Handy - оплакване и молба за съвет

  • 13 879
  • 89
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4 120
Та - преди месец и половина отидох в Хенди с желание да купя карта на Мтел-  предплатена, за да могат мои познати да ме включат в безплатните си минути-аз съм дългогодишен абонат на Глобул. Естествено омагьосаха ме да си взема карта - с абонамент за 1 година и телефон за 20 лв. Платих телефона , и помня че когато си взимах някога глобулската карта ми поискаха една такса напред .Попитах дължа ли такава-НЕ.
 Днес отидох в офис на Мтел, за да платя сметката си и ми искат с 15 лева повече...учудих се и служителката каза , че това е обичайна практика на Хенди,да не споменават за тази такса и ме попита за колко време ми е договорът. Отговорих-за 1 година. " Сигурна ли сте - това им е другата практика - да пускат договори за 2 години "...провери и естествено..бяха ми пуснали договор за 2 години. Отидох във въпросното хенди бясна и особата , която ми продаде въпросната карта ( и която е взела за нея двоен процент ) най - безцеремонно заяви, 4е те не са отговорни за това ,че клиентите им не си четат договорите...поне колегата и бе учтив , звъня в бек офиса да попита поправимо ли е...нищо не може да се направи, ако съм се била обадила до 2 седмици след подписването можело. А ако не беше мацката от Мтел аз нямаше дори да знам ,4е договорът ми е за 2 години.
 Мой познат, който работи в 2 be ме посъветва да ида в комисия за защита на потребителите...защото особите от Хенди дори не ме попитаха за името ми, за номера ми - да проверят, явно наистина им е 4еста практика и са наясно преди да ме видят за какво идвам да се оплаквам...та посъветва ме да подам жалба там,4е не са ме вписали в книгата за рекламации,за което се полагало глоба от 500 лв,но от агенцията ми казаха ,4е с подписа си аз съм се съгласила  с условията и няма на4ин да се докаже ,4е съм подведена,нито 4е директно ми се отгърна на 3та страница ,за да подпиша,не съм предполагала 4е са толкова нахални,все пак им имах вяра,не са продавачи на улицата.
 Интересува ме..аз мога ли да направя нещо в случая,каквото и да е,ве4е ми е ясно,че срокът неможе да се промени,но заради самия факт ,че ме подведоха и че ще продължават да го правят...

# 1
  • Мнения: 107
Съветът ми е ВИНАГИ чети договори в бъдеще.
И в случая няма какво повече да направиш.

# 2
  • Мнения: 553
можеш да направиш нещо- да се отнесеш зряло и отговорно към себе си и
 ДА ЗАПОЧНЕШ ВИНАГИ:
 ДА ЧЕТЕШ КАКВО ПОДПИСВАШ, И ДА ИСКАШ РАЗПИСКА ЗА ТОВА КОЕТО ДАВАШ

УТРЕ МОЖЕ ДА ЗАКОПАЕШ НЕ СЕБЕ СИ А БЛИЗЪК ЧОВЕК И ТО ЗА НЕЩО МНОГО ПО-ВАЖНО И НЕПОПРАВИМО

като почнеш да четеш, първо те поглеждат леко подигравателно и като не мине номера- започват да те гледат с повече респект...

Проявата на наивност или глупост животът най-често наказва безмилостно.

Извинявай ако съм била по-рязка, но съм толкова уморена от това иначе свестни хора да си патят защото бъркат наивността с доброта. И после да не може да им се помогне.
 От друга страна точно така насърчавате мошениците, да опитват отново и отново, а в това няма нищо добро и не помага по никакъв начин да оставим на децата си един малко по-добър свят.

Последна редакция: чт, 08 май 2008, 11:00 от oceanid

# 3
  • Мнения: 4 120
да, ще го имам предвид занапред. Просто да спомена, че в офисите на Глобул И Мтел никога не ми се е случвало нещо подобно,а съм подписвала и преподписвала.
 Явно партньорите им разчитат на това да подведат клиентите си, на мен ми е ясно че от юридическа гледна точка те са прави, но все пак това не са продавачи на картички за "фондация", които се препитават по този начин, това е верига с наложено име.

# 4
  • Мнения: 5 468
Това е отвратително Tired.

# 5
  • Мнения: 553
Ако ИЗБЕРЕШ  да повярваш на някого, независимо какви са ТВОИТЕ причини за това- решението и последиците са винаги за твоя сметка- само за твоя, в най-добрия случай.  Thinking Crazy

И като съм те почнала  Hug
да знаеш че за суми над 500-1000лв валидни са само писмените доказателства- разбирай разписка от този който ги е получил. Иначе и 1000 свидетели да имаш, съдът ако се стигне дотам, няма право да го вземе в предвид. Защото стане ли дума за пари, свидетелите са хора... може да излъжат, затова е такъв закона.




Последна редакция: чт, 08 май 2008, 11:15 от oceanid

# 6
  • Мнения: 17 546
Наистина отиди във Федерацията на потребителите. Смятам, че ще ти помогнат! http://www.potrebiteli-bg.com/
Доколкото си спомням тук някой беше писал даже, че ако им изпратиш имейл става още по-бързо. За процента, който получават срещу сключен договор с мобилен оператор, служителката на Хенди си е сътворила абсолютна измама!

# 7
  • Мнения: 649
Брат ми си взе от там телефон, който още с отварянето не поиска да се включи и не го смениха, а го взеха за 3 месеца за ремонт! От там нищо няма да си взема !

# 8
  • Мнения: 553
нали е ходила вече жената до федерацията- оттам правилно са й казали че каквото сам сиф направиш... измама е но след като стои подписа й отдолу фе НЕДОКАЗУЕМО

 но можеш да се оплачеш на най-високо ниво в Хенди, там ще им пука повече за имиджа на маркатоа.
всеки договор може да бъде променен по съгласие на страните така че от Мтел са те излъгали също  #Cussing out в интерес на истината, тоест те не искат да се съгласят да го променят, въпреки че техен представител  те е подвел.

# 9
  • Мнения: 4 120
ок,аз съм виновна ,че съм подписала без да чета,но таксата ,която дължа не е упомената никъде и изведнъж в Мтел ми искат с 15 лв повече- това коректно ли е?след като изрично попитах има ли такава.
не съм предполагала ,че на такова място ще попадна на такива търгаши на дребно. и не толкова ме е яд за таксите дето ще плащам още 1 година,при все 4е може да не съм в страната, а 4е ще продължават да го правят и да трупат бонуси на 4ужд гръб.Дори ако се беше извинила за недоразумението щях да кротна,просто тя се държа нагло сякаш е съвсем в реда на нещата.

договорът може да се прекрати-да,като платя месечните вноски за годината,то в такъв случай защо да го прекратявам,ще дам картата на някой да я ползва,ако аз нямам възможност.

