени от мен контакти, тъй като въпросната СИМ карта е вече от 8 години. После обаче ми стана ясно, че съм се сдобила с около 100-тина чужди номера.
Ядосах се! ... естествено...
Първото предположение - прехвърляли са номера на някой друг, някой каза, че имали такава услуга. Преглътнах го, защото беше петък вечер, а трябваше да ходя и на родителска среща. ... Справка в софтуера (от близък приятел IT) показа, че с телефона уж е говорено само времето, в което аз съм говорила. После разбрах, че е възможно преинсталиране и покриване на следите.
Така...
След това реших да почистя чуждите номера, защото е доста дразнещо непрекъснато да ти се пречкат номерата на Абрашев, адмирал Гешев, мама, деде и т.н., които не са твои...
За да не трия един по един, влязох в менюто на Nokia и направих нужното, за да изтрия всички номера. ОБАЧЕ трябваше да въведа код за защита. В книжката на телефона прочетох, че този код е 12345. НО не беше.
Някой вече го беше сменил. Е, тогава вече се ядосах!
Влязох и в настройки, заради едно смътно съмнение, което се рееше из мозъка ми и видях,
че някой вече е направил два персонални Профила на режим на работа - с вибрация или без, с пиукащи клавиши или не ... и тези режими си имаха зададен час за край на действие - единият 16:45, което тъкмо би съвпаднало с края на работния ден за някого...
Снощи, бясна, писах жалба. Още тогава ми беше ясно, че шансовете ми не са големи, но сега, след като прочетох изцяло първите 6 страници по темата и следващите по диагонал, вече съм сигурна, че каузата ми е загубена.
А и съм донякъде доволна, защото какви по-големи проблеми имат хората!
Няма обече да оставя така нещата.
Днес отивам в офиса, поне да се поскараме.
После ще се активизирам и ще напълня нета с оплакването си.
А довечера смятам и да пратя едно писмо на английски до централата в Гърция.

# 245
  • Мнения: 4 916

Всяко оплакване пускай с копие и до представителите на Нокиа, тъй като ти този телефон си го купила като нов все пак  Wink Доколкото знам сервиза на тази марка се обслужва само от Нокиа, а не от сервизите на магазините.

# 246
  • Мнения: 2
Здраейте,
пиша ви във връзка с неспазването на сключен договор с Германос Телеком България ЕАД, в магазин на бул Ломско шосе 132 на дата 22.01.2010 с който Германос се задължава да предостави въз основа на този договор лаптоп  ХП Компак615, с рекламираните и уговорени в договора параматри в него; 320гб дисково пространство и 2гб  Рам памет!
  При самата покупка, артикулът не е демонстиран и предаден на мен като друга страна по договара, или купувач, с обяснението , че това не е задължение на служителя в магазина и ,че щяло да отнеме доста от ценното му време за да ми предаде стоката в необходимите изисквания по договара.
  При домашни условия-компютърът, след инсталация на операционната система показа , за мое най голямо учудване , че дисковото му пространство е едва 19гб и само 1гбРАМ памет, което напълно не отговаря на договорните ни условия.
  Принудени-на собствени разноски и поради невъзможноста, да да се свържа с вашите представители в магазина по телефона, на 10.02.2010с продукта в ръце се отзовах отново в магазина на Ломско шосе където приеха лаптопа,под предтекст,че ще бъде отремонтиран или ще се даде становище от сервиза им за евентуална подмяна с такъв който отговаря на параметрите залегнали в договора,в законовите рамки от 30 дни!
  Можеби на 20тия ден представяща се за служителка на магазина на Германос се обади по телефона и ми съобщи, че са получили необходимата оторизация за подмяна на продукта, покана да се явя в магазина в удобно за мен време за да приема уговореното по договора - ПАК ЗА МОЯ СМЕТКА отбелязвам го защото живея на 25 километра от въпросният магазин което грубо сметнато е около 100километра общо-до тук, заради небрежноста на вашата система!
   Но неволите не свършват до тук! Оказа се , че след като се отзовах в магазина продавачката започна да дърпа кабелите на някакъв лаптоп от витрината с обяснените , че това е единственото което можа да направи за мен и ,че това е единствения лаптоп в Вашата система който би задоволил нуждите ми! Дълбоко възмутен от намеренията ВИ олицетврени от думите на вашата продавачка,в момент на отегчение от Вашата система за работа с добронамерени клиенти, се съгласих да погледна все пак предложеното ми в замяна и с ужас,при вклюването му, установихме заедно с персонала Ви, че комютърът дава системна грешка още при стартирането му! Събитието усили ужаса ми,че Вашата безпомошност да спазвате договорените отношения - ще ме принуди да изрзходвам още средства, нерви и така ценното ми време за да спонсорирам вашата излючитена некомпететност и небрежност в работата си с така жадуваните от вас клиенти. Разбира се последва едно увиснало в пространството извиненеие и уверение, че в най скоро време в магазина се очаква да пристигне "ново"зареждане  сред което - евентуално ще е договорената стока!
  Три дена по късно, пак вашата продавачка се обади и ме увери ,че този път няма да има разминаване в уговореното и ,че пак в удобно за мен време трябва да се появя (пак за моя сметка) в магазина за да получа асортимента.
  Представете си, какъв беше ужаса когато след като изчаках еднчасова инсталация на операционна система-в обекта ви- установих , че и този копютър не отговара на данните посочени в договора или 280гб,вместо договорените и широко рекламирани от Вашата СИСТЕМА 320гб!!!!!
  След дълги и некомпетентни обяснения на вашите служители, включително и управителката на магазина, се оказа, че такъв продукт с тези параметри НЯМА, което само по себе си означава неспазване на договора от страна на Германос Телеком България ЕАД чийто печат е положен под него, което наложи в мен желанито да бъде прекратен и тъй като няма как да ползвам и вашата услуга ,а именно доставянето на интернет чрез безжичен адаптер, ви моля  за становище за прекратяванв на договора и за тази услуга без да ми се начисляват неустойки от ваща страна , поради невъзможноста да я ползвам по уговорените условия , а и с читам, че съм достатъчно ощетен и меко казано обезсърчен да използвам услугите ви и за напред. Смятам , че поне сред вас ще се намери някой който да знае как се работи с клиенти компететно и отговорно и няма да се налага , да се отнасам към съответните медии и инстанци за да бъде разрешен елементарният ми въпрос!
                       

