Имали ли сте неприятни ситуации с продавачки

  • 14 159
  • 154
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 843
Темите за  простите продавачки са неизчерпаеми.. По-интересно би било да се пусне тема "Имали ли сте приятни преживявания с продавачки", обаче няма да има кой да пише в такава най-вероятно.  Mr. Green  (знаете, че това съсловие ми е любимо  Mr. Green).
  Пусни тема  , де.   много имам да пиша.    Има великолепни изненади.
  Колкото оживее, оживее темата.Simple Smile)

# 46
  • Мнения: 2 401
Темите за  простите продавачки са неизчерпаеми.. По-интересно би било да се пусне тема "Имали ли сте приятни преживявания с продавачки", обаче няма да има кой да пише в такава най-вероятно.  Mr. Green  (знаете, че това съсловие ми е любимо  Mr. Green).
  Пусни тема  , де.   много имам да пиша.    Има великолепни изненади.
  Колкото оживее, оживее темата.Simple Smile)

Заслужава си да го направя. Поне ще разберем кои мацки са от бранша  Wink

# 47
   .

   По темата.   Магазинче за обувки.  Аз съм с 3 -годишното пумпалче.  Аз се опитвам отвън да си набележа Нещо,  за да не бутне  обувките детето ако влезем вътре. Излиза гневна кака  и се разкрещява, че детето пипало и дишало във витрината,  нямала да чисти като луда.  Явно недоклащатне или тежко ПМС.   Но пък  на вратата имаше стикер с данните на фирмата и мъжко име. Явно не беше шефа и аз  попитах за управител, извадих ГСМ-то  и се направих, че набирам  дадения номер.  Сепна се, връцна се бързо  и сложи табела " Затворено.".  Ако ще. Ще почакам да я сменят.
    
Мацка,виждам ,че си от Пловдив...Историята за гневната жена продавачка на обувки .....Хм..Моята колежка е такава...Особено много е възмущава от клиентки с малки деца ,които пипат ветрината й.... ooooh!
дали не говорим за един и същи човек. newsm78..

Последна редакция: ср, 05 ное 2008, 20:02 от ЛОЛО

# 48
Ей,Минзухарче,аз как си признах..че съм проста продавачка Mr. Green
Пусни тема....Искам да видя,че не съм сама...Да се чуе една добра дума за нас... Hug

# 49
  • Мнения: 843
   .

   По темата.   Магазинче за обувки.  Аз съм с 3 -годишното пумпалче.  Аз се опитвам отвън да си набележа Нещо,  за да не бутне  обувките детето ако влезем вътре. Излиза гневна кака  и се разкрещява, че детето пипало и дишало във витрината,  нямала да чисти като луда.  Явно недоклащатне или тежко ПМС.   Но пък  на вратата имаше стикер с данните на фирмата и мъжко име. Явно не беше шефа и аз  попитах за управител, извадих ГСМ-то  и се направих, че набирам  дадения номер.  Сепна се, връцна се бързо  и сложи табела " Затворено.".  Ако ще. Ще почакам да я сменят.
    
Мацка,виждам ,че си от Пловдив...Историята за гневната жена продавачка на обувки .....Хм..Моята колежка е такава...Особено много е възмущава от клиентки с малки деца ,които пипат ветрината й.... ooooh!
дали не говорим за един и същи човек. newsm78..
   На  "Гладстон" , близо до светофарите на "Руски".    Предтанах да поглеждам към товамагазинче, та не зная, дали още е там мацката.

# 50
  • Мнения: 843

Темите за  простите продавачки са неизчерпаеми.. По-интересно би било да се пусне тема "Имали ли сте приятни преживявания с продавачки",
.................................
Заслужава си да го направя. Поне ще разберем кои мацки са от бранша  Wink
      Е  вече не съм отдавна,  от другата страна на барикадата съм. Данъчен ,  от най- обичаните чиновници на бюро,  обожавани  не само от Форума,  но и от целокупния , наистина изстрадал народSimple Smile)
     Елате ми, елате! Ще ви скъсам от усмивкиSimple Smile) Laughing Laughing
    И като цяло и аз работя с хора непрекъснато, те са Клиенти.  И на всичкото отгоре им взимам пари.  Искат се  много нерви и толерантност..много, много.
  Но понеже темата е за продавачки,  да не я разводнявам.
    

# 51
Найка,данъчен ли си вярно Laughing
хехехехехехе...
Срашилището за продавачките Twisted Evil Twisted Evil
Аз имам една клиентка -данъчен-и когато посегна да и давам касов бон -тя ми казва.
"Споко,не съм на работа тази вечер"

# 52
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 696
Чак много неприятни ситуации не, в рамките на поносимото са, но пък смешни имам бол. Виждам една блузка на витрината в магазинче за дрехи и питам колко струва. Отговорът - струва 40 лв. по принцип, ама ако сериозно ще я купувате - 25. Аз Crazy Mr. Green купих я, ми как да не купиш при такава оферта Mr. Green

# 53
  • Мнения: 256
На опашка на ОМВ, чакам, идва ми реда, плащам бензина и питам там ли трябва да платя за автомивка или на самата мивка. Тя ми казва - да, за четвърта програма /примерно/ 6.50 лв /пак примерно/. Питам какво включва тази програма - дълга въздишка, кратко обяснение. Казвам, че искам и вакса на колата. Зад мен се чува глас - Муцка, чукни тея два сладоледа, че докато се разправяме се стопиха. Чукат и ги двата сладоледа. Аз съм предредена. Не е виновна простакесата отзад, ами продавачката. Замълчах си. Както вече за 100-тен път пиша в този форум - Простотия и кашлица не можеш да ги скриеш.
Но определено е неприятно - муцата зад мен имаше повече златни синджири от мен и едно безмълвно тъпо гледащо дебеловрато с миловидно изражение -аха да проговори.

