ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 56 995
  • 276
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 1 563
Уважаеми господине/Госпожа,
Тук никой не разбра каво точно   работите в Германос, и дали въобще и Вие сте наясно с това, което се случва там, но определено сте  далеч от истината за тази фирма.
Първо, аз не претендирам, че съм наясно със сервизите и цялата ви  организация на фирмата, пък и както писах, не желая да я чувам, както и да имам връзка повече с нея.
Вие сам писахте за сервизите , и цитирам звучеше така- Само да спомена че Германос е ЕДИНСТВИЯ оторизиран сервиз от производителите на NOKIA, SAMSUNG, MOTOROLA,  LG, SIEMENS, SONY ERICSSON.
Ние простосмъртните и неразбиращите от нищо, четем тук, че Германос  е сервиз на няколко марки, или пак греша????? newsm78
Моля, когато и вие пишете тук, да бъдете достатъчно точен и наясно с  нещата, защото доказахте, че май не сте.
И ако имате смелостта може и да ни се представите-име и позиция във фирмата.Така ще бъде по ясно на форумките тук дали информацията е достоверна, или не. Още повече да ви потърсим и да ви запознаем с поредните си проблеми с телефони от Веригата ВИ #Cussing out
И ако обичате недейте заблуждава хората, че сте супер верига за определени клиенти.Нищо подобно.
Вие сте поредната фалшива и заблуждаваща верига в България, която се възползва на 1000% от неуредиците в законодателството ни!!!!!
От писаното тук се затвърди извода, че ГЕРМАНОС не е предпочитаната верига за хората в България!!!!!!!
И това вие го потвърдихте с арогантността си  и необоснованите изказвания.


Където и да прочетете нещо в интернет за Германос, то е негативно.
Ако имате проблем с търсачките съм на ваше разположение за изясняване на мнението на хората за ВАС-Германос-България!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 hahaha

Аз спирам, за пореден път се убедих в мнението ми за вас.



 #2gunfire

# 61
Г-н Костас Карафотакис, Директор „Връзка с инвеститорите и корпоративни въпроси”, представи Групата от компании ГЕРМАНОС и дейността на веригата магазини ГЕРМАНОС като най-голямата търговска верига за телекомуникационни продукти и услуги в Централна и Източна Европа с 950 магазина в 7 страни, които свързват потребителите с технологиите. Г-н Карафотакис представи дейността на веригата магазини ГЕРМАНОС в Гърция, Полша, Румъния, Украйна, Бившата Югославска република Македония и Кипър. Относно ролята на българския пазар в международната дейност на Групата ГЕРМАНОС, той заяви: “България е много важен пазар за ГЕРМАНОС, тъй като това е пазар, който се разраства много интензивно в областта на телекомуникациите. Ние ще продължим да инвестираме в разширяването на веригата магазини ГЕРМАНОС, тъй като резултатите ни в България показват, че това е един от най-успешните ни международни пазари.”

Честито:)

# 62
  • Мнения: 1 563
Е как, не се и съмнявах в това.
Продават, не подменят, само на сервиз.
А вие кой сте?
Не звучите като Директор.
Ако сте,  още повече ще се посмея днес.

# 63
Здравейте,
прочетох внимателно всичко. Ама всичко е доста преувеличено. Вярно е имаме проблеми, забавяне със сервиза. Но както някой от колегите беше писал, сервиза ни е оторизиран за Моторола,Сийменс,Сони,Самсунг и т.н. Обслужваме телефоните на доста фирми. Представете си колко много телефона пристигат. Нали се сещате, че производителите бълват милиони бройки от даден модел и няма как да няма и дефектни. Не мислете че и на Сердарова и е лесно. Една е и трябва да отговаря за всички. Не е виновна нито наща нито друга фирма. Виновна е държавата - такива са законите. Вие да не мислите че по другите фирми е различно. По -зле е. Аз поне съм свидетел на замени от страна на фирма Германос. Други фирми няма да ви сменят апарата за чисто нов. Закона е такъв 30 дни в сервиз. И не мога да разбера как така никой от вас не работи в тази фирма а казва че сме продавали телефони на приятели после сме ги препродавали, втора ръка. Вие нормални ли сте бе хора. В сервиза слагали фалшиви части. Интересно някой от вас е експерт  newsm78    може би цял живот части е правел. Разбирам ви че ви е яд на фирмата че ви държат телефона но това не означава че трябва да си измислите. И да ви кажа че софтуерния ъпгрейд който правят в сервиза няма общо с този който си правите вкъщи  Wink  и това дето ви сменят вътрешностите представлява чисто нова платка от производител тоест оставили са вашите панели и са ви взели нова платка може да се види и по новия ИМЕЙ на телефона.  Нали знам като ми се развали пералнята хладилника и аз чакам. А защо не отворите и една тема доволни от Германос. Знаете ли колко телефони има оправени само за 4-5 дни
някой идват и на 3-я. Ама нали е най лесно да се пише само лошото. Обикновенно недоволните идват от Нокия защото тези телефони не се отремонтират от нас а от Нокия и наистина се бавят много. Не искам да ни оправдавам Simple Smile няма и смисъл както казаха колегите ние наистина сме най - бързо развиващата се компания. Имаме и адски много доволни клиенти. Моите телефони са все от там. И аз имах един закупен телефон, който се развали на 2-я месец и аз чаках 2 седмици а уж съм колежка. Оправиха ми го. Не мислете че сте само вие освен Германос другите вериги също чакат за ремонт. Освен гаранционни ние приемаме и извън гаранционни. Така че не е лесно. В крайна сметка и държавата позволява 30 дни срок. Тва из форумите се създава такова напрежение. Има хора от конкурентни фирми, които само това правят пишат някви теми вземат участие и е толкова смешно. Няма лошо да се оплачете ама чак и да си измисляте.  Като четете из форумите защо не знаете че не фирмите а производителите са виновни. Бързат да заринат пазара със скъпи и нови телелфони а не са си написали софтуера както трябва за него. Естествено че ще е софтуерен ъпгрейд това е най големия проблем на телефоните. Защо старите нокии соните не се разваляха  Simple Smile Много просто като искате здрав телефон си вземете 1200  Нокия или СониЕриксон J110. Ама се хвърляте на 3Мпиксела камера операционна система радио дасмки календари и т.н. ми софтуер така е. Еми за ся от мене толкова по темата.