# 247
  • велико търново
  • Мнения: 588
И аз съм от недоволните клиенти.Купих си телефон от тях ,но той не отговаряше на функциите който трябваше да има ,а и ме излъгаха ,че ще ми подарят калъф че.Плюс това забутали договора ми за активиране на картата ми някъде и забавиха активирането с 7-8 дена .Наложи се да се обадя в глобул да питам какво става?

# 248
  • София
  • Мнения: 940
zmiata29 Не съм от Германос и не ги защитавам, но искам да направя едно малко уточнение за вашия случай понеже явно не сте наясно много от компютри. Относно хард диска нормано е да не излиза 320GB , а 280. Особено ако хард диска се раздели на 2 или повече партишъна наистина си остават реални 280GB.  С два хард диска съм и двата са 320, но са разделени на 2 части и реално сумарно се "губят" 40GB и остават 280GB.
Иначе не е нужно да се инсталира операционната система за да може да се види какъв е процесора и колко е рам паметта. Влиза се в Bios-а и там си изписва, понякога пише и колко е голям и марката на хард диска. / точно на вашия модел изписва какъв е хард диска и марката /  А да се направи тази проверка отнема не повече от 1 мин, пък и така може да се види дали няма някой изгорял пиксел на дисплея  Peace

# 249
  • София
  • Мнения: 83
zmiata29 Не съм от Германос и не ги защитавам, но искам да направя едно малко уточнение за вашия случай понеже явно не сте наясно много от компютри. Относно хард диска нормано е да не излиза 320GB , а 280. Особено ако хард диска се раздели на 2 или повече партишъна наистина си остават реални 280GB.  С два хард диска съм и двата са 320, но са разделени на 2 части и реално сумарно се "губят" 40GB и остават 280GB.
Иначе не е нужно да се инсталира операционната система за да може да се види какъв е процесора и колко е рам паметта. Влиза се в Bios-а и там си изписва, понякога пише и колко е голям и марката на хард диска. / точно на вашия модел изписва какъв е хард диска и марката /  А да се направи тази проверка отнема не повече от 1 мин, пък и така може да се види дали няма някой изгорял пиксел на дисплея  Peace

И аз подкрепям казаното до тук.

