Handy - оплакване и молба за съвет

  • 13 896
  • 89
  •   1
Отговори
# 45
  • Berlin
  • Мнения: 11 282
е, аз пък знам управителя на софия какво изискваше едно време от продавачите. Peace
шефа едва ли е наясно с всичко.

# 46
  • Мнения: 6 206
Познавам шефа на Хенди и ми изглежда доста дребнаво, за да е политика на фирмата. Не се обиждай, но в тези времена да подпишеш договор без да си го чела.... Rolling Eyes
Ами тогава му пусни линк към тази тема.
Не искам да цитирам примери, но историята познава много случаи, когато шефове уж с потрес, четат теми тук и резултатите са светкавични.

# 47
  • Мнения: 4 120
Все още никой не ми се е обадил от  Хенди-София по повод оплакването ми. С позната обмисляхме варианта да снимаме клипче как нищо неподозиращия клиент след устна уговорка за едно,получава по договор друго, за да се види че не се получава "щото не сме се разбрали" както някой по- горе каза, а че просто пържат клиентите си.
 Само дето вече не съм убедена, че си струва усилията. И сигурно трябва да мина да благодаря, че ми се е разминало само с 2 години,каквато съм безотговорна и нечетяща договори можеше и доживот да ме задължат.

# 48
  • Варна
  • Мнения: 25 286
няколко дни след като ти си вземеш картата ти излиза фактура с която предплащаш първият месец,но въпреки това не плащаш 2 такси освен ако не забавиш плащането си с месец
а милите колеги от Мтел не им е много приятно клиенти да си взимат от Хенди а не от тях за това така цветущо се изказват

ок, де, и с отделна фактура да идва, няма значение. Все пак това е такса за първия месец, която се плаща авансово, както и следващите. Т.е. няма как да не се плати и не би трябвало да учудва никого.

# 49
За това, че сте неграмотни и не можете да четете- не правете виновни другите. ИНФАЛТИЛНО била учила право, смешно ми става как излага университета и преподавателите си явно нищо не е останло в главата и.

ИНФАЛТИЛНО, аз също съм сключил договор в Хенди, и съм купил доста неща от тях, от магазина в  подлеза на Тримонциум, и сметката си плащам там.  Доволен съм от този магазин, в останалите 2 в Пловдив даже не съм влизал.
Не е нормално за собстваната ти глупост да обвиняваш и обиждаш други хора.

# 50
  • Мнения: 4 120
Собствената ми наивност и разсеяност са различни от глупост,драги ми "гост".

Какво уча и какво не не е твоя работа, и ми е странно защо само там досега съм срещнала проблем. Както си прочел се оказа,че не съм единствена подведена, практика им е-вече дали с благословията на управителите или не не смея да коментирам. За моя най-голяма радост, тъй като всеки ден минавам през въпросния подлез все по- често виждам как лъжливите овчарчета нямат никаква работа и само смучат кафе с цигара отвън. Аз вече дори сметката си не плащам там, хората около мен също.
 

# 51
  • Мнения: 1 251
За това, че сте неграмотни и не можете да четете- не правете виновни другите. ИНФАЛТИЛНО била учила право, смешно ми става как излага университета и преподавателите си явно нищо не е останло в главата и.

ИНФАЛТИЛНО, аз също съм сключил договор в Хенди, и съм купил доста неща от тях, от магазина в  подлеза на Тримонциум, и сметката си плащам там.  Доволен съм от този магазин, в останалите 2 в Пловдив даже не съм влизал.
Не е нормално за собстваната ти глупост да обвиняваш и обиждаш други хора.

А ти защо обиждаш хората, категоризирайки ги като неграмотни и не можещи да четат?!?!? ОК-бъди доволен и се обслужвай там, но ние и много други наши познати няма да го правим! Всеки сам решава и всеки може да изрази мнението си! Но не си ти човека, който определя дали някой е грамотен или не!
А дали не работиш в този въпросен магазин примерно!?!?!?