# 64
  • Мнения: 1 563
Здравейте,
Виждам, че привлякохме вниманието на слуижители на Германос, което е добре.

Смятам, че тук не е прекалено нищо, просто информацията , която давате и това, което се получава като обслужване след появата на проблем се разминава и оттук идва всичко.
Ако лично на нас ни бяха казали, че ще имаме проблеми ако се ползва апарата с карта на мтел, нямаше въобще да купим апарата, който си го държа ве4е  вкъщи за спомен.
Ако както ни бяхте обещали да ни дадете нов апарат, бяхме получили такъв  и той работи пак няма проблем, дори и с чакане 30 дни. Да, но ние чакаме и после пак същото. Пак телефона дава същия дефект или още няколко.
Да бяхте удържали на обещанието си да дадете телефон от друга марка с доплащане ако телефона даде пак дефект. И това не стана.
Тогава тази тема и всички постове тук нямаше да ги има.
Или поне щяха да се включат хора, които след възникнал проблем тои е отстранен и след това са доволни от телефона си.
Всички ние разбираме, че това е техника и тя дава дефекти, но пък чак толкова недоволни и проблеми с 1 апарат не е проемливоя когато даваш толкова пари. Все ползваме и друга техника.
Защото мен не ме интересува дали производителя бълва апарати с дефекти, а че купих апарат,който стои в сервиза ви повече отколокото вкащи.
Смятам, че вие сте регулаторите на този пазар на дефектна стока и ако вие не взимате модели, от които има оплаквания, то фирмите производители няма да балват нови модели всеки ден с толкова дефекти.
Има още какво да ви кажа, но сам на работа.

# 65
Abe hora , Silveto Serdarova e gotina macka i prawi vsi4ko vazmojno, dori nevazmojnoto , za da ugodi na klienti i na onezi pederi -neinite 6efove , koito sa malko kofti tipove kato vsi4ki.....Abe s dwe dumi ne si kupuvaite telefoni za pove4e ot 100 lv.

# 66
A , zabravih da vi kaja .Ako znaete s kakwa nadcenka prodawat tezi telefoni nokoga nqma da si kupite wtori pat ot germanos.Abe to i drugite sa edni ....pendeli. Simple Smile
Ta kakto kazah powe4e ot 100 lv za telefon ne davaite. Nai vajnoto e telefona da bade slujeben , kakvito do skoro nqma6e v germanos.Dobre 4e gi kupi Globul.... Laughing

# 67
Здравейте,
 включвам се в темата, не защото съм недоволен клиент,а защото ми се иска да си обясня как така хвърляте етикети за човек,за който дори и идея нямате какви усилия и нерви хвърля ежедневно в работата си. Ще кажете- мен това не ме интересува- но ако леко се замислите ще установите, че правомощията на г-жа Сердарова не ги определяме аз или вие, още по-малко пък тя самата. Истината е, че я познавам доста добре и затова знам, че тя не си взима болнични като извинение за несвършена работа и също не е като да "не се преуморява". Позволих си да я защитя, не за да умаловажа проблемите на всички ви, а само защото исках да поясня, че г-жа Сердарова НЕ Е другото име на Германос.