# 10
  • Мнения: 17 546
нали е ходила вече жената до федерацията- оттам правилно са й казали че каквото сам сиф направиш... измама е но след като стои подписа й отдолу фе НЕДОКАЗУЕМО
ОК! Ми то от този текст който е едно безкрайно изречение с цифрички вместо букви, не съм го прочела правилно. Тогава се свържи с ръководството на Хенди. Ми много мразя да ме цакат така и аз ако съм на това място няма да оставя нещата така. Ба си наглите търгаши! Crossing Arms

# 11
  • Мнения: 553
Сигурно таксата е упомената, не в самия договор а в общите условия, към които препраща, а за това че такива хора ще продължават да го правят - ще продължават само докато  има кой да подписва без да чете. На недобросъвестните хора не трябва да се позволява да бъдат такива... толкова дълго и пожследователно, че да се откажат. но не със скандали след това а с четене предварително. Да си добър не е равносилно да си безпомощен и ненаясно с правата си и да чакаш от другия да бъде добър/коректен - не като негово задължение а като милостиня към тебе.
Съжалявам за теб, но ми се струва че  ако погледнем позитивно - то ти си си получила урока на приемлива цена, все пак.
Не си длъжна да вярваш на никой и той няма право да се цупи за това- нищо лично.
Запомни го и си го повтори наум, следващия пъткогато усетиш притеснение че на някой си щяло да му стане неприятно от това....

# 12
  • Мнения: 553
разковничето на проблема е че в училище ни учеха как да майсторим свещници и нам кво си, но не ни научиха на най- елементарна правна грамотност...

отиди при един адвокат и си плати една -две консултации- нека ти разясни основните неща- за четенето на договорите, за изискването на разписка, когато даваш пари, за правото да обжалваш актове вна властта, за кратките срокове в ксоито можеш да го направиш и т.н.
със сигурност ще платиш по-малко отколкото са таксите за втората година
ако намериш адвокат, който умее да обяснява добре, това ще бъдат едни от най-смислено похарчените през живота ти пари, повярвай ми

# 13
  • Мнения: 4 120
Да, може би има нужда да го направя.
Извинявам се за нечленоразделната реч по - горе, просто бях афектирана. Не мисля, че това е начинът да печелиш клиенти за по -  дълъг период. от някогашните лекции по право имам спомен , че подвеждането ,в случая неспоменаването на въпросната такса при сключване на договор е наказуемо. Затова помислих, че мога да се хвана за него, но вече ми се струва че няма смисъл. Ще си платя за глупостта и -толкова.

# 14
  • Мнения: 183
Да, може би има нужда да го направя.
Извинявам се за нечленоразделната реч по - горе, просто бях афектирана. Не мисля, че това е начинът да печелиш клиенти за по -  дълъг период. от някогашните лекции по право имам спомен , че подвеждането ,в случая не споменаването на въпросната такса при сключване на договор е наказуемо. Затова помислих, че мога да се хвана за него, но вече ми се струва че няма смисъл. Ще си платя за глупостта и -толкова.
мила,не знам какво си учила по право,аз уча в момента именно тази специалност и както са ти казали всички преди мен-подписала си и вина носиш само ти,че не си прочела договора ,а си се доверила на някаква която е там именно за това да взима % и да зарибява клиентите Rolling Eyes. не виждам комисията какво може да направи и да се обадиш на господари на ефира,най-много хората да имат едно на ум,но ти според мен няма какво да направиш за себе си.

# 15
  • София
  • Мнения: 3 099
Абе, четеш, четеш, ама винаги такъв един договор може да е така суфистициран, че да ти трябва професионална помощ. За един шиб*н джесем сега адвокат ли да наема човек?! Той не струва, колкото би струвала консултацията!

Изреви при Милен Цветков, в комисията, тук, където можеш! Аман от селско хитруване!

# 16
  • Мнения: 17 546
Изреви при Милен Цветков, в комисията, тук, където можеш! Аман от селско хитруване!
В Господарите... Абсолютно! yes Не оставяй нещата така!

# 17
  • Мнения: 4 120
ядоса ме това,че явно е честа практика - щом от Мтел ми го казаха, аз нямаше да разбера иначе. И когато отидох да се оплача никой дори за секунда не се усъмни, нито провериха името ми, нито номера. Явно сме доста будалите. Тя можеше да ми напише договор и за 10 години, това ми е ясно, но дали така трябва да се работи ?Не носела отговорност за това дали клиентът чете договора, а не носи ли отговорност за информацията , която тя му поднася.

и да,подписала съм за 2 години, но никъде в 3те страници не е упомената въпросната такса. Банките може ситничко да изписват годишните такси за кредитни карти,но поне ги има като цифра в договора.

# 18
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Имаше един стар виц който е добре да се помни защото е поучителен. "Бекъм подписал без да разбере тригодишен договор с отбора на село Злокучене (примерно) докато давал автографи. "
Та този виц аз съм го запомнила добре и чета много внимателно какво подписвам.
За 8 март купувах на свекървата телефон от Мтел за подарък и една мадама точно така взе да ми отгръща договора и да ми показва къде да подписвам. Аз обаче й го дръпнах от ръцете и й казах че ще го прочета за да не се окаже после че съм сключила трудов договор за работа при тях. Тя се намуси, но ми го даде и ме изчака търпеливо да прочета какво подписвам.
Сигурна съм че и ти така ще правиш от тук нататък.
А договора мисля че може да се промени след като минат 6 месеца от сключването.

# 19
  • Мнения: 183
може да му смени тарифният план по всяко време,но не може да го прекрати или да го направи прима преди изтичане на 2-ният срок,даже когато изтече мисля,че има 1 месец,но не съм сигурна точно,да каже какво ще се прави и ако не се обади го продължават.

# 20
  • Мнения: 4 120
Да,това и на мен ми обясни любезният продавач-консултант, след като търгашката отказа да ми дава обяснения , че можело след първата година да мина на друг план или да съм платяла 12 вноски и да ми го прекратят Simple Smile Колко хитро.
 Ще взема да напиша едно похвално писмо на управителя им, да и даде полагащия се бонус, че фирменото им обучение явно дава резултат.Влизаш за "прима",излизаш с двугодишен договор.

# 21
  • София
  • Мнения: 2 079
Иди и направи консултация в МТел за смяна на тарифния план. Правят се на ощипани госпожици, но може да се сменя плана. Naughty
Но май-трябваше да минат поне 1 месец на сключването на този план.  newsm78 Не съм сигурна.  newsm78
Имах почти същия случай, но след развикване от моя страна и след като се срещнах с шефа на клона на МТел в Халите ми промениха тарифния план на най-изгоден за мен - на най-ниската такса за 10 минути.
Иди и си задай въпроса на някой от шефовете на клоновете, не на редовните момчета и момичета, които сключват договорите във всеки клон.
Ще успееш поне да се откачиш с по-изгоден абонамент, ако не друго ....  Tired

# 22
  • Мнения: 1 251
То е ясно, че са постъпили подло с теб, но щом мислиш,че има и ще има и други излъгани като теб, обади се на  Господари на ефира, така ще го видят наистина много хора, а и вече ужилени от тях може да съберат смелост и те да се оплачат, за да се вземат мерки срещу този вид законни измами на хората!!!!

