ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 56 971
  • 276
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 1 561
То трябва други хора да ги досрамее, но уви, именно те срам нямат #2gunfire
Но в живота всичко се връща, няма ненаказано зло, така че да му мислят те.
Сега са добре, лъжат и мамят, крият се зад някого, оправдават се с нещо, но утре не се знае дали няма да застанат пред някой от нас......

# 46
  • Мнения: 1
Искам да споделя с вас, че мен ме сполетя същата участ с тези мошенници от германос. Телелфонът ми е вече при тях повече от 50 дни. Написах и жалба до комисията за защита на потребителя, но предполагма какъв ще е отговорът. Подкрепям всички, които искат да се обединят около идеята ДА НЕ СЕ КУПУВА ОТ ГЕРМАНОС! Моля погледнте възможностите, които предлага комисията за защита на потребителя на www.kzp.bg. Ако има желаещи да се организираме с обща жалба нека пишат.

# 47
   Служител съм на въпросната фирма! Прочетох всичките ви мнения. Искам само един въпрос да задам. Какво са ви виновни Германос, като самото законодателство за защита на потребителя е такова. Клиента има право да предяви рекламация-търговеца праща стоката в сервиз-ако не успеят в 30 дневен срок да я отремонтират я сменят с нова. Ако рекламацията за телефон постъпи 48 часа след покупката и от телефона не са проведени повече от 5 минути (входящи и изходящи) повиквания, търговеца е длъжен да го замени с нов. ТОВА Е ПРОЦЕДУРА написана от Българските законодатели, не от Германос. Имаше хорица дето са написали, че ако им пратят телефона в сервиз 3 пъти трябва да се смени. Е това е свещвнна глупост. Моля цитирайте ми текста в закона които се отнася за 3 отивания в сервиз(няма такъв). А и за телефони втора употреба в Германос!!! Смешни сте или по точно "Видяла лисицата, че гроздето е високо и си казала - кисело е!"  Моля запознайте се с Закона за защита на потребителя и се замислете колко пъти Германос са го заобиколили за да Ви свършат работа или да ви сменят телефона ЗА ТЯХНА СМЕТКА, тъй като нямат правно основание за това. А сега ако не ви харесва истината изтрийте ми мнението!

# 48
  • Мнения: 1 546
   Служител съм на въпросната фирма! Прочетох всичките ви мнения. Искам само един въпрос да задам. Какво са ви виновни Германос, като самото законодателство за защита на потребителя е такова. Клиента има право да предяви рекламация-търговеца праща стоката в сервиз-ако не успеят в 30 дневен срок да я отремонтират я сменят с нова. Ако рекламацията за телефон постъпи 48 часа след покупката и от телефона не са проведени повече от 5 минути (входящи и изходящи) повиквания, търговеца е длъжен да го замени с нов. ТОВА Е ПРОЦЕДУРА написана от Българските законодатели, не от Германос. Имаше хорица дето са написали, че ако им пратят телефона в сервиз 3 пъти трябва да се смени. Е това е свещвнна глупост. Моля цитирайте ми текста в закона които се отнася за 3 отивания в сервиз(няма такъв). А и за телефони втора употреба в Германос!!! Смешни сте или по точно "Видяла лисицата, че гроздето е високо и си казала - кисело е!"  Моля запознайте се с Закона за защита на потребителя и се замислете колко пъти Германос са го заобиколили за да Ви свършат работа или да ви сменят телефона ЗА ТЯХНА СМЕТКА, тъй като нямат правно основание за това. А сега ако не ви харесва истината изтрийте ми мнението!

Това е лъжа. Никъде освен това не го пише в гаранциите, които давате! Имах огроомен пробелм с телефон купен от Германос  и 28-29 часа след купуването не искаха да ми го сменят, защото имах изговорени около 4 минути с него!Трябвало да бъдат 3!
Т.е. вие давате 3 (!!!!!) минути гаранция, че с телефоните ви може да се говори????

