Handy - оплакване и молба за съвет

  • 13 877
  • 89
  •   1
Отговори
# 75
Прочетох всичко доста внимателно и съм шокиран!
1. Какво значи бях омагьосана!? В тези магазини не работят шамани, а продавач-консултатнти! Да, тяхна работа е да се държат любезно с посетителите независимо дали са клиенти или не. Задължението им е да обърнат нужното внимание на всеки. По-приятно ли е да влезете и заварите девойка в стил ТФТ - турбо фолк тупалка мляскаща дъвка, която ако имате нужното търпение да поседите 10-тина мин да ви забележи?
2. Потресаващо е как някой, който е имал възможност да прочете и да се информира за нещо, което купува и то при условие, че е силно заинтересован да се запознае с услугата да занимава всички с пропуска си! Та в крайна сметка и улицата като пресичате се оглеждате, нали? Едва ли някой ви го повтаря ежедневно, а го отдавам на факта, че искате да оцелеете...
3. Крайно неадекватно ми се струва размахването на квалификации, да не кажа обиди, в този случай още повече, че в поне 3 пост-а сама признавате колко глупаво сте постъпила! Не видях обаче никой да ползва квалификаций като тъпа, проста или най-малкото небрежна - отдавам го на възпитанието на останалите пишещи тук.
4. Ако малко повече се поинтересувате ще научите, че всъщност картата е безплатна, но в първата фактура винаги се начислява и пропорционална част от таксата за 1-вия период. Знам, че ще спорите, но факт е, че стойността на СИМ дори когато се плаща. последните 2 години 12лв с ДДС т.е не са ви излъгали - тя е БЕЗПЛАТНА! Ако всимате карта на 5-ти, а фактурата излезе на 15-ти, то 1-вата ф-ра съдържа пропорционална такса за тези 10 дни ПЛЮС пълната за следващия месец. Нормално ми се струва, при условие, че няма как да имате безплатни минути без да сте платили пакета. Нужно е обаче да се поинтересувате, а не след това да търсите типично по нашенски кой друг да е виновен за ваша грешка
5. Имам известен поглед върху клиентите не само на тази верига и честно казано смешно ми е като знам обемите да виждам 5 или 10 души твърдящи, че ВСИЧКИ не са доволни! Кажете си, че ВИЕ не сте, а аз в случая като един обикновен юзер ще прочета мнението ви, но да ми налагате необосновани твърдения е меко казано неадекватно
6. Факт е, че винаги ще има недоволни! Винаги ще има такива, които или от комплекси или от простотия ще си го изкарват на някой друг. Работя с хора и знам за какво става дума. Пробвайте да се доказвате в нещо друго освен в крещене по продавачи независимо от сферата, в която работят. Лично аз съм решавал много по-бързо проблемите на клиенти държали се прилично и възпитано, а не на такива като вас / да ме извинявате, но като гледам как пишете си представям как сте се държала/. Причината винаги в подобни случай е проста, а във вашия конкретно - ВИЕ СТЕ СИ ВИНОВНА И ТЕ НЕ СА ВИ СЛУГИ ЗА ДА ГИ НАВИКВАТЕ! С НИЩО НЕ СА ВИ ДЛЪЖНИ ЗА ТОВА, ЧЕ НЕ СТЕ ИМАЛА ЖЕЛАНИЕ ДА ПРОЧЕТЕТЕ! Със същия успех те могат да твърдят, че са ви казали, нали?
7. По коментара ви за Мтел - Ами НОРМАЛНО Е! И на вас да ви взимат клиентите и вие така ще говорите. Само, че на мен ми говори лоши неща за обслужилата ви в Мтел. Не намирам за нормално да плюеш по конкурента си за да спечелиш клиент. Моето мнение е, че клиент се "краде" с по добро обслужване.Поправете ме ако греша, но вас как по-добре ви обслужиха в Мтел? Проблема решиха ли ви го ако мога да го нарека проблем? Тоест поправиха ли грешката допусната по ваша вина? Не, нали? С какво е по-доброто тогава?
И накрая - знам, че този мой пост ще даде хляб за писане, но лично аз нямам много време за губене, та да ме прощавате ако пропусна последвалите ви жлъчни забелечки, обиди и смехотворни твърдения. Изкушавам се да ви дам съвет, който след като, ако изобщо успеете да си укротите озлоблението, може и да ви помогне - сменете си тарифата ако толкова не ви харесва! Та вие ползвате Мтел и предполагам като останалите няма да си смените номера. Какво като има договор за 2 години?!?!?!? За тези две години можете да сменяте тарифи колкото си искате!

