ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 57 029
  • 276
  •   1
Отговори
# 75
Интересно,
знаете ли г-жо колко като вас са чули, че в Германос подменят телефони. Идват с какви ли не измислени проблеми, за да им се даде телефона в сервиз. Знаете ли колко немърливо се отнасят повечето клиенти към телефоните си. И после са виновни телефоните, че не работили. Обвинявате г-жа Сердарова, а сама казвате, че сте некадърна да се справите законово. Не сте ли се замисляли,че тя може да ви е обещала, но след това да се е променило нещо законово да не могат да се извършват вече подмени примерно по начина, по който са се извършвали до сега. Не искам да защитавам, както каза по горе друг форумец, фирма Германос, но не мисля че е редно да плюете служител, който дори не познавате.  Държавата законите Германос да.

# 76
  • Мнения: 1 564
Заключвам темата, Сердарова май е пратила хората и да я защитят, защото от клиентите никой не я похвали.. Naughty


То се видя кой е гузния----ние потърпевшите ще избягваме Германос и ще ги препоръчваме горещо само на враговете си.



# 77
  • Мнения: 1 564
Моля да бъде заключена поради намеса само на анонимни гости  и наблюдатели, близки или служители на Уважаемата Г-жа Сердарова/ Германос.
Темата е за недоволните, а не в защита на тази верига.

# 78
  • Мнения: 13
Абе много нагли тия от Германос #2gunfire #2gunfire
Телефона ми е на ремонт от 01.08.07gкато го взеха казаха ,че ако не го отремонтирата до 1м,ще ми върнат парите или ще ми сменят телефона.Не ми дадоха оборотен,трябваше да ходя да си поискам.дадоха ми един БОКЛУК дето бат.му дърешше точно 1 час #Cussing outНаложи се да ходя втори път ,да си взема друг ГСМ ,защото постоянно и трябва.Поговорих си с управител ли ,къв беше там някъв смешник и ми каза ,че е проблема е в сериза ,да чакам.Ами чакам вие смятайте колко време от 01.08-17.11 Twisted Evil Twisted EvilПратих писмо да управителите на Германос,върнаха ми отговор,да им дам данните от договора за ремонт .Дадох им ги! И какво НИЩО!Никъв отговор!Много се бях ядосала ,мислех да разпращам писма тук там,но спечелихме един конкурс на Германос.Да ви кажа честно не пратих писмата ,защото незнаех дали ще си получа наградата от конкурса.Изчаках да мине награждаването,а сега като чета колко завлечени мисля да не се дигам нервите с тия дребни душици.
п.сТелефона ми беше нов на 1м   аwww.beauty-group.com
вуст

# 79
изумявам се че все още ги има тези магазини.за последно влязох в германос преди 6 години.за 6 месеца смених 5 телефона все с фабричен дефект.накрая се съгласиха да доплатя и да взема друг телефон с уверението че този бил железен.точно месец изкара и угасна.почаках 5 седмици-трябваше да е готов до седмица-и оттогава съм си все с него.седмия телефон наистина излезе железен

# 80
  • Мнения: 75
нееднократно аз и семейството ми сме били клиенти на магазини германос и до сега нямаме причини да бъдем недоволни. към днешна дата в нашта къща има три телефона купени от тази верига магазини. с нито един от тях не сме имали проблеми. и трите апарата са сони- ериксон. различни модели са и са купувани по различно време. най- старият gsm е вече на три години като за този период не му и сменяно или ремонтирано нищо (наш комшия има същия пак от германос, купен две седмици след нашия и също работи безотказно и без техническа намеса). последно в събота купих от тях слушалки за нокия, но не уцелих модела и днес ходих да ги сменя оказа се че в момента нямат подходящи и ми върнаха парите без никакви разправии. то аз имах намерение да ги сменя за нещо на същата или по- висока (с доплашане) стойност, но девойката предложи да ми възстанови стойността им 19.90лв.

