Handy - оплакване и молба за съвет

  • 13 874
  • 89
  •   1
Отговори
# 30
аз работя в  и знам че няма как да ти е казала че договора ти е за една година и да ти е пуснала за две,просто не сте се разбрали,а доколкото таксата-картата ти е безплатна и не разбирам как така в Мтел са ти искали още 15 лева

# 31
  • Мнения: 4 120
 steli85 ,ако мислиш че си измислям да ти сканирам касовата бележка от Мтел, не мисля че служителката е поискала тези 15 лв за себе си. Когато някога взимах глобулската карта също дължах първона4ално 15 лв, но никой не го е скривал от мен, докато колегите ти от Хенди не просто забравиха да споменат-аз попитах за въпросната такса, и казаха че не дължа нищо. Та затова ми стана неприятно,когато видях сметката си с тази сума отгоре, а то какво се оказа, че това е бял кахър и ще дължа едни 12х15 лв ,които не бях планирала-изобщо незнам дали ще съм в България след 1 година.
 При положение, че съм влязла за предплатена карта и после се навивам за 1годишен абонамент не виждам как тя може да не ме разбере и да пусне за 2, просто ей така.
 Надявам се ако твоите шефове не вземат някакво решение, поне от Мтел да излязат по разбрани. Защото за мен ще е най-лесно след първата година изобщо нищо да не плащам- както направиха не един и двама, които захвърлиха картите си с неплатени сметки , незнам да има някой осъден за това. Но някак си съм свикнала да си плащам дължимото, а твоите колеги ме задължиха без мое знание

# 32
  • Мнения: 4
infantilno, писах ти на лични, ама не можах дати пратя нищо, защото нямаш място.....аз имах подобни преживявания и се отървах с тарикатлък хихи (ама каквото повикало... нали знаеш) Laughing

# 33
  • Berlin
  • Мнения: 11 262
след като е практика да лъжат за договорите и от мтел знаят... защо продължават да работят с тях? с тези номера виждаме, че скоро няма да имат клиенти. аз лично не припарвам до магазин на хенди, освен ако не искам да си платя сметката. иначе е вярно, че омайват яко, но ако не го правят, просто ще си загубят работата...

# 34
  • Варна
  • Мнения: 25 242
аз работя в  и знам че няма как да ти е казала че договора ти е за една година и да ти е пуснала за две,просто не сте се разбрали,а доколкото таксата-картата ти е безплатна и не разбирам как така в Мтел са ти искали още 15 лева


Тази такса в повече е таксата за първия месец, а не цената на картата. Обикновено таксите се плащат предварително. С фактурата за изговорените минути през изтеклия месец ти идва и таксата за следващия. Така е и при Глобул и при БТК. Първата такса обаче не ти я вземат предварително, а я включват в първата фактура и стават 2 такси - за изтеклия и следващия месец. Това го има от край време и не съм забелязвала да е описано в който и да е договор, който съм сключвала. Просто така се прави, не виждам какво ви учудва тази такса newsm78

# 35
  • Мнения: 3 794
Сега като прочетох темата взех да се тревожа....мисля,че точно в Хенди сключих нов договора към Мтел и уж е за 1 година...Ще видя довечера дали и моята 1 година е равна на 2 по математиката на Хенди ! Ама,че подлеци  #2gunfire

# 36
  • Мнения: 4 120
Месечинка виторога ,аз не споря за самата такса-а за това, че не я споменават. В Германос и 2be поне ти казват и си правиш сметка.
Незнам защо от Мтел продължават да работят с тях, ама пък- защо не? Не е лесно да зарибяваш клиенти за по 2 години, защото всеки вижда как през седмица има нови промоции и до 2 години може да пуснат такси от 2 лв...а те обвързват с 15.Три дни след като сключих договора пуснаха промоция + още 500 минути за същата такса...до 2 години има какво още да се желае.
 

# 37
  • Варна
  • Мнения: 25 242
Ами според мен и да я кажат, и да не я кажат, то просто е пределно ясно, че всеки месец се плаща такса, и то авансово. Значи с първата фактура ще платиш 2.  Така че няма място за изненада, нали не си очаквала, че първия месец ще говориш безплатно Wink В крайна сметка ти сключваш договор с Мтел, независимо дали чрез посредник или пряко. Условията на Мтел са известни, както и на всички оператори и те са еднакви за всички, независимо в кой магазин ще си сключиш договора. Аз пък не ги разбирам тези от Мтел, какво целят като така си очернят търговските партньори. Не че защитавам Хенди, но ако от Мтел знаят, че са некоректни и го разгласяват така, а на всичко отгоре продължават да работят с тях, това говори зле и за двете страни.

