Имали ли сте неприятни ситуации с продавачки

  • 14 163
  • 154
  •   1
Отговори
# 30
Не само изглеждат , ами и се държат като такива - явно дохода от работата им не е основния. От една продавачка се изисква не да говори по телефона и да смуче цигара пред вратата, когато аз съм вътре в магазина и когато благоволи да дойде да ме гледа кръвнишки, че съм и развалила рахата....И не ме интересува колко пластове грим си е сложила, а да ме обслужи любезно, така че да съм доволна от това, че съм си оставила парите в магазина. И тя също, ако наистина разчита на тази заплата...
Често съм свидетел на това как се коментира излязал клиент от магазина, веднъж дори направих забележка, че аз също съм клиент и то още съм в магазина -обикновено такива коментари ме карат просто да напусна - защо да им правя оборот и да им слушам простотиите Mr. Green

Peace Peace

Напълно те подкрепям... Peace
Но НЕ ВСИЧКИ....не всички,обаче повечето.

# 31
  • Мнения: 824
Оставам без коментар и си обещавам да не се включвам повече в темата.

# 32
  • Мнения: 2 959
И каква е тази българска мода да се слагат само млади момичета/ изключвам магазините за младежка мода/ - в другите страни съм виждала продавачки абсолютно на всякаква възраст, просто защото това си е професия и си иска своите тънкости...И един по-възрастен продавач може да бъде много по-знаещ и с по-голям опит -все пак не купувам продавача, а стоката и тази стока трябва да ми я представят по най-добрия начин. От голям магазин купувам кефал / за първи път/ - питам как се приготвя тази риба -пече ли се , пържи ли се -насреща ми дигат рамене. Еми, ти продавач ли си или подавач? Добре,че има къде да прочета Mr. Green

# 33
Е,ти пък...Изобщо ,ама изобщо не слагат само млади момичета....Няма предел на възрастовата граница-по мои наблюдения.

Колежките около мен,които са над 50год. са много по- ужасни..и много повече коментират клиентите от младите момичета....Аз не общувам с тях ,понеже техните основни теми са -колко невъзпитани са БГ-клиентите и подробности от живота на "отсъстващата " колежка.... Stop
И като клиент най-нелюбезно отношение съм получила от възрастни отекчени продавачки, за които клиент е само този ,който купува...

Последна редакция: ср, 05 ное 2008, 12:57 от ЛОЛО

# 34
  • Мнения: 2 959
Това е така, защото тези лелко-бабки обикновено са някаква рода, която е сложена там по милост

# 35
Това е така, защото тези лелко-бабки обикновено са някаква рода, която е сложена там по милост
Изобщо не е вярно. Ама изобщо.
Имам достатъчно наблюдения около себе си,за да го  твърдя .

# 36
  • София
  • Мнения: 3 064
Чак фрапиращи ситуации не съм имала, но невъзпитано и не любезно отношение - да. Макар че в повечето случаи вече се държат добре. Ако срещна лошо отношение, повече не влизам в този магазин, и агитирам и другите да не влизат. Мразя да ми говорят на "ти", да ме пришпорват с покупките, да досаждат със съвети или да ми обясняват, че нещо е скъпо.

# 37
  • Мнения: 2 959
Добре де, ЛОЛО - ти ако имаш такава продавачка и ти се оплачат няколко клиента ще я държиш ли още? Ами тя гони клиентите - каква  сметка имаш от това?

# 38
  • София
  • Мнения: 377
Преди няколко месеца влизаме с мъж ми в магазин за обувки на Графа, в отсечката между Раковски и Попа. Нямаше други клиенти, само три продавачки, едната от които, седнала до касовия апарат, повдигнала крак и щателно си скубе с пинсетка коляното....продължи си заниманието, докато разглеждахме и сигурно и след като си излязохме. Еми неприятна си е тая гледка, още повече, че девойката беше с пола и с тоя вирнат крак, ми дойдоха едни простотии в главата - как ли е положението по-нагоре и пак ли така с пинсетка действа Embarassed На мъж ми какво му е минало през главата - идея си нямам Grinning

# 39
Добре де, ЛОЛО - ти ако имаш такава продавачка и ти се оплачат няколко клиента ще я държиш ли още? Ами тя гони клиентите - каква  сметка имаш от това?
Каква продавачка да имам...Млада,възрастна или сопната...
Аз имам едно момиченце-студентка-сменя ме след 5-и е внимателна с клиентите...засега-но и плащам щедро...за три часа 200 лева + процент-за три часа на ден.Смее ли да не е внимателна...Но ако разбера ,че си чопли носа докато в магазина има клиент...Е естествено ,че няма да я държа.

