Та какви конкретни идеи имаше ти, че не ги забелязах нещо?
А ако не можеш и това да обясниш, недей, не се мъчи, нали няма какво да обясняваш, в същност, освен това какъв хляб разнасяли турците в Германия /по случайност имам точно такава приятелка и тя, пак по случайност, не разнася бял хляб по улиците там/.
Ако ще споделиш нещо интересно и/или полезно- направи го малко по- смислено, ясно и без нападателен тон. Благодаря.
Та да се върна на въпроса- кое е лошото според Аз съм на пълнозърнестия хляб и овесените ядки за деца в ДГ? Ако е до вкуса- той се възпитава, затова точно си говорим, но за други негативи не съм чувала. Моите деца си хапват и не се впечатляват особено.
catty m, ние не живеем във форума и съвсем на живо познавам свои съмишленици. В училище не само моето дете си носи домашно приготвена закуска, да речем. Споделям напълно, че далеч не само парите са проблем и не само с тях може да се оправдава липсата на култура на хранене и политика в детските заведения. Моето дете най- вероятно ще тръгне на градина следващата година и с него определено ще е по- трудно, отколкото с ученика, който си носи закуската и обядва в къщи. Така че проблемът за мен си е висящ. Вярно е и това, че повечето деца са свикнали с кифлите, каймите и сладкото, с пърженото и консервираното, което допълнително затруднява процеса. Затова чета и обсъждам идеи за начини на действие по въпроса.