# 68
  • Мнения: 1 563
Може и да сте прави за Г-жа Сердарова. Възможно е да си върши работата добре, никой успорва нейните професионални качества. Но ние клиентите искаме когато тя ни  обещае нещо, това да  стане след това. Единствено това май тя не го умее.


Не искаме много предполагам??????

# 69
Какво умее или не г-жа Сердарова, преценява нейния работодател, но така или иначе изказах мнение не по конкретен случай, а защото в някои от постингите бе нападната с неверни факти. А ако мислите, че мотото в живота и е да обещава и да не изпълнява след това, сте в голяма заблуда. Далеч съм от мисълта да защитавам  политиката на Германос към своите клиенти, но е доста некоректно от ваша страна да окаляте името на човек по този начин.

# 70
  • Мнения: 1 563
Вижте, не можете да говорите така, тъй като поводи и причини за каляне има ,както се вижда тук. И то с право...
 Аз лично просто изказах недоволството от отношението към нашия случай.
Защо да не разберат много хора какво става след обещанията на Г-жа Сердарова????
Незнам  коя сте и дали  сте имали проблем с телефони от Германос, но не смятам, че имате право да защитавате служителка на фирма, която лъже клиентите си.

Тук място за приятелсво няма.
Може да е добър човек, но нас ни излага грозно.
Не мога да кажа добри думи за нея след контактите си с нея.
Не била виновна тя, кажете ми кой е тогава???
Не ми е приятно да се прехварля топката. Ако тя не може да си върши работата, защото и пречи някой има си централа на Германос, да изисква и да се бори за да не и се петни името. Ако и е хубаво да лъже и да си пази мястото,е ,аз пак сам в правото  си да не ги препорачвам на познати и непознати,както и да предупреждавам и уведомявам какво се случва в Най- бързо развиващата се Лъже-верига.
Резултат не постигнахме с нейна помощ. Телефонът не работи и стои като трофей вкъщи и ни служи за обица.
Това е резултатът  от професионализма и.

До по-високо ниво в тази фирма не може обикновен човек да се добере.
Не сме виновни,че тя обира негативите.
Съжалявам, но сам права, колкото и да не ви харесва.

Ако имате желание първо проучете случая и после коментирайте тук.За общи приказки колко сме идеални няма място тук.
Тук се говори с факти  и за проблеми.
Ако пък на нея и пука за името си нека се свърже с недоволните тук и да прерагледат проблемите ни.

До момента тя не си прави този труд, което отново не и прави чест. И пак потвърждава  правотата ни. Hug


БР





# 71
  • Мнения: 1 563
Какво умее или не г-жа Сердарова, преценява нейния работодател, но така или иначе изказах мнение не по конкретен случай, а защото в някои от постингите бе нападната с неверни факти. А ако мислите, че мотото в живота и е да обещава и да не изпълнява след това, сте в голяма заблуда. Далеч съм от мисълта да защитавам  политиката на Германос към своите клиенти, но е доста некоректно от ваша страна да окаляте името на човек по този начин.

В България професионализма на някои кадри се оценява по странен начин (често в  леглото на шефовете си) и всеки се е сбласквал с такива служтели, които не са за това място.
Така,че дали я оценяват или не и как я оценяват тя си знае.....

# 72
  • София, Борово
  • Мнения: 1 773
Аз съм им бясна.
Дадох гаранционен телефон NOKIA за поправка на 12-09-2007 г. и до днес не е готов.
Срока, който бяха определили за ремонт беше 2 седмици +- 4 дни.
До седмица ако не си свършат работата ще пусна жалба в http://www.kzp.bg/

# 73
Явно сте изключително засегната от станалото с този телефон. ОК. Но не е ли по цивилизовано да се обърнете за помощ към съответните институции вместо да си стоите пред екрана и да се уверявате взаимно колко сте много недоволните и колко много сте прецакани.Да се плюе през нета, обаче е лесно и забавно.Нали??? А дори  не знаете всъщост с оператор или с г-жа Сердарова сте говорили, другото което знаете добре обаче е доста смущаващо, а именно как стават назначаванията на ръководни позиции (може би от личен опит?).
 Не е в стила ми да съм толкова груба, но ще си позволя да ви посъветвам- използвайте енергията и ентусиазма си за по- креативни и полезни каузи. Благодаря.





# 74
  • Мнения: 1 563
Определно не е от личен опит, а от инфо от познати.
Професионалните ми качества не са допуснали да прибегна до този подход.....

Знаем с кого сме говорили и кой е обещавал.
Това е достатъчно за да го коментирам кадето искам и както искам.

А какво да правя си знам аз.Направила сам възможното,но държавата ни е такава, да не говорим пък за  законите.


И  не приемам съвети от хора като вас. Не си правете труда да си губите времето за това.


Общи условия

Активация на акаунт