# 76
  • Мнения: 4 120
Да, вече го направих. Смених си плана за повече минути, преподписах договор и вече плащам сметките си в офисите на Мтел Simple Smile Там поне ми обясниха всички условия по договора, как след 1 година минутите в пакета ще претърпят промяна и всички останали негативи. Прецених и се съгласих. Консултантите в Хенди можеха да направят същото, но ми го спестиха. Не съм споменала, че ще сменям номера си, а че незнам дали след 2 години ще съм тук, договорът ми с Глобул го преподписвам година за година по тази причина.
 Да, признавам че аз не съм доволна от услугите на Хенди, постарах се и хората около мен да не ги използват вече. Другите преценяват сами.

# 77
  • Berlin
  • Мнения: 11 262
аз съм на LOOP и в договора ми пише срок 2 години, направен е в хенди. обаче от мтел ми казаха, че всъщност е за една година. Mr. Green

# 78
  • Мнения: 1 251
аз съм на LOOP и в договора ми пише срок 2 години, направен е в хенди. обаче от мтел ми казаха, че всъщност е за една година. Mr. Green

Да разбирам ли, че имаш подписан черно на бяло договор с двугодишен срок, който няма да ти признаят като такъв, а само за едногодишен?

# 79
  • Berlin
  • Мнения: 11 262
не знам. не съм се интересувала. мисля, че не е можело да е за повече от 1 година, защото използвах някаква промоция за 5лв. такса само. а в хенди са ми сложили 2 години без да знаят. това е моето обяснение. сега ще станат 2 години от подписването.

# 80
  • Мнения: 388
не прочетох внимателно всиките постове, но се чудя, за тази такса за която не пише нищо в договора ти, не успяха ли да направят нещо от Комисията за защита на потребителите?

# 81
  • Мнения: 4 120
Не, тази такса, която мисля е за самата СИМ карта явно по принцип не се споменава в договора.Преди седмица подписвах договор на мое име за приятелка - на Глобул, и в договора не пишеше, но момичето от Германос си каза, че ще я има тази сума. На мен някога,когато си взимах глобулска карта мисля, че ми взеха сумата при самото подписване. Не съм споменала никъде, че тази такса не бива да ми я искат, а че изрично попитах какво дължа и ми се каза - нищо.Вече ,когато отъидох да пискам обяснения за 2 годишния договор продавачката ми каза, че да, на тях не дължа нищо, а ми се начислява на фактурата.
 Аз също работя с клиенти. Не скривам когато понякога предлаганата услуга има недостатък. Не мисля, че това е начинът да спечелиш клиент. Както и да е, бях забравила за случая вече, незнам защо се изрови тази тема.

# 82
  • Мнения: 940
Моят съвет е да се ходи само в офиси на Мтел и Глобул. Понякога и в Германос не е зле, макар да съм имала проблеми там. За радост, там винаги искат да ти помогнат и го правят.

# 83
  • Мнения: 152
Ситуация Бългериан тупан техно.

# 84
  • София
  • Мнения: 397
 Нещо много станаха гостите, защитаващи Хенди. Дали пък не е един и същ, но поне изплю камъчето, че работи там! То си му и личи де! Mr. GreenНе видях друг да НАВИКВА освен него. А и много дразни това повтарящо се: Голяма работа, че договорът е за 2г, а не за 1г! Ами голяма е, защото това трябва да го реши клиентът, а не Хенди! И като е толкова маловажно, защо го постигате по такъв подъл начин и на всяка цена?