# 23
  • Мнения: 431
Тези Господари на ефира голяма институция са станали...

# 24
  • Мнения: 6 206
Не знам само при нас в Пловдив ли са такива куци пилета по мобилните магазини?
Въпросните два магазина Хенди на Главната са направо за филм, влизам в единия, четири кикимори се наредили и нищо не правят, нищо, че магазинът е чисто празен. Искам да платя сметка към Мтел. Момент и се започва някакво лудо щракане и борби да се влезе в системата. Ами като нямаш никакви хора, направи сигурно, че всички програми са ти заредени и изрядни и като влезне човек да си бърз... Отидох в Мтел, имаше двама човека преди мен и сигурно по-бързо платих.
Управителят и на двата магазина го познавам по физиономия, работеше в Германос преди време. Ти поиска ли да говориш в усправител?
Въпросните девойки не се усмихват, не са любезни, дори не са и симпатични кой знае колко, да кажеш че за красота ги държат. За какво са четири и неадекватни винаги при чисто празен магазин, направо не знам.

# 25
  • Мнения: 4 120
 Изпратих майл до Хенди -София, днес звъннах дотам и ме увериха, че мейлът е получен и е препратен в ръководството. Поискаха ми само номер телефонен, уж щели да ми се обадят.
 Не съм искала да говоря с управителя в Пловдив. Повече лично с никого не искам да говоря - не стига, че особата с вид на от пловдивско, не от Пловдив ме е излъгала, за да си вземе бонуса ами и се държа нагло с мен. Ако вече и от София не направят някакъв компромис- който за мен ще е не промяна в договора ми, а някаква глоба за въпросното лице, тогава вече сигурно ще започна атака по блоговете, които се оказаха мощни в този вид протест .
 Ставаше дума за Хенди - Пловдив в подлеза на Тримонциум, и не исках да нападам Мтел като цяло, а просто партньора им. От услугите на Мтел съм доволна.
Била съм клиент на Германос като партньор на Глобул, досега не са ме лъгали, при все че и телефони съм взимала, и съм преподписвала, лично аз нямам никакви оплаквания, при все че не всеки път съм чела ферманите ,които подписвам.
 То е ясно, че ще ми е като обица на ухото, и то не дотолкова дали да чета преди да подпиша - просто вече ще го правя на места, където съм дългогодишен клиент.

Каспър ,може би не са в час със софтуера, защото на фирмените им обучения вместо това ги учат как да подвеждат клиенти, знам ли. Аз като студентка преди години съм работила като касиер във верига, където самите управители караха касиерите да надписват сметки на горките клиенти с повече покупки, за да им излиза ревизията. Изкарах точно месец там-тъкмо когато ме вкараха в 'далаверата'. Оттогава винаги си проверявам касовата бележка и няколко пъти съм хващала касиерски трикчета - като двойно маркирани стоки или стоки,които изобщо не съм купувала. Извиняват се и толкова- "колежката е нова"- минава винаги.

Последна редакция: пт, 09 май 2008, 12:25 от infantilno

# 26
  • Мнения: 2 229
За Хенди са ме предупреждавали никога да не си купувам телефон - дефектни били. Явно и по други начини мамят. Tired

# 27
  • Мнения: 1 273
Преди две седмици какви нерви бяха в тези Хенди, направо и сега като се сетя ми ври и кипи. Отива сестра ми да си купи ваучер от там. И някакви момчета я омайват да си вземе на сметка. И тя се навива, при което и казват, че може да вземе безплатно още една карта и тя решава да се възползва и взима и за брат ми. Както infantilno и тя не чете, какво подписва. Ама аз я оправдавам-- на 19 е, а консултантите са едни сладури... Wink Но са и обяснили, че картата ще и е активирана до 2 часа (преминава от прима на сметка) и договора и е за 2 години, а другата безплатна за една. Прибира се вкъщи и чака. Минават два часа и пуска новата карта, ама не става. Звъни в Мтел и от там и казват, че до 24 часа. Минават 24 часа и пак не и я активирана картата. Пак звъни в Мтел и от там и казват, че нямат получена молба от Хедни за тази карта. при което отива ме двете с нея в хенди, но вече затваряха. Попитах момчетата какво става и те най нагло взеха да обясняват, че не знаят, че нищо не може ли да направят. При което аз яко се нервирах (сестра ми каза, че съм била истерична чак  Shocked). И им казах, че искам да се прекрати договора за неспазване на условията. те взеха да обясняват че не можело и т.н. Аз пред тях звънна х в Мтел и ги попитах дали може да се прекрати договора към Хенди и да се преподпише същия към Мтел. От там оператора каза, че може, стига да се докаже, че вината е в Хенди. Това става в 8 вечерта. Аз казах на момчетата, че утре сутрин звъня в Хенди да попитам къде е вината. Дали те в централата не са си свършили работата или момчетата в магазина. Оказа се, че втората карта и тя е на 2 години договор. Попитах ги и те казаха, че това било положението и затваряли да си тръгваме. Тръгнах си бясна и надъхана да звъня сутринта. На сутринта картата вече беше активирана, и сестра ми отказа да се занимава, въпреки че бях готова до края да се боря. Но сега вече знам, че в Хенди няма да вляза за нищо  Naughty

# 28
  • София
  • Мнения: 6 088
Преди година-две, когато проучвах по форумите какъв телефон да си взема, попаднах някъде на тема за Хенди, където така ги оплюваха - дефектни телефони, калпав сервиз, некадърни консултанти - че ги класирах на едно от предните места в черния си списък. Ето сега научавам за още техни номерца... Тъпо и просташко.

# 29
  • Мнения: 4 120
Сладури са докато те омагьосат да си купиш нещо. После се сменя тонът веднага. И моята беше миличка, докато ме уговаряше да си взема телефон и карта с абонамент(влязох за да си взема прима), но вчера само вдигаше рамене и гледаше лошо.
 И в Германос са ме омагьосвали да си взема телефон за 500 след като съм влязла да си взема някакъв за 50, но продължават да се държат добре и да нямам никакви проблеми нито с тях, нито с Глобул- леко е досадно,че всеки път като си плащам сметката се опитват да ми набутат още една карта с безплатни минути,но из4аквам монолога и минавам нататък:) това им е работата все пак.

все още чакам обаждането от " хенди" дали измъдриха нещо по темата, като по някакво чудо беше любезна девойката, с която разговарях по телефона

за консултантите незнам дали са некадърни, щом успяват да излъжат толкова хора, бих ги нарекла некоректни.