# 49
Здравейте,

Аз също съм недоволна от сервиза на Германос и  искам да пусна жалба. Явно там има хора, които не вземат на сериозно проблемите ни или просто не си разбират от работата. Мина времето, в което тарпяхме некадърни служители.
Не ми се пише подробно за проблема ми и не искам да ви занимавам, но ако започнем инициатива с удоволствие ще взема участие. Тя моята сага с Германос продължава от февруари 2007 Wink  Няма да липсват желаещи да подкрепят инициативата и не сам само аз пострадала от небрежността на даден служител или служители в Германос. http://www.gsmite.com/forum/viewtopic.php?t=324
Дори телефона, който ми дадоха на сервиза им не работи за нас простосмъртните 02/4899385 оттам си правете сметката. Когато звъннах на същия телефон от офиса на Германос нямаше проблем със свързването, но за нас простосмъртните  тази комуникация е : This dialing case is not allowed. Wink Това е възможно Все пак живеем в Абсурдистан.
Съвет ако телефона ви е извън гаранция и е моторола по-добре си платете разходите за транспорт и го пратете в оригиналния и единствен сервиз на моторола Омниа ком 02/9740363 Wink

# 50
  • Мнения: 1 561
   Служител съм на въпросната фирма! Прочетох всичките ви мнения. Искам само един въпрос да задам. Какво са ви виновни Германос, като самото законодателство за защита на потребителя е такова. Клиента има право да предяви рекламация-търговеца праща стоката в сервиз-ако не успеят в 30 дневен срок да я отремонтират я сменят с нова. Ако рекламацията за телефон постъпи 48 часа след покупката и от телефона не са проведени повече от 5 минути (входящи и изходящи) повиквания, търговеца е длъжен да го замени с нов. ТОВА Е ПРОЦЕДУРА написана от Българските законодатели, не от Германос. Имаше хорица дето са написали, че ако им пратят телефона в сервиз 3 пъти трябва да се смени. Е това е свещвнна глупост. Моля цитирайте ми текста в закона които се отнася за 3 отивания в сервиз(няма такъв). А и за телефони втора употреба в Германос!!! Смешни сте или по точно "Видяла лисицата, че гроздето е високо и си казала - кисело е!"  Моля запознайте се с Закона за защита на потребителя и се замислете колко пъти Германос са го заобиколили за да Ви свършат работа или да ви сменят телефона ЗА ТЯХНА СМЕТКА, тъй като нямат правно основание за това. А сега ако не ви харесва истината изтрийте ми мнението!

Това е лъжа. Никъде освен това не го пише в гаранциите, които давате! Имах огроомен пробелм с телефон купен от Германос  и 28-29 часа след купуването не искаха да ми го сменят, защото имах изговорени около 4 минути с него!Трябвало да бъдат 3!
Т.е. вие давате 3 (!!!!!) минути гаранция, че с телефоните ви може да се говори????


Това за  трите пъти сервиз го имаше в закона, но е променен, за съжаление Германос продава боклуци, които са с дефекти  и самите Вие не мижете да се разберете дали телефона може да работи с Мтелска карта или не-продавача казва-да, от сервиза пишат причина за дефекта- работа с Мтел карта.
За това какво ще кажете?????
Може би пак закона е виновен, задето такива търговци са на пазара.
Аз на ваше място бих направила друго за да задържа клиентите си, а не да си измивам ръцете с законите ни.
Работя в сферата на продажбите и правим неща, които ги няма в условията, когато сме продавали.
Но за да е доволен клиента се правят изключения  в негова полза.
Както и в закона винаги се намират вратички.


Е, аз не бих се върнала при вас вече, дори и 2 телефона бонус да започнете да давате.
Още повече, след като и  Сердарова  ни излага.


Имам още неща да ви казвам, но наистина вече не ми са хабят нерви за лъжци  като ВАС-ГЕРМАНОС.

# 51
  • Мнения: 1 311
Тази тема затвърди мнението ми да заобикалям магазините им отдалеч.

# 52
   Правилно! Такива като вас ще е по-добре да заобикаляте магазините ни отдалеч. Все пак не всеки може да си позволи да е клиент на ГЕРМАНОС(най-бързо развиващата се търговска марка в ЕВРОПА). И опитайте следващия път да си доказвате голословието с някаква документация. Иначе сте смешни. Извинявам се, че трябва АЗ да ви го кажа, но вий навярно си го знаете. А Германос продължава да има доволни клиенти, и продължава да расте, не заради хора като вас а въпреки тях.