# 85
  • Мнения: 545
къде ги видя? (и от преди колко седмици Simple Smile

еди
Нещо много станаха гостите, защитаващи Хенди. Дали пък не е един и същ, но поне изплю камъчето, че работи там! То си му и личи де! Mr. GreenНе видях друг да НАВИКВА освен него. А и много дразни това повтарящо се: Голяма работа, че договорът е за 2г, а не за 1г! Ами голяма е, защото това трябва да го реши клиентът, а не Хенди! И като е толкова маловажно, защо го постигате по такъв подъл начин и на всяка цена?

# 86
  • София
  • Мнения: 2 803
Вече не влизам в Хенди, за мен не съществуват! Naughty
Преди няколко месеца имахме проблем с фотоапарат, който имаше фабричен дефект. Един месец уж беше на поправка, след туй ни го връщат пак същия, без подобрение. След упорито настояване, заплахи и пр. ни дадоха друг. Възмущавам се не от друго, а от крайно нелоялното и арогантно отношение към клиента.

# 87
  • София
  • Мнения: 2 779
Здравейте,
съжалявам, че не попаднах на тази тема преди няколко дни, защото точно преди 2 дни взех за подарък от Хенди 1 gps навигатор (на изплащане при това, с което как те набутват....ама там поне е ясно). От там ме убедиха че е с инсталирана карта на България, за която изрично питах няколко пъти. Обясних няколко пъти, че това е основният фактор при избора ми на модел, и въпреки че на витрината пишеше, че е с карта аз като Тома Неверни питах и тримата служители в магазина, дори настоях да ми покажат. Е, да ама се прибирам подарявам го и се оказва, че май карта на БГ не е инсталирана, атова което са ми показали са все пак някакви елементи от включената карта на Европа (която за БГ съответно не е подробна, а да си купиш нова карта сестествено струва пари).
Разбираемо-бясна съм. Знам, че чисто юридически нищо не може да се направи. Иска ми се обаче, все пак да предприема някакви мерки та съответните служители на магазина да бъдат или наказани, а ако не-все пак да споделя с повече хора опита си от Хенди, за да може такива места, където се опитват да те прецакат на дребно да стават все по-малко. В крайна сметка в какво място живеем зависи само от нас. Определно обаче НИКОГА повече няма да стъпя в хенди за да си купя каквото и да било....

# 88
не знам за другите офиси как е но специално за раднево хенди не заслужават и една добра дума.там са събрани само някви злобни к...и.лъжат хората и се надявам че някои ден това ще им се върне.съвсем скоро в хенди влиза леко пийнал господин и те решили че могат да му дадат 2 карти и двете с двугодишни договори без дори да го попитат,но този път не познаха.този господин е моя баща,и ако тои нищо не разбира и не може да си търси правата,то аз мога.не разбирам как в един малък град където всички се познават могат да си позволят така да лъжат хората.за бога хора не стъпвайте там ако не искате после да съжалявате,ще бъдете излъгани.  

# 89
zdravei te!do predi nqkolko dni az bqh 4ast ot  ekipa na firma Handy.iskam da vi kaja,4e sled 1g rabota tam sum si kupla 1 telefon koito otide na remont po moq vina(spukah mu displeq) sled 1mesec v serviza mi vzeha 70lv.i toi se vurna 2 po zle s nerabote6ta kamera i zarqdno.su6to iskam da vikaja za vaprosata macka s kartata.visko e taka dogovorite sa za 2g i ne se kazva ili puk te pitat za 24ili36meseca da e.ve4e nii6to ne moje6 da napravi6 osven da pusne6 zalba do Mtel 4e ne si iskala dogovora da e za 24meseca i ne si znaela 4e taka sa ti o pusnali v zaqfkata.a za tazi taksa naistina q nqma.vij na kakuv tarifen plan si,za6toto tova e edna izravnitelna taksa,koqto se pla6ta s purvata ti faktura.

Общи условия

Активация на акаунт