# 30
аз работя в  и знам че няма как да ти е казала че договора ти е за една година и да ти е пуснала за две,просто не сте се разбрали,а доколкото таксата-картата ти е безплатна и не разбирам как така в Мтел са ти искали още 15 лева

# 31
  • Мнения: 4 120
 steli85 ,ако мислиш че си измислям да ти сканирам касовата бележка от Мтел, не мисля че служителката е поискала тези 15 лв за себе си. Когато някога взимах глобулската карта също дължах първона4ално 15 лв, но никой не го е скривал от мен, докато колегите ти от Хенди не просто забравиха да споменат-аз попитах за въпросната такса, и казаха че не дължа нищо. Та затова ми стана неприятно,когато видях сметката си с тази сума отгоре, а то какво се оказа, че това е бял кахър и ще дължа едни 12х15 лв ,които не бях планирала-изобщо незнам дали ще съм в България след 1 година.
 При положение, че съм влязла за предплатена карта и после се навивам за 1годишен абонамент не виждам как тя може да не ме разбере и да пусне за 2, просто ей така.
 Надявам се ако твоите шефове не вземат някакво решение, поне от Мтел да излязат по разбрани. Защото за мен ще е най-лесно след първата година изобщо нищо да не плащам- както направиха не един и двама, които захвърлиха картите си с неплатени сметки , незнам да има някой осъден за това. Но някак си съм свикнала да си плащам дължимото, а твоите колеги ме задължиха без мое знание

# 32
  • Мнения: 4
infantilno, писах ти на лични, ама не можах дати пратя нищо, защото нямаш място.....аз имах подобни преживявания и се отървах с тарикатлък хихи (ама каквото повикало... нали знаеш) Laughing

# 33
  • Berlin
  • Мнения: 11 262
след като е практика да лъжат за договорите и от мтел знаят... защо продължават да работят с тях? с тези номера виждаме, че скоро няма да имат клиенти. аз лично не припарвам до магазин на хенди, освен ако не искам да си платя сметката. иначе е вярно, че омайват яко, но ако не го правят, просто ще си загубят работата...

# 34
  • Варна
  • Мнения: 25 242
аз работя в  и знам че няма как да ти е казала че договора ти е за една година и да ти е пуснала за две,просто не сте се разбрали,а доколкото таксата-картата ти е безплатна и не разбирам как така в Мтел са ти искали още 15 лева


Тази такса в повече е таксата за първия месец, а не цената на картата. Обикновено таксите се плащат предварително. С фактурата за изговорените минути през изтеклия месец ти идва и таксата за следващия. Така е и при Глобул и при БТК. Първата такса обаче не ти я вземат предварително, а я включват в първата фактура и стават 2 такси - за изтеклия и следващия месец. Това го има от край време и не съм забелязвала да е описано в който и да е договор, който съм сключвала. Просто така се прави, не виждам какво ви учудва тази такса newsm78

# 35
  • Мнения: 3 794
Сега като прочетох темата взех да се тревожа....мисля,че точно в Хенди сключих нов договора към Мтел и уж е за 1 година...Ще видя довечера дали и моята 1 година е равна на 2 по математиката на Хенди ! Ама,че подлеци  #2gunfire

# 36
  • Мнения: 4 120
Месечинка виторога ,аз не споря за самата такса-а за това, че не я споменават. В Германос и 2be поне ти казват и си правиш сметка.
Незнам защо от Мтел продължават да работят с тях, ама пък- защо не? Не е лесно да зарибяваш клиенти за по 2 години, защото всеки вижда как през седмица има нови промоции и до 2 години може да пуснат такси от 2 лв...а те обвързват с 15.Три дни след като сключих договора пуснаха промоция + още 500 минути за същата такса...до 2 години има какво още да се желае.
 

# 37
  • Варна
  • Мнения: 25 242
Ами според мен и да я кажат, и да не я кажат, то просто е пределно ясно, че всеки месец се плаща такса, и то авансово. Значи с първата фактура ще платиш 2.  Така че няма място за изненада, нали не си очаквала, че първия месец ще говориш безплатно Wink В крайна сметка ти сключваш договор с Мтел, независимо дали чрез посредник или пряко. Условията на Мтел са известни, както и на всички оператори и те са еднакви за всички, независимо в кой магазин ще си сключиш договора. Аз пък не ги разбирам тези от Мтел, какво целят като така си очернят търговските партньори. Не че защитавам Хенди, но ако от Мтел знаят, че са некоректни и го разгласяват така, а на всичко отгоре продължават да работят с тях, това говори зле и за двете страни.

# 38
  • Мнения: 1 251
Сега като разправях на мъжа ми историята за Хенди, той също се сети, че негов приятел му се бил оплакал, че уж отишъл и сключил договор чрез Хенди с Мтел за 1 година, а след време като отишъл, се оказало, че договорът му е за 2 години-явно има много ужилени хора, ама си траят!!!!!!!!!!

# 39
  • Бургас
  • Мнения: 702
Моят договор също се оказа за 2 години  Sad
Освен това, въпреки че специално попитах на колко секунди е първоначалното отчитане и ми отговориха "на 30", се оказа, че в договора пише 60.

От няколко дни следя темата, като смятах да не пиша, тъй като и аз споделям мнението, че човек трябва да чете преди да подписва, но днес реших, че ще се оплача тук - един човек да откажа да пазарува в Хенди, ще се чувствам полезна. А относно четенето: прекарах в магазина почти един час с ревящо дете на ръце. Телефонът ми трябваше за подарък на другия ден и не можех да отложа. Върхът на всичко беше, че в принтера им почти нямаше тонер и договорът ми е тука има-тука нема  Tired  Задоволих се с това да прегледам колко е месечната такса и какви са цените на минута в група, извън група, броя безплатни минути и от този сорт. (това май е да убедя сама себе си, че не съм толкова наивна, а просто е стечение на обстоятелства  ooooh! )

# 40
  • Мнения: 4 120
Явно наистина рядко някой се оплаква - освен на място в мтел, когато разберат клиентите добрата новина ,че всъщност договорът им е за 2 години, което обяснява и лошото мнение на служителите на Мтел към тези на Хенди. На мен също ми е неприятно , когато клиент се оплаква на мен ,заради грешка допусната от колеги.
 Когато се обадих в Хенди-София, тъй като формата за пращане на мейл не е много читава и не ми стана ясно изпратила ли съм го или не веднага след репликата ми:" Обаждам се от Пловдив- искам да се оплача от Ваш служител", ми се отговори :"Да,получихме писмото Ви вчера".Не ме питаха за име ,за проблем, по което съдя че наистина не получават много такива и недоволните просто се примиряват в един момент. Само дето при мен случката съвпадна с ужасен ПМС и ми държи вече трети ден и наистина няма да се кротна, докато не видя някакъв резултат.

# 41
  • Мнения: 17 546
.................
Само дето при мен случката съвпадна с ужасен ПМС и ми държи вече трети ден и наистина няма да се кротна, докато не видя някакъв резултат.
Хич не се опирай на ПМС-то! То трябва само така с тях! Поздравления за ентусиазма да доведеш нещата до справедлив край! Hug И аз бих направила същото, че даже и повече Crazy

# 42
аз работя в  и знам че няма как да ти е казала че договора ти е за една година и да ти е пуснала за две,просто не сте се разбрали,а доколкото таксата-картата ти е безплатна и не разбирам как така в Мтел са ти искали още 15 лева


Тази такса в повече е таксата за първия месец, а не цената на картата. Обикновено таксите се плащат предварително. С фактурата за изговорените минути през изтеклия месец ти идва и таксата за следващия. Така е и при Глобул и при БТК. Първата такса обаче не ти я вземат предварително, а я включват в първата фактура и стават 2 такси - за изтеклия и следващия месец. Това го има от край време и не съм забелязвала да е описано в който и да е договор, който съм сключвала. Просто така се прави, не виждам какво ви учудва тази такса newsm78
няколко дни след като ти си вземеш картата ти излиза фактура с която предплащаш първият месец,но въпреки това не плащаш 2 такси освен ако не забавиш плащането си с месец
а милите колеги от Мтел не им е много приятно клиенти да си взимат от Хенди а не от тях за това така цветущо се изказват

# 43
  • Мнения: 17 546
То пък затова в Хенди са толкова изобретателни, че освен изпържения да не стъпи втори път там, да каже на още 100 човека каква тесла ги чака та и те да заобикалят от далече Хенди! Joy Нямало лоша реклама... Да, бе! Mr. Green

# 44
  • Мнения: 3 634
Познавам шефа на Хенди и ми изглежда доста дребнаво, за да е политика на фирмата. Не се обиждай, но в тези времена да подпишеш договор без да си го чела.... Rolling Eyes

# 45
  • Berlin
  • Мнения: 11 262
е, аз пък знам управителя на софия какво изискваше едно време от продавачите. Peace
шефа едва ли е наясно с всичко.