# 52
  • Мнения: 9 991
infantilno , в коя верига си работила и са те карали да качваш сметките, сподели моля , за да знам да съм по внимателна.

# 53
  • Мнения: 4 120
 Няма как да споделя името на веригата, мога да споделя как точно се прави - оставят се свободни сметки в програмата със стоките,които не излизат на ревизия,или личната консумация на съответния касиер и когато има клиент с повече покупки просто започва да се маркира на съответната готова сметка и той заплаща и нея. Ако клиентът се усети-извинение за касиерска грешка и толкова.
 Просто си следете касовите бележки,досадно е, но е необходимо.

# 54
  • Мнения: 9 991
Ами уж си ги гледам бележките но понякога съм разсеяна, мерси все пак , то едва ли и само в тая верига го правят де, аз по принцип избягвам от големи вериги да купувам. Ама и защо не може да споделиш нещо лошо ли  може да се случи ,гадно ми звучи като цяло, даже и да не можеш да кажеш, и после що ни била такава държавата, като чета такива  неща още повече се отчайвам че няма да се оправим.

# 55
  • Мнения: 482
Ми и аз да споделя.Отивам днес, към 17.30 да платя две просрочени сметки.Докато едната цъка на компютъра, другата ми поднася телефона си, окачен на врата и,и съобщава, че новия Алкател...(тинтири-минтири) бил много евтин.Аз и казвам, че само преди месец съм взела нова карта и повече не ща.Питам дали нещо трябва да попълня за просрочието, или да ходя в Мтел, те викат- не, до два часа ще са активирани.
Е, в 19.30 звъннах на оператор и си ги активирах оттам с паролата- сиреч ме послъгаха в Хендито.
И това с туткавото плащане го има, а в едно друго хенди като влизах, си правеха далавера с един съмнителен тип с употребявани джисиеми и даже не им запука, че е дошъл клиент.

# 56
  • Мнения: 4 120
 Ама аз разбирам да си правят далаверки,ама без да вредят на клиента, както в други вериги за телефони.Например имат телефон на промоция с абонаментен план.Идва клиент и иска само телефон и си го купува на редовна цена,после друг идва само за абонаментен план, те го записват като промоционален пакет и си прибират разликата в сумата за тях. И вълкът сит и агнето цяло. Ама лично на мен би ми било кофти да знам, че печеля на чужд гръб. Затова и тогава не се задържах в онази верига. Все пак всеки касиер тогава решаваше за себе си, никой не ни е опирал пистолет в челото. Дилемата беше- искаш ли да ти удържат от заплатата за ревизията/ която естествено никога не излиза и ти удържат всеки месец/ или да натовариш няколко клиента и да си спестиш тази сума. Всеки преценя за себе си.

# 57
В предния си пост не целях да обидя никого, сега и на мен ми звучи груб. Искам да кажа, че докато със собственото си безразличие се отнасяме към малките подробност които пряко ни засягат ще съществуват и измами в договори, измами в сметки на супермаркети, ще ни лъжат келнери по разни кръчми, ще ни продават стоки с изтекъл срок на годност и т.н.

# 58
  • Мнения: 17 546
Оказа се, че след тази тема научих доста неприятни неща свързани с GSM апарати и то пак за Хенди. Приятелка през месец два с нов телефон и накрая я питам защо ги сменява толкова често, а тя отговори, че просто се развалят непоправимо! Shocked newsm78 Е как три поредни телефона ще ти се развалят за по един месец ползване!? Ами така - все от Хенди...

# 59
  • Мнения: 24
Мен не успяха да ме омаят да сключа договор, защото не съм доволна от Мтел, но се излъгах да си купя телефон на изплащане. Не ми се обяснява колко брутално ме набутаха!!! Разбира се, аз съм за трепане,  защото им се вързах. Хора НЕ СИ КУПУВАЙТЕ НИЩО ОТ ХЕНДИ!!!

Общи условия

Активация на акаунт