# 250
  • Мнения: 0
Във видимо напрегнато и разсеяно състояние влязох в магазин Германос. Там 1 от служителите ме попита дали имам телефон на глобул и като му казах, че нямам ми предложи да ми направи подарък – карта с безплатни разговори за 1 месец. Зарадвах се на подаръка. Помислих, че е от промоциите, в които имаш 1 месец да използваш услугата и след това ако си доволен да удължиш/презаредиш услугата. В последствие в разговора ми каза колко точно безплатни минути ще има през първия месец. В думите му не се споменаваха месечни такси, бъдещо обвързване, продължителност на договора или нещо друго, което намеква за продължителни отношения с Глобул/Германос. Стоката ми беше описвана като предплатен ваучер - без да споменава месечни такси, без да ме пита за продължителност на договор, нищо! Подарък с безплатни минути... След което ми поиска личната карта, за да се удостовери, че точно аз получавам тази карта (задължително е заради анти терористичните мерки) и ми се напомни, че Германос работи по Закон за Защита на Личните Данни... Когато ми се даде да се разпиша (при подобни промоции се записват клиентите, за да няма злоупотреби с роднини и приятели на служителите), служителят беше крайно любезен да прикрие частта, в която се описва договора. На пръв поглед в договора бяха почти цяла страница А4 с моите данни и дребен шрифт. В дребния шрифт се описваше подробно-  в текста кой се нарича оператор и каква услуга предлага фирмата. Когато подписах първото от 3 копия ми беше казано, че месечната такса е определена сума. Определено не свързвам думата ПОДАРЪК с плащането на такса 24 месеца. И самият факт, че видимо бях разсеяна заради куп проблеми около мен не дава правото на който и да било да злоупотребява с доверието ми. Във всяко друго състояние би ми направило впечатление какво пише или не пише на лист хартия.

Нямам извинение, че не съм била по-внимателна, но разгледах подробно Закона за защита на потребителите и мога ясно да посоча основното некоректно отношение към мен: липса на информация, предоставяне на заблуждаваща информация и възползване от видимо несъсредоточено състояние. Дано ми анулират договора. Друго не искам... Картата ми не е активирана и не смятам да я активирам...

# 251
  • Мнения: 161
bravo,картата ти е активирана още в магазина,така че ще си дължиш такса всеки месец
След 3 месеца неплащане от твоя страна,ще ти начислят месечните такси до края на договора,така,че бягай в КЗП.
Успех!

# 252
  • Мнения: 4 916
.... Определено не свързвам думата ПОДАРЪК с плащането на такса 24 месеца. ...


А, това си е ваш проблем.
Глобул имат много нечестни практики, вкл. това да обещават 12 месечен договор, а да пускат такъв за 24 месеца, но щом не сте си прочели договора, а сте го подписали, минусът е изцяло за вас. Научете се да четете преди да подписвате.


ПП - липсата на информация предполага, че вие сте я поискали, а те са я отказали. Този случай съвсем не е такъв.

# 253
  • Мнения: 0
 E аз работя в Гераманос и бих казала че не всички колеги са под един знаменател, не че защитавам компанията но все пак бих казала на всички защо не дойдете на нашето място за да разберете дали е хубава работата. Със сигурност и аз съм клиент и аз имам изисквания към персонала който ме обслужва но не бих вдигала скандали защото и те са хора и те грешат, но има нещо за което всеки клиент няма право, не слушате внимателно разсеивате се и колкото да ви се обеснява не го разбирате. Е хора аз бих попитала кой от вас би си признал че е сгрешил и по негова вина не е разбрал? Най лесно е да кажеш той е виновен че не ми е обеснил а всъшност вината е ваша че не сте попитали навреме или поне да се върнете и да попитате.
 Ние сме хора и ние грешим
 Нито оправдавам колегите нито клиентите отрицателната агресия в момента взима връх как мислите че се работи с хора който дори не ни разрешават да се изкажем.
  За мен клиента няма право да крещи и да не ислушва!!!
  Е нека да хвърли камъка този който е безгрешен и невинен!!!
  Заповядай да обслужваш ТИ клиентите...

Последна редакция: сб, 12 юни 2010, 18:58 от konsultantka

# 254
  • Мнения: 3 961
Прощавай, Консултантка, мисля аз та ти хвърля камък, да. Не, не затова, дето споменаваш, че всеки реши. Разбира се, така е. Но ще ти метна един камък по ей това:

но има нещо за което всеки клиент няма право, не слушате внимателно разсеивате се и колкото да ви се обеснява не го разбирате.................  Най лесно е да кажеш той е виновен че не ми е обеснил а всъшност вината е ваша че не сте попитали навреме или поне да се върнете и да попитате.