# 46
  • Мнения: 6 206
Познавам шефа на Хенди и ми изглежда доста дребнаво, за да е политика на фирмата. Не се обиждай, но в тези времена да подпишеш договор без да си го чела.... Rolling Eyes
Ами тогава му пусни линк към тази тема.
Не искам да цитирам примери, но историята познава много случаи, когато шефове уж с потрес, четат теми тук и резултатите са светкавични.

# 47
  • Мнения: 4 120
Все още никой не ми се е обадил от  Хенди-София по повод оплакването ми. С позната обмисляхме варианта да снимаме клипче как нищо неподозиращия клиент след устна уговорка за едно,получава по договор друго, за да се види че не се получава "щото не сме се разбрали" както някой по- горе каза, а че просто пържат клиентите си.
 Само дето вече не съм убедена, че си струва усилията. И сигурно трябва да мина да благодаря, че ми се е разминало само с 2 години,каквато съм безотговорна и нечетяща договори можеше и доживот да ме задължат.

# 48
  • Варна
  • Мнения: 25 242
няколко дни след като ти си вземеш картата ти излиза фактура с която предплащаш първият месец,но въпреки това не плащаш 2 такси освен ако не забавиш плащането си с месец
а милите колеги от Мтел не им е много приятно клиенти да си взимат от Хенди а не от тях за това така цветущо се изказват

ок, де, и с отделна фактура да идва, няма значение. Все пак това е такса за първия месец, която се плаща авансово, както и следващите. Т.е. няма как да не се плати и не би трябвало да учудва никого.

# 49
За това, че сте неграмотни и не можете да четете- не правете виновни другите. ИНФАЛТИЛНО била учила право, смешно ми става как излага университета и преподавателите си явно нищо не е останло в главата и.

ИНФАЛТИЛНО, аз също съм сключил договор в Хенди, и съм купил доста неща от тях, от магазина в  подлеза на Тримонциум, и сметката си плащам там.  Доволен съм от този магазин, в останалите 2 в Пловдив даже не съм влизал.
Не е нормално за собстваната ти глупост да обвиняваш и обиждаш други хора.

# 50
  • Мнения: 4 120
Собствената ми наивност и разсеяност са различни от глупост,драги ми "гост".

Какво уча и какво не не е твоя работа, и ми е странно защо само там досега съм срещнала проблем. Както си прочел се оказа,че не съм единствена подведена, практика им е-вече дали с благословията на управителите или не не смея да коментирам. За моя най-голяма радост, тъй като всеки ден минавам през въпросния подлез все по- често виждам как лъжливите овчарчета нямат никаква работа и само смучат кафе с цигара отвън. Аз вече дори сметката си не плащам там, хората около мен също.
 

# 51
  • Мнения: 1 251
За това, че сте неграмотни и не можете да четете- не правете виновни другите. ИНФАЛТИЛНО била учила право, смешно ми става как излага университета и преподавателите си явно нищо не е останло в главата и.

ИНФАЛТИЛНО, аз също съм сключил договор в Хенди, и съм купил доста неща от тях, от магазина в  подлеза на Тримонциум, и сметката си плащам там.  Доволен съм от този магазин, в останалите 2 в Пловдив даже не съм влизал.
Не е нормално за собстваната ти глупост да обвиняваш и обиждаш други хора.

А ти защо обиждаш хората, категоризирайки ги като неграмотни и не можещи да четат?!?!? ОК-бъди доволен и се обслужвай там, но ние и много други наши познати няма да го правим! Всеки сам решава и всеки може да изрази мнението си! Но не си ти човека, който определя дали някой е грамотен или не!
А дали не работиш в този въпросен магазин примерно!?!?!?

# 52
  • Мнения: 9 991
infantilno , в коя верига си работила и са те карали да качваш сметките, сподели моля , за да знам да съм по внимателна.

# 53
  • Мнения: 4 120
 Няма как да споделя името на веригата, мога да споделя как точно се прави - оставят се свободни сметки в програмата със стоките,които не излизат на ревизия,или личната консумация на съответния касиер и когато има клиент с повече покупки просто започва да се маркира на съответната готова сметка и той заплаща и нея. Ако клиентът се усети-извинение за касиерска грешка и толкова.
 Просто си следете касовите бележки,досадно е, но е необходимо.

# 54
  • Мнения: 9 991
Ами уж си ги гледам бележките но понякога съм разсеяна, мерси все пак , то едва ли и само в тая верига го правят де, аз по принцип избягвам от големи вериги да купувам. Ама и защо не може да споделиш нещо лошо ли  може да се случи ,гадно ми звучи като цяло, даже и да не можеш да кажеш, и после що ни била такава държавата, като чета такива  неща още повече се отчайвам че няма да се оправим.

# 55
  • Мнения: 482
Ми и аз да споделя.Отивам днес, към 17.30 да платя две просрочени сметки.Докато едната цъка на компютъра, другата ми поднася телефона си, окачен на врата и,и съобщава, че новия Алкател...(тинтири-минтири) бил много евтин.Аз и казвам, че само преди месец съм взела нова карта и повече не ща.Питам дали нещо трябва да попълня за просрочието, или да ходя в Мтел, те викат- не, до два часа ще са активирани.
Е, в 19.30 звъннах на оператор и си ги активирах оттам с паролата- сиреч ме послъгаха в Хендито.
И това с туткавото плащане го има, а в едно друго хенди като влизах, си правеха далавера с един съмнителен тип с употребявани джисиеми и даже не им запука, че е дошъл клиент.

# 56
  • Мнения: 4 120
 Ама аз разбирам да си правят далаверки,ама без да вредят на клиента, както в други вериги за телефони.Например имат телефон на промоция с абонаментен план.Идва клиент и иска само телефон и си го купува на редовна цена,после друг идва само за абонаментен план, те го записват като промоционален пакет и си прибират разликата в сумата за тях. И вълкът сит и агнето цяло. Ама лично на мен би ми било кофти да знам, че печеля на чужд гръб. Затова и тогава не се задържах в онази верига. Все пак всеки касиер тогава решаваше за себе си, никой не ни е опирал пистолет в челото. Дилемата беше- искаш ли да ти удържат от заплатата за ревизията/ която естествено никога не излиза и ти удържат всеки месец/ или да натовариш няколко клиента и да си спестиш тази сума. Всеки преценя за себе си.