# 81
Така,върнах си телефона в 2бе защото показа дефект и беше в гаранция!От там те казаха че ще го пратят на поправка в София,Сервиз Германос!След 20 дни аз отивам в 2бе и ми дават телефона.!Казват ми че са ми званяли на 17.11.2007,след което проверих телефона които им дадох за връзка , а там анямаше нищо нито е бил изключван телефона ,нито извън обхват.Дефекта беше в микрофона!Пускам го аз , и я виж ти!Микрофона не работи! #Cussing out #Cussing out И ся утре ще напражя скандал защо не са ми оправили телефона!А по чл.1 мисля беше мога да си взема и парите! Thinking

# 82
  • Мнения: 1 679
Да, има. Апаратът, който купихме много бързо се обели и не пожелаха да ми го сменят

# 83
  • Мнения: 60
Здравейте
Нека ви кажа  още част от истината за Германос
Германос е верига , специализирана в продажбата. Обслужването  на киентите и  задоволството  не са приориет на Гърците.  Започвайки работа в компанията , служителите им биват обучавани да ПРОДАВАТ.  Много често магазините на Глобул и Германос са близо един до друг. Служителите на Германос лъжат  клиентите на Глобул , че  в другия им магазин , ще  приемат всички клиентски молби , защото в самия магазин на Германос имат по-важна задача - ДА продават.  На тях не им пука за клиента. Важен е оборота.

И за да не ми пишат  разни служители от Германос от къде знам , ще ви отговоря- мои приятели са ви колеги.

Голяма част от телефоните на Геманос идват от пазара в Гърция.  Телефоните са били кодирани и после разкодирани.  Голяма част от Софтуерът им е пълен с бъг.
На повечето продавачи във веригата им е промит мозъка, от бонусите  постигани чрез по-големия оборот.  Ето за това МРАЗЯ ГЕРМАНОС !

Последна редакция: чт, 29 ное 2007, 15:10 от kokomania

# 84
По скоро си бивш служител и то отпреди доста време Simple Smile защото нещата доста са се променили бонусите отдавна са малки а всички молби се правят в Германос вече е забранено да се препращат клиенти в Глобул. За продаването е вярно. Наистина ги учат да продават, но това е целта на всяка фирма повярвай ми всяка фирма иска да бъде така

# 85
  • София
  • Мнения: 8 304
Изказах се в темата със сравнително добри отзиви, но има продължение което бих искала да бъде коментирано от някой служител в Германос
та раносметката в телефони е 3 сони ериксона и 1 самсунг. Кометара ми е за последния сони ериксон. След като споделих с мъж ми за негативната тема, ето няколко цитата: "ами прави са хората да се сърдят не + за търговеца да се оправдава със закона, това не му носи девиденти", "знам че не е политика на фирмата да се пипат телефоните ама да го обяснят на служителите си, ти не си ли спомняш с моя телефон какво беше (тук се опулвам неразбиращо) ... получени СМС, снимали се в магазина, играят си с телефоните както им дойде"
Е, какво ще кажете за това? Купуваме си нов, малко използван телефон #Crazy

За протокола този телефон е купен от м-на в CCS

За доброто обслужване пример от днес . Искам да си купя калъф, след като ми свалиха 2 модела, за да ги огледам, което беше все едно че ми направиха лична услуга младежа ме заряза и трябваше да го потърся за да питам къде да платя, естествено 1 каса (в съшщото вреем 3-4 блейки оглеждащи клиентите, не консултиращи ги) и нямаше кой да ми вземе парите, щото "служителката" обясняваше как "еентуално ако Глобул и Мтел подпишели договор (нямат изор въпроса е за условията, това е изискване на ЕС) щял да си запази Мтелския номер клиента, само кода щял да се промени", да не говорим че от дочутия разговор по скоро ги вълнуваше хората дали телефона не е заключен  #Crazy дайте им на тия хора още информация (на служителите имам предвид)
много бих искал да знам, ако някой от Мтел има номер 088 1234567, а аз 089 1234567 и той поиска да си запази номера(да не говорим че не бе обяснено/намекнато, че това запазване на номера ще е срещу съответните "тънки" тарифи) какво ще направи с мен Глобул
Ми хубаво аз мога и на друго място да си похарча 20те лева, сложих й го на касата и си излязох.
В цялата тарапана няма как да не са ме забелязали бутах коликч с бебе още едно търчеше и крешеше