# 38
  • Мнения: 1 251
Сега като разправях на мъжа ми историята за Хенди, той също се сети, че негов приятел му се бил оплакал, че уж отишъл и сключил договор чрез Хенди с Мтел за 1 година, а след време като отишъл, се оказало, че договорът му е за 2 години-явно има много ужилени хора, ама си траят!!!!!!!!!!

# 39
  • Бургас
  • Мнения: 702
Моят договор също се оказа за 2 години  Sad
Освен това, въпреки че специално попитах на колко секунди е първоначалното отчитане и ми отговориха "на 30", се оказа, че в договора пише 60.

От няколко дни следя темата, като смятах да не пиша, тъй като и аз споделям мнението, че човек трябва да чете преди да подписва, но днес реших, че ще се оплача тук - един човек да откажа да пазарува в Хенди, ще се чувствам полезна. А относно четенето: прекарах в магазина почти един час с ревящо дете на ръце. Телефонът ми трябваше за подарък на другия ден и не можех да отложа. Върхът на всичко беше, че в принтера им почти нямаше тонер и договорът ми е тука има-тука нема  Tired  Задоволих се с това да прегледам колко е месечната такса и какви са цените на минута в група, извън група, броя безплатни минути и от този сорт. (това май е да убедя сама себе си, че не съм толкова наивна, а просто е стечение на обстоятелства  ooooh! )

# 40
  • Мнения: 4 120
Явно наистина рядко някой се оплаква - освен на място в мтел, когато разберат клиентите добрата новина ,че всъщност договорът им е за 2 години, което обяснява и лошото мнение на служителите на Мтел към тези на Хенди. На мен също ми е неприятно , когато клиент се оплаква на мен ,заради грешка допусната от колеги.
 Когато се обадих в Хенди-София, тъй като формата за пращане на мейл не е много читава и не ми стана ясно изпратила ли съм го или не веднага след репликата ми:" Обаждам се от Пловдив- искам да се оплача от Ваш служител", ми се отговори :"Да,получихме писмото Ви вчера".Не ме питаха за име ,за проблем, по което съдя че наистина не получават много такива и недоволните просто се примиряват в един момент. Само дето при мен случката съвпадна с ужасен ПМС и ми държи вече трети ден и наистина няма да се кротна, докато не видя някакъв резултат.

# 41
  • Мнения: 17 546
.................
Само дето при мен случката съвпадна с ужасен ПМС и ми държи вече трети ден и наистина няма да се кротна, докато не видя някакъв резултат.
Хич не се опирай на ПМС-то! То трябва само така с тях! Поздравления за ентусиазма да доведеш нещата до справедлив край! Hug И аз бих направила същото, че даже и повече Crazy

# 42
аз работя в  и знам че няма как да ти е казала че договора ти е за една година и да ти е пуснала за две,просто не сте се разбрали,а доколкото таксата-картата ти е безплатна и не разбирам как така в Мтел са ти искали още 15 лева


Тази такса в повече е таксата за първия месец, а не цената на картата. Обикновено таксите се плащат предварително. С фактурата за изговорените минути през изтеклия месец ти идва и таксата за следващия. Така е и при Глобул и при БТК. Първата такса обаче не ти я вземат предварително, а я включват в първата фактура и стават 2 такси - за изтеклия и следващия месец. Това го има от край време и не съм забелязвала да е описано в който и да е договор, който съм сключвала. Просто така се прави, не виждам какво ви учудва тази такса newsm78
няколко дни след като ти си вземеш картата ти излиза фактура с която предплащаш първият месец,но въпреки това не плащаш 2 такси освен ако не забавиш плащането си с месец
а милите колеги от Мтел не им е много приятно клиенти да си взимат от Хенди а не от тях за това така цветущо се изказват

# 43
  • Мнения: 17 546
То пък затова в Хенди са толкова изобретателни, че освен изпържения да не стъпи втори път там, да каже на още 100 човека каква тесла ги чака та и те да заобикалят от далече Хенди! Joy Нямало лоша реклама... Да, бе! Mr. Green

# 44
  • Мнения: 3 634
Познавам шефа на Хенди и ми изглежда доста дребнаво, за да е политика на фирмата. Не се обиждай, но в тези времена да подпишеш договор без да си го чела.... Rolling Eyes

Общи условия

Активация на акаунт