# 57
В предния си пост не целях да обидя никого, сега и на мен ми звучи груб. Искам да кажа, че докато със собственото си безразличие се отнасяме към малките подробност които пряко ни засягат ще съществуват и измами в договори, измами в сметки на супермаркети, ще ни лъжат келнери по разни кръчми, ще ни продават стоки с изтекъл срок на годност и т.н.

# 58
  • Мнения: 17 546
Оказа се, че след тази тема научих доста неприятни неща свързани с GSM апарати и то пак за Хенди. Приятелка през месец два с нов телефон и накрая я питам защо ги сменява толкова често, а тя отговори, че просто се развалят непоправимо! Shocked newsm78 Е как три поредни телефона ще ти се развалят за по един месец ползване!? Ами така - все от Хенди...

# 59
  • Мнения: 24
Мен не успяха да ме омаят да сключа договор, защото не съм доволна от Мтел, но се излъгах да си купя телефон на изплащане. Не ми се обяснява колко брутално ме набутаха!!! Разбира се, аз съм за трепане,  защото им се вързах. Хора НЕ СИ КУПУВАЙТЕ НИЩО ОТ ХЕНДИ!!!

# 60
  • Мнения: 4 120
Когато този месец отидох да си платя сметката в офис на Мтел бях очарована от отношението на служителите. Първо обясних проблема си на едно момче, каза че неможе да отговори на въпроса ми и ме заведе при друга служителка, която сигурно 10 минути най- подробно ми обясняваше най-безболезнените изходи от ситуацията, като подходящи тарифни планове, даже ми направи страшен комплимент като ми предложи да стана лупърче / LOOP/, и и казах 4е не мога защото съм на 27 Simple Smile Не ми личали.
 Дори защити служителите на Хенди- каза че те нямат дълго обучение с този софтуер и допускали грешките чисто технически, при което аз изтърсих :" да,системни грешки с цел по-високи бонуси' и тя тактично замълча.

незнам дали Хенди губят от това, че аз и моите познати вече не плащаме сметките си там,при все че е най-близо,и колкото и злобно да звучи - радвам се че все по- често виждам празния им магазин и скучаещите отпред продавачи.
 

# 61
  • Мнения: X
OХ, КАТО ТИ ЧЕТА ПОСТИНГА, НАПРАВО ЗАПОЧВА ДА МИ ИЗЛИЗА ПАРА ОТ УШИТЕ , ЗАЩОТО ПО АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ НАЧИН БЯХ ИЗИГРАНА И АЗ.  #Cussing out РАЗЛИЧНОТО Е ТОВА, ЧЕ СИ КУПИХ В БТК ЦЕНТЪР КАРТИ-5 БРОЯ, ОБАЧЕ НА ВИВАТЕЛ, И КОГАТО НА СЪЩАТА ВЕЧЕР РАЗГЛЕДАХ "НА ШЕГА" ДОГОВОРИТЕ  smile3544 И 5ТЕ- ДВУГОДИШНИ. НАПРАВО НЕ ЗНАМ КАК МОЖЕ ДА ГЛЕДАШ НЯКОГО В ОЧИТЕ И ТАКА БЕЗЦЕРЕМОННО ДА ГО ЛЪЖЕШ. АЗ ОТИДОХ НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН, НО ТАКА И ТАКА НИЩО НЕ МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ. ХУБАВАТА ЧАСТ Е , ЧЕ ОСТАВАТ ОЩЕ 14 МЕСЕЦА, А ДО ТОГАВА GSM-4 ЩЕ ИМА ПО-ДОБРИ ОФЕРТИ! ТАКА, ЧЕ, СПОКО!  callme   mobilephone

# 62
Мили хорица,не се сърдете на служителите от Хенди,че ви праскат двугодишни договори,защото ако те не го направят ще получат 5лв глоба от тяхния управител Борис Цолов(за Пловдив).Четете внимателно!!!По-добре не подписвайте договори там,отидете си в Мтел там служителите няма да Ви излъжат.Щом се отнася до СЕРВИЗ,Те са между чука и наковалнята  Stop

# 63
  • E-CLM & CH-VD
  • Мнения: 3 045
Оказа се, че след тази тема научих доста неприятни неща свързани с GSM апарати и то пак за Хенди. Приятелка през месец два с нов телефон и накрая я питам защо ги сменява толкова често, а тя отговори, че просто се развалят непоправимо! Shocked newsm78 Е как три поредни телефона ще ти се развалят за по един месец ползване!? Ами така - все от Хенди...

И тя всеки път упорито си купува поредния нов телефон от там, с надеждата да уцели читав ли?  Laughing

# 64
  • Мнения: 17 546
Дали би могла да повярваш, но при първата покупка на телефон от Хенди той се разваля, но съответно е в гаранция. Носи го в магазина, взимат го с идеята да го оправят, но той е толкова скапан, че просто  се налага да и дадат друг. И така два пъти след покупката на първия. Пари, разбира се, не връщат. Сега схвана ли защо три телефона все от там?

# 65
  • E-CLM & CH-VD
  • Мнения: 3 045
E, щом й го дават за сметка на разваления, е друго. Останах с впечатление, че си е купила и трите.

# 66
  • Мнения: 17 546
Парадокса е, че всеки следващ, въпреки че е нов, се разваля непоправимо след два месеца, не друго! Схващаш ли вече?

Последна редакция: нд, 08 юни 2008, 18:45 от Балу

# 67
  • E-CLM & CH-VD
  • Мнения: 3 045
"Схванах" още след първото точно обяснение, не е необходимо да ме питаш същото още веднъж.  Laughing

# 68
  • Мнения: 17 546
Ами стори ми се, че не е съвсем ясно. Имаше въпроси и след първото обяснение та затова. Пък и не ми тежи Laughing

# 69
  • Мнения: 17 546
Ми хайде дайте ги тези кодове, ако ги знаете бе хора! Защо да ни цакат непрекъснато разни измислени фирми когато не сме наясно с някои хитринки  като тези кодове при телефоните? Ако потребителите на въпросните стоки не си помогнат няма никога да хванем края Crossing Arms

# 70
  • Мнения: 17 546
Да бе, те в сервизите умират да си казват триковете... Crossing Arms

# 71
  • София
  • Мнения: 17 592
Смятай, че си получила евтин урок от живота. Преди да си сложиш подписа някъде - където и да е, който и да ти го подава - четеш всичко, подробно, внимателно.

# 72
Вярвам че тук сте все интелигентни жени и че ви е ясно,че това все пак е техника и рано или късно всичко се разваля!Въпрос на време и късмет.Затова ви дават 2 год. гаранция хората!Ако си купите 2ра ръка телефон и не върви какво?Ще го върнете ли,на дали ще ви го вземат!А за договорите какво толкова като си решила да си на Мтел дали е за 1 или 2 години все ще си там,затова пък има опция да си сменяш абонамента.А дори и да не ти хареса в мтел вече можеш да преминеш и към глобул без да си губиш номера!Или какво след една година вече няма да сте мобилни ли?Винаги ще сме с Gsm-и,номерата могат да се сменят и т.н.Защо от мухата правите слон.Вече можеш да правиш всичко!
А за Раднево всичко което е написала скъпата госпожа е лъжа.Първо да погледне себе си и после другите!Измии си първо мазната коса,облечи се поне веднъж като човек,и после изказваи мнение за хората!И моля те къпи се по често че миришеш!!!Като пишеш глупости из форумите няма да върнат скъпата ти снаха на работа,не правиш нищо повече освен да се излагаш!Всички знаем че си селянка не го демонстрирай повече ако обичаш!А за телефона който така не престана да цитираш из форумите първо разбери какъв е и кой го е продал после пиши и за твое сведение телефона беше сменен още на втория ден.Точно когато прословутата управителка разбра!