# 86
  • Мнения: 520
И аз съм недоволна от Германос - те и в продажбите са объркват - моя позната така вместо на една програма, я сложиха на друга и тя разбра чак след като започна да си получава сметката... А уж този й беше приятел...
Преди ходех да си плащам сметката там, но след като веднъж чаках 100 часа и като попитах служителката на касата дали ако платя 1-та сметка (защото ми се бяха събрали 2), ще ми пуснат телефона, тя ме изгледа странно и искаше да ми обясни как не можела да ми каже само едната сметка. Добре че аз се бях информирала предварително, просто исках да ми потвърди, но...уви
Така че освен некоректни, са и некомпетентни относно услугите, които предлагат

# 87
  • София
  • Мнения: 940
Lindichka за сумата само на едната фактура при излязли две няма как да ти каже. В системата излиза общата сума от фактурите, аз съм звъняла в Глобул (в Back Office им, бях служителка на Офис 1) и не искаха да ми кажат, не били разделяли фактури.  Rolling Eyes

Иначе за Германос само съм плащала сметката си, но съм попадала на добро обслужване за сега.

# 88
Здравейте,не следя отначало темата но ще Ви кажа че Германос са едни от многото измамни и некоректни фирми. А имено през май месец си закупих телефон  samsung F300  на стойност 720 български лева. Работи до преди 2 месеца днес за пореден път 3 поред го изпратиха на ремонт и това не е всичко повредата е една и съща. Първия път преинсталираха софтуер, втоеия смениха платка някаква сега вече незнам какво ще му правят ............... Но това е с България.

# 89
И не мога да разбера как така никой от вас не работи в тази фирма а казва че сме продавали телефони на приятели после сме ги препродавали, втора ръка. Вие нормални ли сте бе хора. В сервиза слагали фалшиви части. Интересно някой от вас е експерт  newsm78    може би цял живот части е правел. Разбирам ви че ви е яд на фирмата че ви държат телефона но това не означава че трябва да си измислите. И да ви кажа че софтуерния ъпгрейд който правят в сервиза няма общо с този който си правите вкъщи  Wink  и това дето ви сменят вътрешностите представлява чисто нова платка от производител тоест оставили са вашите панели и са ви взели нова платка може да се види и по новия ИМЕЙ на телефона.  Нали знам като ми се развали пералнята хладилника и аз чакам. А защо не отворите и една тема доволни от Германос.
вече започвам да съжалявам, че не потърсих мнения за "на-бързо развиващата се" фирма. Интересно че повечето хора остават с впечатление, че им се продават стари телефони, а аз вече съм сигурен. Взех че си купих SE w850 за скромната сума от ~630 лв преди няма и 6 месеца, при което той явно напълно нормално за продаваните от фирмата телефони си даде дефект и като съвестен клиент си го занесох в сервиза с надежда да го оправят. Каква беше изненадата ми, като от сервиза ми се обадха и ми казаха че на телефона кабелите са рязани, запоявани некоректно и телефона е "пълно мазило" (точно това им бяха думите). И това за "чисто нов" телефон който "никога" не е носен на сервиз?? Малко странно ми звучи... а и обикновенно нямам навика да се размотавам с поялници из ръцете  newsm78 . Ако някой служител успее да ми обясни как се е получила тази ситуация лично ще се извиня на всеки от работещите там за недобросъвестното им напсуване от моя страна, но до тогава си остават некомпетентни идиоти без никакво позитивно отношение към клиентите. Сега според цялата им политика аз съм отворил телефона и съм го прецакал нарочно за да не ми го заменят с нов (не знам какъв идиот трябва да съм да си ровя телефона сам и то докато е в гаранция). Естественно си губя и гаранцията... и всичко само защото в Гермманос видиш ли не се продавали стари телефони.
Все пак в интерес на истината съм длъжен да спомена, че от сервиза се държаха извънредно любезно за което съм благодарен. И дефакто те единствени ще се разминат с извинение ако се наложи Simple Smile .

Последна редакция: вт, 04 дек 2007, 20:17 от emo_ivanov

Общи условия

Активация на акаунт