# 53
хехе Ей заради такива промити мозъци като  АЗ123 има да си тъпчим на 1 място.  Сервиза на Германос е зле и като качество на материалите които ползват и като обслужване защото в нашата малка страна няма кой да контролира и санкционира. Подменят части с неоригинални такива и продуктите после дават проблеми. Аз като съвестен гражданин ще подам оплаквания и жалби където трябва естествено.  Специално за ремонт и поправка на продукти на Моторола предлагам някои да отнеме ауторизацията на Сервиз Германос.   Поне да оставят другите сервизи които си знаят работата да си я вършат. Стига са ми губили времето и парите.  А на АЗ123 само ще споделя че аз като още мнозина мои приятели няма да припарим до магазините на Германос за да не се влачим с проблеми после 1-2г. Статистиката ми е че цифрата на разочаровани приятели от Германос  всяка година расте. В тази силно конкурентна среда ако Германос лежи на стари лаври и не му пука за следпродажбеното обслужване и сервиз си е негош проблем.   Всяка себеуважаваща се компания уважава платежоспособния клиент и държи той да остане доволен Wink 

# 54
  • Мнения: 1 561
Чудесно отношение, същото когато на ваш клиент му се наложи да прави рекламация.
Незнам доколко се развивате, но както чета навсякъде в нета недоволните са много.
Още повече телефоните за ремонт, и то на скъпи модели.
А това не говори добре за най- бързо развиваща се верига.
Ако някой иска документи сме на разположение, но не само за да си измие ръцете , че е проверил нещата , а да има и резултат.
Защото нашия избор след като телефон на 3 дни покаже дефект и му го отстранят, след това му подменят дисплея и отново отстранят стар дефект, е пак да стигне до сервиза ви, който пише в протокола , че причината е работа с карта на МТЕЛ. След което чакане няколко седмици и това през 2 седмици.
А продавача, преди да бъде закупен телефона е гарантирал, че няма да има проблеми.
Просто се заберете между вас си кой как да лъже.
Пък и след като се съгласихте да смените телефона с нов, се оказа, че не е нов апарат,изваден от кутията, а само са му подменили вътрешноста.Незнам , може би панела е доста проблемен, та само той не може да се смени.
Всеки нормален човек може да се сети далаверата тук.
Жалко е, че ни правите на маймуни и си мислите , че номера ви минава.
Питам аз, кой би ви повярвал в този момент????????
Но когато човек няма избор , се надява че чудото ще стане и телефона ще проработи.
Но уви. Мъжа ми се отказа да го ползва. А му беше подарък за рождения ден.....
Общото му ползване на този апарат от октомври насам е по- малко от престоя му в сервиза ви.

Може би вие продавате апарати за да имат работа в сервиза ви?
Аз го ползвам, но под ползване разбирайте натискане на бутона за разговор и този за прекъсванена разговор.
Бутоните за увеличаване на звука не работят и сега, сигурно има и други неща, но не желая да стъпвам при вас повече , както и телефона ми да прекара поредните 2-3 седмици там , а аз да  съм в конфузната ситуация да нямам телефон. Още повече, че не предлагате сносни такива за това време, а някакви модели с размер извън габарита на дамската ми чанта.
Това ли наричате -как беше newsm78-ааа-Най- бързо развиваща се верига.

Да може би е така , и както се чете тук , в тази тема се вклучват и нови хора, с главоболия, благодарение на вас.
Аз не видях някой, който ползва нет да  е доволен от Германос. И това наричате развитие, аз го смятам за провал, който скоро ще се усети и при вас.


А както вече споменах, и аз бих станала представител на верига от този род, след като прочетох Закона за Защита на българския потребител.
Само приходи при продажбите , без риск от рекламации и възможност за връщане на пари на клиенти.

.

А тези които купуват, сто процента не са си направили труда да ви проучат, привлечена от уж добрите цени, които после излизат през носа на клиента.


Вие сте....