# 73
  • Мнения: 545
Изтрих известно количество анонимки, вкл. и изказването за Раднево. Има разлика между реален проблем и заяждане-клевета, при това с расистки оттенък.

# 74
  • София
  • Мнения: 8 283
Вярвам че тук сте все интелигентни жени и че ви е ясно,че това все пак е техника и рано или късно всичко се разваля!Въпрос на време и късмет.Затова ви дават 2 год. гаранция хората!Ако си купите 2ра ръка телефон и не върви какво?Ще го върнете ли,на дали ще ви го вземат!А за договорите какво толкова като си решила да си на Мтел дали е за 1 или 2 години все ще си там,затова пък има опция да си сменяш абонамента.А дори и да не ти хареса в мтел вече можеш да преминеш и към глобул без да си губиш номера!Или какво след една година вече няма да сте мобилни ли?Винаги ще сме с Gsm-и,номерата могат да се сменят и т.н.Защо от мухата правите слон.Вече можеш да правиш всичко!
......

ще ти го направя цветно за да избереш...

Ако си купите 2ра ръка телефон и не върви какво?Ще го върнете ли, на дали ще ви го вземат! - не, няма да го върна, но знам че няма гаранция. За това и ще платя ПО-МАЛКО.

А за договорите какво толкова като си решила да си на Мтел дали е за 1 или 2 години все ще си там, явно не знаеш какво става ако не изпълняваш договор МТЕЛ  СЪДЯТ!

А дори и да не ти хареса в мтел вече можеш да преминеш и към глобул без да си губиш номера! Да, да ама не!... Да можеш, ама Друг път, по-късен път, след като ти изтече договор за ползване на определен брой. години.... или след като си платиш неустойките като поп + 5лв.

Не винаги ще сме с GSM-ми, мобилни телефони може би, но технологиите се променят... преди не много години никой не беше чувал за GSM и ти трябваше да имаш сак, за да си носиш мобиле-то

За втория абзац - нЕмам думи....
 

# 75
Прочетох всичко доста внимателно и съм шокиран!
1. Какво значи бях омагьосана!? В тези магазини не работят шамани, а продавач-консултатнти! Да, тяхна работа е да се държат любезно с посетителите независимо дали са клиенти или не. Задължението им е да обърнат нужното внимание на всеки. По-приятно ли е да влезете и заварите девойка в стил ТФТ - турбо фолк тупалка мляскаща дъвка, която ако имате нужното търпение да поседите 10-тина мин да ви забележи?
2. Потресаващо е как някой, който е имал възможност да прочете и да се информира за нещо, което купува и то при условие, че е силно заинтересован да се запознае с услугата да занимава всички с пропуска си! Та в крайна сметка и улицата като пресичате се оглеждате, нали? Едва ли някой ви го повтаря ежедневно, а го отдавам на факта, че искате да оцелеете...
3. Крайно неадекватно ми се струва размахването на квалификации, да не кажа обиди, в този случай още повече, че в поне 3 пост-а сама признавате колко глупаво сте постъпила! Не видях обаче никой да ползва квалификаций като тъпа, проста или най-малкото небрежна - отдавам го на възпитанието на останалите пишещи тук.
4. Ако малко повече се поинтересувате ще научите, че всъщност картата е безплатна, но в първата фактура винаги се начислява и пропорционална част от таксата за 1-вия период. Знам, че ще спорите, но факт е, че стойността на СИМ дори когато се плаща. последните 2 години 12лв с ДДС т.е не са ви излъгали - тя е БЕЗПЛАТНА! Ако всимате карта на 5-ти, а фактурата излезе на 15-ти, то 1-вата ф-ра съдържа пропорционална такса за тези 10 дни ПЛЮС пълната за следващия месец. Нормално ми се струва, при условие, че няма как да имате безплатни минути без да сте платили пакета. Нужно е обаче да се поинтересувате, а не след това да търсите типично по нашенски кой друг да е виновен за ваша грешка
5. Имам известен поглед върху клиентите не само на тази верига и честно казано смешно ми е като знам обемите да виждам 5 или 10 души твърдящи, че ВСИЧКИ не са доволни! Кажете си, че ВИЕ не сте, а аз в случая като един обикновен юзер ще прочета мнението ви, но да ми налагате необосновани твърдения е меко казано неадекватно
6. Факт е, че винаги ще има недоволни! Винаги ще има такива, които или от комплекси или от простотия ще си го изкарват на някой друг. Работя с хора и знам за какво става дума. Пробвайте да се доказвате в нещо друго освен в крещене по продавачи независимо от сферата, в която работят. Лично аз съм решавал много по-бързо проблемите на клиенти държали се прилично и възпитано, а не на такива като вас / да ме извинявате, но като гледам как пишете си представям как сте се държала/. Причината винаги в подобни случай е проста, а във вашия конкретно - ВИЕ СТЕ СИ ВИНОВНА И ТЕ НЕ СА ВИ СЛУГИ ЗА ДА ГИ НАВИКВАТЕ! С НИЩО НЕ СА ВИ ДЛЪЖНИ ЗА ТОВА, ЧЕ НЕ СТЕ ИМАЛА ЖЕЛАНИЕ ДА ПРОЧЕТЕТЕ! Със същия успех те могат да твърдят, че са ви казали, нали?
7. По коментара ви за Мтел - Ами НОРМАЛНО Е! И на вас да ви взимат клиентите и вие така ще говорите. Само, че на мен ми говори лоши неща за обслужилата ви в Мтел. Не намирам за нормално да плюеш по конкурента си за да спечелиш клиент. Моето мнение е, че клиент се "краде" с по добро обслужване.Поправете ме ако греша, но вас как по-добре ви обслужиха в Мтел? Проблема решиха ли ви го ако мога да го нарека проблем? Тоест поправиха ли грешката допусната по ваша вина? Не, нали? С какво е по-доброто тогава?
И накрая - знам, че този мой пост ще даде хляб за писане, но лично аз нямам много време за губене, та да ме прощавате ако пропусна последвалите ви жлъчни забелечки, обиди и смехотворни твърдения. Изкушавам се да ви дам съвет, който след като, ако изобщо успеете да си укротите озлоблението, може и да ви помогне - сменете си тарифата ако толкова не ви харесва! Та вие ползвате Мтел и предполагам като останалите няма да си смените номера. Какво като има договор за 2 години?!?!?!? За тези две години можете да сменяте тарифи колкото си искате!