# 54
  • Мнения: 126
Преди се нервирах много .... сега  се мъча да пазя самообладание когато съм в Бг ....системата не се е променила много ..за да ти обърне внимание продавачката в бутика  трябва да съм се украсила като коледна елха с бижута  и да държа  gsm  иначе те гледат странно все едно питат ти защо си влязла  #Crazy

# 55
  • София
  • Мнения: 1 508
Имала съм смешна случка с продавачка.Тя е хем собственик, хем продавач на бельо.На изключително надути цени продава, но влязох в нейния магазин, защото си търсех сутиен без банел.Дава ми тя един и аз меря, оказва се, че ми е малък и искам един номер по-голям.Тя започва да рови от един кош с намалени цени.Рови, рови и казва,че няма, затова ми предлага да си взема малкия сутиен, но да си пришия към него платка от друг, за да ми стане.Сутиенът струваше 50 лева!Даже ми предложи да ме прати при нейна шивачка, за да ми го ушие LaughingЕй на това му викам креативност.

# 56
  • град-държава
  • Мнения: 5 863
Имах лятото в една оптика,продавачката направи неприятен коментар провокиран явно от това,че неможах да си харесам очила...подминах простотията и с надсмешка и учтиво и пожелах приятен ден...немога да си позволя да се ядосвам заради простакеси.

# 57
  • Мнения: 371
Ето каква е моята гледна точка по този проблем. И да не забравя да отбележа, че и аз работя в сферата на търговията. Сега да изясня проблемът с издаването на фискален бон. при покупка. Няма фирма (с изключение на сегашните ми работодатели), в която да съм работила и да не са ми предупредили, че касовият ми апарат има определен месечен лимит, т.е повече от примерно 500лв да няма чукнато на него за ден. Дори и фирми, който са регистрирани по ДДС. Как  аз да спазвам тези изисквания от работодателя за дневният лимит, като оборота на магазин е двойно повече? то сумата, която трябва да имам по каса. Продавачите сме между чука и наковалнята. Друг проблем:лошото отношение към клиентите. Съгласна съм, че един продавач-консултант не би трябвало да говори на "ти" с клиентите, но и клиентът не трябва да е на "ти" с продавача. Много често на мен ми се е случвало да тръгна да търся нещо по магазините и от вратата да ме погнат с думите:С какво да ви помогна?. Чудех се защо го правят newsm78Отговорих си и на този въпрос. Случвало ми се е работодателят ми да  дойде при мен след като клиент е бил в нашият магазин и да ме попита:"Ти защо ги изпусна тези клиенти" или пък да мърмори, че няма оборот в края на работният ден. На такива упреци простичко му отговарям:,, Мога да предложа на клиента всичко да погледне в магазина, да пипне материята, да пробва, ако мога да дам повече информация за стоката винаги го правя при желание от страна на клиента, НО да му изкарам парите от джоба без той да желае да закупи тази стока, е това не искам и да мога да правя. За мен по важно е клиентът, който иска да купи нещо да го направи с удоволствие и да е доволен от обслужването, а не да му пробутвам стока, за която после ще съжалява. Не мога да кажа, че не ми се е случвало да се поядосам малкона невъзпитани клиенти, но се опитвам да стискам зъби и при възникнал конфликт да търся приемлив  вариант и за клиентът и за мен. Вербалната агресия също предизвиква предизвиква агресия. Наскоро имах  един интересен случай. Клиент отива в магазин за да си купи панталон и чува коментари за това какъв е тембърът му на гласа. Когато дойде при мен за да разгледа това което се предлага при нас вече беше толкова ядосан от коментарите на продавачките, че на мен ми трябваше доста време за да го успокоя. Почти винаги търговията си е психология. Лично аз от клиенти съм научавала много полезна информация, за което съм им безкрайно благодарна. И съм на мнениет, че"Блага дума железни врати отваря". И съвет от мен: не забравяйте да си искате фискалните бонове, и се уверете, че наистина е от касов апарат, а не обикновена бележка от компютър, защото после като ви се случи, да имате повод да направите рекламация на дадена стока, няма кой да ви уважи рекламацията щом не можете да докажете, че стоката е закупена от този магазин.

# 58
  • Мнения: 9
А какво мислите по въпроса да предизвикате данъчна проверка, която би била отговор на високомерието и безотговорността на някои продавачки, неиздаващи касови бонове, за да спестят плащането на данъци на своите скъпи работодатели?

# 59
  • Мнения: 371
А какво мислите по въпроса да предизвикате данъчна проверка, която би била отговор на високомерието и безотговорността на някои продавачки, неиздаващи касови бонове, за да спестят плащането на данъци на своите скъпи работодатели?
Продавачите не издават касови бележки не защото са безотговорни, а по скоро защото работодателят им иска да укрие данъци. Повечето работодатели казват следното"Незаменими хора няма" , а всеки иска да си запази работата за по-дълго особено ако има семейство и деца.

Общи условия

Активация на акаунт