Да, може би хората да не разбират от раз механизмите на абонаментните ви планове примерно. По нареждане на управлението вие обяснявате излагайки предимно примамливите им страни и премълчавате скритите уловки. Разбираемо е - не се правят лесно нови клиенти, но не мисля пък, че и скатаването на някои страни на нещата, е правилният начин да намираш клиенти.

Консултантка, не можеш да се изтупаниш тук и да кажеш на хората, които са недоволни "Вие не внимавате". Толкова могат хората - толкова внимават. А твоята работа е ако ще и пришка да ти излезне на устата, да успееш да им обясниш. Как ще направиш това когато срещу себе си имаш пенсионер, дето не знае какво е телефон с две карти…това Е твоя работа. Как ще обясниш тънкостите и скритите уловки на един забързан човек, излязъл набързо в обедната си почивка… напомням - твоя работа е това.

Сега може да ми кажеш "Ама ти знаеш ли колко е трудно?". Да, знам. Но такава ти е работата. Не я харесваш? Добре - напусни. Трудна е и не добре платена за нервите, на които си подложен (натиск между таргети и недоволни клиенти)? Пак същият е отговорът.

Ти бъркаш и не знаеш нещо основно, Консултантка. Ти забравяш, че клиентът винаги има право. Това е търговия. Защо смяташ, че е лесно да си търговец? Само защото тоя занаят никъде не се учи? Грешка, Консултантка. Груба грешка. Търговец  и шофьор се раждаш, не се става.

Щом ти разясняваш тук как клиентът се разсейва... на мен ми се струва, че ти все още не си стигнала до нивото като да знаеш какво изобщо означава да общуваш с клиенти. Мислиш си сигурно, че това е да кажеш със заучена усмивка "Добър ден, господине" и "Довиждане". А в замяна на това великодушие от страна на продавач-консултанта, клиентът трябва обезателно да разбира от всичко и не на последно място да си излезне с покупка от магазина?

Не, Консултантка, не е това търговията. Продавач-консултант означава да имаш железни нерви и освен да поздравяваш и мислиш за месечния си таргет (респективно заплата), означава да си готов да преглътнеш факта, че сегиз-тогиз клиентът няма нищо да си купи от продукта или услугата, която му предлагаш. Дори някой път трябва да усещаш кога ти сама трябва да го откажеш от неизгоден за него продукт дори това да е в разрез с целите на фирмата. Защото клиентът ще запомни и оцени твоята честност. И следващия път когато му се сбъркат краката да влезне пак на същото място, той, Консултантка, ще търси именно теб. Повярвай ми.  Тогава ще се сложи началото на това, за което ти и компанията ти копнеете - той ще стане твой/ваш клиент наистина. Той е запомнил твоята честност и ти се е доверил. А междувременно ти трябва да се научиш да се скатаваш от строгите управители, че понякога разкриваш истината на клиентите и умишлено ги разубеждаваш. Дааа, и това не е лесна работа. Ще ти дам един безплатен съвет – за тая цел на първо време се научи да говориш с клиента тихо така че само той да те чува. Поздравявай високо и ясно, но с клиент говори тихо. Защото компанията никога няма да разбере твоя механизъм на работа. Големите западни капитали са тук, за да се удвояват. Но няма да им хареса ако разубеждаваш хората. На едно по-късно време ти, ако следваш тези прости неща, може би ще станеш дотолкова добър търговец, че същата тази компания за нищо на света не би се разделила с теб като служител. Но не е нужно да афишираш и казваш в прав текст разбиранията си за методите на работа. Трябва да си гъвкава в думите и отношенията си. Това е да си търговец
.

И не се пробвай сега да ме оборваш или иронизираш. Мисля, че ако добре го осмислиш и приложиш в практиката, след време даже ще ми благодариш. Аз не съм търговец в буквалния смисъл в момента. Моята работа, макар да съм в отдел "Продажби" е съвсем друга. Но в миналото, аз 9 години съм работила с клиенти в магазини. Не какви да е. Грешила съм разбира се. За кратко отначало. Но гледах и наблюдавах, слушах и учех. И разбрах, че клиентът иска две неща - да бъде уважаван и да не бъде лъган.

Толкова ли е сложно, Консултантка? Е, ако са малко парите за нервите (а аз знам, че при вас е така) можеш да се бориш. Но с правилния враг. А клиентът не ти е враг, Консултантка. Той е... просто Клиент. Да, пише се, оценява се и се схваща като нещо с главна буква.

Успех!
Без лоши чувства.

Последна редакция: нд, 13 юни 2010, 10:34 от Stefka.b.k

Общи условия

Активация на акаунт