# 76
  • Мнения: 4 120
Да, вече го направих. Смених си плана за повече минути, преподписах договор и вече плащам сметките си в офисите на Мтел Simple Smile Там поне ми обясниха всички условия по договора, как след 1 година минутите в пакета ще претърпят промяна и всички останали негативи. Прецених и се съгласих. Консултантите в Хенди можеха да направят същото, но ми го спестиха. Не съм споменала, че ще сменям номера си, а че незнам дали след 2 години ще съм тук, договорът ми с Глобул го преподписвам година за година по тази причина.
 Да, признавам че аз не съм доволна от услугите на Хенди, постарах се и хората около мен да не ги използват вече. Другите преценяват сами.

# 77
  • Berlin
  • Мнения: 11 262
аз съм на LOOP и в договора ми пише срок 2 години, направен е в хенди. обаче от мтел ми казаха, че всъщност е за една година. Mr. Green

# 78
  • Мнения: 1 251
аз съм на LOOP и в договора ми пише срок 2 години, направен е в хенди. обаче от мтел ми казаха, че всъщност е за една година. Mr. Green

Да разбирам ли, че имаш подписан черно на бяло договор с двугодишен срок, който няма да ти признаят като такъв, а само за едногодишен?

# 79
  • Berlin
  • Мнения: 11 262
не знам. не съм се интересувала. мисля, че не е можело да е за повече от 1 година, защото използвах някаква промоция за 5лв. такса само. а в хенди са ми сложили 2 години без да знаят. това е моето обяснение. сега ще станат 2 години от подписването.

# 80
  • Мнения: 388
не прочетох внимателно всиките постове, но се чудя, за тази такса за която не пише нищо в договора ти, не успяха ли да направят нещо от Комисията за защита на потребителите?

# 81
  • Мнения: 4 120
Не, тази такса, която мисля е за самата СИМ карта явно по принцип не се споменава в договора.Преди седмица подписвах договор на мое име за приятелка - на Глобул, и в договора не пишеше, но момичето от Германос си каза, че ще я има тази сума. На мен някога,когато си взимах глобулска карта мисля, че ми взеха сумата при самото подписване. Не съм споменала никъде, че тази такса не бива да ми я искат, а че изрично попитах какво дължа и ми се каза - нищо.Вече ,когато отъидох да пискам обяснения за 2 годишния договор продавачката ми каза, че да, на тях не дължа нищо, а ми се начислява на фактурата.
 Аз също работя с клиенти. Не скривам когато понякога предлаганата услуга има недостатък. Не мисля, че това е начинът да спечелиш клиент. Както и да е, бях забравила за случая вече, незнам защо се изрови тази тема.

# 82
  • Мнения: 940
Моят съвет е да се ходи само в офиси на Мтел и Глобул. Понякога и в Германос не е зле, макар да съм имала проблеми там. За радост, там винаги искат да ти помогнат и го правят.

# 83
  • Мнения: 152
Ситуация Бългериан тупан техно.

# 84
  • София
  • Мнения: 397
 Нещо много станаха гостите, защитаващи Хенди. Дали пък не е един и същ, но поне изплю камъчето, че работи там! То си му и личи де! Mr. GreenНе видях друг да НАВИКВА освен него. А и много дразни това повтарящо се: Голяма работа, че договорът е за 2г, а не за 1г! Ами голяма е, защото това трябва да го реши клиентът, а не Хенди! И като е толкова маловажно, защо го постигате по такъв подъл начин и на всяка цена?

# 85
  • Мнения: 545
къде ги видя? (и от преди колко седмици Simple Smile

еди
Нещо много станаха гостите, защитаващи Хенди. Дали пък не е един и същ, но поне изплю камъчето, че работи там! То си му и личи де! Mr. GreenНе видях друг да НАВИКВА освен него. А и много дразни това повтарящо се: Голяма работа, че договорът е за 2г, а не за 1г! Ами голяма е, защото това трябва да го реши клиентът, а не Хенди! И като е толкова маловажно, защо го постигате по такъв подъл начин и на всяка цена?

# 86
  • София
  • Мнения: 2 803
Вече не влизам в Хенди, за мен не съществуват! Naughty
Преди няколко месеца имахме проблем с фотоапарат, който имаше фабричен дефект. Един месец уж беше на поправка, след туй ни го връщат пак същия, без подобрение. След упорито настояване, заплахи и пр. ни дадоха друг. Възмущавам се не от друго, а от крайно нелоялното и арогантно отношение към клиента.

# 87
  • София
  • Мнения: 2 779
Здравейте,
съжалявам, че не попаднах на тази тема преди няколко дни, защото точно преди 2 дни взех за подарък от Хенди 1 gps навигатор (на изплащане при това, с което как те набутват....ама там поне е ясно). От там ме убедиха че е с инсталирана карта на България, за която изрично питах няколко пъти. Обясних няколко пъти, че това е основният фактор при избора ми на модел, и въпреки че на витрината пишеше, че е с карта аз като Тома Неверни питах и тримата служители в магазина, дори настоях да ми покажат. Е, да ама се прибирам подарявам го и се оказва, че май карта на БГ не е инсталирана, атова което са ми показали са все пак някакви елементи от включената карта на Европа (която за БГ съответно не е подробна, а да си купиш нова карта сестествено струва пари).
Разбираемо-бясна съм. Знам, че чисто юридически нищо не може да се направи. Иска ми се обаче, все пак да предприема някакви мерки та съответните служители на магазина да бъдат или наказани, а ако не-все пак да споделя с повече хора опита си от Хенди, за да може такива места, където се опитват да те прецакат на дребно да стават все по-малко. В крайна сметка в какво място живеем зависи само от нас. Определно обаче НИКОГА повече няма да стъпя в хенди за да си купя каквото и да било....

# 88
не знам за другите офиси как е но специално за раднево хенди не заслужават и една добра дума.там са събрани само някви злобни к...и.лъжат хората и се надявам че някои ден това ще им се върне.съвсем скоро в хенди влиза леко пийнал господин и те решили че могат да му дадат 2 карти и двете с двугодишни договори без дори да го попитат,но този път не познаха.този господин е моя баща,и ако тои нищо не разбира и не може да си търси правата,то аз мога.не разбирам как в един малък град където всички се познават могат да си позволят така да лъжат хората.за бога хора не стъпвайте там ако не искате после да съжалявате,ще бъдете излъгани.  

# 89
zdravei te!do predi nqkolko dni az bqh 4ast ot  ekipa na firma Handy.iskam da vi kaja,4e sled 1g rabota tam sum si kupla 1 telefon koito otide na remont po moq vina(spukah mu displeq) sled 1mesec v serviza mi vzeha 70lv.i toi se vurna 2 po zle s nerabote6ta kamera i zarqdno.su6to iskam da vikaja za vaprosata macka s kartata.visko e taka dogovorite sa za 2g i ne se kazva ili puk te pitat za 24ili36meseca da e.ve4e nii6to ne moje6 da napravi6 osven da pusne6 zalba do Mtel 4e ne si iskala dogovora da e za 24meseca i ne si znaela 4e taka sa ti o pusnali v zaqfkata.a za tazi taksa naistina q nqma.vij na kakuv tarifen plan si,za6toto tova e edna izravnitelna taksa,koqto se pla6ta s purvata ti faktura.

Общи условия

Активация на акаунт