# 55
http://www.mgsol.net/toni/         no comment za Germanos.

Соред мен най-бързо развиващата се търговска марка в ЕВРОПА не е Германос, но ако ми пратите достатъчно достоверни доказателства от направени проучшания от сертифицирана агенцич ОК
Според мен Ориндж (Orange.com) са доста известни в цяла Европа и Германос могат само да им завиждат и да се опитат да се научат как се печелят дългогодишни и верни клиенти.

# 56
  • Мнения: 1 311
  Правилно! Такива като вас ще е по-добре да заобикаляте магазините ни отдалеч. Все пак не всеки може да си позволи да е клиент на ГЕРМАНОС(най-бързо развиващата се търговска марка в ЕВРОПА). И опитайте следващия път да си доказвате голословието с някаква документация. Иначе сте смешни. Извинявам се, че трябва АЗ да ви го кажа, но вий навярно си го знаете. А Германос продължава да има доволни клиенти, и продължава да расте, не заради хора като вас а въпреки тях.

Уважаеми господине или госпожо.

Преди да ми държите такъв тон, вероятно е по-добре да разберете защо именно аз отказах да бъда ваш клиент.

Преди два месеца имах огромното желание да купя за подарък доста скъп цифров апарат от ваш магазин. Всичко с обслужването беше много наред до момента, в който се разбра, че въпросният апарат, който е изложен е единствената бройка и според вашата служителка, такава била практиката на вашата верига. Нещо повече, вашата служителка си позволи да ме попита, дали случайно не съм луда (?!?) да си мисля, че биха имали в наличност повече от една бройка.

Вероятно ако го купувах за себе си, щях да го взема, но при положение, че купувах подарък, предпочитах да не е стоял изложен и да не е пипан от кого ли не. Но отношението на вашата служителка, определено не ми хареса и аз лично в магазин от вашата верига няма да вляза повече.

# 57
     Само да спомена че Германос е ЕДИНСТВИЯ оторизиран сервиз от производителите на NOKIA, SAMSUNG, MOTOROLA,  LG, SIEMENS, SONY ERICSSON. Ако се заинтересувате малко "Супер вериги" от рода на ТЕХНОМАРКЕТ, ТЕ?ХНОПОЛИС, МОБИЛ СВЯТ, 2БЕ, дЖЕФ, ИНТЕРНИТИ и др. позлват сервиза на ГЕРМАНОС. Мислите ли (по-принцип) или пак се изказваме неподготвени. Господина, който твърди че му сменяли частите със стари е просто жалък. Има елементарен начин да провери дали това е така. В сайта на производителя да провери серийния номер на частта която го интересува и ще се изненада, че е оригинална. И да повторя- малко хора могат да си позволят да пазаруват в Германос.

# 58
  • Мнения: 1 561
Smiatam,che ako tezi marki polushat hiliadite jalbi do vas za problemnite im telefoni, i che serviza vi ne moje da gi opravi dori sled 6-toto postapvane tam,edva li shte imate oshte litsenz. A az shte se postaraya tezi dni da zipratia pismo do Motorolla s oplakvane ot serviza vi,za da vidim koi e prav i kriv.
No s hora ot tazi veriga mi pisna da sporia.Vie se smiatate za veliki,zatova i stoyat neshtata taka.
Uspeh v razocharovaneto na novi i novi hora, zashtoto naistina vseki moje da si kupi bokluk ot vas.No ne vseki da sluchi na kachestvo i dobro obslujvane.


BR

# 59
Smiatam,che ako tezi marki polushat hiliadite jalbi do vas za problemnite im telefoni, i che serviza vi ne moje da gi opravi dori sled 6-toto postapvane tam,edva li shte imate oshte litsenz. A az shte se postaraya tezi dni da zipratia pismo do Motorolla s oplakvane ot serviza vi,za da vidim koi e prav i kriv.
No s hora ot tazi veriga mi pisna da sporia.Vie se smiatate za veliki,zatova i stoyat neshtata taka.
Uspeh v razocharovaneto na novi i novi hora, zashtoto naistina vseki moje da si kupi bokluk ot vas.No ne vseki da sluchi na kachestvo i dobro obslujvane.


BR

      Simple Smile Сервизите с които работим не са на Германос мила, а на самите марки. Малко усведоменост не е в излишък.

Общи условия

Активация на акаунт