# 40
  • Мнения: 9
Лоло, според мен твоето добро отношение към клиентите идва от това, че: 1) работиш за себе си; 2) и ти си клиент и искаш да получаваш същото добро отношение и 3) може би просто си такава. В моя случай вчера от начало продавачката беше мила, държеше ми палтата, за да мога да ги облека и пробвам, но след третото пробване започна да ми ги бута в ръцете - един вид: писна ми от теб, спасявай се.

# 41
ivanina_79 ,много си права ...аз имам желязна мотивация.Имала съм клиенти ,на които съм вадела буквално всичко от размера им...и не съм възразявала,дори не съм си и помисляла да възразявам.
Една клиентка си купи рокля-трикотажна от мен....след два месеца ми я върна...понеже тя напълняла,но така и не облякла роклята.Казах на дамата да си избере друго за същата цена...Направих го,понеже тази жена ми е довела поне 5 други клиентки-редовни клиентки...Така ,че аз имам желязна мотивация.Продавачките  ,които са на запатка  и не са достатъчно поощрявани ,не са виновни те,а шефовете им.Обаче мен ме е яд,на колежки-30-40-60 год. също собственици,които се държат с клиентите толкова арогантно и високомерно,че чак да не повярваш.
А на момиченцето,което ме замества ...плащам добре-понеже искам да е всеотдайна.Не мога да разчитам да е като мен,но изисквам да е  поне на едно ниво над колежките....
Да кажа- и аз  сигурно съм имала кофти моменти , в които може би съм изглеждала кисела... но това е изключение..

Цитат
) може би просто си такава.
Да аз съм си такава.
Както казах -върша работата си с любов...
както не  от всеки става лекар,учител или адвокат...така не от всеки става продавач... Wink

Последна редакция: ср, 05 ное 2008, 14:45 от ЛОЛО

# 42
  • Мнения: 2 236
Веднж влизам в един магазин да разгледам халатчета за подарък на братовчетката и на манекена имаше халат ама в жълто,питам аз - други цветове има ли- да има, в розово,-а може ли да го видя,-ами ще го купите ли? Shocked Е тва кво е сега?Естествено нищо не купих и повече не съм влезнала там.......

# 43
  • Мнения: 2 401
Темите за  простите продавачки са неизчерпаеми.. По-интересно би било да се пусне тема "Имали ли сте приятни преживявания с продавачки", обаче няма да има кой да пише в такава най-вероятно.  Mr. Green  (знаете, че това съсловие ми е любимо  Mr. Green).

# 44
  • Мнения: 843
    ЛОЛО,  кефишSimple Smile)   Когато имах ресторантче, правех същото , мислех по същия начин и  още имам приятели отпреди 18 годиниSimple Smile)
    Шанел е права  , аз също пазя кашоните на по- големите/ скъпите уреди до края на  гаранцията, както и всички документи, фактури и касови бонове. Това ми донесе чисто нов климатик, по -нов модел, след като стария се развали в средата на гаранцията и не можаха за ми го ремонтират.  И друго  , когато има задължителни профилактики, както е при климатиците, трябва да са извършени.  сори за оф-а.

   По темата.   Магазинче за обувки.  Аз съм с 3 -годишното пумпалче.  Аз се опитвам отвън да си набележа Нещо,  за да не бутне  обувките детето ако влезем вътре. Излиза гневна кака  и се разкрещява, че детето пипало и дишало във витрината,  нямала да чисти като луда.  Явно недоклащатне или тежко ПМС.   Но пък  на вратата имаше стикер с данните на фирмата и мъжко име. Явно не беше шефа и аз  попитах за управител, извадих ГСМ-то  и се направих, че набирам  дадения номер.  Сепна се, връцна се бързо  и сложи табела " Затворено.".  Ако ще. Ще почакам да я сменят.
    

Общи условия

Активация на акаунт